Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE FORNALUTX

Núm. 195684
Bases de la convocatòria i bases específiques que regiran el procediment selectiu per a la creació d’una borsa de treball com a funcionari interí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BASES DE LA CONVOCATÒRIA I BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN EL PROCEDIMENT SELECTIU PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL COM A FUNCIONARI INTERÍ PER LA PROVISIÓ D'OPERARIS DE BRIGADA D'OBRES I SERVEIS, GRUP E, DE L'AJUNTAMENT DE FORNALUTX.

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte de la present convocatòria és la creació, mitjançant el procediment de concurs, d'una borsa de treball per a la provisió amb règim de funcionari interí per a cobrir les possibles vacants, baixes, vacances, permisos, llicències, necessitats urgents de contractació o qualsevol supòsit de contractació  temporal de personal operari per a la brigada municipal.

La contractació es realitzarà en règim de funcionari interí de l'ajuntament de Fornalutx en la categoria d'operari (grup E). La jornada laboral es realitzarà de dilluns a dissabte, en torns de matí (7-14:30 hrs) i amb dos dies de descans setmanals. La contractació pot fer-se a temps parcial o a temps complet en funció de les necessitats del servei. 

Les presents bases defineixen els requisits, mèrits i altres aspectes procedimentals de la selecció, a més de la regulació continguda en la EBEP i la LFPIB.

2. PROCEDIMENT SELECTIU

La selecció es farà mitjançant el procediment de concurs, de conformitat amb els apartats que es detallen en el punt 8 d'aquestes bases.

En cas d'empat, s'haurà de resoldre per part del Tribunal qualificador en el moment d'haver finalitzat les valoracions totals. Per resoldre aquests empats, es seguiran successivament els criteris següents:

a. La major puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional.

b. La major puntuació obtinguda en l'entrevista personal.

c. Si l'empat persisteix es decidirà per sorteig.

3. REQUISITS I CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Els aspirants hauran de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l'art. 57 del Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, o estranger amb residència legal a Espanya.

b) Tenir complerts 18 anys d'edat a la data de la convocatòria i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol de Graduat Escolar, ESO o equivalent. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, l'aspirant haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acrediti l'homologació o de la credencial per a l'exercici de la professió corresponent.

d) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al certificat de nivell B1, de conformitat amb l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 i la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, mitjançant:

* Certificat emès o reconegut com a equivalent per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o per l'òrgan competent en l'àmbit de les Illes Balears.

* Els aspirants que no presenten aquest certificat hauran de superar la prova corresponent amb caràcter previ i eliminatori a l'inici del procés de selecció. El seu resultat serà apte / no apte i la qualificació de no apte impedirà a la persona interessada continuar amb el procés selectiu. L'anunci de la data de celebració d'aquesta prova es publicarà juntament amb la llista provisional d'admesos i exclosos al procés selectiu.

e) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

f) No haver estat separats ni acomiadats, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l'exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual haguessin estat separats o inhabilitats. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.

g) Tenir el permís de conduir  de la classe B en vigor.

h) Abonar 11,30 € per a drets d'inscripció a la bossa, dins el termini per presentar les sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment.

S'estableix una exempció en el pagament dels drets d'examen en favor d'aquelles persones que es trobin en situació d'atur i acreditin documentalment trobar-se inscrites en el SOIB com a persones desocupades en el moment de presentació de sol·licituds.

Els requisits establerts en els apartats anteriors s'hauran de complir el darrer dia de termini de presentació d'instàncies i gaudir dels mateixos durant el període selectiu.

Amb anterioritat a la presa de possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.

4. CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC DE TREBALL

Seran, segons els casos, les pròpies del lloc de treball que s'ocupi en règim d'interinitat o d'aquell titular que sigui substituït; les que corresponguin per desenvolupar programes temporals que responguin a necessitats no permanents de l'ajuntament o les corresponents a aquella activitat increment de la qual faci necessari subvenir necessitats urgents, extraordinàries i circumstancials. Les retribucions a percebre seran les que corresponguin en el moment de cobrir la necessitat, segons el lloc de treball a ocupar.

