Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 231713
Resolució del director gerent de l’Hospital Universitari Son Llàtzer, de 29 de març de 2023, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de concurs, del de treball de cap de grup de nòmines i seguretat social de la plantilla orgànica autoritzada de l’Hospital Universitari Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

Es necessari cobrir el lloc de treball de cap de grup de nòmines i seguretat social del Servei de Recursos Humans de la plantilla orgánica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer

Fonaments de dret

1. La Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut (BOE núm. 301, de 17/12/2003).

2. El Riall decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social (BOE núm. 8, de 9 de enero de 1999).

3. La disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística para la recuperació del uso del català en l'àmbit de la funció pública (BOIB núm. 46, de 12 de abril de 2016).

4. L'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual se regula el sistema de provisió de lloc de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes  Baleares, ratificado por el Acuerdo del Consejo de Gobierno de 22 de mayo de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de mayo de 2022).

Per tot aixó dict la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria per a la provisió, pel sistema de concurs, el lloc de feina cap de grup de nòmines i seguretat socail del Servei de Recursos Humans del Hospital Universitari Son Llàtzer.

2. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatoria, que figuran com a annex 1.

3. Publicar el model de sol·licitud segons annex 2 i el model de proyecte de gestió i organització, accesible al portal web www.ibsalut.es.

4. Designar a les persones integrants de la Comissió de Selecció, que es relacionen a l'annex 3.

5. Aprovar el barem de mèrits aplicable a aquesta convocatoria que figura com annex4.

6. Publicar aquesta  resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears, en els taulons de anuncis de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i al seu su portal web, així com al portal web del Servei de Salut de les Illes Balears (www.ibsalut.es).

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l'órgan que la dicta en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contencios-administratiu davant els  jutjats contenciosos-administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació d'auquesta resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

Palma, 29 de març de 2023

El director gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer Francisco Marí Marí

 

ANNEX 1 Bases de la convocatòria

1. Lloc de feina convocat

Cap de grup de nòmines i seguretat social del Servei de Recursos Humans de la plantilla orgánica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

2. Naturalesa jurídica

El lloc de treball convoca tés de naturalesa estatutària i es regeix per la Llei 55/2003 de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, per la normativa estatal o autonómica de esplegament i per la normativa general aplicable al personal estatutari del Servei de Salut de les  Illes Balears.

3. Dependència funcional

El lloc de treball convocat depèn de la Direcció de Gestió i Serveis Generals de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i s'adscriu al Servei de Recursos Humans de la Gerència.

4. Funcions i àmbit d'aplicació

La persona que resulti nomenada per ocupar el lloc convocat ha de realitzar les funcions pròpies d'un Cap de Grup de l'àrea de nòmines i seguretat social, en l'àmbit de la Gerència de l'Hospital Univeritari Son llàtzer i, específicament, entre d'altres, les següents:

a. Presentació telemàtica de fitxers AFI, ACREDITA, CASIA per mitjà del sistema RED.

b. Control i comprovació de la introducció a la nòmina de les altes i baixes de nomenaments i de les incidències i le situacions administratives.

c. Recollida i tramesa de bases de cotizació de liquidacions ordinàries i complementàries.

d. Càrrega de RCL en SAP.

e. Realització d'auditories

f. Elaboració d'enquestes trimestrals i anuals sol·licitades per l'INE.

g. Tramitació de TC4-1 a la TGSS, recepció de resolucions de pluriocupació i registre a  SAP.

h. Tramitació de les sol·licituds dels mòduls de 55 anys.

i. Reclamació mensual del deute generat a la nòmina.

j. Reclamació mitjançant resolución d'inici d'expedient de liquidació.

k. Elaboració i revisió de triennis.

l. Tramitacio de les sol·licituds de compensació retributiva per adaptació o canvi de lloc de treball per a embarassades o lactància.

5. Objetius

El lloc convocat té assignats, amb carácter general, els objetius del Servei de Recursos Humans de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, el compliment dels quals será objecte de l'avaluació de l'exercici previst a l'art. 14 de l'Acord del Consell de Governs de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022.

