Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
MANCOMUNITAT MIGJORN MALLORCA
Núm. 770091
Bases que han de regir la convocatòria del procés selectiu per cobrir una plaça d’agent d’ocupació i de desenvolupament local personal laboral fix de la Mancomunitat Migjorn de Mallorca, pel sistema de concurs, que consta dins l’oferta d’ocupació pública extraordinària de 2022
El president de la Mancomunitat Migjorn de Mallorca, mitjançant decret de dia 19 de desembre de 2022, ha aprovat la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per constituir una borsa de personal laboral per a poder cobrir necessitats temporals d'operaris especialistes d'ofici de lampista de la Mancomunitat Migjorn de Mallorca amb el següent literal:
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS SELECTIU PER COBRIR UNA PLAÇA D'AGENT D'OCUPACIÓ I DE DESENVOLUPAMENT LOCAL PERSONAL LABORAL FIX DE LA MANCOMUNITAT MIGJORN DE MALLORCA, PEL SISTEMA DE CONCURS, QUE CONSTA DINS L'OFERTA D'OCUPACIÓ PÚBLICA EXTRAORDINÀRIA DE 2022.
Primera.- Objecte de la convocatòria
És objecte d'aquesta convocatòria la cobertura definitiva, amb caràcter de personal laboral fix i pel sistema de concurs de mèrits, d'una plaça d'agent d'ocupació i desenvolupament local d'aquesta corporació, la qual consta a l'Oferta d'Ocupació Pública extraordinària de l'exercici 2022 per l'estabilització del personal temporal aprovada i publicada en el BOIB núm. 79 de 18 de juny de 2022.
El sistema de concurs de mèrits aplicat a dita convocatòria es sustenta en la Disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública.
La plaça d' AODL convocada per la Mancomunitat Migjorn de Mallorca te les següents característiques:
Denominació plaça: agent d'ocupació i desenvolupament local
Categoria: B (segons l'establert al Conveni Col·lectiu del personal laboral al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB número 174, de 19 de desembre de 2013).
Nivell titulació exigit: diplomatura universitària, d'enginyer/a tècnic/a, d'arquitecte/a tècnic/a o equivalents.
Segona.- Normativa aplicable
Aquestes bases i el corresponent procediment selectiu es regiran de conformitat amb els termes establerts al Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, a la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat autònoma de les Illes Balears i la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública, el Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i programes mínims als que ha d'ajustar-se el procediment de selecció dels funcionaris d'administració local i la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
Supletòriament, i en allò no previst a la normativa anterior, pel Reial Decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament General d'ingrés del personal al servei de l'Administració General de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat i en la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
Tercera.- Requisits dels aspirants
Per prendre part al procediment selectiu les persones aspirants han de posseir o complir, en la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, els requisits següents:
Es reconeixeran els certificats que es presentin, acreditatius del coneixement del nivell C1, expedits pels organismes competents, inclosos en l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, i segons el règim temporal i d'equivalències que s'hi estableix.
En virtut de la disposició addicional tretzena del Decret llei 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les illes balears, el personal que es trobi en servei actiu a l'Ajuntament de Campos en el moment de finalització del termini per la presentació de sol·licituds a la mateixa subescala de la present convocatòria, restarà exempt de l'acreditació del requisit de coneixements de llengua catalana.
En el supòsit que aquestes persones assoleixin la condició de personal laboral fix, restaran obligades, en el termini de dos anys, comptadors a partir de la data de presa de possessió, a acreditar el nivell de coneixement de llengua catalana exigit per l'accés a la subescala corresponent.
Abans de prendre possessió del lloc de treball, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap supòsit d'incompatibilitat establert en la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques o comprometre's en seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l'article 10 de la disposició legal anterior, així com que no perceb pensió de jubilació, de retir o d'orfandat.
Tots aquests requisits s'han de complir el dia de finalització del termini per la presentació de sol·licituds.
