Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

EMPRESA MUNICIPAL D'AIGÜES I CLAVEGUERAM, S.A EMAYA

Núm. 771405
Bases específiques de la convocatòria oberta del concurs oposició per a la cobertura d'1 plaça fixa de tècnic/a de comunicació (TSG) a EMAYA – Aigües

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Les presents bases reguladores tenen per objecte regular el procediment de selecció per a la provisió d'una plaça fixa de Tècnic/a de Comunicació (TSG) a EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A.

En tot el no previst en aquestes bases específiques de convocatòria, s'aplicaran les Bases Generals de Processos Selectius per a les Convocatòries d'Estabilització d'Ocupació negociades i acordades en la taula negociadora del Cicle  de l'Aigua (en endavant, "les Bases Generals") i publicades en la web d'EMAYA.

EMAYA declara el seu compromís en l'establiment i desenvolupament de polítiques que integrin la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes, sense discriminar directament o indirectament per raó de gènere, així com en l'impuls i foment de mesures per aconseguir la igualtat real en el si de l'organització, establint la igualtat d'oportunitats entre dones i homes com un principi estratègic de la nostra Política Corporativa,  d'acord amb la definició d'aquest principi que estableix la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.

Una plaça fixa de Tècnic/a de Comunicació (TSG), a l'àrea de Presidència.

Característiques del lloc de treball:

  • Categoria professional: Tècnic/a Superior de Gestió
  • Grup professional: GP- 6.
  • Tipologia de plaça: GE-CO-03.
  • Àrea de la qual depèn: Presidència – Comunicació.
  • Nombre de places vacants: 1 plaça per concurs oposició.
  • Tipus de contracte: Laboral FIX.
  • Jornada i horari laboral: segons Conveni Col·lectiu d'EMAYA - Secció Aigües- i regulació establerta per la Llei de Pressupostos Generals de l'Estat vigent en cada moment.

2. CARACTERÍSTIQUES DE L'OCUPACIÓ

Missió

Realitzar els projectes de comunicació i RSC d'EMAYA, segons les directrius del Responsable de Comunicació, i de l'estratègia de l'àrea, amb la finalitat d'aconseguir un bon resultat en les diferents campanyes del departament, i complir amb els objectius definits per l'àrea.

Funcions

  • Proposar accions per al pla de comunicació externa anual d'acord amb les necessitats de l'empresa i les directrius del seu responsable per transmetre els missatges de l'organització en línia amb els valors i així contribuir en la creació de la imatge d'EMAYA i de la cultura corporativa.                                     
  • Donar suport en la creació, desenvolupament i execució de l'estratègia de comunicació externa i interna d'EMAYA alineada amb les necessitats de la direcció i amb els valors de la companyia.                                      
  • Traduir la visió i l'estratègia de l'empresa en accions concretes amb resultats mesurables, a través de l'ús creatiu de tècniques i canals de comunicació.                                              
  • Crear i difondre informació, resultats, projectes, programes amb l'objectiu d'augmentar la presència en mitjans, així com a enfortir la imatge corporativa.                                  
  • Planificar, coordinar, crear continguts, redactar, revisar..., sota la supervisió del responsable de Comunicació i RSC els projectes d'educació ambiental i campanyes de conscienciació, per conscienciar i educar els ciutadans en temàtica mediambiental.                   
  • Donar suport en la creació de valors/imatge de marca a través d'una relació fluida amb Comunicació Interna.                                         
  • Redactar continguts, i proposar la forma d'organització dels mateixos en els diferents canals de comunicació (notes de premsa, trobades amb mitjans, rodes de premsa, esdeveniments, pagina web, RRSS...) així com gestió de sol·licituds de mitjans assegurant que les comunicacions corporatives es donen en un context adequat i incorporant els valors d'EMAYA i identitat visual en tots els documents utilitzats en comunicació.    
  • Quan es demani, atendre els mitjans de comunicació i realitzar la publicitat corporativa.
  • Editar continguts digitals, controlar i gestionar la pàgina web corporativa o altres suports com xarxes socials, sota la supervisió del seu responsable.                                              
  • Realitzar el disseny i suport en campanyes de comunicació de la consecució dels objectius de les línies estratègiques dels diferents departaments assegurant que els missatges que es transmeten estan en línia amb els valors d'EMAYA, col·laborant així en la creació de la cultura corporativa.                                              
  • Mapejar fòrums i conferències d'interès en els quals l'organització hagi de ser present, gestionar presència i ajuda soport logístic en assistència.                                             
  • Donar suport en totes les estratègies de Relacions Institucionals i gestió de la reputació corporativa que dugui a terme EMAYA incloent l'elaboració de memòries o recopilació de documentació per a l'obtenció de reconeixements, premis i certificats d'excel·lència.
  • Coordinar, sota la supervisió del responsable de comunicació, les Xarxes Socials d'Emaya, per a una correcta gestió de les mateixes.   

