Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 717059
Convocatòria i bases reguladores de subvencions destinades a associacions juvenils, constituïdes i registrades en el registre municipal de Calvià, associacions juvenils en procés de constitució o associacions amb almenys un 50% dels socis/as residents en el municipi de Calvià i amb edats compreses entre els 14 i els 30 anys

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Ajuntament de Calvià, conscient de la importància que té l'existència d'un teixit associatiu suficientment desenvolupat i consolidat, mostra el compromís amb la realització de les actuacions pròpies de les associacions juvenils amb seu a Calvià, constituïdes i registrades al Registre Municipal de Calvià, associacions juvenils en procés de constitució o amb almenys un 50% dels/de les socis/sòcies siguin residents al municipi de Calvià i amb edats compreses entre els 14 i els 30 anys.

L'impacte econòmic ocasionat per la pandèmia del COVID-19, ha dificultat que les associacions juvenils, que no tenen ànim de lucre, puguin fer front a determinades despeses bàsiques per a la seva autoorganització i autogestió.

Les associacions juvenils estan formades per joves amb edats compreses entre els 14 i 30 anys, segons recull el Reial decret 397/1988, de 22 d'abril, pel qual es regula la inscripció registral de les associacions juvenils. Això suposa una dificultat afegida per poder fer front a les despeses corrents de l'associació, ja que la major part dels/ de les socis/ies són estudiants i encara no són independents econòmicament. 

És per tot allò exposat, i en desenvolupament del Pla Estratègic de Subvencions de l'Ajuntament, en el qual s'inclou la línia d'ajuts per fomentar la dinamització de les diferents zones del municipi, que l'Ajuntament de Calvià, mitjançant la Direcció General de Participació Ciutadana i Joventut, en compliment dels principis de publicitat, concurrència i objectivitat en la concessió de subvencions, convoca, per mitjà de la present, les associacions juvenils sense ànim de lucre perquè sol·licitin les ajudes econòmiques d'acord amb les següents:

BASES

PRIMERA.-  OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L'objecte d'aquestes bases és regular la concessió de subvencions públiques en règim de concurrència no competitiva per al suport i promoció del teixit associatiu juvenil, de conformitat amb allò previst a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions, el previst a l'article 232 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals i, en darrer lloc, article 70 bis 3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

SEGONA. ACTIVITATS I DESPESES SUBVENCIONABLES

Les subvencions estan dirigides a col·laborar amb les associacions juvenils per al finançament de les despeses dels mesos de setembre de l'exercici de 2022 a desembre l’exercici de 2023.

Poden ser objecte de les ajudes les despeses corrents suportades al llarg dels mesos de setembre de l'exercici de 2022 a desembre l’exercici de 2023.

En el marc de les actuacions pròpies de les associacions juvenils, és a dir, les despeses habituals que s'assumeixen per al desenvolupament correcte de les activitats d'associacionisme.

En concret, seran objecte d'aquesta subvenció les despeses següents en béns corrents i serveis:

  • L'assegurança de responsabilitat civil subscrita per l'associació juvenil i altres assegurances necessàries per dur a terme les activitats que els són pròpies.
  • Material d'oficina i consumibles necessaris per dur a terme les seves activitats (no inventariables). Entre d'altres, i sense que tinguin caràcter limitatiu, es pot incloure el material d'oficina o els consumibles d'informàtica.
  • Els arrendaments d'immobles i el lloguer de material necessari per al desenvolupament d'activitats, excloent-se en ambdós casos el lísing.
  • Petites reparacions: Manteniment i conservació que no tinguin el concepte d'inventariable per no implicar increment del valor patrimonial dels béns esmentats.
  • Arrendaments de béns immobles i béns mobles: equips informàtics, fotocopiadores o semblants.
  • Subministraments: Energia, aigua i gas.
  • Accions de sensibilització social i difusió; edició i distribució de publicacions específiques de l'entitat i material divulgatiu.
  • Planificació i elaboració d'informes i estudis relacionats amb el sector.
  • Actuacions per al desenvolupament i la implantació de sistemes de qualitat i transparència a què estigui sotmesa l'entitat.
  • Treballs realitzats per altres empreses, que no siguin inversió, per a la realització d'estudis, treballs tècnics, elaboració, disseny i manteniment de la pàgina web, servei de prevenció de riscos laborals i vigilància de la salut, neteja, seguretat i altres serveis de manteniment de béns mobles i immobles.
  • Realització de jornades, congressos, simposis, assemblees estatutàries i altres actes similars. (Desplaçaments, allotjament i manutenció de totes les persones participants, reserva de locals, honoraris de ponents, etc.)
  • Despeses originades per la pertinença a organitzacions nacionals i internacionals, com ara quotes o assistència a reunions i assemblees en representació de l'entitat.
  • Despeses de transport (trasllat per al desenvolupament d'activitats fora del municipi, incloent-hi autocars i transport públic).
  • Despeses de manteniment dels comptes bancaris titularitat de l'associació o entitat municipal.
  • Despeses d'assessoria jurídica o financera directament relacionades amb l'associació, o les despeses notarials o registrals.
  • Despeses de difusió i comunicació.
  • Altres despeses de naturalesa corrents.

