Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)
Núm. 204957
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d’un farmacèutic o farmacèutica per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco Hematologia» (SERSE/FAR). Codi d’expedient: 2023-09-ASHUSE
El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.
D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.
Per tot això, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'una farmacèutica o farmacèutic per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco‑Hematologia».
Palma, a la data de la signatura electrònica (20 de març de 2023)
El director gerent de la Fundació Sergi Camacho Clavijo
ANNEX 1 Convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'una farmacèutica o d'un farmacèutic per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco‑Hematologia»
La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.
Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'un farmacèutic o d'una farmacèutica per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco‑Hematologia».
L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.
Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.
L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.
Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,
CONVOC
El procés per a la selecció i posterior contractació d'un farmacèutic o d'una farmacèutica per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco‑Hematologia», amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:
I. Requisits de la plaça
Cal tenir nacionalitat espanyola, dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors. També seran admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i els descendents siguin menors de 21 anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.
Les persones estrangeres a les quals es refereixen els apartats anteriors, així com aquelles amb residència legal a Espanya, podran accedir a les administracions públiques com a personal laboral, en igualtat de condicions que les persones amb nacionalitat espanyola.
Les persones amb una discapacitat reconeguda seran admeses a la realització de les proves lliures sense necessitat d'acreditar les seves condicions psíquiques, físiques i sensorials abans que comencin, sens perjudici que, superat el procés selectiu, en presentar la documentació per ser nomenades o contractades, hagin d'acreditar, igual que la resta de persones aspirants, la seva capacitat per desenvolupar les funcions i tasques dels llocs que es convoquen i per prestar el servei públic corresponent.
Així mateix, en cas que s'accedeixi per la quota de reserva de persones amb discapacitat, caldrà tenir legalment reconeguda una discapacitat de grau igual o superior al 33 % i acreditar-la. Aquest supòsit només es contempla en el concurs-oposició d'estabilització.
No obstant això, i d'acord amb el Decret 66/1999, de 9 de març sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multiprofessional, les persones que es presentin a un procés selectiu, sigui lliure o pel torn reservat, i sol·licitin alguna adaptació per realitzar les proves, ho hauran de fer constar expressament a la sol·licitud de participació i especificar de quin tipus (temps o mitjans materials). En aquest cas, també hauran d'aportar la certificació pertinent on consti el tipus i grau de disminució.
A aquests efectes, els òrgans tècnics de selecció decidiran sobre les peticions d'adaptacions que s'efectuïn. Amb aquesta finalitat podran demanar un informe sobre la sol·licitud d'adaptació als equips de valoració multiprofessional.
Respecte de l'habilitació per exercir llocs de treball que requereixen contacte habitual amb persones menors d'edat, de conformitat amb la Llei de protecció jurídica al menor, les persones que ocupin aquests llocs no poden constar en el registre central de delinqüents sexuals.
No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.
II. Funcions
III. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears o mitjançant el correu electrònic[1] del Departament de Recursos Humans: idisba.convocatorias@ssib.es. S'ha d'indicar el codi d'expedient a l'assumpte del correu electrònic.
[1] Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP.
El termini de recepció de sol·licituds serà de 15 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.
Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.
IV. Admissió de les persones aspirants
Un cop vençut el termini per presentar les sol·licituds i la documentació requerida per participar en el procediment de selecció, es publicarà a la pàgina web de l'IdISBa (www.idisba.es) la resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.
Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.
Finalitzat aquest termini, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu. En aquesta resolució s'indicaran les instruccions perquè qui vulgui procedir amb l'entrevista pugui confirmar la seva assistència.
S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions a les puntuacions obtingudes en la llista definitiva.
V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat
Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial decret llei 5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.
VI. Tribunal qualificador
Membres titulars:
El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.
Membres suplents:
VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa
Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants, ordenada segons la puntuació total obtinguda, de major a menor. Aquesta resolució serà publicada a la web de la Fundació (www.idisba.es).