Aquestes funcions procuren descriure la naturalesa i el nivell de treball general exercit pel personal assignat a aquest lloc de treball. No obstant això, no és una llista exhaustiva ni excloent de totes les responsabilitats, funcions i destreses requerides per al treball.

3. REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS

Per ser admeses a la realització de les proves selectives les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, durant el procés selectiu i mantenir-se fins al moment de la incorporació a la plaça:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun Estat en el qual, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors i treballadores, amb excepció d'aquells llocs de treball que directament o indirectament impliquin una participació en l'exercici del poder públic o en les funcions que tenen per objecte la salvaguarda dels interessos de l'Estat o de les Administracions Públiques.

  2. Tenir complerts 18 anys d'edat i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació ordinària.

  3. Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents. Les persones aspirants que accedeixin a places reservades per a discapacitats hauran de tenir acreditat el grau igual o superior al 33% i ho hauran d'acreditar en el moment de la presentació d'instàncies, també hauran de demanar en la mateixa instància les adaptacions que considerin adequades per dur a terme les proves selectives.

  4. No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei o haver estat acomiadada disciplinàriament declarada procedent de qualsevol empresa del sector públic, ni trobar-se amb inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'altres Estats, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent ni haver estat sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació en el sector públic (declaració responsable).

  5. Abans d'accedir a la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l'Art.1 de la llei 53/1984, i que no percep pensió o prestació incompatible. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, haurà de declarar-ho en el termini de deu dies comptats a partir del dia de l'inici de la relació laboral, perquè l'òrgan competent acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat.

  6. Superar les proves mèdiques que determini el Metge de Vigilància de la Salut, i que certifiquin que s'és apte i sense cap tipus de restricció per al correcte desenvolupament de totes les funcions de la plaça a ocupar (excepte personal amb discapacitat que podrà ser apte amb restriccions).

  7. Estar en possessió d'un grau universitari en l'àmbit de la informació i comunicació, com ara comunicació audiovisual, periodisme, publicitat i màrqueting o de semblant naturalesa o equivalent, o estar en condició d'obtenir-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

  8. Experiència professional mínima exigida de 2 anys realitzant tasques pròpies de l'àmbit de la informació i comunicació, publicitat i màrqueting.

  9. No tenir la condició de personal laboral fix/fix d'empresa en la mateixa categoria professional de la convocatòria.

  10. Acreditar el coneixement de la llengua catalana: estar en possessió del nivell de català C1, haver-lo superat en altres convocatòries d'Emaya, o haver realitzat un curs de nivell de català igual o superior al requerit.

  11. Haver presentat la sol·licitud de participació en el procés selectiu en temps i forma, així com omplir la declaració responsable i l'autobaremació de mèrits

  12. Carnet de conduir B.

Les persones aspirants han de complir amb els requisits en els termes indicats en aquesta convocatòria el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i l'han de mantenir fins al moment de l'adquisició de la plaça.

4. EL TRIBUNAL QUALIFICADOR

El nomenament dels membres del tribunal es publicarà a la pàgina web d'EMAYA (https://emaya.convoca.online/) un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds.

El funcionament, responsabilitats i funcions dels membres el Tribunal s'ajustarà al que estableix l'apartat 3 de les Bases Generals. El Tribunal, a més, queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot allò no previst a les Bases Generals.  La persona que ostenti la presidència tindrà vot de qualitat en cas d'empat.

5. SOL·LICITUDS

La sol·licitud d'inscripció es farà a través de l'enllaç disponible a la pàgina web d'Emaya, apartat "treballa a Emaya": (https://emaya.convoca.online/).

