Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 111134
Bases que han de regir la convocatòria pública per a la creació d’una llista per l'adjudicació de parcel·les dels horts urbans de Son Ferrer i Son Bugadelles, 2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

DECRET DE BATLIA SOBRE LA PUBLICACIÓ DE LES BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PÚBLICA PER A LA CREACIÓ D'UNA LLISTA PER A L'ADJUDICACIÓ DE PARCEL·LES DELS HORTS URBANS DE SON FERRER I SON BUGADELLES, 2023.

El 2 de juliol de 2020 es va tramitar la convocatòria pública per l'adjudicació de parcel·les dels horts urbans de l'Ajuntament de Calvià.

Per una altra banda, a l'any 2022 es va aprovar el nou reglament reguladors del horts urbans (BOIB núm 76 de 11 de juny de 2022), amb l'objecte de regular el procediment d'atorgament d'autoritzacions d'ús d'un bé de domini públic, com són els horts de titularitat municipal al terme municipal de Calvià, així com del règim jurídic al qual se sotmetran les persones autoritzades beneficiàries, i establir unes normes de funcionament i usos dels serveis comuns, drets i obligacions de les persones beneficiàries.

Segons l'informe tècnic del Servei de Medi Ambient, tenint en compte que:

a) segons l'article 5, apartat 1 del Reglament, les llicències d'ús privatiu dels horts s'han d'atorgar per un període màxim de quatre anys comptadors de de la data de la notificació de l'adjudicació

b) la llista de persones interessades de la convocatòria 2020, en data de redacció d'aquest informe, s'ha esgotat a falta d'una persona,

es considera necessari crear unes noves bases que regulin la creació d'una nova llista de persones interessades actualitzada (2023), a les quals se'ls atorgarà l'ús d'un hort urbà a mesura que aquests s'alliberin de la convocatòria del 2020 i segons l'ordre de prelació de les persones interessades.

L'objecte d'aquesta convocatòria és establir una llista de persones i entitats interessades en la concessió de parcel·les dels horts urbans de l'ajuntament de Calvià que servirà per anar adjudicant i ocupant les parcel·les que quedin lliures, entre l'any 2023 i el 30 de novembre de 2026.

Vist el que antecedeix, considerant adequat i conforme el citat informe tècnic i vista la necessitat que presenta el municipi, i en virtut de les competències atribuïdes per la normativa vigent,

DECRET

Primer. Aprovar les bases que s'adjunten a la present resolució, i que han de regir la convocatòria pública per a la creació d'una llista per a l'adjudicació de parcel·les dels horts urbans de Son Ferrer i Son Bugadelles, 2023.

Segon. Ordenar la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com al tauler municipal i a la pàgina web de Món Rural/Horts Urbans de l'Ajuntament de Calvià. Les publicacions posteriors es faran al tauler municipal i a la pàgina web de Món Rural/Horts Urbans de l'Ajuntament de Calvià

 

Calvià, (10 de febrer de 2023)

El regidor de Medi Ambient, transició energètica i memòria democràtica

Rafel Sedano Porcel

La tinenta de batle delegada de Joventut, Participació Ciutadana, Medi Ambient, Transició Ecològica i Memòria Democràtica

(Per delegació de Batlia de 14 de juny de 2021)

Margarita Plomer Fornés

 

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PÚBLICA PER A LA CREACIÓ D'UNA LLISTA PER L'ADJUDICACIÓ DE PARCEL·LES DELS HORTS URBANS DE SON FERRER I SON BUGADELLES, 2023

1. ANTECEDENTS

El 2 de juliol de 2020 es va tramitar la convocatòria pública per l'adjudicació de parcel·les dels horts urbans de l'Ajuntament de Calvià. D'acord a les bases d'aquesta convocatòria, es varen adjudicar les parcel·les disponibles i es va conformar una llista d'espera per quan, per qualsevol causa, es produís una baixa de les concessions.

L'any 2022 es va aprovar el nou reglament reguladors del horts urbans (BOIB núm 76 de 11 de juny de 2022), amb l'objecte de regular el procediment d'atorgament d'autoritzacions d'ús d'un bé de domini públic, com són els horts de titularitat municipal al terme municipal de Calvià, així com del règim jurídic al qual se sotmetran les persones autoritzades beneficiàries, i establir unes normes de funcionament i usos dels serveis comuns, drets i obligacions de les persones beneficiàries.