Les funcions a desenvolupar seran les següents:

- Realitzar els treballs vinculats a la construcció, reparació i manteniment de la via pública (fems, voreres, clavegueram i altres serveis, mobiliari urbà, etc.), d'edificis i equipaments municipals, cementeri i obres en general.

- Transportar, carregar i descarregar materials i equipaments.

- Controlar i cuidar del bon ús i manteniment de materials i eines.

- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada, relacionada amb la missió de l'ocupació.

5. SOL·LICITUDS

Les sol·licituds han d'anar dirigides al batle, s'han d'ajustar al model normalitzat de sol·licitud (es pot descarregar a la web www.ajfornalutx.net i tauler d'anuncis de l'ajuntament), i es presentaran al Registre General de l'Ajuntament (horari de dilluns a divendres de 09:00h a 14:00h) o en la forma establerta per l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dins el termini de 7 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB. En aquest cas, necessàriament s'haurà de trametre, mitjançant correu electrònic a l'ajuntament, còpia de la sol·licitud registrada per tal de tenir coneixement de la presentació a la següent direcció: ajuntament@ajfornalutx.net. Sense complir aquests requisits, la documentació no serà admesa si és rebuda per l'òrgan convocant amb posterioritat a la data i l'hora de finalització del termini assenyalat.

Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s'escau en dia inhàbil, el termini s'entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.

Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin a la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera.

Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:

- Original o còpia autèntica del DNI o document que n'acrediti la nacionalitat.

-  Original o còpia autèntica del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.

-  Original o còpia autèntica del certificat de coneixements de llengua catalana. En el cas de no poder acreditar aquests coneixements, s'ha de sol·licitar realitzar la prova de llengua catalana corresponent.

- Original o còpia auténtica del permís de conduir classe B.

- Declaració responsable de no haver estat separats ni acomiadats, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l'exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual haguessin estat separats o inhabilitats. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.

- Relació dels mèrits que s'al·leguen: aquesta relació haurà de presentar-se en forma de llistat on constaran detallats i ordenats els documents que es presenten per justificar els mèrits de cadascun dels blocs que seran objecte de valoració en el concurs. Així mateix, el llistat, ha de venir acompanyat per l'original o còpia autèntica del títols justificatius dels mèrits al·legats.

- Justificant del pagament de les taxes

En el justificant de pagament hi ha de constar el nom de la persona aspirant i el concepte ha de ser "Drets d'examen operari ".

El pagament s'haurà d'efectuar al compte bancari següent:

ES70-2100-4589-0402-0000-0175

Tots els documents presentats en un altre idioma han d'adjuntar la traducció al castellà o català acreditada mitjançant una traducció jurada. Tots els documents expedits a l'estranger s'han de presentar, si escau, degudament legalitzats o postil·lats.

La falsedat en les dades que es facin constar a la sol·licitud o a la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.

La presentació d'una sol·licitud implica l'acord amb el contingut de les presents bases i també el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent en aquesta matèria.

6. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació relativa als requisits per participar en el procediment que han presentat els interessats, el batle dictarà resolució en el termini màxim de cinc (5) dies hàbils i n'aprovarà la llista provisional. Aquesta resolució es publicarà al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament de Fornalutx.

A fi d'evitar errors i, si es produeixen, de possibilitar la seva esmena dins del termini establert i en la forma, les persones aspirants han de comprovar que no figuren en la relació d'excloses, i que a més, consten en la llista d'admesos.

A l'efecte del que s'estableix en les presents bases, s'entenen com a causes d'exclusió no esmenables:

- La realització del pagament de la taxa fora de termini de presentació d'instàncies.

- La presentació de la sol·licitud fora de termini.

- La manca de compliment de qualsevol dels requisits de participació l'últim dia del termini de presentació d'instàncies.