Totes les persones interessades i que reuneixin els requisits per optar a les places, hauran de presentar la sol·licitud en els 10 dies hàbils següents a la publicació al BOIB de la present convocatòria, a través de la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/, seguint els passos i instruccions que s'indiquin i adjuntant la documentació sol·licitada amb còpia escanejada llegible en format PDF o JPG (la documentació s'ha de presentar escanejada per les dues cares). Els arxius que s'adjuntin a la sol·licitud de participació s'hauran de nomenar de forma clara segons el seu contingut.

La sol·licitud de participació inclou una declaració responsable i l'autobaremació (al·legació de mèrits) que té igualment la consideració de declaració responsable. A més, suposa el coneixement i l'acceptació inequívoca de les persones aspirants del tractament de dades de caràcter personal.

Les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% hauran de presentar el corresponent certificat de discapacitat, així com el certificat d'aptitud emès pels equips multiprofessionals de la Direcció General de Serveis Socials, o de l'organisme públic equivalent, segons el que preveu el número 3 dels requisits generals d'aquestes bases.

En atenció a la Llei de protecció de dades i per a la identificació de les persones candidates, els llistats constaran, com a mínim amb els 4 dígits del seu DNI o NIE (***DNI1**) en totes les publicacions.  En presentar la seva sol·licitud, la persona aspirant dona el seu consentiment perquè el Tribunal realitzi, si ho considera necessari, les comprovacions oportunes sobre les dades aportades.

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i comprovada la documentació, es publicaran les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb indicació de la causa d'exclusió. El fet de constar a la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que compleixen amb els requisits per participar en aquesta convocatòria.

Per esmenar qualsevol possible defecte o acompanyar documents que siguin preceptius, les persones excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació de la relació indicada. Durant aquest tràmit no s'admetran les al.legacions de nous mèrits no especificats en la declaració inicial. Si hi hagués esmenes, al·legacions o reclamacions, un cop revisades les mateixes pel Tribunal Qualificador, es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Si en qualsevol moment del procés de selecció el Tribunal té coneixement de la no veracitat d'alguna dada aportada per la persona aspirant, suposarà l'exclusió automàtica del procés selectiu

S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6. DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU PER CONCURS OPOSICIÓ OBERT.

El concurs oposició consisteix en la realització d'una fase d'oposició i una fase de concurs, la puntuació màxima del procés serà de 100 punts:

  • 60 punts correspondran a la fase d'oposició: proves de coneixements teoricopràctics, que s'avaluaran mitjançant exàmens orals, escrits i/o pràctics, ajustats a les competències i funcions del lloc de treball.
  • 40 punts correspondran a la fase de concurs mèrits: puntuació relativa a la formació i experiència professional.
  1.  

6.1. FASE OPOSICIÓ - 60 punts

La fase d'oposició consistirà en la realització de les proves que es desenvoluparan en aquest apartat. La realització de les proves serà entre l'1 de gener de 2023 i el 31 de desembre de 2024. La concreció de les dates es publicarà a la pàgina web d'EMAYA amb almenys 10 dies naturals d'antelació a la seva realització. La valoració de les proves i/o exercicis i la durada de les proves, no indicades a aquesta convocatòria, les determinarà el Tribunal amb caràcter previ a la seva realització.

Les persones aspirants seran convocades per a cada prova, els quals no assisteixin a l'esmentada convocatòria quedaran exclosos de les proves selectives, excepte en els casos de força major, embaràs o risc de part degudament acreditats per l'aspirant. Les proves s'hauran de dur a terme abans de la publicació de la llista definitiva de valoració dels mèrits de les persones aspirants (no es podrà demorar de manera que es menyscabi el dret de la resta de persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables).

Durant el desenvolupament del procés selectiu, es podrà preveure la realització successiva dels exercicis en un o més dies consecutius, cas en el qual, el termini per reclamar o demanar la revisió de cada exercici s'atorgarà de forma conjunta al final de les proves, i la participació de les persones aspirants en cada prova no serà condicionada a la superació de l'anterior sense que es puguin considerar obtinguts drets de cap tipus a les persones aspirants que superin un exercici posterior a un suspès.

a) Temari.

