Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 231723
Resolució del director gerente del Hospital Universitario Son Llàtzer de 29 de març de 2023 per la qual es convoca la provisió, pel sistema de concurs, del lloc de treball de cap de secció de Recursos Humans de la plantilla orgánica autoritzada de l’Hospital Universitari Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

És necessari cobrir el lloc de treball de direcció de secció del Servei de Recursos Humans de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

Fonaments de dret

1. La Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301, de 17/12/2003).

2. El Reial Decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selección de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la seguretat social (BOE núm. 8, de 9 de gener de 1999).

3. La disposició transitòria segona de la Lei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46, de 12 d'abril de 2016). 4. L'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears.

Per tot això dict la següent

RESOLUCIÓ

1. Aprobar la convocatoria per a la provisió, pel sistema de concurs, el lloc de treball de cap de secció del Servei de Recursos Humans de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria, que figuren com a annex 1.

3. Designar a les personas integrants de la Comissió de Selecció, que es relacionen a l'annex 2.

4. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatoria, que figura com a annex 3.

5. Publicar el model de sol·licitud segons l'annex 4 i el model de projecte de gestió i organització, accesible en el portal web www.ibsaltu.es. 6. Publicar aquesta resolució al portal corporatiu del Servei de Salut de les Illes Balears i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment admistratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

També es pot interposar directament un recurs contenciós-administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar

Palma, 29 de març de 2023 El director gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer Francisco Marí Marí

ANEXO 1 Bases de la convocatoria

1. Lloc de feina convocat

Cap de secció de recursos humans de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

2. Naturalesa jurídica

El lloc de treball convocat és de naturalesa estatutària i es regeix per la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, per la normativa estatal o autonòmica de desplegament i per la normativa general aplicable al personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.

3. Dependència funcional

El lloc de treball convocat depèn de la Dirección de Gestió i Serveis Generals de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i s'adscriu al Servei de Recursos Humans de la Gerència.

4. Característiques i funcions a desenvolupar

La persona que resulti nomenada per ocupar el lloc convocat ha de realitzar les funcions pròpies d'un Cap de Secció de l'área de Recursos Humans a l'àmbit de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i, específicament, entre d'altres, les següents:

a. Coordinar el treball i les tasques de la resta de prefectures de grup de l'àrea d'activitat de Contractació i Nòmines i Seguretat social, segons les indicacions del cap de servei de RRHH.

b. Proporcionar la informació de la seva àrea de competència que sigui necessària per a la presa de decisions per part dels òrgans de direcció de la Gerència.

c. Assessorament tècnic en matèria de recursos humans als òrgans de direcció del servei de recursos humans i/o la Gerència.

d. Coordinar i controlar l'expedició dels nomenaments o dels documents que es derivin dels sistemes de provisió de places i llocs de treball de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, així com assegurar-ne la constància documental a l'expedient personal.

e. Elaboració de tots els informes en matèria de recursos humans que li siguin requerits per la Direcció o la Gerència o altres òrgans de control.

f. Revisar i comprovar el compliment dels requisits necessaris per a l'accés a la condició de personal estatutari temporal i substitut en l'àmbit de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer per part de les persones aspirants, així com assegurar la seva constància documental en el seu expedient personal.

g. Maneig i domini del programa informàtic SAP-RRHH.

h. Participació en aquelles comissions o grups de treball on sigui requerida la seva presència.

i. Substituir al cap de Servei de Recursos Humans de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer en cas de vacant, absència o malaltia.

j. Qualsevol gestió que li encomani el director/a gerent, el director/a de Gestió i Serveis Generals o el cap de Recursos Humans de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

5. Objectius

El lloc convocat té assignats, amb caràcter general, els objectius del Servei de Recursos Humans de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, el compliment dels quals serà objecte de l'avaluació de l'exercici prevista a l'art. 14 de l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig del 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig del 2022.

6. Requisits

a. Requisits generals

1. Tenir la nacionalitat espanyola o la de qualsevol estat de la Unió Europea o la d'algun estat al qual sigui aplicable la circulació lliure de treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya. També hi poden participar (qualsevol que en sigui la nacionalitat) els cònjuges d'espanyols i de ciutadans d'altres estats de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, a més dels seus descendents que tinguin menys de vint-i-un anys o que tinguin la condició de dependents i superin aquesta edat.

