Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MENORCA

Núm. 74240
Decret de la presidència del Consell Insular de Menorca núm. 7/2023 de 18 de gener, relatiu a l’horari del Registre General del Consell Insular de Menorca durant l’any 2023 (EXP.: 1614/000013/2022)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que el Consell Insular de Menorca compta amb quatre punts de registre d'entrada de documents, dos dels quals depenen del Departament de Serveis Generals (Servei d'Atenció Ciutadana - SAC ) i dos del Departament d'Economia i Territori (sa Granja i sa Roqueta).

Atès que el SAC posa a l'abast dels ciutadans i ciutadanes els serveis administratius i la presentació de documents al Registre General adaptant l'horari de l'Administració a les necessitats de la població.

Atès que durant l'estiu i les festes de Nadal s'han d'estructurar els torns de feina de manera que sigui compatible amb el gaudi dels permisos i llicències del personal del servei. Al mateix temps cal garantir el major nombre de treballadors durant els matins, atès que és quan es produeix una major afluència de ciutadans al servei.

Atesa la proposta de la consellera executiva de Serveis Generals de data 13 de gener de 2023.

Atès que l'article 158.4 del Reglament orgànic del Consell Insular de Menorca estableix que correspon a la Presidència d'aquest Consell Insular disposar tot allò que faci referència a l'organització i el funcionament del Registre General, inclosa la definició del seu horari de funcionament;

Atès que per Decret de Presidència núm. 478/2003, de 30 de juliol, es varen establir els llocs i els horaris del Registre General del Consell Insular de Menorca;

De conformitat amb les atribucions que em confereix l'article 158.4 del Reglament orgànic del Consell Insular de Menorca,

RESOLC

PRIMER. Que l'horari del Registre General del CIM al Servei d'Atenció Ciutadana de la plaça de la Biosfera, 5 de Maó i al Servei d'Atenció Ciutadana de la plaça de la Catedral, 5 de Ciutadella, sigui de dilluns a divendres, des de les 9 fins a les 17 hores, des del dia 9 de gener fins al dia 28 de maig i des del dia 2 d'octubre fins al dia 17 de desembre de 2023, ambdós inclosos.

SEGON. Que l'horari del Registre General del CIM al Servei d'Atenció Ciutadana de la plaça de la Biosfera, 5 de Maó i al Servei d'Atenció Ciutadana de la plaça de la Catedral, 5 de Ciutadella, sigui de dilluns a divendres, des de les 9 fins a les 14 hores, des del dia 29 de maig fins al dia 1 d'octubre de 2023, i des del dia 18 de desembre de 2023 fins al dia 6 de gener de 2024, ambdós inclosos.

TERCER. Que l'horari del Registre General del CIM a les oficines de sa Granja (carretera des Grau km 0'5, de Maó) i sa Roqueta (c. dels Bijuters, 36 de Ciutadella) sigui de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores.

QUART. Disposar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'edictes de la corporació.

 

Maó, 27 de gener de 2023

Per delegació de la presidenta,  La secretària

Rosa Salord Olèo

(Decret 427/2019, d'11 de juliol)

(BOIB núm. 97 de 16-7-2019)