No tenen la consideració de despeses subvencionables:

  • L'assegurança de vehicles a nom de l'entitat ni les despeses derivades del manteniment.
  • Altres assegurances subscrites per l'associació o els seus directius que no siguin necessàries per dur a terme les seves activitats.
  • Les despeses per donatius, regals i obsequis a particulars o entitats.
  • Les despeses sorgides amb motiu d'entrades a esdeveniments, activitats o espectacles.
  • L'adquisició de mobiliari o altres béns inventariables.
  • Els interessos deutors de comptes bancaris.
  • Les despeses de procediments judicials.
  • Els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació.
  • Els impostos personals sobre la renda.
  • Els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals.
  • Altres despeses incloses com a no subvencionables a l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

TERCERA. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA

Durant l'exercici pressupostari vigent es destina la quantitat màxima d'ajut de mil euros (1.000,00€) per associació juvenil, fent un total de total de cinc mil euros (5.000,00€), a les subvencions objecte d'aquesta convocatòria, amb càrrec a l'aplicació pressupostària següent:

301 33400 4800000 Subvencions associacions juvenils.

Els eventuals augments sobrevinguts al crèdit disponible, com a conseqüència de la renúncia d'entitats beneficiàries, la revocació de la resolució de concessió o sobrants de crèdit estimat per menor nombre de sol·licituds presentades en algun dels àmbits territorials, possibilitaran una resolució complementària de la concessió de la subvenció que inclogui sol·licituds que, complint tots els requisits, no hagin estat beneficiàries per esgotament del crèdit.

En el cas de romanent en la quantia global assignada a la present convocatòria de subvencions, aquest es destinarà a finançar altres projectes per raons d’interès públic i social.

QUARTA. ENTITATS BENEFICIÀRIES DE LA SUBVENCIÓ. REQUISITS

Poden ser beneficiàries de les subvencions que regulen aquestes bases les associacions o entitats juvenils que, tenint domicili social al municipi de Calvià, compleixi algun dels següents requisits:

  1. Estar inscrita al Registre Municipal d'Entitats de Calvià com a Associació Juvenil, Federació d'Associacions Juvenils, Secció Juvenil d'altres Entitats i Grups de Corresponsals Juvenils, que tinguin reconeguts als seus Estatuts d'autonomia funcional, organització i govern propi per als assumptes específicament juvenils.

  2. Estar inscrita al Registre d'Associacions del Municipi de Calvià i, no sent Associació Juvenil, Federació d'Associacions Juvenils, Secció Juvenil d'altres Entitats i Grups de Corresponsals Juvenils, que tinguin reconeguts als seus Estatuts d'autonomia funcional, organització i govern propi per als assumptes específicament juvenils, comptar amb almenys un 50% dels seus socis i/o sòcies siguin residents al municipi de Calvià i amb edats compreses entre els 14 i els 30 anys.

  3. Asociacions juvenils que estan en procés de constitució com a associació juvenil del Municipi de Calvià. Per fer-ho, han d'aportar l'acta fundacional i els estatuts de l'associació o com a mínim l'esborrany d'aquests documents. A més, en cas de disposar de la sol·licitud d'inscripció al Registre, caldrà adjuntar-la o qualsevol altre document que permeti comprovar que l'associació està en tràmit de constitució.