2. Tenir qualsevol de les titulacions següents o en condicions d'obtenir-la dins del termini de presentació de sol·licituds:

  • Títol de doctor/a, llicenciat/llicenciada, graduat/graduada, enginyer/a, arquitecte/a o equivalent (per a personal pertanyent a categories de gestió i serveis o a Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrup A1).
  • Títol d'enginyer/a tècnic/a, diplomat/diplomada, arquitecte/a tècnic/a, formació professional de tercer grau o equivalent (per a personal pertanyent a categories de gestió i serveis o a Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrup A2).
  • Títol de batxiller superior, formació professional de segon grau o equivalent (per a personal pertanyent a categories de gestió i serveis o a Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrup C1).

3. Acreditar els coneixements de català corresponents al nivell B2 per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o qualsevol del expedits, reconeguts com equivalents u homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acrediti aquest nivel de coneixement.

4. Tenir la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les funcions que es derivin del nomenament corresponent.

5. Tenir complerts setze anys i no sobrepassar l'edat de jubilació forçosa.

6. No haver estat separat/separada del servei, per mitjà d'un expedient disciplinari, de qualsevol servei de salut o administració pública en els 6 anys anteriors a la convocatòria, ni trobar-se inhabilitat/inhabilitada amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, en el seu cas, per a la corresponent professió. No haver estat separat/separada mitjançant expedient disciplinari dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, del qual hagi estat separat/separada o inhabilitat/inhabilitada

7. En el cas dels/de les nacionals d'altres estats esmentats a la lletra a) , no estar inhabilitat/inhabilitada, per sanció o pena, per a l'exercici professional o per a l'accés a funcions o serveis públics en un Estat membre, ni haver estat separat/separada, per sanció disciplinària, d'alguna de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

No estar inhabilitat/inhabilitada o en situació equivalent ni estar sotmès/sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en el seu Estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.

b. Requisits específics

1. Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis o de funcionari de carrera de Cossos Generals o d'Escales d'aquests dels subgrups A1, A2 o C1.

2. Estar, en la data de publicació de la convocatòria, en situació de servei actiu o en situació de reserva de plaça / lloc i prestar servei en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut (cas del personal estatutari fix de gestió i serveis) o en qualsevol administració pública (cas del funcionari carrera).

3. Tenir reconegut el nivell o grau 2 o superior de carrera professional.

4. Estar adscrit a la gerència territorial de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

5. Han d'acreditar, amb un justificant de la Gerència on hagi prestat, un mínim de tres anys d'experiència professional en un càrrec amb les funcions descrites en el punt 4º d'aquest annex, en institucions del Servei de Salut de les Illes Balears a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans.

Els requisits exigits per a participar en aquesta convocatòria s'han de complir en el terme final del termini per a presentar sol·licituds i s'han de mantenir al llarg de tot el procés selectiu fins a la presa de possessió del lloc de treball adjudicat. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.

7. Sol·licitud de participación

1. Les persones interessades a participar en la convocatòria han de presentar, en el termini de vint (20) dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, la següent documentació:

a. Sol·licitud de participació dirigida al Director Gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, que pot ser segons el model de sol·licitud que figura l'anexx 4.

b. Documentació original o compulsada que acrediti el compliment dels requisits i els mèrits al·legats. Per a acreditar el compliment dels requisits generals a què es refereixen els números 3), 5) i 6), es podrà presentar declaració jurada o promesa de què es compleix.

2. La documentació referida al punt anterior es pot presentar al Registre de l'Hospital Universitari Son Llàtzer oa qualsevol dels llocs referits a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8. Forma de provisió

1. La provisió del lloc convocat es du a terme pel sistema de concurs específic de mèrits.

2. El barem de mèrits que s'ha d'aplicar per resoldre el concurs és el que figura com a annex 3, pel qual es pot obtenir una puntuació màxima de 100 punts segons el següent desglossament:

a. Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima: 45 punts):

  • Antiguitat (puntuació màxima: 18 punts)
  • Nivell de coneixements de català (puntuació màxima: 4,5 punts)
  • Grau de carrera professional (puntuació màxima: 13,5 punts)
  • Estudis acadèmics reglats i reconeguts en el sistema educatiu espanyol, formació postgraduada i cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima: 9 punts)

b. Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima: 55 punts):

  • Currículum professional (puntuació màxima: 35 punts)
  • Entrevista personal (puntuació màxima: 20 punts)

3. Els mèrits s'acreditaran i valoraran amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds per a participar en el procediment de provisió.

