Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE DEIÀ
Núm. 168551
Aprovació de la constitució de la borsa de feina de personal funcionari interí o laboral de zelador o zeladora de l'Ajuntament de Deià
DECRET DE BATLIA
Atesa les bases i la convocatòria d'un procés selectiu, mitjançant concurs, per a la creació d'una borsa de feina de personal funcionari interí o laboral de zelador o zeladora de l'Ajuntament de Deià publicada en el BOIB 131, de 23 de setembre de 2021.
Atès el Decret de Batlia 266/2021 pel qual s'aprova provisionalment la llista les persones admeses i excloses del procés selectiu, mitjançant concurs, per a la creació d'una borsa de feina de personal funcionari interí o laboral de zelador o zeladora.
Atès el Decret de Batlia 275/2021 pel qual es nomena al tribunal qualificador del procés selectiu, mitjançant concurs, per a la creació d'una borsa de feina de personal funcionari interí o laboral de zelador o zeladora de l'Ajuntament de Deià.
Atès el Decret de Batlia 280/2021 pel qual s'aprova definitivament la llista de les persones admeses i excloses i es resolen les al.legacions presentades, del procés selectiu, mitjançant concurs, per a la creació d'una borsa de feina de personal funcionari interí o laboral de zelador o zeladora de l'Ajuntament de Deià.
Atesa l'acta emesa per les persones membres el Tribunal Qualificador en data 13 de juny de 2022 pel qual es fa la valoració de mèrits de les persones admeses en el procés selectiu dalt referenciat.
Atès que l'acta indicada en el punt anterior va estar publicada segons el certificat de publicació en el taulell d'anuncis durant 5 dies, de data 17 a 21 de juny, inclosos i atès que no hi ha hagut cap reclamació al respecte.
De conformitat amb l'establert a l'article 175 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, i en virtut de les competències establertes a l'article 21.1.h de la Llei 7/1985, reguladora de les bases del règim local
RESOLC
PRIMER.- Aprovar la constitució de la borsa de feina de personal funcionari interí o laboral de zelador o zeladora de l'Ajuntament de Deià amb el següent ordre de prelació:
DNI |
NOM |
PUNTUACIÓ FINAL |
---|---|---|
****3261* |
ARBONA MARCE, MARGARITA |
17,000 |
****7281* |
SARMIENTO MOLINA, RAMON |
10,200 |
****1681* |
NADAL COMPANY, JOAN GABRIEL |
8,200 |
****8406* |
ALEN LOBEIRAS, MONSERRAT |
7,885 |
****0665* |
FERNANDEZ CORRAL, SAMUEL |
7,550 |
****6872* |
BIBILONI TROBAT, ANTONIA |
7,263 |
****2943* |
MAS FERRIOL, MIQUEL |
6,780 |
****1304* |
CAVIEDES ALBERTÍ, MARIA DEL MAR |
6,200 |
****3770* |
MEDINA CAÑELLAS, JAUME |
5,500 |
****5057* |
SAMPOL COLOM, MARINA |
4,800 |
****3768* |
GUERRERO BERGAS, ALICIA |
3,220 |
****7734* |
CASTAÑO SANTOS, MANUEL |
3,000 |
****6242* |
PEREZ MAYOL, ELENA |
2,550 |
****7316* |
IZCUE CAPO, ENRIQUE |
1,950 |
****0216* |
IZCUE ALZANILLAS, GABRIEL |
0,000 |
SEGON.- - Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
TERCER.- Exposar la present resolució al tauler d'anuncis de la Corporació i al portal de transparència de la seu electrònica de l'Ajuntament de Deià.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.
També es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la notificació, d'acord amb el que disposen els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Ho mana i signa el Sr. Batle, a Deià en la data que consta a la signatura electrònica, i davant mi, la secretaria-interventora qui dona fe.
(Signat electrònicament:8 de març de 2023
El batle Lluis Enric Apesteguia Ripoll)