La concreció dels objetius a assolir seran consensuats per la persona que resulti nomenada i els seus superiors jeràrquics.

 

6. Requisits de participació

6.1.  Requisits generals

a. Tenir la nacionalitat española o la d'un estat membre de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, o tenir dret a la lliure circulació de treballadors de conformitat amb el Tractat de la Unió Europea o altres tractats ratificats per Espanya, o bé tenir reconegut aquest dret per mitjà d'una norma legal..

b. Tenir la titulació oficial que habiliti per a l'exercici professional del lloc de treball o estar en condicions d'obtenir-la dins el termini per presentar sol·licituds:

a. Títol de batxiller superior, formació professional de segon grau o equivalent (per a personal pertanyent a categorías de gestió i serveis de Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrup C1).

b. Títol de graduat/ada en ESO (LOE), graduat/ada en educació secundria (LOGSE), graduat/ada escolar (Ley 14/1970), batxiller elemental (Pla 1957) o tècnic/a auxiliar (per a  personal pertanyent a categories de gestió i serveis de Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrupo C2).

c. Acreditar els conseixements de català corresponents al nivel B2 per mitjà d'un certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o qualsevol dels expedits, reconeguts com equivalents u homologats per la Direcció General de Política Lingüística que acrediti aquests nivell de coneixement.

d. Tenir la capacitat funcional necessària per exercir les funcions que es derivin del nomenament. e. Tenir complits setze anys i no sobrepasar l'edat de jubilació forçosa.

f. No haver estat separat/ada del servei, per mitjà d'un expedient disciplinari, de qualsevol servei de salut o administración pública en els 6 anys anteriors a la convocatoria, ni trovar-se inhabilitat/ada amb carácter ferm per a l'exercici de funcions publiques ni, a  el seu cas, per a la professió corresponent. No haver estat separat/ada mitjançants expedient disciplinari del òrgans inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrregues públics per resolución judicial, per a l'accés al cos o escala de funionari, o per exercir funcions similars a les que exerceixen en el cas del personal laboral, del qual hagi estat separat/ada o inhabilitat/ada.

g. En el cas dels/de les nacionals d'altres estats esmentats a la lletra a), no estar inhabilitat/ada, per sanció o pena, per a l'exercici profesional o per a l'accés a funcions o serveis públics en un Estat membre, ni haver estat separat/ada, per sanció disciplinària, d'alguna de les seves administracions o serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatoria.

No estar inhabilitat/ada o en situación equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi al seu Estat, en els mateixos termes, accedir a l'ocupació pública.

6.2.  Requisits específics

1. Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis, o de funcionari de carrera dels cossos generals o d'escales dels subgrupos C1 o C2.  

2. Estar, en la data de la publicació d'aquesta resolució, en situació de servei actiu o en la situació de reserva de plaça i presti servei en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salud.

3. Tenir reconegut el nivell o el grau 2 o superior de carrera professional.

4. Estar adscrit a la gerència territorial de l'Hospital Universitari Son Llàtzer.

5. Han d'acreditar, amb un justificant de la Gerencia on l'hagin prestat, un mínim de tres anys d'experiència professional en un càrrec amb les  funcions descrites en el punt 4º d'aquest anexx, en institucions del Servei de Salut de les Illes Balears a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans.

Els requisits s'han de cumplir el darer dia de termini de presentación de presentación de sol·licituds, en la forma i el termini establerts en aquesta convocatoria. L'acreditació s'ha de fer efectiva en el momento de presentar la sol·licitud.

7. Sol·licitud de participació

1. Les persones que vulguin participar en aquesta convocatoria han de presentar la sol·licitud seguint el model que figura a l'annex 2.

2. Aquesta sol·licitud, adreçada a l'òrgan convocant, s'ha de presentar en el termini de vint diez (20) hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolución de convocatoria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. La documentació es pot presentar al Registre de l'Hospital Universitari Son Llàtzer o per mitjà de qualsevol de les vies que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015.