Qualsevol altre que resulti de la normativa aplicable

Els aspirants exclosos o admesos disposaran d'un termini de tres (3) dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació de la resolució provisional, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu. En la publicació d'aquesta resolució se'ls ha d'advertir que l'ajuntament considerarà que desisteixen de la sol·licitud si no compleixen amb el requeriment.

Les esmenes o l'adjunció dels documents es presentaran en el Registre de l'ajuntament, si es presenten en qualsevol de les altres formes previstes a l'article 16.4 de la LPACAP, s'haurà de trametre, necessàriament, mitjançant correu electrònic a l'ajuntament de Fornalutx (ajuntament@ajfornalutx.net), cópia de la documentació registrada per tal de tenir coneixement de la seva presentació.

En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s'entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública mitjançant diligència al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'ajuntament de Fornalutx.

7. ÒRGAN DE SELECCIÓ

El Tribunal, nomenat per l'ajuntament, estarà constituït per  membres funcionaris de carrera o personal laboral fix i el mateix nombre de membres suplents; qualsevol d'ells podrà actuar indistintament. La totalitat dels membres ha de posseir un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a l'ingrés.

El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria. En cas d'empat, decidirà el President. Sempre serà necessària la presència del President i del Secretari.

El Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors o especialistes per a totes o alguna de les proves. Els membres del Tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir, i ho notificaran a l'autoritat convocant, quan concorri alguna de les causes previstes a l'article 23 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, o si han realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a la plaça que es tracta, durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies esmentades al paràgraf anterior, d'acord amb el que preveu l'article 24 de la mateixa Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú.

8. FASES DEL CONCURS

El procés de selecció de personal constarà de dues fases, amb l'objecte de valorar la idoneïtat dels candidats al perfil de lloc de feina, que consisteixen en valoració dels mèrits i entrevista personal.

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts. El Tribunal no podrà valorar els mèrits dels quals no s´hagi presentat.

8.1 Primera fase: valoració dels mèrits

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 30 punts. El Tribunal no podrà valorar els mèrits dels quals no s'hagi presentat acreditació documental en el termini de presentació d'instàncies i no es comptabilitzarà cap mèrit que no estigui degudament acreditat.

El Tribunal avaluarà els mèrits al·legats i justificats dels aspirants admesos a la llista definitiva de conformitat amb el barem següent:

- Bloc 1: Experiència professional: fins a un màxim de 18 punts.

- Bloc 2: Coneixements de la llengua catalana: fins a un màxim d'1 punt.

- Bloc 3: Accions formatives: fins a un màxim de 5 punts.

- bloc 4: Altres permisos de conduir. Fins un màxim de 6

1) Experiència professional (fins a 18 punts):

A) Experiència professional acreditada prestant serveis a qualsevol administració pública desenvolupant funcions o tasques anàlogues a les de la present convocatòria. Aquesta experiència s'ha d'acreditar mitjançant la presentació d'un certificat de serveis prestats expedit per l'Administració corresponent, on s'haurà d'indicar el grup, la categoria i la durada dels serveis o mitjançant certificat de vida laboral i contractes de treball: 0,50 punts per mes complet treballat. (fins a 10 punts).

B) Experiència professional acreditada prestant serveis per a qualsevol empresa o persona privada, desenvolupant funcions o tasques anàlogues a les de la present convocatòria. Aquesta experiència s'ha d'acreditar mitjançant certificat de vida laboral i contractes de treball: 0,30 punts per mes complet treballat. (fins a 8 punts).

Forma d'acreditació de l'experiència professional i documentació a presentar:

- El límit temporal per valorar l'experiència professional serà la data de publicació en el BOIB de la convocatòria d'aquest procediment.

- No seran objecte de valoració els certificats que no incloguin la informació suficient per a poder valorar l'experiència d'acord amb els paràmetres mínims abans indicats en aquest punt.

- L'experiència professional es computa per mesos complets.

- En cas de contractes a temps parcial, la puntuació es prorratejarà.

