Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE LLOSETA
Núm. 129792
Aprovació i bases reguladores del procediment per la formació d’un borsí de Terapeutes Ocupacionals, personal laboral temporal, de l’Ajuntament de Lloseta
Per el general coneixement es fa saber que el 16 de febrer de 2023 s'ha aprovat el Decret 2023-0119 sobre l'aprovació de la convocatòria i bases reguladores del procediment per la formació d'un Borsí de Terapeutes Ocupacionals, personal laboral temporal, de l'Ajuntament de Lloseta, següent:
“DECRET
Vista la Provisió d'Inici aprovada per aquesta Batllia el 13 de febrer de 2023 en la que s'exposen les necessitats urgents de l'Ajuntament de Lloseta de cobrir llocs de treball amb caràcter temporal, en conseqüència, la necessitat de constituir un Borsí de feina de Terapeutes Ocupacionals a aquests efectes.
Vist que per part de la TAG de RRHH s'ha emès informe favorable sobre el Text de les Bases reguladores proposades (ADJUNT) i sobre el procediment a seguir per la constitució del Borsí. Que seguint aquest procediment, s'ha informat als Delegats de Personal del Text i no han manifestat cap oposició al respecte.
Vist que la Interventora de l'Ajuntament de Lloseta ha emès informe de fiscalització amb resultat favorable.
D'acord amb l'anterior i atenent a la competència que l'Article 21.1,g) i h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de Bases de Règim Local, DISPÒS
Primer. Aprovar la Convocatòria i el Text de les Bases Reguladores del procediment selectiu per la constitució d'un Borsí de Terapeutes Ocupacionals, personal laboral temporal, per cobrir les necessitats urgents de l'Ajuntament de Lloseta.
Segon. Publicar la present resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), aquesta publicació tindrà els efectes d'iniciar el termini de presentació de sol·licituds al procediment.
Lloseta, (signat electrònicament: 17 de febrer de 2023
El batle Jose Maria Muñoz Perez)
Bases específiques reguladores del procés selectiu per la creació d'un Borsí de Terapeuta Ocupacional, personal laboral temporal, de l'Ajuntament de Lloseta, mitjançant el sistema de concurs.
PRIMERA.- Objecte de la convocatòria
1.1 L'objecte de la present convocatòria és la selecció mitjançant el sistema de concurs, per a la creació d'un Borsí de Personal Laboral temporal, Terapeutes Ocupacionals.
Característiques del lloc de treball:
Personal Laboral.
Grup: 1 (Equivalent al Nivell A2 de classificació del personal funcionari segons el Real Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, de l'Estatut Bàsic dels Empleats Públics).
Jornada completa de dilluns a divendres.
1.2 Ha d'exercir les següents funcions: Les funcions pròpies de la seva professió, aplicades als usuaris del Centre de Dia. La relació i atenció als ciutadans i usuaris és primordial diària, i intensa,és inherent al lloc de treball, que se desenvolupa primordialment en una vessant relacional directe amb els veïns.
1.3 Aquesta selecció es regirà per la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, el RD 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'administració general de l'Estat i pel RDL 2/2015, de 23 d'octubre, per el que s'aprova l'Estatut dels Treballadors.
SEGONA.- Requisits de les persones aspirants
Per prendre part a la convocatòria, les persones interessades, han de reunir els següents requisits en la data d'expiració del termini d'admissió de sol·licituds:
- Tenir nacionalitat espanyola o la d'un país membre de la Unió Europea, o la de qualsevol d'aquells estats en què, en virtut de tractats internacionals celebrats per aquella i ratificats per Espanya, s'apliqui la lliure circulació de treballadors e els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, i en els termes que preveu l'art. 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic. Les persones aspirants de nacionalitat no espanyola hauran d'acreditar, mitjançant declaració responsable o un altre mitjà admès en dret, tenir un coneixement adequat de l'idioma espanyol, i se'ls podrà exigir, si escau, la superació de proves amb aquesta finalitat.
- Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional.
- Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
- La persona interessada no haver estat separada del servei de qualsevol de les administracions públiques de l'Estat, de l'administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin per cap expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de funcions públiques. Igualment, no estar sotmesa a sanció disciplinària condemna penal que, en el seu estat, impedeixi l'accés a la funció pública, si es tracta de persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola d'acord amb el que s'estableix a la lletra a) d'aquesta base.
- Estar en possessió del Grau en Teràpia Ocupacional o titulació corresponent. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació.
- Acreditar el coneixement de la llengua catalana en el nivell B2, de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l'aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes.
- Estar en possessió del carnet de conduir tipus B.
- Acreditar el pagament de la taxa de 20 euros en concepte de drets d'exàmens, tal com ho estableix la Ordenança Fiscal corresponent, de l'Ajuntament de Lloseta.
Amb anterioritat a la presa de possessió, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d'incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula les incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o comprometre's, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre cap pensió de jubilació, de retir o d'orfenesa.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se l'últim dia de presentació de sol·licituds.
TERCERA. Presentació de sol·licituds i acreditació de mèrits
Les persones aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils per a la presentació d'instàncies per prendre part al procés selectiu a comptar a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Les sol·licituds es dirigiran al Batle de l'Ajuntament de Lloseta i s'hauran d'ajustar al model publicat a l'annex II d'aquestes bases. La seva presentació podrà fer-se en el Registre General de l'Ajuntament o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
En el cas de no presentar-se la instància al Registre General de l'Ajuntament de Lloseta, la persona interessada ha de comunicar-ho a l'Ajuntament, abans de la finalització del termini de la presentació de les sol·licituds, mitjançant enviament del justificant de presentació a l'adreça electrònica secretaria@ajlloseta.net.
A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la següent documentació:
1. Fotocòpia del document nacional d'identitat o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat.
2. Model d'instància que figura a l'annex I adequadament emplenada.
3. Justificant de pagament de 20 euros corresponents a la taxa per drets d'examen, que haurà d'haver estat abonada seguint el procediment especificat a la BASE quarta.
4. Certificat que acredita el Nivell de Català B2, tal com s'exigeix als requisits de la BASE segona.
5. Còpia del Títol que s'exigeix com a requisit a la BASE segona.
6. Documentació acreditativa dels mèrits.
7. Còpia del carnet de conduir tipus B.
Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent i, especialment, la Llei Orgànica de protecció de dades.
QUARTA. Pagament de la Taxa
D'acord amb la Ordenança Fiscal reguladora de la taxa per drets d'exàmens per participar als processos selectius a L'Ajuntament de Lloseta, els aspirants que vulguin formar part del procés selectiu hauran de satisfer una taxa de 20 euros. No estan subjectes a la taxa aquelles persones amb una minusvalidesa igual o superior al 33% (Aquest fet haurà de ser acreditat documentalment).
Dita taxa es troba subjecte al règim d'autoliquidació. Els aspirants podran satisfer l'import mitjançant:
1. Ingrés directe al compte bancari de l'Ajuntament de Lloseta fent constar expressament el codi “TERAPEUTA” seguit del nom i cognoms de l'aspirant.
o Núm. de compte: ES16 2100 0744 9602 0000 2067
2. Pagament presencial mitjançant targeta de crèdit o dèbit a la recepció de l'Ajuntament.
En ambdós casos, els aspirants hauran d'adjuntar a la seva sol·licitud el justificant del pagament realitzat.
CINQUENA. Admissió d'aspirants
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la presidència de la corporació dictarà resolució i declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos, que serà publicada en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Lloseta, amb indicació, en el seu cas, de la causa de no admissió, i es fixarà un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació, per poder presentar reclamacions. En la mateixa resolució es nomenaran els membres titulars i suplents del tribunal qualificador.