Quarta.- Presentació de sol·licituds
Les instàncies per participar al concurs s'hauran de presentar, segons el model normalitzat que figura a l'Annex I d'aquestes bases, adreçades al sr. President de la Mancomunitat Migjorn de Mallorca, dins el termini de deu (20) dies hàbils, a comptar des del dia següent a l'extracte de la convocatòria al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
Les instàncies es podran presentar davant el registre general d'entrada de l'Ajuntament de Campos, ubicat a la Plaça Major, 1 (07630 Campos), o per qualsevol dels mitjans admesos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si l'últim dia de l'esmentat termini és inhàbil, el termini s'entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
A més, per ser admesos i admeses i prendre part al procediment les persones aspirants hauran de presentar la següent documentació:
L´Administració pot requerir de la persona sol·licitant l´aportació formal de la documentació substituïda per la declaració responsable en qualsevol fase del procediment selectiu. En el cas que s´acrediti, en qualsevol fase del procediment selectiu, que un aspirant no compleix amb les requisits de la declaració responsable presentada per ell, suposarà la seva exclusió del procés selectiu.
L'absència d'acreditació dels esmentats requisits determinarà l'exclusió del procediment selectiu.
La falsedat en les dades que es facin constar en la sol·licitud o en la documentació annexa sempre i quan determini la mancança dels requisits per participar en la convocatòria, comportarà l'exclusió immediata de la persona sol·licitant des del moment en que s'adverteixi, sense perjudici de les mesures legals que corresponguin.
Els aspirants quedaran vinculats a les dades que es facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i telèfon que figurin en la mateixa es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de selecció de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.
Cinquè.- Admissió de les persones aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la batlia d'aquest ajuntament dictarà resolució per la qual declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses.
Aquesta resolució es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Campos i al portal de transparència, atorgant-se un termini de cinc dies hàbils per tal que les persones interessades presentin les al·legacions que considerin oportunes o esmenin la seva sol·licitud.
Les possibles reclamacions o al·legacions, si n'hi haguessin, seran acceptades o rebutjades en la resolució que aprovi la relació definitiva de persones de persones aspirants admeses i excloses, que es farà pública de la mateixa manera que la relació anterior.
Els successius anuncis del procediment selectiu es publicaran al tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament de Campos.
Acabat el termini al qual es refereix el paràgraf anterior, i esmenades, si escau, les deficiències corresponents, la batlessa dictarà resolució per la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses.
Sisena.- Tribunal qualificador
La designació del Tribunal de selecció es durà a terme de conformitat amb el que es disposa en l'article 51 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l'article 11 del Reial decret 364/1995, de 10 de març, mitjançant el qual s'aprova el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, l'article 60 del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre i en el Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
1. El Tribunal estarà format per un/a president/a i tres vocals, així com un secretari, amb veu i vot. Es designaran, així mateix, els seus respectius i respectives suplents per cobrir les absències que es puguin produir.
2. L'òrgan de selecció serà col·legiat i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus i les seves membres, procurant així mateix la paritat entre dona i home.
3. El personal d'elecció o de lliure designació política, el personal funcionari interí i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció.
4. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.
5. El tribunal podrà acordar la incorporació en les tasques de personal assessor o especialista, que poden actuar amb veu però sense vot.
6. El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/ària, i les seves decisions s'adoptaran per majoria.
7. L'abstenció i la recusació dels membres del tribunal es regularà pels articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i pels articles 22 i 23 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
8. Les decisions adoptades pel tribunal es poden recórrer en les condicions que estableix l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
9. Seran funcions del tribunal qualificador, entre d'altres:
a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.
b) Requerir, si escau, a les persones aspirants que hagin acreditat mèrits amb defectes formals, a l'efecte de la seva esmena, o quan sigui necessari un aclariment d'algun dels mèrits acreditats en temps i en forma.
c) Resoldre les reclamacions presentades, en el termini establert i en la forma escaient, per les persones aspirants.
d) Elevar a la batlia la proposta de nomenament com a funcionari de carrera, així com de constitució del corresponent borsí.