2) Formació (fins a 5 punts):

A. Estar en possessió de titulació acadèmica superior a l'exigida (màxim de punts per formació reglada: 3 punts)

- Títol de Batxiller, BUP o equivalent: 1 punts.

- Títol de FP de grau mitjà (especialitat relacionada amb el lloc de treball): 2 punts.

- Títol de FP de grau superior (especialitat relacionada amb el lloc de treball): 3 punts.

            Només es computarà el nivell més alt acreditat.

B. Per haver realitzat cursos de formació i perfeccionament relacionats amb la plaça oferta, oferts per institucions públiques o oficials (acreditat mitjançant certificat, títol o diploma de l'organisme corresponent) (màxim de punts cursos: 2 punts)

-Fins a 29 hores : 0,1 punts.

-De 30 a 49 hores: 0,25 punts.

-De més de 50 hores: 0,5 punts.

3) Coneixements de català (fins a 1 punt):

Es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. Només es computarà el nivell més alt acreditat.  La puntuació en cada cas serà:

- Certificat B2 o equivalent: 0,50 punts.

- Certificat C1 o equivalent: 0,75 punts.

- Certificat C2 o equivalent: 1 punts.

- Certificat LA o equivalent: 0,80 punts

4) altres permisos de conduir: (fins a un màxim de 6 punts)

- C 4 punts

- CAP 2 punts

- altres 4 punts

8.2 Segona fase: entrevista personal

El tribunal durà a terme una entrevista personal per valorar la idoneïtat del perfil de la persona aspirant envers el lloc de feina, la qual podrà ser valorada fins a un màxim de 10 punts. L'entrevista consistirà en la valoració del currículum presentat i l'experiència demostrada a fi de determinar l'adequació de cada persona candidata al lloc de treball convocat. Tindrà caràcter obligatori i presencial, amb una duració màxima de 15 minuts. L'entrevista versarà sobre la formació i l'experiència de l'aspirant i sobre el coneixement de les funcions i tasques pròpies del lloc de feina al qual s'opta.

La qualificació de l'entrevista es determinarà d'acord amb la mitjana de les puntuacions atorgades per cada membre del Tribunal, els quals hauran d'atorgar la puntuació des de 0 punts (quan es consideri a la persona candidata gens adequada) fins a 10 punts (quan es consideri a la persona candidata molt adequada).

En el cas d'existir reclamacions, al·legacions o sol·licituds de revisió, el tribunal qualificador, un cop examinades, les resoldrà i farà públic el resultat al tauler d'anuncis de la seu electrònica. Un cop resoltes les al·legacions o les revisions, si n'hi ha, i d'acord amb el seu resultat, el tribunal procedirà a fer públic el llistat definitiu dels resultats de l'exercici.

9. RESOLUCIÓ DEL CONCURS

1.- L'ordre de classificació definitiva es determinarà per la suma de les puntuacions obtingudes en els apartats anteriors.

2.- En cas d'empat s'aplicaran els criteris de desempat mencionats a l'apartat 2.

3.- Un cop determinades les valoracions i puntuats els mèrits al·legats, el tribunal farà pública la relació provisional de les persones que hagin resultat aptes per a formar part de la borsa, ordenades segons la puntuació total obtinguda, de major a menor.

2.- Aquesta relació es publicarà en el tauler d'anuncis  en la pàgina web de l'ajuntament i les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies hàbils, des del següent al de la publicació, per efectuar reclamacions o observacions que es considerin oportunes contra l'esmentada llista.

3.- Resoltes les reclamacions pel tribunal, s'elevarà al Batle la proposta definitiva d'aspirants per ordre de puntuació, amb l'objectiu de constituir la borsa de treball i procedir, en el seu cas, a les contractacions que siguin convenients.

4.- La resolució de constitució de la borsa s'ha de publicar en el BOIB, en el tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'ajuntament, amb indicació de totes les persones integrants, l'ordre de prelació i la puntuació obtinguda.