4. Les persones aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia  autèntica que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

8. Documentació que cal aportar

Juntament amb la sol·licitud, les persones aspirants han d'aportar els documents següents:

a. Fotocòpia del document d' identitat (DNI, NIE o passaport).

b. Document original o còpia autèntica del títol i del nomenament (o contracte).

c. Document original o còpia autèntica del certificat de nivell de coneixements de català.

d. Documents que acreditn els requisits i els mèrits al·legats (originals o copies autèntiques).

e. Per acreditar el compliment dls requisits generals a què es refereixen els números 6.1.c y 6.1.e, es podrà presentar declaració jurada o promesa de què es compleix.

9. Forma de provisió

1. La provisió del lloc convocat es du a terme pel sistema de concurs específic de mèrits.

2. El barem de mèrits que s'ha d'aplicar per resoldre els concursé s el que figura com a annex3, pel qual es pot obtener una puntuació máxima de 100 punts segons el desglossament següents:

a) Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima: 45 punts):

1. Antiguitat (puntuació màxima: 23,5 punts)

2. Nivell de coneixements de català (puntuació màxima: 4,5 punts)

3. Grau de carrera professional (puntuació màxima: 8 punts)

4. Estudis acadèmics reglats i reconeguts al sistema educatiu espanyl, formació postgraduada i cursos de formació i perfeccionamient (puntuació màxima: 9 punts)

b) Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima: 55 punts):

1) Currículum professional (puntuació màxima: 30 punts)

2) Projecte de gestió i entrevista personal (puntuació màxima: 25 punts)

3. Els mèrits s'acreditaran i valoran amb referencia a la data de finalització del termini de presentación de sol·licituds per a participar en el procediment de provisió.

4. Els mèrits al·legats per les persones aspirats es poden acreditar per mitjà de la documentació següent:

a) Antigüitat, experiència professional i grau de carrera professional: certificat expedit per les administracions publiques corresponents.

b) Estudis acadèmicsa reglats i formació postgraduada: còpia autèntica del títol o del reguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentar títols d'estudis cursats a l'estranger, se n'ha d'acreditar l'homologació concedida pel ministerio competent en materia d'educació.

c) Coneixement de català: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), o bé expedits o homologats per la conselleria competent en materia de política lingüística o reconeguts com a equivalents d'acord amb la normativa autonómica vigent.

d) Cursos de formació: certificats d'aprofitament.

5. En els procesos de valoració es pot recaptar formament a les persones aspirants els aclariments o, si escau, la documentació adicional que s'estimi necessària per a comprobar els mèrits al·legats.

10. Termini màxim de resolución de la convocatòria

El termini màxim de resolución de la convocatoria és de 6 mesos des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

11. Comissió de Valoració

1. La Comissió de Valoració està formada per 3 persones, una de les quals exerceix de president/a, una altra de secretari/secretària i l'altra de vocal.

2. Els membres de la Comissió de Valoració que es designen són els que figuren com a annex 2.

3. Les funcions principals de la Comissió de Valoració són, entre d'altres, les següens:

a. Verificar que les persones aspirants compleixen els requisits exigits en la convocatoria i que han presentat la sol·licitud dins el termini conferit.

b. Proposar la llista de persones admeses i excloses en el procediment i estudiar, en el seu cas, les reclamacions o esmenes presentades contra aquesta llista.

c. Valorar els mèrits al·legats per les persones aspirants.

d. Proposar la lista de puntuacions obtingudes per les persones aspirants derivada de la valoració de merits i estudiar, en el seu cas, les reclamacions o esmenes presentades contra aquesta llista.

e. Elevar a l'òrgan convocant una proposta motivada de nomenament en favor de la persona que hagi obtingut la major puntuació, o una proposta d'adjudicació directa del lloc de treball en cas que únicament concorregués una persona aspirant que reunís les condicions i requisits establerts en la convocatoria o una proposta de què la convocatoria es delclari deserta quan no concorrin persones cansidates que reuneixin els requisits exigits en la convocatòria.

12. Desenvolupament del procediment

1. Una vegada finalitzat el termini de presentación de sol·licituds, es publicarà en el portal corporatiu del Servei de Salut la llista provisional de persones admeses i excloses en el procediment, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona.