La llista definitiva, una vegada resoltes les reclamacions, es publicarà a en el Tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Lloseta.
En cas de no produir-se reclamacions a la llista provisional s'entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució, circumstància que es farà pública al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Lloseta.
SISENA. Tribunal qualificador
El Tribunal està format per cinc membres amb veu i vot i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal hauran de ser funcionaris de carrera, d'igual o superior categoria a la de la plaça convocada, i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per el ingrés en la sub-escala tècnica corresponent.
La composició del tribunal es farà pública mitjançant el corresponent anunci en el Tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament de Lloseta en el moment de la publicació del llistat provisional d'admesos i exclosos.
Hi podran assistir representants sindicals amb veu però sense vot, per efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment selectiu.
El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària la presència del president i del secretari.
El tribunal resta facultat per a resoldre els dubtes o incidències que es presentin, i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procediment de selecció en tot el que no estigui previst a les presents bases.
Els membres del tribunal hauran d'abstenir-se d'intervenir, i notificar-ho a l'autoritat convocant, quan concorri en ells alguna de les circumstàncies previstes a l'art. 23 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre del Règim Jurídic del Sector Públic.
Igualment, les persones aspirants podran recusar els membres del tribunal quan concorri alguna de les circumstàncies contemplades en el paràgraf anterior d'acord amb el règim establert en l'article 24 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre del Règim Jurídic del Sector Públic.
Si escau, el tribunal podrà comptar amb l'assistència de Personal Col·laborador, tindran caràcter auxiliar i prestaran suport amb activitats de tipus tècnic, administratiu o de serveis. Seran designats en tot cas per el President del Tribunal.
SETENA. Procediment selectiu
El procediment selectiu serà el concurs.
FASE DE CONCURS (FINS A 40 PUNTS)
La fase de concurs no tindrà caràcter eliminatori i es podrà obtenir una puntuació màxima de 40 punts d'acord amb la relació que es detalla a continuació.
Els mèrits a valorar trobaran el seu límit temporal en el darrer dia de presentació de sol·licituds per prendre part en el procediment, de manera que no es valoraran aquells mèrits obtingut pels aspirants amb posterioritat.
1 Experiència professional, fins a 23 punts
1. Per serveis prestats en l'Administració Pública com a Terapeuta Ocupacional, ja sigui com a personal laboral o funcionari: 0,6 punts per cada mes complet. Els serveis prestats s'acreditaran mitjançant certificat, original o confrontat, expedit per l'Administració corresponent. Als efectes de la valoració d'aquests mèrits es consideraran Administracions Públiques les definides en l'Article 2.3 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
1. Per serveis prestats en l'Administració Pública en llocs de treball diferents al de Terapeuta Ocupacional però directament relacionats amb el lloc convocat: 0,2 punts per mes complet. Els serveis prestats s'acreditaran mitjançant certificat, original o confrontat, expedit per l'Administració corresponent. Als efectes de la valoració d'aquests mèrits es consideraran Administracions Públiques les definides en l'Article 2.3 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic.
1. Per experiència en el sector privat com autònom exercint funcions directament relacionades amb el lloc convocat: 0,2 punts per mes complet. Els serveis prestats s'acreditaran mitjançant certificat original o confrontat, de l'empresa, amb indicació de la data d'alta i de baixa, categoria professional, tipus de contracte i funcions desenvolupades, i certificat de la vida laboral expedit per l'INSS. Excepcionalment l'experiència es podrà acreditar mitjançant la aportació d'altres documents que justifiquin les dades indicades anteriorment. El tribunal qualificador tindrà la potestat de requerir d'altre informació que estimi necessària per tal d'acreditar que els serveis prestats presentats perquè puguin ser puntuats en aquest apartat.
Es consideren inclosos i podran ser objecte de valoració els serveis prestats a l'administració en contractes formatius de treball en pràctiques establerts a l'article 11 del TRET aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, sempre i quan constin a la vida laboral que, donat el cas, s'hauria d'adjuntar. No seran objecte de valoració altres tipus de prestacions no incloses en l'esmentat precepte, com la de becaris o serveis prestats en contractes de col·laboració social.