4. Els mèrits al·legats per les persones aspirants es poden acreditar per mitjà de la documentació següent:

  • Antiguitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per les administracions publiques corresponents.
  • Estudis acadèmics reglats i formació postgraduada: còpia autèntica del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers).
  • En cas de presentar títols d'estudis cursats a l'estranger, se n'ha d'acreditar l'homologació concedida pel ministeri competent en matèria d'educació.
  • Coneixement de català: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), o bé expedits o homologats per la conselleria competent en matèria de política lingüística o reconeguts com a equivalents d'acord amb la normativa autonòmica vigent.
  • Cursos de formació: certificats d'aprofitament.

5. En els processos de valoració es pot recaptar formalment a les persones aspirants els aclariments o, si escau, la documentació adicional que s'estimi necessària per a comprovar els mèrits al·legats.

9. Termini màxim de resolució de la convocatoria

El termini màxim de resolució de la convocatòria és de 6 mesos des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

10. Comissió de Valoració

1. La Comissió de Valoració està formada per 3 persones, una de les quals exerceix de president/a, una altra de secretari/secretària i l'altra de vocal.

2. Els membres de la Comissió de Valoració que es designen són els que figuren com a annex 2.

3. Les funcions principals de la Comissió de Valoració són, entre d'altres, les següents

  • Verificar que les persones aspirants compleixen els requisits exigits en la convocatòria i que han presentat la sol·licitud dins del termini conferit.
  • Proposar la llista de persones admeses i excloses en el procediment i estudiar, en el seu cas, les reclamacions o esmenes presentades contra aquesta llista.
  • Valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants.
  • Proposar la llista de puntuacions obtingudes per les persones aspirants derivada de la valoració de mèrits i estudiar, en el seu cas, les reclamacions o esmenes presentades contra aquesta llista.
  • Elevar a l'òrgan convocant una proposta motivada de nomenament en favor de la persona que hagi obtingut la major puntuació, o una proposta d'adjudicació directa del lloc de treball en cas que únicament concorregués una persona aspirant que reunís les condicions i requisits establerts en la convocatòria o una proposta de què la convocatòria es declari deserta quan no concorrinpersones candidates que reuneixin els requisits exigits en la convocatòria.
 

11. Desenvolupament del procediment

1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà en el portal corporatiu del Servei de Salut la llista provisional de persones admeses i excloses en el procediment, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona.

2. Les persones excloses disposen d'un termini de tres dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional en elportal corporatiu per a presentar reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per a esmenar, si escau, el defecte que hagi motivat l'exclusió. La reclamació presentada s'ha d'entendre rebutjada si la persona aspirant no figura com a admès/admesa en les llistes definitives. Les persones aspirants que no esmenin dins del termini i de la manera que pertoca els defectes en el termini establert seran excloses del procés. D'altra banda, les persones aspirants que detectin errors en la consignació de les seves dades personals poden manifestar-ho en aquest mateix termini. Els errors de fet es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

3. Finalitzat el termini indicat en el punt anterior, es publicarà en el portal corporatiu del Servei de Salut la llista definitiva de persones admeses i excloses en el procediment, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona.

En aquest mateix acte, es publicarà la resolució provisional del concurs amb la llista provisional de puntuacions obtingudes per les persones aspirants admeses en el procediment derivat de la valoració de mèrits.

Atenent els principis d'eficiència i celeritat, en cas que únicament concorregués una persona aspirant, sempre que reunís les condicions i requisits establerts en la convocatòria, podrà eximir-se de la valoració de mèrits i adjudicar-se de manera directa el lloc de feina convocat.

4. Contra aquesta resolució, les persones interessades poden presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils comptadors des de l'endemà de la data de publicació. Aquestes al·legacions seran resoltes en la resolució definitiva del concurs.

5. La resolució definitiva del concurs, que s'ha de publicar en el portal corporatiu del Servei de Salut i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, nomenarà la persona aspirant designada per ocupar el lloc convocat o, si escau, el declararà desert.

12. Nomenament i presa de possessió

1. La persona designada obtindrà un nomenament per ocupar el lloc de cap de Grup de nòmines i seguretat social de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i la seva situació serà la següent:

  • Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears que té la plaça estatutària fixa en el mateix centre, segueix ocupant la plaça com a personal estatutari fix de la seva categoria en el meteix centre.
  • Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears que té la plaça estatutària fixa en un altre centre, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.
  • Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix d'un altre Servei de Salut, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació que li resulti aplicable.
  • Si resulta nomenat per al càrrec un funcionari de carrera que té la plaça fixa en una altra administració pública, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació que li resulti aplicable.