Setena.- Sistema selectiu
El procés de selecció s'iniciarà una vegada publicada la llista definitiva de les persones admeses i excloses al tauler d'anuncis de la pàgina web de l'Ajuntament de Campos.
El sistema selectiu serà el de concurs de mèrits, en el qual el Tribunal Qualificador valorarà els mèrits al·legats per les persones aspirants d'acord amb la puntuació establerta al següent epígraf, tot això segons l'establert a la disposició addicional sisena de la Llei 20/2021, de 28 de desembre.
Vuitena.- Fase de concurs
El sistema de concurs consisteix a qualificar els mèrits al·legats i acreditats pels aspirants, d'acord amb el barem inclòs en aquestes bases.
Només es valoraran els mèrits obtinguts fins a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies.
La puntuació màxima a obtenir en aquesta fase és de 100 punts.
1. Mèrits professionals: fins a un màxim de 45 punts (45%)
2. Altres mèrits: fins a un màxim de 55 punts (55%)
1. Mèrits professionals (màxim 45 punts)
En aquest apartat es valorarà:
Els serveis prestats a l'administració pública s'acreditaran mitjançant certificat de serveis prestats, expedit per l'Administració corresponent, en el qual ha de constar el lapse temporal de prestació, el grup de classificació professional, l'escala i subescala, així com la vinculació amb l'Administració. Als efectes de la valoració d'aquests mèrits es consideraran Administracions Públiques les definides a l'article 2.3 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
De no aportar-se tota la documentació, encara que sigui parcialment, no es valorarà aquest apartat.
2. Altres mèrits (màxim 55 punts)
Per la superació d'exercicis en convocatòries anteriors (màxim 30 punts)
Per a la valoració de la superació d'exercicis en convocatòries anteriors d'accés com a personal laboral fix en la mateixa categoria en el mateix cos, escala o especialitat a què s'opta, de la mateixa administració a la qual s'opta, amb un màxim de 20 punts:
a. Per haver superat el primer exercici d'un o de diversos processos selectius: 4 punts per cada exercici amb un màxim de 12 punts.
b. Per haver superat més d'un exercici dins el mateix procés selectiu: 15 punts.
c. Per haver superat més d'un exercici en diversos processos selectius: 20 punts.
d. Per haver superat tots els exercicis del procés selectiu: 30 punts.
Sols es valorarà una sola vegada la superació dels exàmens en un mateix procés selectiu.
La forma d'acreditar aquest mèrit requereix el certificat de l'entitat convocant (Ajuntament de Campos), fent-hi constar la data de publicació al BOIB de la convocatòria del procés que correspongui, així com les actes, els anuncis, les resolucions que contenguin les qualificacions obtingudes a cada un dels exercicis del procés o qualsevol altre document oficial i públic que acrediti aquests extrems.
Formació acadèmica (màxim 5 punts)
Quant a la formació acadèmica, s'han de valorar les titulacions acadèmiques oficials i reconegudes pel Ministeri d'Educació, d'acord amb els criteris següents:
La titulació acadèmica ha de ser distinta de la que s'acredita com a requisit d'accés, i del mateix nivell o d'un de superior.
Les titulacions acadèmiques han d'estar relacionades amb les funcions del cos, l'escala o l'especialitat o de la categoria a què s'opta. A aquests efectes, es consideren relacionades amb les funcions de tots els cossos, escales o especialitats o categoria les titulacions de les branques de coneixement de ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, relacions laborals i recursos humans, ciències polítiques, sociologia, dret i especialitats jurídiques, informàtica i de sistemes, administració i gestió de la innovació, ciències del treball i relacions laborals.
Sols es valorarà la titulació de nivell més alt que s'acredita, la puntuació de la qual no s'ha d'acumular a la d'altres titulacions que es posseeixin.