No poden obtenir la condició de beneficiaris de les subvencions les persones o entitats que es trobin en qualsevol de les situacions que s'indiquen a l'article 13 de la Llei 38/2003. En particular, cal fer una menció especial al fet de no trobar-se al corrent de pagament dels deutes amb l'Ajuntament i de les obligacions derivades del reintegrament de subvencions.

CINQUENA. MITJANS DE PAGAMENT DE LA SUBVENCIÓ

  • Preferent: Pagament mitjançant transferència bancària (L’entitat haurà d'emplenar i adjuntar l’Annex III).

  • Excepcional: Pagament mitjançant xec bancari nominatiu prèvia sol·licitud motivada de la persona interessada. S'haurà d'autoritzar expressament el pagament mitjançant xec. La utilització d'aquest mitjà de pagament requerirà la presència física de la persona creditora o del seu representant legalment acreditat, que hauran de signar, amb caràcter previ al seu lliurament, un justificant d'aquesta, amb indicació de la data de retirada del xec.

SISENA. PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ I TRAMITACIÓ

1. Contingut de la sol·licitud

Per obtenir la subvenció, el sol·licitant ha de presentar la documentació següent, en el format normalitzat que es facilita:

A. Sol·licitud de subvenció (Annex I).

La sol·licitud de les actuacions a subvencionar s'ha de presentar degudament emplenada i signada pel representant de l'entitat segons el model que s'adjunta (Annex 1) 

B. Declaració de documentació ja presentada (Annex II)

No cal presentar la documentació que ja hagi estat presentada a l'Ajuntament si es fa constar a l'Annex II aquesta circumstància.

C. Sol·licitud de transferència bancària (Annex III).

Certificat bancari del compte corrent de l'entitat, en el qual s'ha de fer, si escau, el pagament de la subvenció. (En cas que l'entitat disposi de compte corrent, en cas contrari es realitzarà el pagament mitjançant xec bancari nominatiu)

L'Annex III no és necessari en cas que l'Ajuntament ja disposi d'aquestes dades.

D. Relació de despeses de béns per a les quals se sol·licita la subvenció, així com la seva quantificació (Annex IV).

En cap cas no es podrà sol·licitar el pagament duplicat del mateix bé o assegurança.

En cas que la documentació no estigui actualitzada, la persona beneficiària serà requerida en el termini improrrogable de 10 dies hàbils per aportar-la, sent la seva aportació condició prèvia per efectuar el pagament de la subvenció.

2. Presentació de les sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Les sol·licituds, juntament amb la documentació que les acompanyi, s'han de presentar a través del Registre Electrònic de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Calvià o pels mitjans a què fa referència l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 de octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (registre electrònic, oficines de correus, oficines d'assistència en matèria de registres o qualsevol altre que estableix les disposicions vigents). 

En cas de presentar la sol·licitud i la documentació a dependències que no siguin de la corporació, per assegurar la presentació en termini, s'ha de remetre la documentació escanejada, dins del termini de presentació de sol·licituds, a l'adreça electrònica següent:

juventud@calvia.com

Es pot accedir a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Calvià a través del següent enllaç: https://seuelectronica.calvia.com/

Les sol·licituds han d'anar adreçades al Servei de Joventut de l'Ajuntament de Calvià.

SETENA. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ

1. Tenint en compte el perfil del beneficiari i la manca de lucre a les entitats que poden optar a la subvenció, així com la inexistència de necessitat –i la dificultat– de comparar els projectes entre si i establir una prelació de totes les sol·licituds, el procediment és el de concurrència no competitiva. El límit serà la suficiència del crèdit necessari per atendre les necessitats del teixit associatiu del municipi de Calvià.

Els expedients es tramitaran per estricte ordre de presentació de les sol·licituds i la documentació completa prevista a la base cinquena, fins a esgotar el crèdit pressupostari.

Únicament es tindrà en compte la data de presentació de les sol·licituds a efectes de la determinació de l'orde de tramitació quan la documentació presentada estigui completa.