2. La persona nomenada per al lloc convocat conservarà la titularitat de la corresponent plaça bàsica de la seva categoria. L'accés a una altra plaça bàsica de la mateixa categoria professional de referència, així com l'accés a una altra categoria que permeti accedir al lloc no afectarà al lloc de feina obtingut.

3. La persona designada ha de prendre possessió del lloc adjudicat dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la resolució definitiva del concurs al BOIB. En aquells casos en què la persona adjudicatària ho sol·liciti i sempre que es justifiqui degudament, l'òrgan convocant pot concedir una pròrroga del termini esmentat. Si, per qualsevol motiu, la persona designada no pren possessió del lloc adjudicat, l'òrgan competent per resoldre podrà, si escau, designar la persona candidata que, després de la valoració de mèrits, la seguís per ordre de puntuació.

4. La persona nomenada no podrà participar en els concursos de provisió de llocs durant un termini mínim de dos anys a comptar del dia en què pren possessió del lloc, excepte en els supòsits de remoció o supressió del lloc de treball, de redistribució de efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

5. Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran una vegada s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc adjudicat.

 

​​​​​​​13. Cessament

1. Són causes de cessament del lloc de cap de grup de nòmines i seguretat social de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer les següents:

  • La renúncia de la persona interessada, acceptada per l'òrgan que va efectuar el nomenament.
  • La remoció derivada de la no superació de dues avaluacions consecutives d'acord amb allò previst a l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 que evidenciï la manca de capacitat per a l'exercici del lloc.
  • La supressió del lloc per circumstàncies organitzatives o assistencials sobrevingudes.
  • La sanció disciplinària ferma imposada d'acord amb la legislació bàsica aplicable per la comissió d'una infracció greu o molt greu o, si escau, la imposició d'una sanció de suspensió provisional de funcions per un termini superior a sis mesos.
  • L'accés a una situació diferent de la de servei actiu que no comporti reserva de plaça.

2. Els supòsits de renúncia o cessament en el lloc convocat previstos en el punt anterior, i des de la data en què aquests supòsits siguin efectius, suposen la reincorporació de la persona interessada a l'acompliment de les funcions corresponents a la plaça bàsica de la seva categoria o cos en el centre o institució de procedència.

3. Sense perjudici de l'establert en el punt anterior, les persones qui hagin estat nomenades per ocupar el lloc convocat i que, amb posterioritat, accedeixin a la situació de serveis especials no poden sofrir un menyscapte en la seva carrera administrativa.

A aquests efectes, en el moment en què reingressen al servei actiu, tindran dret a mantenir les condicions i retribucions corresponents al lloc de feina que estaven ocupant en el moment en què van passar a la situació de serveis especials.

4. Avaluació de l'acompliment

La persona que resulti nomenada ha de superar una avaluació que consistirà en l'avaluació de l'exercici professional i del compliment dels objectius del lloc en què desenvolupi la seva activitat.

La continuïtat en el lloc de treball queda vinculada a superar l'avaluació de l'exercici en els termes i les condicions previstos a l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears.

 

ANNEX 2 Comissió de valoració

Carrec

Titulars

President

Javier Mancho Iglesias

Secretari

Fernando Navarro Fernández Rodríguez

Vocal

Mª Magdalena Tortella Mas

Suplents

President

Pau Gomila Martí

Secretaria

Inmaculada García Aliaga

Vocal

María José Cuevas Belmonte

 

ANNEX 3 Barem de mèrits

A) Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima: 45 punts):

1. Antiguitat (puntuació màxima: 23,5 punts)

1.1. Es computa el temps de serveis prestats en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques espanyoles o de la Unió Europea que les persones aspirants tenguin reconeguts d'acord amb el barem següent:

Serveis prestats per cada mes complet a: Puntuació

En una categoria estatutària de gestió i serveis del subgrup A1........... 0,20/mes

En una categoria estatutària de gestió i serveis del subgrup A2 .......... 0,18/mes

En una categoria estatutària de gestió i serveis del subgrup C1 .......... 0,16/mes

1.2. Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats del punt anterior. En aquest cas, només es valorarà el de major puntuació que s'acrediti.