Per a la valoració concreta, amb un màxim de 5 punts, s'ha d'atorgar la puntuació següent:
Coneixements de llengua catalana (màxim 5 punts)
Pel que fa als coneixements de llengua catalana, només es valorarà el certificat de nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l'exigit com a requisit d'accés i amb un màxim de 5 punts.
La puntuació que s'ha d'atorgar és la següent:
Cursos de formació (màxim 45 punts)
Es valoraran els cursos de formació rebuts o impartits certificats amb aprofitament o assistència, en el marc de l'Acord de formació per a l'ocupació o dels plans per a la formació contínua del personal de les administracions públiques.
Es valoraran tots els cursos de formació certificats amb aprofitament, impartits o promoguts per qualsevol administració pública de base territorial i escoles d'administració pública.
També es valoraran en aquest apartat els cursos de formació homologats per les escoles d'administració pública, els cursos impartits per les organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració i els cursos impartits per les universitats públiques i privades.
Així mateix, es valoraràn els cursos i seminaris d'idiomes extrangers impartits per universitats i escoles oficials que indiquin les hores o crèdits de formació.
No es valoraran en aquest apartat els certificats que no indiquin les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, els que corresponguin a una carrera universitària, els de doctorat, la superació d'assignatures d'un estudi acadèmic, ni els derivats de processos selectius.
Si el certificat acreditatiu del curs indica crèdits, es valorarà a raó de 25 hores per cada crèdit ECTS.
Si no s'indica el tipus de crèdit, s'entendrà que són crèdits de l'anterior ordenació universitària (CFC o LRU) i, per tant, es valoraran a raó de 10 hores per crèdit.
Quan hi hagi discrepància entre les hores i els crèdits en els certificats d'una acció formativa, prevaldran les hores.
En tots els casos, es valoraran una sola vegada les accions formatives relatives a una mateixa qüestió o a un mateix programa, encara que se n'hagi repetit la participació.
Només es valorarà el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d'hores d'entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.
En tot cas, es consideraran com a matèries transversals i avaluables als processos selectius de la Mancomunitat Migjorn de Mallorca les següents matèries:
Novena.- Relació de mèrits provisional i ordre de classificació definitiva.
1. Una vegada conclosa la valoració dels mèrits, el tribunal qualificador publicarà, en el tauler d'anuncis de de la seu electrònica de l'Ajuntament, una llista provisional de les puntuacions obtingudes per les persones aspirants (per blocs i total), amb indicació del número de document nacional d'identitat. Aquesta llista es publicarà per ordre de major a menor puntuació total.
2. Les persones aspirants disposaran d'un termini de 5 dies hàbils, a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per a al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració provisional dels mèrits del concurs.
3. El tribunal comptarà amb un termini de deu dies hàbils per resoldre les reclamacions i, tot seguit, farà pública la llista amb l'ordre de classificació definitiu.
4. Finalitzat el termini establert anteriorment, el tribunal qualificador elevarà a la Batlia de la corporació la proposta definitiva de nomentament dels aspirants que hagin obtingut major qualificació. A la mateixa acta, el Tribunal elevarà a la batlia la proposta definitiva de relació de candidats que formaran part de la borsa de treball per ordre descendent de puntuació.
5. En cas d'empat, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:
L´aspirant proposat pel tribunal pel seu nomenament com a funcionari de carrera disposarà d'un termini de deu dies hàbils, des de la data de la publicació de la llista definitiva, per presentar els documents que acrediten que compleix els requisits que exigeix la convocatòria a la base tercera, entre d'altres:
L'incompliment d'aquest termini suposarà la pèrdua del dret a ser nomenats funcionaris de carrera, quedaran sense efecte totes les actuacions anteriors relatives al seu nomenament i es proposarà el nomenament del següent aspirant que, en el seu cas, hagi superat el procés selectiu.
