Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS URBANS DE PALMA, SA

Núm. 772548
Procés de regularització mitjançant concurs oposició per a la categoria de conductor agent únic (10/2022)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma SA, en la sessió de dia 2 d'agost de 2022 va aprovar les bases que s'adjunten, que regiran el procés de concurs oposició del grup professional 4: professionals de trànsit i circulació.

El termini de presentació d'ofertes es de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, si el darrer dia fos diumenge o festiu, aquest termini finalitzarà el proper dia hàbil.

La informació sobre el desenvolupament d'aquest procés es publicarà a la web: www.emtpalma.es en la secció “corporatiu”, apartat d'ofertes d'ocupació.

1. OBJECTE

Aquest document té per objecte establir una convocatòria mitjançant concurs oposició, per a l'estabilització de 94 places de personal fix del grup professional 4: professionals de trànsit i circulació.

Segons el que s'estableix en la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, aquest procés selectiu garanteix el compliment dels principis de lliure concurrència, igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

Aquesta convocatòria té caràcter excepcional i d'acord amb el que es preveu en l'article 61.6 i 7 del TREBEP, aquelles places que, reunint els requisits establerts en l'article 2.1, de la Llei 20/2021 haguessin estat ocupades amb caràcter temporal de manera ininterrompuda amb anterioritat a 1 de gener de 2016.

Computaran com a serveis prestats les situacions administratives o suspensions de la relació laboral següents:

  • Les persones que hagin gaudit d'una excedència per cura de familiars.
  • Les persones que hagin gaudit d'una excedència per raó de violència de gènere.
  • Les persones declarades en serveis especials.
  • El personal laboral, declarat en excedència forçosa per càrrec públic.

Per a aconseguir una composició equilibrada de la plantilla de l'EMT-Palma, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, d'igualtat de dones i homes i el Pla d'igualtat de l'Ajuntament de Palma 2018-2021, es determina que el 5% de les places ofertes en aquesta convocatòria han de ser cobertes per dones, en els termes establerts en aquestes Bases.

Es reserva un percentatge del 5% de les places que s'ofereixin per a cobrir-les per persones que tinguin un grau de discapacitat igual o superior al 33%, que han d'indicar-lo en el requadre corresponent de la sol·licitud i han de presentar els documents que acreditin el grau de discapacitat al·legat i la compatibilitat per a exercir les funcions que tingui atribuït el lloc al qual opten.

Les places no adjudicades per les quotes de reserva acreixeran a les no reservades.

A conseqüència del present procés de selecció, els i les aspirants que integraran les llistes dels dos torns, una vegada finalitzada el procés, aniran cobrint les places ofertes seguint l'ordre de prelació establert en les referides llistes.

Tot això en compliment de la normativa vigent següent:

1. Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública.

2. Estatut dels treballadors (RDL 1/1995 i actualitzacions posteriors, especialment els art. 8, 12 i 15)

3. Llei 7/1985, de 14 d'abril, reguladora de les bases del règim local, especialment els art. 91 i 103.

4. Llei 6/1997, de 14 d'abril, d'organització i funcionament de l'Administració general de l'Estat, especialment els art. 6, 53 i 55.

5. Llei 7/2007, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, art. 1.3., 2, 7, 11, 13 i del 55 al 61.

6. Reglament orgànic del govern i l'administració de l'Ajuntament de Palma (BOIB núm. 120, d'11 de setembre de 2004).

7. Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures de modernització del govern local, amb les actualitzacions vigents.

8. Llei 2/1991, de 7 de gener, sobre els drets d'informació dels representants dels treballadors en matèria de contractació, especialment els art. 1.1 i 1.3.

9. Conveni col·lectiu de l'EMT-Palma vigent actualment.

10. Codi de bon govern de l'Ajuntament de Palma, de 28 de febrer 2013.

Aquest document inclou tot el procés de contractació de personal en l'EMT-Palma i, en concret, els següents apartats:

1.1. Memòria justificativa de la necessitat de contractació.

1.2. Justificació d'existència de fons.

1.3. Procediment de selecció.

1.4. Autorització de l'inici del procediment.

1.5. Bases i aprovació de la convocatòria.

1.1.- MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DE LA NECESSITAT DE CONTRACTACIÓ

Categoria professional: conductor-perceptor agent únic (conductor d'autobús).