Per una altra banda, existeix una ordenança reguladora de la tassa per aprofitament especial de domini públic en els horts urbans de l'Ajuntament de Calvià, en vigència des del 28 d'agost de 2013.

2. OBJECTE

L'objecte d'aquesta convocatòria és establir una llista de persones i entitats interessades en la concessió de parcel·les dels horts urbans de l'ajuntament de Calvià que servirà per anar adjudicant i ocupant les parcel·les que quedin lliures, entre l'any 2023 i l'any 2026.

Entre juliol de 2020 i novembre de 2022, les parcel·les inicialment adjudicades (a partir de la convocatòria del 2020) que s'han alliberat, ja fos per renúncia de l'adjudicatari o per altres raons com defunció, s'han adjudicat entre les persones que conformen la llista d'espera, mantenint per cada una d'elles un màxim temps d'ús de 4 anys des de l'adjudicació. Així mateix, entre desembre 2022 i gener 2023 s'han adjudicat una sèrie horts dins aquesta mateixa convocatòria, als quals els correspondrien també 4 anys de gaudi. A més, en data de la redacció de les presents bases, la llista d'espera de la convocatòria anterior s'ha esgotat a falta d'una persona.

En aquest contexte, tenint en compte que (segons l'article 5, apartat 1 del Reglament) les llicències d'ús privatiu dels horts s'han d'atorgar per un període màxim de quatre anys comptadors de de la data de la notificació de l'adjudicació, el que se pretén amb les presents bases és establir una llista de persones interessades actualitzada (2023), tenint d'horitzó temporal final per totes les parcel·les, sigui quina sigui la data d'adjudicació en aquesta nova convocatòria, el 30 de novembre de 2026. Així mateix, totes les parcel·les que s'han adjudicat entre desembre 2022 i gener de 2023 en la convocatòria anterior (2020), finalitzarien en la mateixa data, és a dir, 30 de novembre de 2026. D'aquesta forma, a partir de l'any 2027 se generarà una nova llista de persones interessades per a l'adjudicació de totes les parcel·les al mateix temps.

És necessari, per tant, incloure en les presents bases la data de finalització de les autoritzacions de les parcel·les que en l'actualitat estan sent utilitzades: una vegada aquestes quedin alliberades, s'oferiran a qui integri la llista de persones interessades de 2023 segons l'ordre de prelació, i aquestes hauran de tenir en compte que, en qualsevol cas, la data de finalització màxima serà el 30 de novembre de 2026 a l'hora de decidir si finalment l'accepten o hi renuncien.

Les dates de venciment dels horts de la convocatòria 2020 en el moment de la redacció de les presents bases és:

Nº HORT SON BUGADELLES

Nº HORT SON FERRER

DATA DE VENCIMENT

1, 2, 3, 8, 13, 15, 29

6

04/03/2023

 

10

05/09/2023

20

 

17/12/2023

19

 

19/12/2023

 

13

22/12/2023

 

12

23/12/2023

 

7, 15, 16

24/12/2023

 

11

25/12/2023

 

14

26/12/2023

 

2

29/12/2023

6

 

06/01/2024

9

1, 3, 5, 8, 9, 17

07/09/2024

4, 12, 25

 

23/09/2024

14

 

27/12/2024

 

18, 19

17/05/2025

 

21

23/07/2025

7

 

16/08/2025

 

22

17/08/2025

 

4

23/11/2025

21

 

22/02/2026

27

 

09/06/2026

 

20

13/06/2026

28

 

30/06/2026

11

 

19/07/2026

30

 

23/09/2026

5,10, 23, 24, 22 i 26

 

30/11/2026

RESERVA DE L'AJUNTAMENT

16, 17, 18

 

Parcel·les reservades per l'Ajuntament de Calvià (IFOC)

31, 32

 

Parcel·les reservades per associacions/entitats sense ànim de lucre, en ús fins 05/01/204

3. REQUISITS DELS BENEFICIARIS

1. En compliment a l'article 4, punt 4 i l'article 16 punt 1, del Reglament regulador del Horts Urbans, l'Ajuntament de Calvià se reserva un número mínim de parcel·les, per convenir amb les entitats i organitzacions sense ànim de lucre el seu ús per aconseguir els seus objectius, en relació als horts urbans. Aquest número mínim de parcel·les és 3 per l'Institut de Formació i Ocupació de Calvià (Ajuntament de Calvià) i 2 per associacions i entitats sense ànim de lucre.