Les persones admeses en el concurs oposició hauran de realitzar les proves detallades en el següent apartat que versaran sobre el següent temari relacionat amb les funcions de treball següent:

  • Conveni Col·lectiu d'EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram S.A. –Secció d'Aigües- (2016-19), Capítols 1 al 10.
  • Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals (BOE nº 269 de 10 de novembre de 1995), Capítol III, articles 14, 15, 16, 17, 18 i 19.
  • Codi ètic i de conducta d'Emaya.
  • Reglament municipal del servei d'abastament d'aigua.
  • Reglament municipal sobre l'ús de la xarxa de clavegueram sanitari.
  • Ordenança municipal de neteja, deixalles i residus sòlids urbans vigent (04/02/2017)
  • Manual de comunicació per a ajuntaments petits (i no tan petits). Marc Sureda Pons i Lourdes Torres Plana.  Maig de 2016.

b) Primera Part - Prova teoricopràctica - Fins a un màxim de 20 punts

Té caràcter no eliminatori i consistirà d'un examen tipus test de 20 preguntes amb 4 alternatives de resposta de les quals només una és correcta o una d'elles és la més correcta.  La prova es puntuarà de 0 a 20 punts.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional.  Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

c) Segona Part - Examen sobre cas pràctic – escrit – Fins a un màxim de 40 punts

Té caràcter obligatori i eliminatori i consistirà en una o diverses proves per determinar la capacitat de les persones aspirants per al correcte acompliment de les tasques pròpies del lloc de treball, i la capacitat de comunicació i expressió escrita tant en castellà com en català.

La puntuació mínima per superar aquesta prova és de 20 punts. Les persones que obtinguin una puntuació inferior a la indicada com a mínima per superar la prova quedaran descartades del procés selectiu.

El Tribunal publicarà el llistat provisional de resultats de les persones aspirants que podran demanar la revisió del seu examen dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació del llistat provisional.  Un cop realitzades les revisions, es publicarà el llistat definitiu de resultats de les persones aspirants. S'estableix un termini de 3 dies hàbils, a comptar des de la publicació del llistat definitiu dels resultats, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions al mateix.

6.2. FASE CONCURS DE MÈRITS – 40 punts

La puntuació màxima d'aquesta fase serà de 40 punts. Els mèrits s'al·legaran i acreditaran per a la seva valoració fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Les persones aspirants han d'emplenar, juntament amb la sol·licitud de participació, l'autobaremació dels mèrits.

No es valorarà cap mèrit:

  • amb data posterior a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds;
  • que no hagi estat acreditat en el termini indicat i de la manera establerta en la convocatòria;
  • que no estigui adequadament i clarament acreditat d'acord amb els barems de la fase de concurs, i/o
  • adduït i no justificat en la forma indicada.

Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la traducció jurada corresponent en qualsevol dels idiomes oficials de les Illes Balears; en cas contrari, no es tindrà en compte.

L'autobaremació té la consideració de declaració responsable. La falsedat en les dades d'autobaremació determinarà l'exclusió del procés i la consideració de no haver-hi participat, a més de les actuacions legals pertinents per falsedat en les dades. Els errors es podran corregir a la fase d'al·legacions, si queden acreditats.

Un cop estudiada la documentació aportada, es publicarà el llistat provisional de mèrits al·legats a la declaració responsable (autobaremació) i acreditats amb la documentació aportada, i es concedirà un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació del llistat provisional per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions. Un cop finalitzat aquest termini, es resoldran les al·legacions o reclamacions que hi pugui haver i es publicarà el llistat definitiu. S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació del llistat definitiu per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.

Els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants en aquesta fase i que el Tribunal valorarà es regiran d'acord amb el barem següent:

1. Experiència professional: Fins a un màxim de 23 punts.

  1. S'atorgaran 0,28 punts per cada mes treballat en EMAYA realitzant funcions objecte de la mateixa categoria professional o especialitat, incloent-hi el supòsit que no es disposi de la mateixa categoria professional, però s'acrediti que les esmentades funcions són anàlogues a la vacant publicada.

  2. S'atorgaran 0,188 punts per cada mes treballat en EMAYA, realitzant funcions diferents i pròpies d'una altra categoria professional objecte de la convocatòria, però que es troben dins mateix grup; Tècnic i/o prefectures.

  3. S'atorgaran 0,088 punts per cada mes treballat en una empresa diferent a EMAYA realitzant les mateixes funcions de la plaça objecte de la convocatòria.