Grup professional: grup 4, “Professionals de trànsit i circulació”, amb les funcions de conductor-perceptor agent únic i qualsevol altra pròpia del seu grup professional.

Nombre de vacants a cobrir: fins a 94 places, de les quals un 5% estan reservades al torn de persones amb discapacitat i un 5% al torn de reserva per a dones, que constituiran les llistes de conductors-perceptors (agent únic).

Condicions econòmiques: les recollides per al nivell salarial del grup 4, del Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent a cada moment.

Horari de treball: l'horari de treball és l'establert en el Conveni Col·lectiu de l'EMT-Palma vigent a cada moment.

Centre de treball: actualment situat a la carretera del Coll de'n Rabassa, a Son Ferriol, polígon de Sant Mateu, 07007 Palma, o a qualsevol altra que es pugui establir.

Sense perjudici del caràcter itinerant de la prestació del servei i a causa de les característiques del lloc de conductor d'autobús urbà, les funcions pròpies del grup professional 4 del vigent Conveni col·lectiu de l'EMT-Palma es desenvoluparan a qualsevol de les línies que l'empresa tingui establertes o pugui establir.

Descripció de la necessitat: la necessitat d'estabilitzar 94 places de conductors/as està motivada per la necessitat de complir amb el que s'estableix en la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública i de mantenir una taxa de temporalitat per sota del 8%.

1.2.- JUSTIFICACIÓ DE L'EXISTÈNCIA DE FONS

No es produeix variació substancial en la massa salarial pressupostada i aprovada per a l'EMT-Palma per a l'exercici 2022.

1.3.- PROCEDIMIENT DE SELECCIÓ

El procediment de selecció es farà seguint el que s'estableix en els criteris generals dels processos selectius d'estabilització de la Taula General del Sector Públic Instrumental Autonòmic i l'Acord amb el Comitè d'Empresa sobre els criteris generals del procés de regularització segons la Llei 20/21, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública de l'Empresa Municipal de Transports Urbans.

El sistema selectiu del procés derivat de l'article 2 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, serà el de concurs oposició.

1.4.- AUTORITZACIÓ DE L' INICI DEL PROCEDIMENT

L'aprovació del present document per part del Consell d'Administració, previ compliment del Codi de bon Govern de l'Ajuntament de Palma de data 28/02/2013, i aprovat pel Consell d'Administració en data 02/08/2022, suposa l'autorització de tot el contingut d'aquest.

1.5.- BASES DE LA CONVOCATÒRIA

1.5.1.- Procés de selecció

La puntuació global del concurs oposició ha de resultar de les puntuacions en les fases d'oposició i concurs, sent d'un 60% per a la fase d'oposició i d'un 40% per a la fase de concurs, amb una puntuació final d'entre 0 i 60 punts per a la fase d'oposició i d'entre 0 i 40 punts per a la fase de concurs. La fase de concurs si es fa prèviament a la fase d'oposició no té caràcter eliminatori, ni es pot tenir en compte per a superar les proves de la fase d'oposició.

1.5.2.- Requisits

Els aspirants hauran de reunir els següents requisits:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels estats membres de la Unió Europea o tenir permís de residència o permís de treball en vigor en el moment de la incorporació a l'Empresa.

b) Tenir 18 anys d'edat fets i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

c) No sofrir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'exercici de les funcions del treball a desenvolupar. Així mateix, una vegada finalitzada el procés de selecció i abans de la incorporació al lloc de treball, s'haurà de passar satisfactòriament un reconeixement mèdic a càrrec del Servei de Prevenció de l'Empresa, amb la qualificació d'apte. La no superació del mateix suposarà la impossibilitat d'incorporació i l'exclusió de la llista, donat el caràcter eliminatori d'aquest requisit.