1.3 Es valoren com a serveis prestats tots els períodes de temps en servei actiu o en reserva de plaça.

2. Nivell de coneixements de català (puntuació màxima: 4,5 punts)

2.1 Es valoren els certificats de coneixements de llengua catalana següents en els termes que segueixen:

  • Niivell C1 (nivell de domini funcional efectiu): 3 punts.
  • Nivell C2 (nivell de domini): 3,5 punts.
  • Nivell LA (llenguatge administratiu): +1 punt.

2.2 Es valora només el certificat de més alt nivell de coneixement acreditat, excepte el certificat de llenguatge administratiu, que s'acumula a l'altre certificat de més alt nivell aportat.

3. Grau de carrera professional (puntuació màxima: 8 punts)

Es valora tenir reconegut algun dels nivells o graus de carrera professional següents a qualsevol categoria estatutària de gestió i serveis o a qualsevol Cos General o Escala d'aquest dels subgrups C1 o C2 en els termes que segueixen:

  • Nivell 3: 6 punts
  • Nivell 4 (o si s'escau superior): 8 punts

Es valora només el nivell o grau de carrera professional de més alt nivell acreditat.

4. Estudis acadèmics reglats i reconeguts en el sistema educatiu espanyol, formació postgraduada i cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima: 9 punts)

4.1 Es valoren les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb el barem següent:

  • Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4: 9 punts
  • Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 6 punts.
  • Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 4,5 punts
  • Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 3 punts.

4.2 Els criteris per a valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació de l'apartat 4.1 anterior són els que segueixen:

  • La titulació acadèmica ha de ser distinta de l'acreditada com a requisit d'accés a la categoria estatutària o al Cos o Escala des del qual es participa, i del mateix nivell o d'un nivell superior. A aquests efectes s'ha de valorar qualsevol titulació que sigui superior a la que s'exigeix com a requisit d'accés, ja sigui una titulació d'un nivell immediatament superior com una titulació superior en dos o tres nivells.
  • No es valoren com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per a cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.
  • Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del lloc convocat. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del lloc convocat les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, dret i especialitats jurídiques, ciències del treball i relacions laborals. El títol de batxillerat s'entén relacionat amb les funcions de totes les categories o cossos generals que exigeixen un requisit de titulació de nivell igual o inferior.
  • Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixin.

4.3 Es valoren els cursos de formació, d'acord amb el barem següent:

a) Per cada 10 hores: 0,05 punts.

b) Per cada crèdit LRU (10 hores): 0,05 punts.

c) Per cada crèdit ECTS (25 hores): 0,1 punts.

4.4 Els criteris per a valorar els cursos de formació de l'apartat 4.3 anterior són els que segueixen:

a) Només es valoren els cursos de formació certificats amb aprofitament.

b) Els cursos de formació han de ser impartits o promoguts per alguna de les següents entitats:

  • Qualsevol administració pública de base territorial o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre).
  • Qualsevol universitat i escola d'administració pública.
  • Els cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua i per a l'ocupació de les administracions públiques i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d'aquests acords.

c) Només es valoren els cursos de formació realitzats (inici i fi) dins dels 20 anys anteriors a la convocatòria.

d) Només es valoren els cursos de formació que estiguin relacionats directament amb les funcions pròpies del lloc convocat. En aquest sentit, es considera que hi estan els cursos de formació de les àrees següents: Recursos Humans, Gestió de Personal, Selecció i Provisió, SAP RRHH Ib-Salut, Seguretat Social i Tributació, i Jurídico-administrativa.

e) En el supòsit que figurin simultàniament crèdits i hores, la valoració es farà sempre pels crèdits certificats. En el supòsit que no figuri el tipus de crèdits, la valoració es farà sempre pels crèdits LRU. En el cas que no s'especifiquin hores ni crèdits, no es valoraràel curs de formació.

B. Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima: 55 punts):

1. Currículum professional (puntuació màxima: 30 punts).

1.1. La valoració del currículum professional s'estructura en 3 apartats:

  • Primer apartat: Serveis prestats per sobre de 2 anys en categories estatutàries de gestió i serveis o en Cossos Generals o Escales d'aquests dels subgrups A1, A2 o C1 a l'àrea d'activitat de Gestió de Recursos Humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans (puntuació màxima: 15 punts).
  • Segon apartat: Serveis prestats ocupant llocs de direcció de nivell de complement de destinació superior, igual o inferior al 24 (puntuació màxima: 10 punts)
  • Tercer apartat: Serveis prestats ocupant llocs de direcció de nivell de complement de destinació superior, igual o inferior al 24 a l'àrea d'activitat de Gestió de Recursos a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans (puntuació màxima: 10 punts)