11.- FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL

1.- Quan sigui necessari acudir a la borsa de treball, s'oferirà als aspirants per ordre estricte de la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

2.- Els serveis municipals procediran a contactar de manera telefònica o via e-mail, per ordre de puntuació, amb les persones que formin part de la borsa, les quals hauran de manifestar la seva conformitat o no amb la contractació en un termini d'un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa així un divendres). En la comunicació s'haurà d'informar a l'aspirant de les condicions bàsiques de treball del lloc que es proposa.

3.- Si dins aquest termini no manifesta la conformitat, renuncia expressament a la contractació, o altre circumstància que impedeixi la seva incorporació, no s'exclourà de la borsa, però passaran al darrer lloc de la mateixa.

4.- No obstant, es mantindrà en l'ordre de la borsa de treball als aspirants que, en el moment de la crida, es trobin en alguna de les següents situacions:

- Incapacitat temporal per baixa mèdica, incloent-se també la situació de suspensió del contracte per risc durant l'embaràs.

- Permís de maternitat o paternitat.

5.- Quan la persona seleccionada cessi en el lloc de treball, llevat que sigui per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball corresponent amb el mateix ordre de prelació que tenia.

12. VIGÈNCIA DE LA BORSA

La vigència màxima d'aquesta borsa serà de tres anys a comptar des de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la seva constitució.

13. IMPUGNACIÓ

Les presents bases específiques i tots els actes administratius que es derivin de les bases i de les actuacions dels tribunals qualificadors, podran ser impugnats conforme al que estableix la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Fornalutx, (signat electrònicament: 21 de març de 2023)

El batle-president Francisco Marroig Arbona

 

ANNEX I MODEL D'INSTÀNCIA

............................................................................., major d'edat, amb DNI núm. ....................., domicili a efectes de notificacions i

comunicacions en.................................................................................., i telèfon núm. .............................., correu electrònic

..........................................................................

EXPOSA:

1.- Que he tingut coneixement de la convocatòria i bases del procediment selectiu per a la creació d' una borsa de feina de peó de manteniment de l'ajuntament de Fornalutx, les quals han estat publicades en el BOIB núm. ................ de data ........................

2. - Que declaro estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s'exigeixen en la Base Tercera de la convocatòria.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:

- Original o còpia autèntica del DNI.

- Original o còpia autèntica  del títol exigit per prendre part a la convocatòria

- original o còpia autèntica  del permís de conduir B.

- Resguard de l'ingrés dels drets de participació o certificat emès pel SOIB que acrediti estar inscrit com a persona desocupada.

- Original o còpia autèntica del certificat de llengua catalana.

- Declaració jurada o promesa de no tenir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi l'exercici de les funcions corresponents al lloc de feina.

- Declaració jurada de no haver estat separats ni acomiadats, mitjançant expedient disciplinari

- Documents acreditatius dels mèrits: original o còpia autèntica dels documents que siguin necessaris per la fase de concurs, ordenats seguint l'ordre establert al barem de mèrits de la clàusula setena.

Per tot l'exposat,

SOL·LICITO:

Ser admès i poder prendre part en el procediment selectiu per a la creació d'una borsa de feina d'operari de manteniment de l'ajuntament de Fornalutx.

Fornalutx, _____ de _____________ 2023

(Signatura)

 

 

SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE FORNALUTX

 

ANNEX II

DECLARACIÓ JURADA

En/Na ______________________________________________________  amb Document d'identitat  __________________ declaro sota

la meva responsabilitat que reuneix les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la

categoria professional a la quals correspon la borsa específica a la qual opta.

Fornalutx, a    de           de 2023

 

 

 

 

ANNEX III DECLARACIÓ JURADA

En/Na ______________________________________________________  amb Document d'identitat  __________________ declaro sota la meva responsabilitat que no he estat estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l'exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual haguessin estat separats o inhabilitats. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmesos a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.

Fornalutx, a    de           de 2023