d) No haver estat separades, mitjançant procediment disciplinari, del servei de cap administració, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d'un altre estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

e) Estar en possessió del títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO), Graduat Escolar, formació professional de primer grau o equivalents, o una titulació superior a les esmentades.

f) Estar en possessió del permís de conduir "D", vigent i homologat en l'Estat espanyol.

g) Estar en possessió de la Targeta de Qualificació Professional a conseqüència d'haver completat la formació corresponent al Certificat d'Aptitud Professional per a conductors (CAP).

h) Acreditar coneixements de comprensió i expressió elementals de llengua catalana, mitjançant una titulació oficial que acrediti com a mínim un coneixement de nivell A2.

i) Per als aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola, i del seu origen no es desprengui el coneixement de l'idioma espanyol, s'ha d'acreditar mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre, o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes, o mitjançant l'acreditació d'estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

j) En cas d'optar a una de les places que s'ofereixin per a cobrir-les per persones que tinguin un grau discapacitat igual o superior al 33%, el certificat actualitzat acreditatiu del grau de discapacitat, i un dictamen tècnic facultatiu o un certificat de capacitació per a les tasques pròpies del lloc de treball.

Les persones aspirants hauran de reunir els requisits abans indicats dins del termini de presentació de sol·licituds, i no haver perdut cap dels requisits en el moment de la contractació.

En qualsevol moment que l'EMT-Palma, esbrini o constati de manera fefaent la falta dels requisits o la falsedat de la documentació o declaració presentada, l'aspirant serà exclòs immediatament del procés, i en cas d'estar contractat serà acomiadat disciplinàriament sense perjudici de la responsabilitat que hagi incorregut per falsedat, reservant-se l'EMT-Palma, les accions legals pertinents.

S'entendrà que compleixen amb l'acreditació del requisit de titulació recollida en el punt e) els treballadors i treballadores que actualment prestin serveis en l'EMT-Palma i tinguin acreditada, a la data de la convocatòria específica, una experiència laboral de més de tres anys en la categoria professional oferta.

Excepcionalment es preveu l'exempció del requisit d'acreditació del coneixement de la llengua catalana exigit en el punt h).

No obstant això en el cas que alguna persona aconsegueixi la condició de personal laboral fix, quedarà obligada, en el termini de dos anys, comptats a partir de l'adjudicació a la plaça, a acreditar el nivell de coneixement de la llengua catalana exigit per a l'accés a la categoria professional.

Si, transcorregut el termini de dos anys, no s'acredita el nivell A2 de coneixement de la llengua catalana, aquesta persona serà remoguda del lloc de treball per falta d'adequació a les funcions d'aquest.

1.5.3.- Autobaremació

Per a agilitzar el sistema de selecció, els aspirants hauran de presentar una fulla d'autobaremació d'acord amb el model que es publicarà en la web de l'EMT-Palma juntament amb el full de sol·licitud i aquestes bases.

L'autobaremació tindrà la consideració de declaració responsable. La presentació de dades fraudulentes en l'autobaremació determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat, a més de les actuacions legals que es derivin.

Els errors materials es poden corregir en fase d'al·legacions, si queden acreditats. Es desenvoluparan procediments específics per a detectar i sancionar els intents de frau quant als mèrits al·legats de les persones aspirants i així assegurar la seva transparència.

1.5.4.- Accés de persones amb discapacitat

Es reserva un percentatge del 5% de les places que s'ofereixin per a cobrir-les per persones que tinguin un grau de discapacitat igual o superior al 33%, que han d'indicar-lo en el requadre corresponent de la sol·licitud i han de presentar els documents que acreditin el grau de discapacitat al·legat i la compatibilitat per a exercir les funcions que tingui atribuït el lloc al qual opten.

Han d'aportar un certificat actualitzat acreditatiu del grau de discapacitat igual o superior al 33% expedit per la Direcció General de Dependència del Govern de les Illes Balears o per un organisme públic equivalent, en el qual s'ha d'indicar el grau de discapacitat i acreditar fefaentment la deficiència permanent que ha donat origen al reconeixement d'aquest grau de discapacitat.