2. Les persones excloses disposen d'un termini de tres diez hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional en el portal corporatiu per a presentar reclamacions –que no tindran carácter de recurs- o per a esmenar, si d'entendre rebutjada si la persona aspirant no figura com a admès/admesa en les llistes definitives. Les persones aspirants que no esmenin dins del termini i de la manera que pertoca els defectes en el termini establerts seran excloses del procés. D'altra banda, les persones aspirants que detectin errors en la consignació de les seves dades personals poden manifestar-ho en aquest mateix termini. Els error de fet es poden esmenar en qualsevol momento, d'ofici o a petició de la persona interessada.

3. Finalitzat el termini indicat en el punt anterior, es publicarà en el portal corporatiu del Servei de Salut la llista definitiva de persones admeses i excloses en el procediment, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona. En aquest mateix acte, es publicarà la resolució provisional del concurs amb la llista provisional de puntuacions obtingudes per les persones aspirants admeses en el procediment derivat de la valoració de mèrits. Atenent els principis d'eficiència i celeritat, en cas que únicament concorregués una persona aspirant, sempre que reunís les condicions i requisits establerts en la convocatòria, podrà eximir-se de la valoració de mèrits i adjudicar-se de manera directa el lloc de feina convocat.

4. Contra aquesta resolució, les persones interessades poden presentar al·legacions en el termini de set dies hàbils comptadors des de l'endemà de la data de publicació. Aquestes al·legacions seran resoltes en la resolució definitiva del concurs 5. La resolució definitiva del concurs, que s'ha de publicar en el portal corporatiu del Servei de Salut i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, nomenarà la persona aspirant designada per ocupar el lloc convocat o, si escau, el declararà desert

13. Nomenament i presa de possessió

1. La persona designada obtindrà un nomenament per ocupar el lloc de cap de Grup de nòmines i seguretat social de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i la seva situació serà la següent:

a) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears que té la plaça estatutària fixa en el mateix centre, segueix ocupant la plaça com a personal estatutari fix de la seva categoria en el meteix centre.

b) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears que té la plaça estatutària fixa en un altre centre, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació de reserva respecte a la seva plaça estatutària fixa.

c) Si resulta nomenat per al càrrec un estatutari fix d'un altre Servei de Salut, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació que li resulti aplicable.

d) Si resulta nomenat per al càrrec un funcionari de carrera que té la plaça fixa en una altra administració pública, passa a ocupar directament el càrrec en el centre de destinació i queda en la situació administrativa que li correspongui segons la legislació que li resulti aplicable.

2. La persona nomenada per al lloc convocat conservarà la titularitat de la corresponent plaça bàsica de la seva categoria. L'accés a una altra plaça bàsica de la mateixa categoria professional de referència, així com l'accés a una altra categoria que permeti accedir al lloc no afectarà al lloc de feina obtingut

3. La persona designada ha de prendre possessió del lloc adjudicat dins el termini màxim d'un mes a partir de l'endemà de la publicació de la resolució definitiva del concurs al BOIB. En aquells casos en què la persona adjudicatària ho sol·liciti i sempre que es justifiqui degudament, l'òrgan convocant pot concedir una pròrroga del termini esmentat. Si, per qualsevol motiu, la persona designada no pren possessió del lloc adjudicat, l'òrgan competent per resoldre podrà, si escau, designar la persona candidata que, després de la valoració de mèrits, la seguís per ordre de puntuació.

4. La persona nomenada no podrà participar en els concursos de provisió de llocs durant un termini mínim de dos anys a comptar del dia en què pren possessió del lloc, excepte en els supòsits de remoció o supressió del lloc de treball, de redistribució de efectius o altres supòsits de mobilitat forçosa.