2. Rebudes les sol·licituds, acompanyades de la documentació descrita a la base cinquena, seran estudiades per una comissió de valoració que estarà composta pels següents membres de l'Ajuntament de Calvià:

President: La Tinent d'alcalde delegada de Joventut, Participació Ciutadana, Medi Ambient , Transició Ecològica i Memòria Democràtica, o persona en qui delegui.

Secretari: Un/a funcionari/ària de l'Ajuntament, que actuarà amb veu però sense vot.

Vocals: Un/a tècnic/a del Servei de Joventut.

3. Un cop examinades les sol·licituds per part de la Comissió de Valoració, l'òrgan competent en matèria de Joventut ha d'emetre una proposta de resolució, a la vista del que acorda la Comissió de Valoració, que s'elevarà a la Junta de Govern Local, la qual ha d'acordar la concessió de les subvencions. A aquest efecte, es podran demanar tots els informes que es considerin necessaris a altres organismes, així com documentació o aclariments de la persona sol·licitant.

4. Si la Comissió de Valoració adverteix que la sol·licitud o la documentació exigides no reuneixen els requisits que preveu la base cinquena, es requerirà els interessats perquè en el termini de 10 dies esmeni la falta o acompanyin els documents preceptius, amb indicació que, si no ho fan, es considerarà que cellin en la petició, amb una resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'article 21 de Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

5. Les resolucions que acordin la concessió de la subvenció han de ser notificades a les persones interessades comunicant el termini per a la realització de l'objecte de la subvenció, així com la seva justificació.

6. Una vegada comunicada al Servei de Joventut la realització de l'objecte de la subvenció, així com la seva justificació, en els termes que preveu l'article següent, la Comissió de Valoració comprovarà la procedència. L'òrgan competent en matèria de Joventut resoldrà sobre el pagament de la quantitat corresponent a la vista del que s'ha acordat per la Comissió de Valoració.

7. Les sol·licituds s'han de referir a despeses corresponents als mesos de setembre de l'exercici 2022 a desembre de l'exercici 2023. 

La quantitat de la subvenció no pot ser superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajuts o subvencions de qualsevol procedència, al cost de les despeses subvencionables.

En el supòsit que la proposta de subvenció de qualsevol de les despeses incloses en aquestes bases excedeixi la quantitat expressada a la sol·licitud, s'ha de concedir la subvenció amb el límit de l'esmentada sol·licitud.

8. El límit màxim de l'ajuda que s'atorga és de mil euros (1.000,00€) per associació juvenil, sense que en cap cas es puguin subvencionar més despeses corrents, amb un límit màxim de cinc mil euros (5.000,00€).

9. Les quantitats concedides en virtut de la resolució de la convocatòria es realitzaran en concepte de pagament anticipat i seran objecte de reintegrament juntament amb l'exigència de l'interès de demora corresponent per part dels beneficiaris si s'incomplís la normativa establerta a la Llei general de Subvencions i el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de l'esmentada Llei.

VUITENA. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Els perceptors de les subvencions estan obligats a:

a) Acceptar la subvenció. En cas que això no sigui possible, han de renunciar expressament en el termini de quinze dies comptadors a partir de l'endemà de la notificació de la concessió de la subvenció.

b) Fer les despeses per a les quals es concedeix la subvenció, ajustant-se als termes previstos.

c) Sotmetre's a les actuacions de comprovació, i facilitar la informació que se'ls requereixi.

d) Donar compte de les modificacions que puguin sorgir en relació amb la sol·licitud inicial, i justificar-les adequadament.

e) Comunicar l'obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents altres administracions, entitats públiques o privades, nacionals o internacionals.

f) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i de la resta de documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable al beneficiari en cada cas, i també de tots els estats comptables i registres específics que s'exigeixen a les bases reguladores de la subvenció, a fi de garantir l'adequat exercici de les facultats de comprovació i control.

g) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.

h) Procedir al reintegrament dels fons percebuts més l'interès de demora meritat des del moment del pagament de la subvenció fins al moment en què s'acordi la procedència de reintegrament, en els supòsits previstos a la Llei 38/2003, de 17 de novembre , general de subvencions, i en la seva normativa de desenvolupament.