En els casos en que l'experiència s'acrediti mitjançant la presentació de certificats, correspondrà al tribunal valorar si les funcions exercides s'ajusten a les de la plaça convocada.
2 Formació acadèmica, fins a 7 punts.
Es valoren, en aquest apartat, les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l'equivalència de les quals tingui reconegut i establert el Ministeri d'Educació i Formació Professional així com els crèdits dels títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de feina objecte de la convocatòria.
No pot ser objecte de valoració la titulació acreditada com a requisit per a participar en la convocatòria. La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo.
a) Per titulació acadèmica de grau: 4 punts
b) Per títol de màster oficial, títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d'actualització universitària): 0,1 punts per crèdit (equivalent a 10 hores de durada) fins a 2 punt per títol
c) Per doctorat: 3 punts
Queden exclosos de valoració dintre d'aquesta àrea els títols de: especialista universitari, expert universitari i curs d'actualització universitària, que seran tinguts en compte dintre de la següent àrea “Accions formatives”.
3 Accions formatives, fins a 8 punts.
Cursos de formació i perfeccionament impartits o promoguts per les administracions públiques així com els homologats per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), l'Institut Balear d'Administració Pública (IBAP), la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), i els impartits per la Universitat i per les escoles tècniques que estiguin relacionades amb el lloc de treball de la plaça convocada, els impartits per col·legis professionals, les Administracions estatal, autonòmica o local, i pels sindicats. Dites accions formatives es valoraran quan el contingut estigui directament relacionat amb les funcions de la categoria corresponent a la plaça a la qual s'opta.
Es valoraran els cursos que compleixin els requisits anteriors amb el següent contingut:
Cursos relacionats amb les funcions pròpies del lloc de treball de la plaça convocada
1. Cursos dels àmbits connexes indicats a continuació. (Amb un màxim de 2 punts)
L'acreditació de les accions formatives es farà mitjançant certificacions o documents oficials estesos per les administracions i / o organismes competents, i han d'incloure les hores de durada o els crèdits dels cursos. Dites certificacions hauran d'indicar si es tracta d'accions formatives amb aprofitament, d'assistència o impartides pels aspirants . En cas de no indicar-se aquest extrem en el certificat es considerarà que l'acció formativa és d'assistència. Si els cursos indiquen els crèdits sense les hores s'entendrà que cada crèdit equival a 10 hores de durada.
Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència, de manera que no serà acumulativa l'assistència i l'aprofitament a efectes de valoració.
Aquest apartat serà valorat d'acord amb el següent barem:
a) 0'01 punts per hora de durada, quan el certificat acrediti l'aprofitament.
b) 0'005 punts per hora de durada, quan el certificat acrediti l'assistència al curs o no esmenti expressament el caràcter d'assistència o aprofitament.
c) 0'014 punts per hora de durada, quan el certificat acrediti que es tracta d'accions formatives impartides per l'aspirant. La participació en un curs pot ser total o parcial. En l'últim cas només es valorarà la part corresponent a les hores impartides.
4 Coneixements de la llengua Catalana, fins a 2 punts
Aquest apartat serà valorat d'acord amb el següent barem:
a. Certificat nivell C2 ......................................................................................... 1,50 punts
b. Certificat nivell C1...........................................................................................1,00 punts
c. Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA/ antic E)........... 0,50 punts
Només es reconeixeran i seran objecte de valoració els mèrits obtinguts fins el darrer dia de presentació de sol·licituds, no es valoraran els mèrits obtinguts amb posterioritat. Dits mèrits hauran de ser acreditats mitjançant còpia simple dels documents relacionats anteriorment. En cas que existeixin dubtes derivats de la qualitat de la còpia, el Tribunal pot sol·licitar l'acarament de les còpies aportades, pel que podrà requerir l'exhibició del document o de la informació original.