La justificació i forma d'acreditació de l'experiència professional a més de la determinada en l'apartat 6.3) b) de les Bases Generals, també es podrà justificar aportant tota aquella documentació que acrediti que els treballs realitzats, tant per al requisit com per a la valoració de mèrits de l'experiència professional, estan relacionats les funcions pròpies d'un/a tècnic/a de comunicació,  audiovisual o de publicitat i màrqueting, com ara: afiliació a la seguretat social (règim general i/o règim especial d'autònoms/es en l'activitat pròpia objecte del lloc de treball), treballs o col·laboracions amb entitats o mitjans de comunicació, publicacions de notícies, reportatges, entrevistes, material publicitari i de comunicació, realització audiovisual, accions de màrqueting i comercials,  portafolis i documentació d'anàloga naturalesa.

2. Altres mèrits: Fins a un màxim de 17 punts.

1. Haver superat un procés selectiu en l'ens convocant amb anterioritat o haver subscrit un contracte de treball amb l'ens convocant: fins a un màxim set (7) punts.

  1. Haver superat un procés selectiu per a plaça en la mateixa categoria o especialitat en una empresa: 7 punts.
  2. Haver subscrit un contracte de treball de naturalesa indefinida amb la mateixa categoria o especialitat 3 punts i de naturalesa temporal 2 punts. Únicament es meritarà el de major puntuació, i no seran acumulables.

2. Formació Reglada que guardi relació amb el lloc de treball: fins a un màxim de cinc (5) punts.

  • Per a una titulació diferent i del mateix nivell al requerit per a la categoria professional de la convocatòria: 2 punts.
  • Per a una titulació superior al nivell requerit: 5 punts.

Només es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acrediti, la puntuació de la mateixa no s'acumularà a altres titulacions que es posseeixin:

  • Títol d'estudis oficials de doctor, reconegut com a nivell MECES 4.
  • Títol d'estudis oficials de màster, llicenciatura, grau i màster, enginyeria o arquitectura reconeguts com a nivell MECES 3.
  • Títol d'estudis oficials de diplomatura, grau, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica reconeguts com a nivell MECES 2.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació reglada ve determinada a l'apartat 6.3) c). de les Bases Generals.

3. Formació NO Reglada i cursos relacionats amb el lloc de treball: Fins a un màxim de cinc (5) punts.

Els cursos o accions formatives d'aquest apartat es valoraran:

  • A raó de 0,013 punts per hora per formacions directament relacionades amb el lloc de treball: relacionades amb la comunicació, plataformes de comunicació, xarxes socials, Gestió de continguts web, RSC, Microsoft Master MOS, comunity manager, disseny i continguts audiovisuals, comunicació interna i externa, màrqueting, redacció, relacions institucionals, Ofimàtica;  màxim 5 punts.
  • A raó de 0,013 punts per hora, per formacions directament relacionades amb les activitats principals de l'empresa (gestió de residus, gestió de l'aigua i energia); màxim 1 punt.

La justificació, forma d'acreditació i valoració de la formació no reglada ve determinada a l'apartat 6.3) d). de les Bases Generals.

4. Nivell acreditat oficialment d'idioma català: fins a un màxim de dos (2) punts.

  • Per un certificat de nivell superior al requerit: 1,75 punts.
  • Per al certificat de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

5. Triennis (antiguitat): Fins a un màxim de dos (2) punts

Es valorarà els triennis com a personal laboral a l'empresa amb 0,03 punts per mes, fins  a un màxim de 2 punts.

6. Llicències, acreditacions i/o formacions transversals; Fins a un màxim de sis (6) punts.

  1. Formacions transversals en matèria de: Igualtat, Protecció de dades, Qualitat, Ciberseguretat, PRL: 0,006 punts/hora fins a un màxim de 3,5 punts.
  2. Estar o haver estat col·legiat al Col·legi oficial de la categoria ofertada (publicitaris i relacions públiques, periodistes, o relacionat amb la comunicació), amb anterioritat a la publicació de la present convocatòria; 2,5 punts.

L'ens convocant emetrà d'ofici la certificació de la superació de procés selectiu, dels serveis prestats, així com la determinació de la valoració dels triennis.