Hauran d'aportar un dictamen tècnic facultatiu i un certificat de capacitació per a les tasques pròpies del lloc de treball, sense que resulti necessari adaptar el lloc de treball, tots dos emesos per aquest organisme, i certificat dels equips multi-professionals de la Direcció General d'Atenció a la Dependència o organisme públic equivalent sobre les condicions personals d'aptitud per a exercir les funcions corresponents en la plaça oferta.

1.5.5.- Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds i fulles d'autobaremació és de vint dies naturals, comptats a partir de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Els impresos de sol·licitud i fulla d'autobaremació es podran descarregar de la pàgina web de l'EMT-Palma: (www.emtpalma.es). El lliurament d'aquests documents es realitzarà en les dependències de l'Empresa situades en Ctra. Coll de'n Rabassa a Son Ferriol - Pol. Sant Mateu (CP-07007) de Palma en horari: de 9.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.

En el termini màxim de dos mesos, comptat des que acabi el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses, amb expressió de la causa d'exclusió, en la web de l'EMT-Palma (www.emtpalma.es).

Les persones aspirants excloses o omeses disposen d'un termini de 3 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació, per a al·legar el que correspongui.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les sol·licituds, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses en la web de l'EMT-Palma.

L'admissió de la sol·licitud, comporta la plena acceptació per les persones sol·licitants de les presents bases, amb expressa autorització per al tractament automatitzat de les seves dades en els arxius de l'empresa i la publicació de resultats en els mitjans que l'empresa consideri, segons l'establert per la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals.

1.5.6.- Proves

La fase d'oposició (60 punts sobre 100)

Consta d'un sol exercici, amb caràcter eliminatori, amb una prova tipus test d'un temari referit únicament a la part general, relacionat amb les funcions pròpies de l'activitat de l'EMT- Palma, segons el temari recollit en l'Annex II.

Les preguntes estaran distribuïdes de manera equilibrada entre els diferents temes. Cada pregunta tindrà quatre possibles respostes, i només una serà correcta. Les respostes correctes es valoraran en positiu, i les respostes no contestades o errònies no tindran cap penalització. Totes les preguntes correspondran al contingut del temari complet de l'oposició. La prova estarà composta per 40 preguntes més 4 de reserva, amb un temps per a desenvolupar aquest exercici de 65 minuts.

Per a superar-ho serà necessari obtenir una puntuació mínima del 35% (21 punts) de la puntuació de la fase d'oposició.

Les persones amb discapacitat han de fer les mateixes proves que la resta de persones aspirants del torn al qual correspongui la reserva, en condicions d'igualtat.

Es preveu la possibilitat de realització de la prova de la fase d'oposició en una data posterior a les persones que justifiquin la no presentació a la primera data de la prova per motius de part o de força major.

S'entén per motius de força major:

- Embaràs de risc, degudament acreditat.

- Acreditar mitjançant certificat mèdic una malaltia greu o contagiosa.

- També es poden considerar causa de força major les situacions declarades d'alerta o d'emergència per part d'una autoritat administrativa competent en matèria de protecció civil i emergències sempre que suposi la recomanació o la prohibició de desplaçament o que afecti significativament els mitjans de transport.

Si la causa de força major concorre durant la fase d'oposició s'ajornarà per a la persona aspirant afectada per la realització de l'exercici, que en tot cas haurà de tenir lloc com a màxim en els quinze dies hàbils següents al dia de la realització, i, en cas contrari, perdrà el dret.

En el supòsit d'admetre's la concurrència de causa de força major en una persona aspirant, que li impedeixi la realització de l'exercici, el tribunal avaluador haurà de garantir que el contingut de l'exercici que s'hagi de fer posteriorment sigui diferent del realitzat per la resta de les persones aspirants.

Correspon al tribunal qualificador en la fase d'oposició valorar i, si escau, admetre les causes de força major al·legades.