2. Per una altra banda, per poder accedir a l'autorització d'ús dels horts urbans municipals s'han de complir els següents requisits:

1.. En cas de persones físiques:

a) Ser major d'edat i residir a Calvià. La persona que faci la sol·licitud haurà de figurar inscrita en el Padró Municipal d'Habitants amb una antiguitat mínima d'un any.

b) Participar en la convocatòria per a l'autorització d'ús de parcel·les d'horts.

c) Estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament.

d) No disposar, a títol de persona propietària, arrendatària o similar, de cap hort o terreny de conreu, ja sigui dins el terme municipal de Calvià o dins l'illa de Mallorca. En aquest cas, cal marcar la casella corresponent de l'Annex 1, sense perjudici de la comprovació posterior per part de l'Ajuntament de les dades consignades.

Una vegada s'hagin atorgat les corresponents parcel·les a les persones físiques, serà un requisit fer el preceptiu curs d'iniciació a la gestió de l'hort i d'horticultura ecològica, organitzat per l'Ajuntament.

2. En cas d'associacions i entitats amb personalitat jurídica sense ànim de lucre:

a) Presentar la documentació per a la convocatòria per a l'adjudicació d'autoritzacions d'ús de parcel·les per a associacions i entitats amb personalitat jurídica sense ànim de lucre, i designar la persona de major d'edat que en faci de representant.

b) Presentar el seu projecte, en el qual es desenvolupin les activitats a fer en els horts, i justificar que les activitats programades estan relacionades amb l'agricultura ecològica i/o la resta de finalitats establertes, si n'és el cas, en la pròpia convocatòria o en els propis objectius de l'entitat, i incloent el número de persones directament beneficiàries dels horts urbans. S'ha d'especificar la tasca a nivell d'inserció social i laboral que l'entitat o associació dur a terme, en general, i l'impacte que tendria la participació en els horts urbans en relació a la inserció social i laboral, en particular.

c) Estar el corrent de pagament de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament.

L'Ajuntament prioritzarà l'accés a l'ús del horts als següents col·lectius específics:

a) dones víctimes de violència masclista,

b) persones amb diversitat funcional

c) persones en situació de vulnerabilitat econòmica

i) Per baixos ingressos: inclou els perceptors de:

1) Ingrés mínim vital

2) Renda Social garantida

3) Renda Activa d'Inserció

4) Pensió no contributiva d'invalidesa

ii) Persones sense ingressos econòmics

d) persones en situació de vulnerabilitat social

i) Persones aturades de llarga duració

ii) Altres: els Serveis Socials de l'Ajuntament de Calvià podran proposar l'assignació a persones en situació de vulnerabilitat social, sempre que compleixin els requisits d'accés. Per això emetrà informe proposta i el remetrà al Servei de Medi Ambient

e) persones majors, que en el context de la present convocatòria són persones de 70 anys o més.

f) titulars de famílies:

i) monoparentals

ii) nombroses.

Per poder acreditar les circumstàncies esmentades, la persona interessada haurà de deixar-ne constància a la sol·licitud i autoritzar a l'Ajuntament, a la mateixa sol·licitud, a fer les comprovacions necessàries. En qualsevol cas, en els casos que s'especifiquen a continuació, sí s'han de presentar les següents acreditacions:

a) dones víctimes de violència masclista: certificat de violència de gènere emès per l'Institut Balear de la Dona (GOIB).

b) persones amb diversitat funcional: no fa falta acreditació

c) persones en situació de vulnerabilitat econòmica

i) Per baixos ingressos:

1) Ingrés mínim vital: Certificat o resolució d'atorgament de la Seguretat Social (INSS).

2) Renda Social garantida: certificat dels serveis socials de la Direcció General de Serveis Socials de la CAIB

3) Renda Activa d'Inserció: Certificat o resolució d'atorgament del SEPE

4) Pensió no contributiva d'invalidesa: Certificat corresponent de la INSS.

ii) Persones sense ingressos econòmics: certificat de la CAIB

d) persones en situació de vulnerabilitat social

i) Persones aturades de llarga duració: no fa falta acreditació

ii) Altres: no fa falta acreditació

e) Persones majors (de 70 anys o més): no fa falta acreditació

f) titulars de famílies

i) monoparentals: títol acreditatiu de la condició de família monoparental o carnet acreditatiu individual

ii) nombroses: títol de família nombrosa en vigor o, si escau, títol de família nombrosa especial en vigor.

4. PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

1. En el cas de les persones físiques, l'atorgament de l'autorització s'efectua en règim de lliure concurrència mitjançant sorteig públic entre totes les sol·licituds admeses dins del termini habilitat a aquest efecte. La llista de possibles persones beneficiàries, per cada un dels horts, es farà per ordre alfabètic del primer llinatge, començant per la lletra que aleatòriament resulti en sorteig fet per l'Ajuntament de Calvià.

2. Per poder optar a una parcel·la en el cas de les persones físiques, segons el Reglament vigent, no ha d'haver tingut autorització d'ús d'una parcel·la municipal en els dos anys anteriors al de la convocatòria, sense perjudici dels requisits establerts. Això no obstant, aquelles persones físiques que disposin d'autorització d'ús de parcel·la de la convocatòria 2020 i de la qual només els quedi dos anys o manco en data de finalització de la presentació de sol·licituds de la convocatòria 2023, podran ser admeses una llista d'espera específica, ubicant-se després de totes aquelles que no hagin gaudit de cap hort en els dos anys anteriors i en l'ordre que quedi definit segons el punt 1.

3. La llista definitiva de persones físiques que participen en el sorteig públic estarà formada per les persones participants interessades que compleixin les condicions indicades a aquesta convocatòria i als Reglament vigent.

4. Les persones físiques que no resultin adjudicatàries d'una parcel·la, tot i haver estat admeses les seves sol·licituds al sorteig, quedaran a la llista d'espera de cada un dels horts que es generarà, en ordre ascendent, en previsió de cobrir les possibles vacants que es puguin produir en les parcel·les una vegada resolt l'expedient administratiu d'extinció de les llicències d'ús privatiu vigents en aplicació de les causes previstes al Reglament.

Aquesta llista d'espera es mantindrà en vigor fins a l'obertura d'un nou procediment administratiu d'atorgament de llicències municipals.

5. La llista de persones físiques que resultin adjudicatàries i la llista d'espera quedaran anul·lades de cara a una nova futura convocatòria, quan s'haurà de conformar una nova llista d'interessats de bell nou.

6. En el cas d'associacions i entitats sense ànims de lucre que participin en la convocatòria, el número final a les quals se'ls atorgui un hort, i el número d'horts per cada una d'elles, se decidirà a criteri de l'Ajuntament en funció de la qualitat i l'impacte social de les propostes, així com del número de sol·licituds presentades per diferents entitats.

Els criteris en els que es basarà la valoració són:

Persones beneficiàries directes: 5 punts per persona, amb un mínim de 15 i màxim de 30.

Qualitat del projecte presentat, valorant la varietat de les activitats programades i la seva relació amb l'agricultura ecològica: mínim de 10 i màxim de 20 punts.

Que l'associació o entitat sense ànim de lucre fomenti, amb les seves activitats en general i amb aquesta en particular, la inserció social i laboral dels beneficiaris a nivell de les Illes Balears: mínim de 25 i màxim de 50 punts.

Les entitats que presentin propostes que no assoleixin els mínims indicats no podran optar, en cap cas, a un hort.

5. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

1. Una vegada publicada la convocatòria s'obrirà un període de presentació de sol·licituds d'adjudicació de 15 dies naturals, a comptar des del dia següent de la seva publicació en el BOIB.

2. S'han de presentar les sol·licituds dins del termini de 15 dies naturals a comptar des del dia següent de la la publicació de la convocatòria en el BOIB en el registre de l'Ajuntament de Calvià, o bé per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16 la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Aquesta sol·licitud ha d'ajustar-se al model oficial segons annex I d'aquestes bases.

4. Una vegada comprovades les sol·licituds, i en cas de detectar-hi deficiències esmenables, s'obrirà un termini de 10 dies hàbils per fer esmenes.

5. Finalitzat el procés de presentació de sol·licituds i d'esmena de deficiències, l'Ajuntament elaborarà, per cada un dels horts, quatre llistes provisionals de persones sol·licitants admeses u excloses, les quals són:

  • entitats i associacions sense ànim de lucre.
  • grup a) persones físiques, col·lectius específics: dones víctimes de violència masclista, persones amb diversitat funcional, persones en situació de vulnerabilitat econòmica o social, persones majors (70 anys o més) i titulars de famílies monoparentals o nombroses.
  • grup b) persones físiques, persones particulars no integrades en els grups a) o c)
  • grup c) persones físiques, persones que han gaudit d'un hort en la convocatòria 2020 però només els queden dos anys o manco en data de finalització de la presentació de sol·licituds de la convocatòria 2023, i les publicarà, moment a partir del qual s'obrirà un període de 15 dies per a la presentació d'al·legacions.