Tots els documents presentats en un altre idioma han d'adjuntar la traducció al castellà o català acreditada mitjançant una traducció jurada. Tots els documents expedits a l'estranger s'han de presentar, si escau, degudament legalitzats o postil·lats. No obstant això el Tribunal podrà reconèixer aquells documents acreditatius de mèrits expedits en idioma estranger sempre i quan el seu contingut sigui comprensible i evident pel Tribunal i es pugui determinar o apreciar de forma clara la seva validesa. La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o en la documentació annexa determina l'exclusió immediata de la persona sol·licitant, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.
VUITENA. Valoració del concurs
Conclosa la valoració dels mèrits, el Tribunal farà pública en el tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament les puntuacions atorgades a cada aspirant, desglossant en els apartats assenyalats en la base setena. Els interessats podran sol·licitar revisió i/o audiència al tribunal dins els tres dies hàbils següents a aquesta publicació.
En cas d'empat, aquest es resoldrà aplicant el sorteig.
NOVENA. Llista de persones aprovades
Resoltes les reclamacions, el Tribunal farà pública la llista definitiva de persones aprovades, per ordre de puntuació.
El Tribunal qualificador elevarà a la Presidència de la corporació la llista de persones aprovades i proposarà la corresponent constitució de la Borsa de Treball.
DESENA. Borsa de treball
Als efectes de la crida de persones per cobrir les necessitats urgents de l'Ajuntament de Lloseta, el departament de Recursos Humans es posarà en contacte telefònic, amb un màxim de tres intents, o per mitjans telemàtics (correu electrònic o SMS), amb la persona a la qual correspongui i li comunicarà el lloc de treball a cobrir i el termini en el qual cal que s'hi incorpori, el qual no serà inferior, si la persona interessada així ho demana, a 2 dies hàbils a comptar des de la comunicació.
Quedarà constància a l'expedient, mitjançant una diligència, de què aquesta persona ha rebut la comunicació o dels intents realitzats.
Dins el termini màxim d'un dia hàbil a comptar des de la comunicació la persona integrant de la borsa ha de manifestar el seu interès amb el nomenament.
Si dins aquest termini no manifesta la conformitat, renuncia expressament al nomenament, si no respon al telèfon de contacte que ha facilitat o altra circumstància que impedeixi la seva incorporació, serà exclosa de la borsa de feina, i s'avisarà al següent de la llista.
Les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita seran excloses de la borsa de treball, llevat que al·leguin, dins del termini establert, la concurrència d'alguna de les circumstàncies que s'exposen a continuació i que s'han de justificar documentalment dins dels tres dies hàbils següents:
a. Estar en període d'embaràs, de maternitat o de paternitat, d'adopció o d'acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
b. Patir malaltia o incapacitat temporal.
c. Estar, en el moment de la crida, exercint funcions sindicals.
Aquestes persones estan obligades a comunicar per escrit a la Unitat de Recursos Humans la finalització de les situacions previstes anteriorment, en un termini no superior a deu dies hàbils des que es produeixi, amb la justificació corresponent. La manca de comunicació en el termini establert determinarà l'exclusió de la borsa.
Quan la persona, seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa, cessi en el lloc de treball, llevat que sigui per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.
Aquesta borsa tindrà una vigència màxima de 3 anys des que es publiqui la resolució de constitució, de conformitat amb l'article 12 del Decret 30/2009, de 22 de maig. Un cop hagi transcorregut aquest període de temps la borsa perd la vigència i no es pot reactivar.
D'acord a l'apartat 10 de l'article 3 del Decret 30/2009, de 22 de maig de 2016, pel qual s'aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears es podran constituir borsins temporals i fins a la constitució definitiva de la borsa de treball, d'entre les persones que hagin superat almenys una prova del procediment selectiu.
