Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 201825
Departament de Planejament i Gestió urbanística. Servei Juridicoadministratiu de Planejament. Expedient: PA 2022 0008. Aprovació inicial del projecte de modificació puntual del Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) consistent en la incorporació de la qualificació urbanística d’ N3 a la parcel·la situada al carrer de Mora, núm. 3
El Ple de l'Ajuntament del 23-02-2023 va aprovar inicialment el projecte de modificació puntual del Pla General d'Ordenació Urbana consistent en la incorporació de la qualificació urbanística d' N3 a la parcel·la situada al carrer de Mora, núm. 3, segons el projecte redactat pels serveis tècnics de planejament de l'ajuntament i signat electrònicament en data 9-12-22.
Complint l'art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears se sotmet el dit Projecte de modificació del Pla general a informació pública durant TRENTA DIES. Atès l'art. 21. 5 del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl, per a l'illa de Mallorca (RLOUS), el termini d'informació pública es computa des de la darrera publicació obligatòria.
Els qui se'n considerin afectats poden examinar el projecte:
- A l'anunci d'aquest acord, dins el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica Municipal.
- Accedint a l'enllaç:
- Al Servei d'informació urbanística (av. de Gabriel Alomar, 18. Edifici Municipal de les Avingudes), demanant cita prèvia a través de la direcció:
- Al correu electrònic guia2014@palma.cat o cridant al telèfon 971225900 extensió 8153.
I presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents dins l'esmentat termini. Les al·legacions s'han de presentar, si es tracta d'una persona jurídica, obligatòriament a través de la seu electrònica del web de l'Ajuntament de Palma, amb indicació expressa i clara d'allò què es tracta i fent-hi constar el número d'expedient; i si es tracta d'una persona física, podrà utilitzar l'esmentada seu electrònica o bé presentar la documentació a qualsevol de les Oficines municipals d'Atenció a la Ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Així mateix i d'acord amb l'art. 51 de la dita Llei 12/2017 es fa pública la suspensió de la tramitació i aprovació dels plans de desenvolupament, dels instruments de gestió, així com de l'atorgament de tota classe d'autoritzacions i llicències urbanístiques i de la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en el que resultin afectades per les determinacions d'aquest planejament.
(Signat electrònicament: 21 de març de 2023)
El cap del Departament p.d. Decret de batlia núm. 3000/2014, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 4-03-2014) Jaume Horrach Font