NOVENA. JUSTIFICACIÓ DE LES SUBVENCIONS I PAGAMENT

La justificació de la realització de l'objecte de la subvenció s'ha de fer abans del dia 1 de febrer de 2024, mitjançant la presentació de la documentació següent:

  • Còpia de les factures expedides a nom de l'entitat sol·licitant de la subvenció. L'import de les factures s'ha d'ajustar al pressupost presentat amb la sol·licitud. No s'admetran tiquets de caixa. És obligatori aportar justificant bancari relatiu al pagament de la factura o document inequívoc relatiu al pagament d'aquesta com a documentació bancària o certificat de l'associació declarant que el pagament hagi estat abonat en metàl·lic (es facilitarà model orientatiu).
  • Qualsevol altra documentació que el Servei de Joventut consideri oportú per justificar l'adequada aplicació de l'objecte de la subvenció.
  • La documentació que justifiqui que els beneficiaris han reintegrat la totalitat o part de les quantitats percebudes no aplicades, de conformitat amb l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

Aquest reintegrament es pot fer voluntàriament per part del beneficiari, sense requeriment previ, mitjançant l'ingrés a la tresoreria municipal, o al compte bancari número ES48 2100 8009 1013 0014 5188 de l'Ajuntament de Calvià, indicant en el concepte “Reintegrament de subvenció” i especificant el nom de l'entitat beneficiària.

La no justificació de la despesa iniciarà l'expedient de devolució de la subvenció.

DESENA. REFORMULACIÓ

La Junta de Govern Local, una vegada concedides les subvencions als beneficiaris i en aplicació del principi de proporcionalitat, podrà modificar l'assignació mitjançant una resolució motivada, davant la concurrència d'alguna de les circumstàncies següents:

a) Per incompliment de les obligacions i determinacions contingudes en aquestes bases.

b) Amb la justificació prèvia de la causa que origina la impossibilitat d'executar les despeses que motiven la subvenció, es podrà autoritzar el canvi de la destinació dels ajuts concedits.

c) Es podrà reduir la subvenció fins a arribar al 50% de les despeses produïdes, si aquestes són inferiors al doble de la subvenció concedida.

d) En cas de donar-se la circumstància a), es podrà procedir fins i tot a la seva revocació.

ONZENA. PUBLICACIÓ I RECURSOS

1. Aquestes bases han de ser publicades al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Calvià, a la Base de Dades Nacional de Subvencions, al web municipal i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2. Contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, en els termes previstos als articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, reguladora del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o directament mitjançant la interposició de recurs contenciós administratiu, en els termes establerts a l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

DOTZENA. COMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS

Els ajuts d'aquesta convocatòria seran compatibles amb altres ajuts que tinguin la mateixa finalitat, provinents d'altres entitats sempre que s'especifiqui l'administració pública local, autonòmica, nacional o internacional o entitat privada a la qual s'ha sol·licitat , que cobreixin despeses diferents i que en cap cas no podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi el cost de la despesa subvencionada. 

ÍNDEX

ANNEX I: SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A COBRIR LES DESPESES GENERALS DE LES ASSOCIACIONS JUVENILS, ACREDITACIÓ DE REPRESENTANT I DECLARACIÓ D'OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I SEGURETAT SOCIAL

ANNEX II: DECLARACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JA PRESENTADA

ANNEX III: SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENT (EN CAS DE DISPOSAR DE COMPTE CORRENT BANCARI)

ANNEX IV: RELACIÓ DE DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS

 

Calvià, a data de la signatura electrònica (6 de desembre de 2022)

La tinenta de batle Delegat de Joventut, Participació Ciutadana, Medi ambient, Transició ecològica i Memòria democràtica (Delegació batlia 15 de juny de 2021) Margarita Plomer Fornés

 

ANNEX I SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A COBRIR LES DESPESES GENERALS DE LES ASSOCIACIONS JUVENILS, ACREDITACIÓ DE REPRESENTANT I DECLARACIÓ D'OBLIGACIONS TRIBUTÀRIA

Entitat/associació _____________________________________________ amb NIF___________ representada per ______________________________________________ càrrec ___________________ amb NIF _______________ i

​​adreça/domicilio social_________________________________________________________ amb codi postal____________telèfon__________________fax____________________e -mail_________________________________________

DECLARA

1. Que a la reunió de _________________________ (indiqueu l'òrgan que va prendre l'acord) celebrada el dia __ d ______ de 20 ___ es va acordar el nomenament de ____________________________ amb DNI núm. _____________________ com ___________________ de l'esmentada entitat i, per tant, és la persona autoritzada per fer sol·licituds i tramitar subvencions, i no es troba inhabilitada per contractar amb les administracions públiques.