5. Els efectes econòmics i administratius del nomenament només es produiran una vegada s'hagi efectuat la presa de possessió del lloc adjudicat

14. Cessament

1. Són causes de cessament del lloc de cap de grup de nòmines i seguretat social de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència de l'Hospital Universitari Son Llàtzer les següents:

a) La renúncia de la persona interessada, acceptada per l'òrgan que va efectuar el nomenament.

b) La remoció derivada de la no superació de dues avaluacions consecutives d'acord amb allò previst a l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 que evidenciï la manca de capacitat per a l'exercici del lloc.

c) La supressió del lloc per circumstàncies organitzatives o assistencials sobrevingudes.

d) La sanció disciplinària ferma imposada d'acord amb la legislació bàsica aplicable per la comissió d'una infracció greu o molt greu o, si escau, la imposició d'una sanció de suspensió provisional de funcions per un termini superior a sis mesos.

e) L'accés a una situació diferent de la de servei actiu que no comporti reserva de plaça.

2. Els supòsits de renúncia o cessament en el lloc convocat previstos en el punt anterior, i des de la data en què aquests supòsits siguin efectius, suposen la reincorporació de la persona interessada a l'acompliment de les funcions corresponents a la plaça bàsica de la seva categoria o cos en el centre o institució de procedència.

3. Sense perjudici de l'establert en el punt anterior, les persones qui hagin estat nomenades per ocupar el lloc convocat i que, amb posterioritat, accedeixin a la situació de serveis especials no poden sofrir un menyscapte en la seva carrera administrativa.

A aquests efectes, en el moment en què reingressen al servei actiu, tindran dret a mantenir les condicions i retribucions corresponents al lloc de feina que estaven ocupant en el moment en què van passar a la situació de serveis especials

15. Avaluació de l'acompliment

L'avaluació de l'exercici professional i del compliment dels objectius del lloc en què desenvolupi la seva activitat.

La continuïtat en el lloc de treball queda vinculada a superar l'avaluació de l'exercici en els termes i les condicions previstos a l'Acord del Consell de Govern de 22 de maig de 2022 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 13 de maig de 2022 pel qual es regula el sistema de provisió de llocs de treball del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut de les Illes Balears. las Islas Baleares.

 

 

ANNEX 2 Model de sol·licitud

Dades personals

Primer llinatge:............................................................Segon llinatge: ......................................................

Nom:................................................................... Núm. document identitat:.............................................   

Data de naixement:.............................................. Nacionalitat: ...............................................................

Domicili (tipus de via i nom):..................................................................................................................   

Núm.:................. Pis: ........Porta: ........Localitat:....................................................................................

Codi postal:..........................................Municipi:.....................................................................................   

Telèfons de contacte:.................................................................................................................... .........    

Dades professionals

Especialitat:.................................................Categoria:.......................................................................

Centre on prest servei:........................................................................................................................  

Província:...........................................................................................................................................  

EXPÒS:

Que complesc tots els requisits que s'exigeixen per participar en la convocatòria del lloc de feina de cap de sección de recursos humans convocat per la Resolució del director gerent de l'Hospital Universitari Son Llàtzer de 29 de març de 2023.

Per això SOL·LICIT:

Que s'admeti aquesta sol·licitud per optar al lloc de feina oferit, per a la qual cosa adjunt els documents requerits.

................................... , ..........  d'/de ............................. de 20........

[firma]

 

 

DIRECCIÓ GERÈNCIA DE L'HOSPITAL UNIVERSITARI SON LLÀTZER

 

ANNEX 3 Comissió de Valoració

 

Titular

Suplente

Presidente

Javier Mancho Iglesias

Fernando Navarro

Secretari/a

Nieves Álvarez

Inmaculada García Aliaga

Vocal

Maribel Coleto Muñoz

Pau Gomila

 

 

ANNEX 4 Barem de mèrits

A) Mèrits generals de consideració necessària (puntuació màxima: 45 punts):

1. Antiguitat (puntuació màxima: 23,5 punts)

1.1. Es computa el temps de serveis prestats en el Sistema Nacional de Salut o en altres administracions públiques espanyoles o de la Unió Europea que les persones aspirants tenguin reconeguts d'acord amb el barem següent:

a) Per cada mes completo de serveis prestats en categories estatutàries de gestió i  servicios o en Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrup C1: 0,20 punts.

b) Per cada mes completo de serveis prestats en categories estatutàries de gestió i  servicios o en Cossos Generals o Escales d'aquests del subgrup C2: 0,18 punts.