S'ha de tenir en compte que una persona que marqui a la sol·licitud que forma part d'un dels col·lectius específics i que autoritzi a l'Ajuntament a comprovar les seves dades, i se comprovi que en realitat no compleix amb els requisits exigits, quedarà fora de la llista del grup a) i passarà a formar part del b).

6. Transcorregut el termini d'al·legacions i resoltes aquestes, l'Ajuntament publicarà les llistes definitives de persones sol·licitants admeses i excloses de cada un dels horts.

6. SORTEG I LLISTES D'ASPIRANTS

1. Aprovades les llistes definitives de persones sol·licitants admeses, se procedirà a valorar les sol·licituds presentades per part de les entitats i associacions sense ànim de lucre. Posteriorment, s'ordenaran segons la seva puntuació, establint d'aquesta forma l'ordre de prelació corresponent (per cada un dels horts).

Les sol·licituds presentades per part de les entitats i associacions sense ànim de lucre que no arribin als mínims indicats al punt 4.6 no podran, en cap cas, rebre cap hort i seran excluides.

2. Per una altra banda, en la data i lloc que s'assenyali oportunament i en un acte públic, tindrà lloc el sorteig a partir del qual s'aprovaran l'ordre de prelació dels tres grups de persones físiques que són possibles beneficiàries, per cada un dels horts. L'ordre de prelació de les llistes de persones físiques possibles beneficiàries es determinarà per ordre alfabètic del primer llinatge, començant per la lletra que aleatòriament resulti en sorteig fet per l'Ajuntament de Calvià.

Per tant, es constituiran un total de tres llistes de possibles persones físiques beneficiàries per cada un dels horts. Cada llista es constituirà de forma independent seguint la metodologia indicada.

3. Una vegada confeccionades per ordre de prelació les quatre llistes completes i ordenades, es crearà una llista única final de cada hort, que serà la que marcarà l'ordre d'atorgament de les parcel·les entre les persones interessades.

Aquesta llista es constituirà de la següent forma:

  1. Priorització de les entitats i associacions sense ànim de lucre: el número de parcel·les a assignar s'establirà en funció de la qualitat de les seves propostes.
  2. Una vegada assignades les parcel·les a entitats i associacions, s'assignaran de forma prioritària un màxim del 50% de les parcel·les del total cada hort a integrants del grup a) seguint l'ordre de prelació de la seva llista.
  3. Una vegada assignades les places prioritàries pel grup a), s'assignaran la resta de parcel·les del total de cada hort al grup de persones particulars que no estan integrades en altres apartats (és a dir, grup b), seguint l'ordre de prelació de la seva llista.
  4. Següents places en l'ordre de prelació, ocupades per la resta d'integrants del grup a), seguint l'ordre de prelació de la seva llista.
  5. Següents places en l'ordre de prelació, ocupades per la resta de persones interessades del grup b), seguint l'ordre de prelació de la seva llista.
  6. Següents places en l'ordre de prelació, ocupades pels integrants del grup c), seguint l'ordre de prelació de la seva llista.

En cas que no existissin propostes d'entitats o associacions sense ànim de lucre, l'ordre de la llista única començarà amb el grup a).

Si les quotes reservades a col·lectius específics (grup a) no s'esgota amb les adjudicacions corresponents, aquestes places passen a formar part dels grups b) ò c) segons l'ordre de la llista.

Aquesta llista única conté, per una banda, les persones que seran adjudicatàries de les parcel·les, les quals s'adjudicaran a mesura que s'alliberin segons el calendari de dates de venciment de la convocatòria anterior ( punt 2 de les presents bases). Per tant, en la present convocatòria no es farà una adjudicació de tots els horts al mateix temps, si no que s'entregaran a les persones beneficiàries seguint el seu ordre de prelació a la llista única, segons les dates indicades al punt 2.

Per una altra banda, les persones que no puguin resultar adjudicatàries d'una parcel·la inicialment segons l'ordre de prelació, tot i haver estat admeses les seves sol·licituds al sorteig, quedaran dins la llista en estat d'espera. Aquesta llista d'espera es mantindrà en vigor fins a l'obertura d'un nou procediment administratiu d'atorgament de llicències municipals. En cas que es produís qualque baixa o renúncia entre les primeres persones adjudicatàries, els horts s'assignaran a les persones en estat d'espera segons l'ordre de prelació de la llista única.