2. Que l'esmentada entitat està al corrent de pagament de totes les obligacions tributàries amb la hisenda de l'Estat i amb l'Ajuntament de Calvià, com també amb la Seguretat Social. 

L'entitat autoritza l'Ajuntament de Calvià a sol·licitar i demanar de l'Agència Estatal d'Administració Tributària i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, les dades relatives al compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social per comprovar el compliment dels requisits establerts , de conformitat amb el que disposa la legislació vigent.

3. Que l'esmentada entitat no està inhabilitada per contractar amb les administracions públiques o per obtenir una subvenció, i estar facultada per actuar en nom de l'entitat.

4. Que l'esmentada entitat compleix tots els requisits establerts a la base quarta de les bases reguladores.

5. Que ha estat assabentat/ada de la convocatòria pública de l'Ajuntament de Calvià de subvencions destinades a associacions juvenils per al foment de la participació ciutadana i de l'associacionisme i el sufragi de despeses corrents, i d'acord amb el que preveuen les bases.

SOL·LICITA

La subvenció de despeses corrents suportades en el marc de les actuacions pròpies de les associacions juvenils per la quantitat màxima de 1.000 euros.

Calvià, ______ d __________________ de 2022

(Signatura)

 

 

 

Sr. ALCALDE DE L'AJUNTAMENT DE CALVIÀ 

 

ANNEX II DECLARACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JA PRESENTADA

El senyor / La senyora __________________________________________________, amb DNI _______________________, actuant en representació de l'entitat ___________________________, a càrrec de ______________________________________

DECLARA

Que l'esmentada entitat ja ha presentat la documentació següent als departaments de l'Ajuntament de Calvià indicats i que no s'han produït modificacions del contingut:

Document ______________________________________

Departament ______________________________________

Objecte ______________________________________

Data ______________________________________

Document ______________________________________

Departament ______________________________________

Objecte ______________________________________

Data ______________________________________

Calvià, ________ d ________________________ de 2022

(Firma)

 

 

SR. ALCALDE DEL AYUNTAMIENTO DE CALVIÀ 

 

ANNEX III SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS (EN CAS DE DISPOSAR DE COMPTE CORRENT BANCARI)

DADES DEL PERCEPTOR  __________________________________________________

NIF DEL PERCEPTOR __________________________________________________

COGNOMS I NOM / RAÓ SOCIAL __________________________________

ADREÇA _____________________________________________________________

LOCALITAT ___________________________________________________________

CODI POSTAL _________________________________________________________

PROVÍNCIA ___________________________________________________________

TELÈFON ____________________________________________________________

FAX _________________________________________________________________

DADES BANCÀRIES:

ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL ________________________________________

CODI BANC ______________________ 

CODI OFICINA _______________________

DC ________Núm. COMPTE _____________________________________________

Sota la meva responsabilitat, declaro que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta al meu nom

Calvià, ________ d ________________________ de 2022

(Signatura)

 

 

CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA:

Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina:

El/la director/a / El/la delegat/ada El/la perceptor/a

 

*Aquest document no serà necessari si l'Administració ja disposa d'aquestes dades.

Sr. ALCALDE DE L'AJUNTAMENT DE CALVIÀ 

 

ANNEX IV RELACIÓ DE DESPESES DE BÉNS CORRENTS I SERVEIS

DESPESES PREVISTES

 

CONCEPTE

 

IMPORT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMPORT TOTAL:

 

 

La documentació que cal aportar per justificar la sol·licitud és la que estableix l'apartat D de la base cinquena de la present subvenció.

Calvià, ________ d ________________________ de 2022

(Signatura)

 

 

Sr. ALCALDE DE L'AJUNTAMENT DE CALVIÀ