Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE BUNYOLA

Núm. 101038
Acord del Ple de data 6 de febrer de 2023, de l'Ajuntament de Bunyola pel qual s'aprova definitivament el Reglament que regula el Funcionament de la Comissió Mixta entre l'Ajuntament de Bunyola i l'E.L.M. de Palmanyola

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Havent-se aprovat definitivament Reglament que regula el Funcionament de la Comissió Mixta entre l'Ajuntament de Bunyola i l'E.L.M. de Palmanyola, es publica aquest per al seu general coneixement i en compliment dels articles 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i 103 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

Contra el present Acordo es podrà interposar recurs contenciós-administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.

«REGLAMENT DE LA COMISSIÓ MIXTA ENTRE L'AJUNTAMENT DE BUNYOLA I L'ENTITAT LOCAL MENOR DE PALMANYOLA

Article 1.

És objecte del present reglament la regulació del funcionament de la Comissió Mixta entre l'Ajuntament de Bunyola i l'E.L.M. de Palmanyola en l'àmbit de les relacions entre les dues administracions dins les seves competències.

Article 2.

La Comissió Mixta (en endavant, C.M.) entre l'Ajuntament de Bunyola i l'E.L.M. de Palmanyola, és l'òrgan específic d'informació, consultes i negociació en les matèries que puguin afectar la relacions entre les dues administracions dins les seves competències.

Article 3.

La C.M. estarà constituïda per:

  • La persona que ostenti la Batlia de l'Ajuntament de Bunyola (o la persona en qui delegui).
  • La persona que ostenti la Batlia Pedània de l'E.L.M. de Palmanyola (o la persona en qui delegui).
  • La persona que ostenti la regidoria de relacions institucionals de l'Ajuntament de Bunyola (o la persona en qui delegui).
  • La Vocal de Coordinació de l'E.L.M. de Palmanyola (o la persona en qui delegui).
  • Fins a quatre membres més, dos designats per l'Ajuntament de Bunyola (que hauran de ser membres electes de l'Ajuntament de Bunyola) i dos designats per l'E.L.M. de Palmanyola (que hauran de ser membres electes de l'E.L.M. de Palmanyola), ad hoc per a cada reunió.
  • Els tècnics i/o especialistes en la matèria que es tracti, que cada part designin ad hoc per a cada reunió.

Article 4.

La C.M. estarà vàlidament constituïda si hi són presents la persona que ostenti la Batlia de l'Ajuntament de Bunyola, o persona en qui delegui, i la persona que ostenti la Batlia Pedània de l'E.L.M. de Palmanyola, o persona en qui delegui, les quals tindran la condició de portaveus de l'administració corresponent.

Article 5.

La presidència de la C.M. serà exercida de manera rotatòria entre les dues parts en torns d'un any i recaurà sobre la persona que ostenti la Batlia de l'Ajuntament de Bunyola (o la persona en qui delegui) o sobre la persona que ostenti la Batlia Pedània de l'E.L.M. de Palmanyola (o la persona en qui delegui).

Article 6.

Actuarà com a secretari d'actes la persona que designi la C.M., dels seus membres, a la primera reunió.

Article 7.

La C.M. té com a objectiu l'estudi, debat i negociació de tots els assumptes (econòmics, competencials, de funcionament, etc) que afectin la relació entre les dues administracions, dins les seves competències. També és objecte de la C.M. la proposta d'aplicació de mesures que afavoreixin un millor servei dels veïns i veïnes del municipi de Bunyola i en concret dels residents a l'àmbit competencial de l' E.L.M. de Palmanyola.

Article 8.

La C.M. celebrarà una reunió ordinària cada trimestre. La convocatòria es farà amb una antelació mínima de DEU (10) dies, si bé es pot produir, previ acord de les parts, amb una antelació menor; ha d'incloure l'ordre del dia amb els temes que s'hi tractaran i la documentació que hi faci referència. De les reunions s'ha d'estendre una acta amb els temes tractats i els acords a què s'hagi arribat a cada cas.

Article 9.

També es podran convocar sessions extraordinàries, quan hi hagi temes que ho requereixin o a petició d'alguna de les parts, amb una antelació mínima d'una setmana, o menor si hi ha acord entre les dues parts.

Article 10.

Els acords presos per part de la C.M. seran incloses dins l'ordre del dia de la següent sessió ordinària de l'òrgan competent per a la seva aprovació, prèvia emissió dels informes tècnics i jurídics, preceptius.

Article 11.

En el cas que l'administració ho consideri necessari i justificat, podrà convocar sessió extraordinària de l'òrgan competent, per a la seva aprovació, amb els acords presos per part de la C.M.

Article 12.

En els acords presos per part de la C.M. incloses dins l'ordre del dia de la sessió de l'òrgan competent per a la seva aprovació, es farà constar el grau d'acord assolit a la C.M.

Disposició Final.

En tot allò no previst per aquest Reglament serà d'aplicació el que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i demès normativa vigent.»

 

Bunyola, 7 de febrer de 2023

El batle-president Andreu Bujosa Bestard