4. Amb cada una de les entitats i associacions sense ànim de lucre a les quals se li assigni qualque parcel·la es firmarà un Conveni de col·laboració de durada màxima fins el 30 de novembre de 2026, en el marc de la present convocatòria. També es firmarà un conveni de col·laboració amb les entitats sense ànim de lucre que fan ús de qualque parcel·la arrel de l'anterior convocatòria.

En el cas que a qualque entitat o associació sense ànim de lucre, que hagin assolit els mínims de puntuació, no se'ls adjudiqui cap parcel·la, passaran a formar part d'una llista d'espera específica, amb ordre de prelació segons la puntuació aconseguida. Així mateix, formaran part de la llista d'espera les que han gaudit d'un hort en la convocatòria 2020 però només els queden dos anys o manco en data de finalització de la presentació de sol·licituds de la convocatòria 2023.

Quan els dos horts reservats per entitats i associacions sense ànim de lucre s'alliberin i en cas que el Conveni firmat amb alguna de les primerament seleccionades s'extingís, s'oferirien els horts disponibles a la següent associació de la llista d'espera.

5. En cas que es posés en marxa un nou hort urbà, s'hauria de constituir una llista independent per aquest hort, seguint les mateixes pautes que s'han indicat en els punts 1-4.

Adjudicació

1. El batle o batlessa, o la regidoria delegada que en tingui la delegació, ha d'aprovar les adjudicacions de les diverses llicències d'ús privatiu del domini públic dels horts municipals una vegada efectuat el sorteig públic.

2. La relació definitiva de les adjudicacions s'exposarà al públic al tauler municipal i a la pàgina web de Món Rural/Horts Urbans de l'Ajuntament de Calvià.

3. Les persones físiques adjudicatàries de les parcel·les d'horts quedaran obligades a satisfer la quota anual, per una banda, i el dipòsit, per l'altra, que s'hagin establert a través de les ordenances fiscals i reguladores dels preus públics en concepte d'utilització privativa del domini públic, que es meritarà anualment durant la vigència de la llicència.

Per una banda, el dipòsit se correspon amb un únic pagament de 20 euros, amb l'objectiu de cobrir possibles danys o perjudicis.

Per l'altra, la quota anual suposa 60 euros per cada any de gaudi de l'hort.

Les persones físiques han d'ingressar el dipòsit i la primera quota anual una vegada s'ha notificat l'atorgament de la parcel·la i abans de que s'entreguin les claus de l'hort.

Posteriorment, les quotes corresponents a la resta dels anys de gaudi de l'hort s'han de satisfer entre el 15 de novembre i el 15 de desembre de l'any corresponent.

El pagament es fa a través d'ingrés a la Tresoreria Municipal.

S'ha de fer arribar el comprovant del pagament al Servei de Medi Ambient ja sigui en persona o per correu electrònic a medioambiente@calvia.com.

4. En cas que qualque persona beneficiària estigui interessat en permutar la parcel·la que se li ha adjudicat per una altra parcel·la localitzada a un hort diferent per raons de proximitat, haurà de sol·licitar per registre aquesta petició amb una instància deixant constància del seu domicili, per estudiar la seva viabilitat. Cada persona beneficiària només podrà permutar una vegada dins el període comprès entre l'atorgament i el 30 de novembre de 2026. Queden excloses de possibilitat de permuta les associacions i entitats sense ànim de lucre i l'IFOC.

 

8 DOCUMENTACIÓ A APORTAR.

1. Persones físiques

Segons l'article 28, punt 2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades tenen dret a no aportar documents que ja es trobin en poder de l'administració actuant o hagin estat elaborats per qualsevol altra administració. Per aquest motiu, si donen el consentiment a la sol·licitud, no cal aportar cap documentació requerida, sempre i quan s'especifiqui a la sol·licitud la següent informació:

  1. Organisme a la qual es varen aportar.
  2. Data de presentació.
  3. Número de registre d'entrada.
  4. Número d'expedient.

En cas contrari, s'haurà de presentar la documentació que es demana en l'apartat de requisits.

2. Associacions, persones jurídiques o entitats sense ànim de lucre

Segons l'article 14, punt 2 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les associacions, persones jurídiques o entitats sense ànim de lucre estan obligades a relacionar-se amb les administracions mitjançant mitjans electrònics. Per aquest motiu, els requisits s'han de presentar a través de la carpeta ciutadana.

Per a qualsevol interpretació d'aquesta convocatòria s'estarà al vigent Reglament d'horts urbans de l'Ajuntament de Calvià.

Documents adjunts