Es publicarà en la web de l'EMT-Palma la llista provisional de la valoració d'aquest apartat. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes i diumenges exclosos) per a presentar reclamacions.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les al·legacions, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva dels resultats de la prova en la web de l'EMT-Palma.

La fase de concurs (40 punts sobre 100)

S'estableix un barem de mèrits estructurat en els blocs que s'indiquen a continuació, amb un màxim de 40 punts:

Mèrits professionals (màxim de 32 punts).

- Per cada mes treballat en l'Empresa en la mateixa categoria professional oferta: 0,65 punts.

- Per cada mes treballat en l'Empresa en una altra categoria professional de l'oferta amb funcions similars: 0,10 punts.

- Per cada mes treballat en una altra entitat del sector públic en la mateixa categoria professional a l'oferta o equivalents: 0,10 punts.

- Altres mèrits (màxim 8 punts).

- Per la superació d'un exercici d'oposició en una convocatòria anterior per a la plaça oferta: 3 punts. Només es valorarà una sola vegada la superació dels exàmens.

- Per titulació superior a la requerida com a requisit: 2 punts.

- Per una altra titulació reglada específica per a la categoria professional oferta: 1 punt.

- Per coneixements de llengua catalana superior a la requerida com a requisit, fins a un màxim de 2 punts. Només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti. La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent:

  • Per al nivell B1: 1,20 punts
  • Per al nivell B2: 1,40 punts
  • Per al nivell C1: 1,60 punts
  • Per al nivell C2: 1,80 punts
  • Per al llenguatge administratiu: 0,20 punts

- Es valorarà l'antiguitat com a personal laboral en l'Empresa, amb un màxim de 6 punts amb 0,12 punts per mes.

Els mèrits es valoraran amb referència a la data d'acabat del termini de presentació de sol·licituds per a participar en el procés selectiu.

Es publicarà en la web de l'EMT-Palma la llista provisional de la valoració d'aquest apartat. En el mateix acte s'obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes i diumenges exclosos) per a presentar reclamacions.

Finalitzat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior i esmenades, si escau, les al·legacions, el tribunal qualificador publicarà la llista definitiva dels resultats de la valoració dels mèrits en la web de l'EMT-Palma.

Criteris de desempat

En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:

1. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en la categoria oferta.

2. La major antiguitat en la mateixa categoria professional acreditada en l'Empresa.

3. La major puntuació obtinguda en l'exercici de la fase d'oposició.

4. La major puntuació obtinguda en els mèrits.

5. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'entitats del sector públic.

6. Les personis víctimes de violència de gènere.

7. La persona de més edat.

8. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.

Una vegada publicades les llistes definitives, el Tribunal avaluador requerirà a cadascuna de les persones integrants de les mateixes la presentació de la documentació que acrediti fefaentment les dades declarades en l'imprès de sol·licitud i en l'imprès d'autobaremació, el frau de la qual determina l'exclusió del procés i la consideració de no haver participat, a més de les actuacions legals que es derivin.

1.5.7.- Ordre de incorporació i crida

Una vegada finalitzat el procés de selecció, les persones integrants de les llistes per a la seva incorporació seran anomenades per a l'adjudicació de la plaça, seguint l'ordre de preferència resultat de les llistes definitives, realitzant-se la crida a les persones que tinguin l'ordre d'incorporació més alt.

Les crides a les persones integrants de la llista es realitzaran per qualsevol mitjà que consideri l'EMT-Palma, podent fer-se telefònicament o en defecte d'això mitjançant qualsevol mitjà acreditable en dret.

Les persones integrants de la llista hauran de tenir a la disposició de l'EMT-Palma com a dades de contacte:

  • un telèfon fix o mòbil
  • una adreça de correu electrònic
  • una adreça postal

Les persones integrants de la llista hauran de mantenir permanentment actualitzades aquestes dades davant l'EMT-Palma, comunicant tots els canvis que es produeixin en aquestes.