1.2 Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats del punt anterior. En aquest cas, només es valorarà el de major puntuació que s'acrediti

1.3 Es valoren com a serveis prestats tots els períodes de temps en servei actiu o en reserva de plaça..

2. Nivell de coneixements de català (puntuació màxima: 4,5 punts)

2.1 Es valoren els certificats de coneixements de llengua catalana següents en els termes que segueixen:

a) Nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu): 3 punts. b) Nivell C2 (nivell de domini): 3,5 punts. c) Nivell LA (llenguatge administratiu): +1 punt.

3. Grau de carrera professional (puntuació màxima: 8  punts)

3.1 Es valora tenir reconegut algun dels nivells o graus de carrera professional següents a qualsevol categoria estatutària de gestió i serveis o a qualsevol Cos General o Escala d'aquest dels subgrups C1 o C2 en els termes que segueixen:

• Nivell 3: 6 punts

• Nivell 4 (o si s'escau superior): 8 punts

3.2 Es valora només el nivell o grau de carrera professional de més alt nivell acreditat

4. Estudis acadèmics reglats i reconeguts en el sistema educatiu espanyol, formació postgraduada i cursos de formació i perfeccionament (puntuació màxima: 9 punts)

4.1 Es valoren les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb el barem següent:

a) Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4: 9 punts

b) Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3: 6 punts.

c) Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2: 4,5 punts

d) Títol de tècnic superior de formació professional reconegut com a nivell MECES 1 o equivalent acadèmic: 3 punts.

e) Títol de batxillerat o de tècnic/a de dormació professional o equivalent: 1,5 punts.

4.2 Els criteris per a valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació de l'apartat 4.1 anterior són els que segueixen:

a) La titulació acadèmica ha de ser distinta de l'acreditada com a requisit d'accés a la categoria estatutària o al Cos o Escala des del qual es participa, i del mateix nivell o d'un nivell superior. A aquests efectes s'ha de valorar qualsevol titulació que sigui superior a la que s'exigeix com a requisit d'accés, ja sigui una titulació d'un nivell immediatament superior com una titulació superior en dos o tres nivells.

b) No es valoren com a mèrit els estudis que siguin requisit previ i necessari per a cursar els estudis que es valorin. A aquest efecte, es considera com a requisit previ i necessari la titulació conduent a una altra titulació o que quedi absorbida per una altra titulació valorada com a mèrit.

c) Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del lloc convocat. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions del lloc convocat les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, dret i especialitats jurídiques, ciències del treball i relacions laborals. El títol de batxillerat s'entén relacionat amb les funcions de totes les categories o cossos generals que exigeixen un requisit de titulació de nivell igual o inferior.

d) Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixin.

4.3 Es valoren els cursos de formació, d'acord amb el barem següent:

a) Per cada 10 hores: 0,05 punts.

b) Per cada crèdit LRU (10 hores): 0,05 punts.

c) Per cada crèdit ECTS (25 hores): 0,1 punts.

4.4 Els criteris per a valorar els cursos de formació de l'apartat 4.3 anterior són els que segueixen:

a) Només es valoren els cursos de formació certificats amb aprofitament.

b) Els cursos de formació han de ser impartits o promoguts per alguna de les següents entitats:

- Qualsevol administració pública de base territorial o per alguna entitat del sector públic institucional (d'acord amb la definició donada per l'article 2 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre).

- Qualsevol universitat i escola d'administració pública.

- Els cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua i per a l'ocupació de les administracions públiques i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d'aquests acords.

c) Només es valoren els cursos de formació realitzats (inici i fi) dins dels 10 anys anteriors a la convocatòria.

d) Només es valoren els cursos de formació que estiguin relacionats directament amb les funcions pròpies del lloc convocat. En aquest sentit, es considera que hi estan els cursos de formació de les àrees següents: Recursos Humans, Gestió de Personal, Selecció i Provisió, SAP RRHH Ib-Salut, Seguretat Social i Tributació, i Jurídic-administrativa.

e) En el supòsit que figurin simultàniament crèdits i hores, la valoració es farà sempre pels crèdits certificats. En el supòsit que no figuri el tipus de crèdits, la valoració es farà sempre pels crèdits LRU. En el cas que no s'especifiquin hores ni crèdits, no es valoraràel curs de formació.