ONZENA. Recursos, impugnacions i publicitat
Aquestes bases específiques i tots els actes administratius que es derivin de les bases i de les actuacions dels tribunals qualificadors, podran ser impugnats conforme allò que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.
O bé interposar directament recurs contenciós – administratiu, si escau, davant el Jutjat de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós – Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu no podrà interposar recurs contenciós – administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això, sense perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs estimi més convenient en el seu dret.
Tots els anuncis referents a aquesta convocatòria seran publicats en la seu electrònica de l'Ajuntament de Lloseta https://ajlloseta.sedelectronica.es/info.0 i, addicionalment, podran ser publicats en la pàgina web de l'Ajuntament https://ajlloseta.net/ca
DOTZENA.- Protecció de dades
D'acord amb la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa a les persones aspirants que les dades contingudes en la sol·licitud d'admissió i documentació que s'acompanyi a la mateixa o la generada a resultes de la present convocatòria, s'incorporaran a un fitxer de dades personals del que és responsable l'Ajuntament de Lloseta, la finalitat del qual és dur a terme els processos de selecció de personal de la Corporació.
Les dades personals necessàries podran ser utilitzades per dur a terme les publicacions pròpies del procés de selecció.
Les persones aspirants poden exercir en tot moment els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició de les seves dades, dirigint-se a la Secretaria de l'Ajuntament.
Contra aquest acte administratiu, que esgota la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que ho ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques. El termini per interposar-ho és d'un mes explicat des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu haurà de presentar-se en el Registre General.
El que es fa públic per general coneixement.
ANNEX I CONCURS PERSONAL LABORAL TEMPORAL, TERAPEUTA OCUPACIONAL, AJUNTAMENT DE LLOSETA
Nom:
Llinatges: DNI/NIF:
Domicili (a efectes de notificació):
Localitat: Telèfon:
Adreça electrònica:
La/el sotasignat, major d'edat, davant Vè. comparesc i com millor procedeixi, EXPOSO:
Primer.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu per a la constitució d'un Borsí de Personal Laboral Temporal, Terapeuta Ocupacional, de l'Ajuntament de Lloseta.
Segon.- Que aporta còpia dels documents exigits en la Base Tercera.
Tercer.- Declara estar en possessió de tots i cadascun dels requisits i condicions que s'exigeixen a la convocatòria, i específicament que reuneix els requisits requerits a la Base Segona de la convocatòria.
Per tot l'exposat, SOL·LICITA: Ser admesa/ès al procés selectiu del concurs per torn lliure, per constituir un Borsí de personal laboral temporal, Terapeuta Ocupacional de l'Ajuntament de Lloseta.
Lloseta, _________ de ________________ de 2023
AL SR. BATLE DE LLOSETA
De conformitat al que disposa la LO 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa als interessats que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió, documentació que s'acompanyi a aquesta o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, són objecte de recollida per al seu tractament única i exclusivament per a l'exercici de funcions pròpies d'aquesta Administració, dins el present procediment selectiu per a la seva convocatòria, tramitació, qualificació i resolució, per la qual cosa s'informa que les dades s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal, del qual és responsable aquest Ajuntament, i que en cas que sigui necessari als efectes de complir amb els principis de publicitat i transparència del procediment, algunes dades personals dels aspirants poden ser publicades en el BOIB o al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament. Que en aquest acte l'Ajuntament informa a les interessades/ts del dret de les persones físiques a accedir a les seves dades, a rectificar-les i a cancel•lar-les. Aquests drets podran ser exercits per mitjà d'escrit adreçat al responsable del fitxer a l'adreça postal següent: 07360 –Lloseta –C/ Pou Nou, 3. Que així mateix se m'informa en aquest acte que les dades personals de persones físiques contingudes en la proposició només seran objecte de cessió o comunicació en els casos, condicions, i amb previ compliment dels requisits establerts en la Llei Orgànica de protecció de dades de caràcter personal.