6.3. PUNTUACIÓ FINAL DEL PROCÉS SELECTIU

La puntuació final del procés selectiu vindrà determinada per la suma total de la fase d'oposició (sempre que s'hagi superat) i el concurs de mèrits. En cas d'empat en la puntuació final del concurs oposició, aquest es resoldrà atenent els criteris fixats a l'apartat 5.6 de les Bases Generals.

S'estableix un termini de 3 dies hàbils a comptar des de la publicació dels resultats finals definitius, per a la presentació d'al·legacions i/o impugnacions.

6.4. ADJUDICACIÓ DE LA PLAÇA

Abans de la incorporació efectiva al lloc de treball com a personal laboral fix, les persones que hagin presentat còpies de la documentació relativa al procés selectiu, seran requerides perquè aportin la documentació original o còpia compulsada. La no-presentació suposarà l'exclusió del procediment i la impossibilitat de ser nomenat personal laboral fix.

La persona o persones candidates que puguin aspirar a ocupar la o les places vacants seran citades al servei mèdic que, després del reconeixement i proves addicionals necessàries realitzades, indicarà l'aptitud o no dels aspirants. Si la o les persones candidates són declarades aptes i sense restriccions (excepte personal amb discapacitat), els resultats finals obtinguts tindran caràcter de definitius.

Una vegada incorporada, la persona guanyadora haurà de superar el període de prova establert per conveni col·lectiu. En cas de renúncia a la plaça, la no-superació del període de prova o qualsevol altra circumstància anàloga que impliqui que la persona guanyadora no ocupi la plaça, ocuparà el seu lloc la següent persona del llistat definitiu.

7. BORSES DE TREBALL TEMPORAL

Les persones que hagin obtingut una puntuació mínima de 40 punts en el procés selectiu pel sistema de concurs oposició i no hagin obtingut plaça laboral fixa, s'inclouran en una llista anomenada borsa de treball per ordre de major a menor puntuació obtinguda en el concurs oposició, i se'ls podrà contactar segons les necessitats de caràcter temporal de l'empresa.

La borsa de treball tindrà una vigència de tres anys, a comptar des de la data de publicació de l'acta final del concurs, llevat que es dugui a terme un nou procés selectiu en la mateixa categoria i/o plaça, el resultat del qual substituirà i tindrà prevalença sobre les borses de treball preexistents a EMAYA.

8. PUBLICACIÓ, COMUNICACIONS I TERMINIS

Aquesta convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Les persones aspirants que participin en els processos de selecció d'estabilització queden obligades a relacionar-se amb EMAYA telemàticament en totes o algunes de les fases del procediment. Totes les comunicacions d'aquest procés selectiu es publicaran a la plataforma accessible des de la pàgina web d'Emaya https://emaya.convoca.online/.

Per al còmput dels terminis determinats com a dies hàbils en aquesta convocatòria, s'entendran els compresos entre dilluns i divendres, per la qual cosa dissabte es considera dia no hàbil. Com a dies naturals s'entendran els compresos entre dilluns i diumenge.

En cas de discrepància en la redacció de les versions en català i castellà d'aquesta convocatòria, preval allò que s'estableix a la versió en castellà.

9. TERMINI D'IMPUGNACIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

Queda establert un termini d'impugnació d'aquesta convocatòria d'un mes a comptar des de la data de la seva publicació al BOIB.

10. INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable

EMAYA, Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram SA.

Finalitat

Gestionar el procés de selecció regulat en aquestes bases i avaluar els perfils de les persones candidates per tal de cobrir les necessitats de les places vacants.

Legitimació

La participació en aquest procés selectiu implica l'acceptació plena d'aquestes bases per part de les persones sol·licitants, amb autorització expressa per al tractament de les seves dades i la publicació de resultats a la pàgina web d'EMAYA.

La legitimitat del tractament indicat es basa en el desenvolupament de la relació precontractual i en l'interès legítim d'EMAYA per comprovar la veracitat de la documentació presentada.

Destinataris

No se cediran dades a tercers, llevat en cas d'obligació legal.

Drets

Accedir a les dades, rectificar-les i suprimir-les, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional.

Informació addicional

Es pot consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web https://www.emaya.es/politica-de-privacitat/ o sol·licitar-la en paper a les oficines centrals, al c/ Joan Maragall 3, 07006 Palma.

 

Palma, a dia de la signatura electrònica (20 de desembre de 2022)

La directora de Corporació d'EMAYA Nuria Gallego Cañellas