Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

SINDICATURA DE COMPTES

Núm. 778978
Acord del Consell de la Sindicatura pel qual s’aprova la modificació de la Relació de llocs de treball del personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució del síndic major es va publicar en el BOIB núm. 85, de 13 de juliol de 2017, la Relació consolidada de llocs de treball de personal funcionari i de personal laboral de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, que va ser modificada pels acords del Consell de 19 de juny de 2019 (BOIB núm. 84, de 25 de juny de 2019), de 13 de desembre de 2021 (BOIB núm. 173, de 18 de desembre de 2021), de 30 de maig de 2022 (BOIB núm. 70, de 31 de maig de 2022) i de 31 de maig de 2022 (BOIB núm. 73, de 4 de juny de 2022).

2. L'article 33 de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, disposa que els funcionaris dels cossos especials se subdivideixen en auditors i ajudants d'auditoria. A hores d'ara, a la Relació de llocs de treball (RLT) no hi ha places d'ajudant d'auditoria i els auditors assumeixen funcions que haurien de realitzar funcionaris d'un subgrup inferior, atès que tampoc les pot assumir el personal administratiu de les àrees d'auditoria. A més, es preveu que en deu anys una part significativa del personal auditor es jubili, per la qual cosa crear places d'un subgrup inferior al del cos d'auditors pot suposar una manera de cobrir les jubilacions esmentades al mateix temps que s'ofereix la possibilitat de promoció al personal del nou subgrup. Per tot això, es considera necessari crear tres places d'ajudant d'auditoria.

3. A més, es va detectar en la Secretaria General de l'SCIB un increment de les tasques en diversos àmbits, com ara la contractació, la gestió de personal i la implantació de l'Administració electrònica, per la qual cosa es considera necessari crear un lloc de tècnic d'administració general (subgrup A1) que pugui donar suport a la cap del Servei de Secretaria.

4. La modificació de la RLT en el sentit esmentat va ser negociada en la sessió de dia 23 de novembre de 2022 de la Mesa de Negociació de l'SCIB.

Fonaments de dret

1. L'article 71 del Reglament de règim interior de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears disposa que la Sindicatura de Comptes ha d'aprovar una relació de llocs de treball permanents, que n'ha d'incloure la denominació i les característiques essencials, les retribucions i els requisits per proveir-los, incloent-hi el nivell de coneixements de llengua catalana que els correspongui. Aquesta relació de llocs de treball s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. L'article 16.k de la Llei 4/2004, de 2 d'abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, estableix que correspon al Consell aprovar la relació de llocs de treball de la Sindicatura.

Per tot això, en la sessió de 30 de novembre de 2022, el Consell de la Sindicatura

Acorda

1. Aprovar la modificació de la Relació de llocs de treball de personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, que s'adjunta com annex d'aquest Acord.

2. Publicar aquesta modificació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.  

Contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, d'acord amb els articles 10.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

A la data de la signatura electrònica (22 de desembre de 2022)

El síndic major Joan Rosselló Villalonga

Annex Modificació de la Relació de llocs de treball de personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

Es creen els llocs de treball següents:

Denominació i funcions

Ajudant d'auditoria

Funcions:

Col·laborar amb els auditors i el cap d'àrea en la preparació dels antecedents i de la documentació necessària que ha de servir de base per realitzar el treball.

Obrir els papers de treball, verificar els càlculs i comprovar materialment els esborranys dels informes. 

Revisar la documentació que li proporcionin els auditors i els caps d'àrea, i reflectir en els papers de treball la documentació revisada.

Realitzar proves de fiscalització d'acord amb les instruccions donades pels auditors o caps d'àrea i redactar els memoràndums corresponents a aquestes revisions.

Realitzar les tasques administratives derivades del desenvolupament del treball de fiscalització. 

Qualsevol altra tasca, relacionada amb les de fiscalització, que li encarreguin el cap d'àrea i els auditors.

NL

DT

GR

CD

CE

FP/I

AA

AC

AP

CP

OBS

NC

ST

3

3

A2

23

(6)

PS

SC

AA

---

---

RDT

B2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HDE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DD

 

 

Requisits

Titulació oficial o equivalent de grau en dret, economia o administració i direcció d'empreses;  o diplomatura en ciències empresarials o haver superat els primers tres anys de la llicenciatura en dret, economia o ciències econòmiques i empresarials.

Denominació i funcions

Tècnic d'Administració general

Funcions:

Col·laborar en l'administració del Servei de Secretaria.

Tramitar expedients econòmics administratius, de contractació, de personal i d'organització.

Cooperar en els processos de selecció i provisió.

Assistir la cap del Servei de Secretaria en les tasques derivades de la implantació i el manteniment de l'administració electrònica (arxiu, registre, gestor d'expedients, portal de transparència, portal web, seu electrònica, etc.).

Dur a terme totes les tasques que li encomani la cap del Servei de Secretaria.

NL

DT

GR

CD

CE

FP/I

AA

AC

AP

CP

OBS

NC

ST

1

1

A1

23

(6)

C

SC

SUP

TA

TC

RDT

C1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HDE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DD

 

 

Requisits

Titulació oficial de grau o llicenciatura en dret.

 

 

Denominació

NL

 

Nombre de llocs de feina

DT

 

Dotacions

GR

 

Grup

CD

 

Complement de destinació

CE

 

Complement específic

FP/I

 

Forma de provisió / ingrés

 

C

Concurs

 

PS

Proves selectives

AA

 

Adscripció administrativa

 

SC

Sindicatura de Comptes

AC

 

Adscripció cossos

 

SUP

Titulat superior

 

AA

Ajudant d'auditoria

AP

 

Administració de procedència

 

TA

Totes les administracions

 

 

 

CP

 

Cos de procedència

 

TC

Tots els cossos o escales del grup o grups

OBS

 

Observacions

 

RDT

Rendiment i dificultat tècnica

 

IN

Incompatibilitat

 

HDE

Horari i dedicació especial

 

DD

Disponibilitat i desplaçament

NC

 

Nivell de català

ST

 

Susceptible d'exercir-se mitjançant teletreball