Desena.- Funcionament de la borsa de treball
Les persones que formen part d'una borsa es trobaran en situació de disponibles o no disponibles:
1. Es trobaran en situació de no disponibles aquelles persones que no han acceptat un lloc ofert per concórrer alguna de les causes previstes en aquestes bases. Mentre la persona aspirant estigui en situació de no disponible en la borsa, no se li ha d'oferir cap lloc de treball corresponent a la mateixa categoria, especialitat i nivell, excepte el que preveu més endavant.
2. Estan en situació de disponibles la resta de persones aspirants de la borsa i, per tant, se'ls ha de comunicar l'oferta d'un lloc de treball d'acord amb la seva posició a la borsa.
En cas d'haver-hi una necessitat de contractació, s'ha d'oferir el lloc a la primera persona de la borsa corresponent que estigui en situació de disponible, d'acord amb l'ordre de prelació, sempre que compleixi els requisits del lloc per ocupar-ho.
S'ha de comunicar a la persona aspirant que correspongui el lloc i el termini en el qual cal que es presenti. S'intentarà un màxim de tres vegades el mateix dia, deixant constància de les cridades fetes i els correus electrònics. En el cas d'impossibilitat de contacte amb la persona aspirant, es procedirà a l'enviament d'un correu electrònic atorgant un termini d'un dia hàbil per obtenir una resposta.
Si la persona interessada no manifesta la seva conformitat amb el nomenament en el termini d'un dia hàbil, o en el segon dia hàbil següent si la crida es fa en divendres, i la seva disposició a incorporar-se en el termini indicat per l'Ajuntament de Campos, s'entén que hi renuncia.
El termini per la incorporació serà de com a mínim de 1 dia hàbil i com a màxim de 15 dies hàbils, el qual es pot prorrogar excepcionalment per atendre al dret de preavís de l'article 49.1 de l'Estatut dels treballadors.
A les persones aspirants que hi renunciïn de forma expressa o tàcita -d'acord amb el punt anterior d'aquest article- se les ha de passar al darrer lloc de la borsa de treball corresponent, llevat que al·leguin, dins el termini establert a l'apartat anterior, la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents, que s'han de justificar documentalment dins els tres dies hàbils següents:
En aquests supòsits, conservaran el seu ordre de prelació a la borsa de treball i passaran a la situació de no disponibles.
En el cas de no acreditar-se documentalment en el termini de dos dies hàbils la situació de no disponible, s'entendrà que la persona aspirant renuncia al borsí i, consegüentment, en serà exclòs.
En el cas dels aspirants que es trobin en situació de no disponible i tinguin voluntat de passar a trobar-se en la situació de disponible al borsí, serà requisit indispensable que aportin la documentació acreditativa de l'extinció de la situació que va generar el dret a passar a la situació de no disponible en el termini de 10 dies hàbils des de que es produeixi l'extinció. En cas contrari, s'entén que renuncien al borsí.
La posterior renúncia d'una persona al lloc de treball que ocupa, així com l'incompliment del deure de prendre possessió del lloc prèviament acceptat, suposa l'exclusió de la borsa de treball per a la qual va ser cridada, excepte que aquestes circumstàncies es produeixin com a conseqüència de la crida per ocupar un altre lloc de treball en un altre cos, una altra escala o especialitat de l'Ajuntament de Campos, o en els casos de força major.
Una vegada la persona interessada manifesti la seva voluntat a incorporar-se com a funcionari interí de de la corporació, s'aportarà la següent documentació:
Onzena.- Vigència de la borsa de treball
La vigència màxima de la borsa derivada del present procediment selectiu serà de tres anys a comptar des de la data de la publicació de la seva constitució.
Dotzena.- Incidències, publicitat i recursos
El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin a la interpretació d'aquestes bases i prendre els acords necessaris per al bon ordre d'aquesta convocatòria.
Tots els actes d'aquesta convocatòria que estiguin sotmesos a informació pública seran inserits a la seu electrònica de l'Ajuntament de Campos i al portal de transparència corporatiu, al marge de la seva publicació al BOIB quan sigui preceptiva.