En haver-se produït la crida dues vegades consecutives sense resposta per part seva, o una resposta negativa no justificada, serà exclosa de la llista de manera definitiva. El termini de resposta per part de la persona que s'hagi anomenat, serà de 3 dies hàbils des de l'endemà de la data de comunicació.

S'entendrà que s'ha produït la renúncia injustificada a la contractació, la incompareixença de la persona aspirant dins del termini comunicat per l'empresa per a la formalització del contracte, o la renúncia expressa a la contractació.

Es consideren causes justificades de rebuig del contracte per part de la persona aspirant, les següents:

  • Malaltia acreditada mitjançant el corresponent certificat mèdic.
  • Període d'embaràs, maternitat o situacions assimilades.
  • A petició de l'interessat, qualsevol altra que de manera excepcional l'EMT-Palma estimi oportuna, de forma motivada.

En aquests casos, els i les aspirants conservaran el seu lloc en les llistes i podran ser citats novament quan deixin de concórrer les causes de rebuig, sempre que hagin comunicat a l'EMT-Palma la seva disponibilitat.

1.5.8.- Borsa de personal temporal

Les persones que no superin el procés selectiu s'han d'incloure en una bossa de personal laboral temporal i preferent. En aquesta bossa s'han d'integrar els candidats que, havent participat en el procés selectiu corresponent i no havent-lo superat, sí que hagin obtingut la puntuació mínima de 10 punts en la fase d'oposició i la puntuació mínima de 30 punts en la fase de concurs.

Aquestes bosses tindran una vigència limitada de 18 mesos des de la seva creació, tret que surtin noves bosses derivades del resultat de nous processos selectius de la mateixa categoria professional amb anterioritat a la finalització de la vigència de les bosses pertanyents a aquest procés.

 

ANNEX I Composició del Tribunal i terminis de publicació

Composició del Tribunal:

  • Un membre designat per l'EMT-Palma.
  • Un membre designat pel Comitè d'Empresa de l'EMT-Palma.
  • Un professional amb coneixements sobre la valoració dels mèrits, designat per l'EMT-Palma.

Per a la valoració dels mèrits en què resulti necessari, el Tribunal podrà disposar la incorporació d'assessors o assessores especialistes, els quals es limitaran a prestar aquesta col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu però no vot.

Aquest procés d'estabilització finalitzarà abans del 31 de desembre de 2024.

El termini d'admissió de sol·licituds serà de 20 dies naturals des de l'endemà que es publiqui aquesta convocatòria en el BOIB.

Amb la finalitat de complir el requisit de publicitat, les bases del procés de selecció, els diferents terminis, els resultats provisionals i definitius i les notícies o incidències relacionades amb el procés selectiu es publicaran en la web de l'EMT-Palma (www.emtpalma.es).

 

ANNEX II Temari

1. Reglament de transports de l'EMT-Palma: Disposicions generals, del transport regular urbà. Articles de l'1 al 4 i del 20 al 23.

2. Reglament de transports de l'EMT-Palma: Drets i obligacions de l'usuari i Obligacions de l'entitat que presti el servei. Articles 24 al 39.

3. Prevenció de riscos laborals. Drets i obligacions. Llei 31/1995, de 8 de novembre. Articles 14 al 19 i 29.

4. Principis constitucionals d'accés a l'ocupació pública. Articulo 103.3 Constitució Espanyola. Article 55 i disposició primera Llei Estatut Bàsic de l'Empleat públic. Article 2 i disposició addicional sisena, setena, vuitena i novena de la Llei 20/2021.

5. Llei d'igualtat. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març. Articles del 3 al 11, 45 i 48.

6. Protocol del conductor de l'EMT-Palma: Assignació de servei.

7. Protocol del conductor de l'EMT-Palma: El tracte amb els clients.

8. Conveni de l'EMT-Palma: Del règim disciplinari i els seus procediments.

9. Codi de conducta de l'EMT-Palma.

10. Línies i tarifes de l'EMT-Palma.

 

Palma, 20 de desembre de 2022

El director-gerent Mateu Marcús Fiol