La contractació es farà d'acord amb l'ordre de prelació.
VIII. Modalitat de contractació
IX. Acreditació de requisits i mèrits
Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.
a) Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. Si això no és possible, és necessari presentar el contracte i la vida laboral.
b) Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol. En cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. Si el títol procedeix d'un estat membre de la Unió Europea, s'ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l'homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48/CEE, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1837/2008, el Reial decret 967/2014 i altres normes de transposició i desplegament.
c) Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.
d) Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).
e) Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.
Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).
La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.
X. Procés de selecció
Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:
1. Experiència professional (4 punts màx.)
2. Formació (3.5 punts màx.)
3. Activitat científica (0.4 punts màx.)
4. Coneixement d'idiomes (1.1 punts màx.)
Només es valorarà el nivell d'acreditació més alt per cada idioma.
5. Entrevista personal (1 punt màx.)
L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats prèviament amb la sol·licitud.
El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi el Departament de Recursos Humans.
No fer l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.
XI. Recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, a la data de la signatura electrònica (20 de març de 2023)
El director gerent de la Fundació Sergi Camacho Clavijo
ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'una farmacèutica o farmacèutic per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco-Hematologia» (SERSE/FAR)
Nom: Llinatges:
DNI/NIE:
Direcció:
Telèfon de contacte:
Correu electrònic:
EXPÒS:
Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la selecció i posterior contractació d'un farmacèutic o farmacèutica per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco-Hematologia» (SERSE/FAR).
DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA
Titulació exigida com a requisit.
Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
CV actualitzat. (Document 3)
Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)
DECLAR:
Així, per tot el que s'ha exposat
SOL·LICIT:
La meva admissió per formar part del procés selectiu i posterior contractació d'un farmacèutic o farmacèutica per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco-Hematologia» (SERSE/FAR).
En ________________, el _____ de _________________ de _________
Signatura
ANNEX 3 AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS
Convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'un farmacèutic o d'una farmacèutica per al projecte «Data Manager Farmàcia Assajos Clínics Onco-Hematologia» (SERSE/FAR)
NOM |
|
PUNTS MÀX. |
PUNTS |
DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA* |
1. Experiència professional |
4 |
|
|
|
Experiència professional en la investigació clínica i el desenvolupament clínic de fàrmacs a totes les fases. (0.08 punts per mes) |
2 |
|
|
|
Experiència professional en el monitoratge d'assajos clínics. (0.06 punts per mes) |
1.3 |
|
|
|
Experiència a l'àrea d'oncologia o hematologia. (0.04 punts per mes) |
1 |
|
|
|
Experiència a l'àmbit hospitalari. (0.02 punts per mes) |
0.2 |
|
|
|
2. Formació relacionada |
3.5 |
|
|
|
Màster o postgrau en el monitoratge d'assajos clínics. (2 punts) |
2 |
|
|
|
Coneixement de les directrius de les bones pràctiques clíniques de la Conferència Internacional d'Harmonització (BPC/ICH). (1 punt) |
1 |
|
|
|
Maneig a nivell avançat d'eines informàtiques (Microsoft Word, Excel i Access). (0.5 punts) |
0.5 |
|
|
|
3. Activitat científica |
0.4 |
|
|
|
Participació en projectes d'investigació sanitària. (0.1 punts per projecte) |
0.4 |
|
|
|
4. Coneixement d'idiomes |
1.1 |
|
|
|
Nivell C1 de català. |
0.5 |
|
|
|
Nivell B1 d'anglès. |
0.1 |
|
|
|
Nivell B2 d'anglès. |
0.2 |
|
|
|
Nivell C1 d'anglès. |
0.4 |
|
|
|
Experiència demostrable en un país de parla anglesa per un mínim d'un any. |
0.3 |
|
|
|
4. Entrevista |
1 |
X |
|
|
TOTAL |
10 |
|
|
|
* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (p. e.: certificat B2 d'anglès de l'EOI) |