Contra la convocatòria i les presents bases, que exhaureixen la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant aquesta Batlia, en el termini d'un mes des de la seva publicació al BOIB, d'acord amb l'establert als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament i de forma alternativa, recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'establert als articles esmentats i als articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, a interposar davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB de la present convocatòria.
(Signat electrònicament: 20 de desembre de 2022
El president Sebastián Sureda Mas)
ANNEX I Sol·licitud per formar part a la convocatòria per a la cobertura definitiva, amb caràcter de personal laboral fix i pel sistema de concurs, d'una plaça d'agent d'ocupació i desenvolupament local de la mancomunitat migjorn de mallorca
Nom i llinatges:
DNI (o altre):
Domicili:
Localitat: CP:
Telèfon/s (imprescindible):
Correu electrònic:
EXPÒS:
1. Que he tingut coneixement de la convocatòria de cobertura definitiva, com a personal laboral fix i pel sistema de concurs de mèrits, d'una plaça d'agent d'ocupació i desenvolupament local de la Mancomunitat Migjorn de Mallorca, les bases de la qual varen ser publicades al BOIB núm. ____ de data ______________.
2. Que reuneixo totes i cada una de les condicions exigides a la base tercera, referides a la data d'acabament del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud.
3. Que aporto els següents documents:
a. Còpia del DNI o document acreditatiu de la identitat.
b. Còpia de la titulació exigida per prendre part en la convocatòria.
c. Còpia del títol del nivell de català exigit o, en el seu cas, declar que (si/no) ____________ compleixo les circumstàncies d'exempció d'haver d'acreditar el requisit de nivell de català previst a les bases de la convocatòria.
d. Relació dels mèrits al·legats per a la valoració en la fase de concurs (model Annex II)
e. Còpia dels documents acreditatius dels mèrits al·legats.
Per tot l'exposat,
SOL·LICIT:
Ser admès/admesa per a prendre part en aquesta convocatòria.
_________, ____ de/d' ___________________ de 2021
(signatura)
SR. PRESIDENT DE LA MANCOMUNITAT MIGJORN DE MALLORCA
ANNEX II RELACIÓ DE MÈRITS I AUTOBAREMACIÓ
Nom i llinatges: DNI (o altre):
Domicili: Localitat: CP:
Telèfon/s (imprescindible): Correu electrònic:
EXPÒS:
Que, en relació amb el procediment de la convocatòria de cobertura definitiva, com a personal laboral fix i pel sistema de concurs de mèrits, d'una plaça d'agent d'ocupació i desenvolupament local de la Mancomunitat Migjorn de Mallorca, al·lego els mèrits que a continuació es relacionen (seguint l'ordre de la convocatòria), els quals acredito mitjançant la documentació adjunta.
Mèrit al·legat |
puntuació |
---|---|
1. _______________________________________________________________ |
|
2. _______________________________________________________________ |
|
3. _______________________________________________________________ |
|
4. _______________________________________________________________ |
|
5. _______________________________________________________________ |
|
6. _______________________________________________________________ |
|
7. _______________________________________________________________ |
|
8. _______________________________________________________________ |
|
9. _______________________________________________________________ |
|
10. _______________________________________________________________ |
|
11. _______________________________________________________________ |
|
12. _______________________________________________________________ |
|
13. _______________________________________________________________ |
|
14. _______________________________________________________________ |
|
15. _______________________________________________________________ |
|
16. _______________________________________________________________ |
|
17. _______________________________________________________________ |
|
18. _______________________________________________________________ |
|
19. _______________________________________________________________ |
|
20. _______________________________________________________________ |
|
Puntuació total |
|
Per la qual cosa, SOL·LICIT:
Que em siguin reconeguts els mèrits al·legats i acreditats.
_________, ____ de/d' ___________________ de 2021
(signatura)
SR. PRESIDENT DE LA MANCOMUNITAT MIGJORN DE MALLORCA