B) Mèrits específics relacionats amb el lloc de feina (puntuació màxima: 55 punts): 1. Currículum professional (puntuació màxima: 30 punts).

1.1 La valoració del currículum professional s'estructura en 3 apartats:

Primer apartat: Serveis prestats per sobre de 2 anys en categories estatutàries de gestió i serveis o en Cossos Generals o Escales d'aquests dels subgrups A1, A2 o C1  a l'àrea d'activitat de  Gestió de Recursos Humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans (puntuació màxima: 15 punts).

Segon apartat: Serveis prestats ocupant llocs de direcció de nivell de complement de destinació superior, igual o inferior al 19 (puntuació màxima: 10 punts)

Tercer apartat: Serveis prestats ocupant llocs de direcció de nivell de complement de destinació superior, igual o inferior al 19 a l'àrea d'activitat de Seleció i Provisió i/o Gestió de Recursos Humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans (puntuació màxima: 10 punts)

1.2 El primer apartat del currículum professional es valora dacord amb el barem següent:

a) Per cada mes complet de serveis prestats per sobre de 2 anys en categories estatutàries de gestió i serveis o en cossos generals o escales d'aquests del subgrup C1 a l'àrea d'activitat de nòmines i seguretat social de recursos humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de lÀrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,20 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats per sobre de 2 anys en categories estatutàries de gestió i serveis o en cossos generals o escales d'aquests del subgrup C2 a l'àrea d'activitat de nòmines i seguretat social de recursos humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de lÀrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,18 punts.

1.3 Els criteris per valorar aquest primer apartat del currículum professional són els que segueixen:

a) Un mateix període de temps no pot ésser valorat per més d'un dels subapartats del punt 1.2 anterior. En aquest cas, només es valorarà el de més puntuació que s'acrediti.

b) Es valoren com a serveis prestats tots els períodes de temps en servei actiu o en reserva de plaça.

c) Es considera que el primer dia de serveis prestats per sobre de 2 anys a l'àrea d'activitat de nòmines i seguretat social de Recursos Humans a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans es complirà el 731è dia de serveis prestats en aquesta àrea que s'acrediti (en qualsevol dels subgrups de valoració), moment a partir del qual es computaran els serveis prestats al subgrup que correspongui (és a dir, no cal acreditar 731 dies de serveis prestats a cadascun dels subgrups, n'hi ha prou que s'acreditin en un).

d) L'experiència professional desenvolupada com a càrrec directiu en institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut es valorarà de la mateixa manera que els serveis prestats en la mateixa categoria que aquella que el lloc a què s'opta sempre que es compleixin els requisits exigits per participar a el procediment de provisió durant el temps en què hagi ocupat el càrrec directiu.

1.4 El segon apartat del currículum professional es valora dacord amb el barem següent:

a) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació superior al nivell 19: 0,20 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació igual al nivell 19: 0,15 punts.

c) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació inferior al nivell 19: 0,10 punts

1.4 I el tercer apartat del currículum professional es valora dacord amb el barem següent:

a) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació superior al nivell 19 a l'àrea d'activitat de nòmines i seguretat social de Recursos Humans a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears del Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,20 punts.

b) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació igual al nivell 19 a làrea dactivitat de nòmines i seguretat social de Recursos Humans en centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears del Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,15 punts.

c) Per cada mes complet de serveis prestats ocupant llocs de prefectura amb un nivell de complement de destinació inferior al nivell 19 a l'àrea d'activitat de nòmines i seguretat social a centres i institucions del Servei de Salut de les Illes Balears de l'Àrea de Salut de Mallorca a partir de la implantació del programa informàtic SAP Sector Públic de Recursos Humans: 0,10 punts.

2) Projecte de gestió i entrevista (puntuació màxima: 25 punts)

Consta de dos apartats:

• Primer apartat: projecte de gestió i organització de l'àrea del lloc (puntuació màxima: 15 punts)

• Segon apartat: entrevista/ defensa del projecte (puntuació màxima: 10 punts)