1.2 El primer apartat del currículum professional es valora d'acord amb el barem següent:

a) Per cada mes complet de serveis prestats per sobre de 2 anys en categories estatutàries de gestió i serveis o en Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrup A1 a l'àrea d'activitat de Gestió de Recursos Humans a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,20 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats per sobre de 2 anys en categories estatutàries de gestió i serveis o en cossos generals o escales d'aquests del subgrup A2 a l'àrea d'activitat de gestió de recursos humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de lÀrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,18 punts.

c) Per cada mes complet de serveis prestats per sobre de 2 anys en categories estatutàries de gestió i serveis o en cossos generals o escales d'aquests del subgrup C1 a l'àrea d'activitat de gestió de recursos humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,16 punts.

1.3 Els criteris per valorar aquest primer apartat del currículum professional són els que segueixen:

a) Un mateix període de temps no pot ésser valorat per més d'un dels subapartats del punt 1.2 anterior. En aquest cas, només es valorarà el de més puntuació que s'acrediti.

b) Es valoren com a serveis prestats tots els períodes de temps en servei actiu o en reserva de plaça.

c) Es considera que el primer dia de serveis prestats per sobre de 2 anys a l'àrea d'activitat de Selecció i Provisió i/o de Gestió de Recursos Humans a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans es complirà el 731è dia de serveis prestats en aquesta àrea que s'acrediti (en qualsevol dels subgrups de valoració), moment a partir del qual es computaran els serveis prestats a el subgrup que correspongui (és a dir, no cal acreditar 731 dies de serveis prestats a cadascun dels subgrups, n'hi ha prou que s'acreditin en un).

d) L'experiència professional desenvolupada com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valorarà de la mateixa manera que els serveis prestats en la mateixa categoria que aquella que el lloc a què s'opta sempre que es compleixin els requisits exigits per participar a el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu.

1.4 El segon apartat del currículum professional es valora dacord amb el barem següent:

  • Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació superior al nivell 24: 0,20 punts.
  • Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació igual al nivell 24: 0,15 punts.
  • Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació inferior al nivell 24: 0,10 punts.

1.5 I el tercer apartat del currículum professional es valora dacord amb el barem següent:

a) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació superior al nivell 24 a l'àrea d'activitat de Selecció i Provisió i/o de Gestió de Recursos Humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de lÀrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,20 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació igual al nivell 24 a l'àrea d'activitat de Selecció i Provisió i/o de Gestió de Recursos Humans a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de lÀrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,15 punts.

c) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació inferior al nivell 24 a l'àrea d'activitat de Selecció i Provisió i/o de Gestió de Recursos Humans a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de lÀrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,10 punts.

2. Projecte de gestió i entrevista personal (puntuació màxima: 25 punts)

Consta de dos apartats:

  • Primer apartat: projecte de gestió i organització de l'àrea del lloc de feina ofertat en aquesta convocatòria (puntuació màxima: 15 punts)
  • Segon apartat: entrevista i defensa del projecte (puntuació màxima: 10 punts)
 

ANNEX 4 Model de sol·licitud

Dades personals

Primer llinatge: ..................................................... Segon llinatge: ................................................

Nom:...................................................................... Núm. document identitat: ...............................

Data de naixement: ............................................... Nacionalitat: ....................................................

Domicili (tipus de via i nom): .........................................................................................................

Núm.: .................... Pis: ...... Porta: ........ Localitat:.........................................................................

Codi postal: ............................................. Municipi: ......................................................................

Telèfons de contacte: ......................................................................................................................

Dades professionals

Especialitat: .................................................. Categoria: .................................................................

Centre on prest servei: .....................................................................................................................

Província: ..........................................................................................................................................

EXPÒS:

Que complesc tots els requisits que s'exigeixen per participar en la convocatòria del lloc de feina de cap de sección de recursos humans convocat per la Resolució del director gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer de 29 de març de 2023.

Per això SOL·LICIT:

Que s'admeti aquesta sol·licitud per optar al lloc de feina oferit, per a la qual cosa adjunt els documents requerits.

.................................... , .......... d'/de .......................... de 20........

[firma]

DIRECCIÓ GERÈNCIA DE L'HOSPITAL UNIVERSITARI SON LLÀTZER