Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 715049
Convocatòria de concessió d’ajudes de 800,00 € cada una que poden servir de complement i promoció per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia que cursin estudis universitaris o cicles formatius de grau mitjà o superior durant el curs 2022-2023, a centres de fora de l’illa
Per Decret d'Alcaldia núm. 2022-4333, de 29 de novembre de 2022, es va aprovar la següent:
“Convocatòria de concessió d'ajudes de 800,00 € cada una que poden servir de complement i promoció per als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia que cursin estudis universitaris o cicles formatius de grau mitjà o superior durant el curs 2022-2023, a centres de fora de l'illa.
1. OBJECTE
1.1. L'illa d'Eivissa en conjunt, i el municipi de Sant Josep de sa Talaia, en concret, presenten un dèficit important en nombre d'estudiants universitaris o de cicles formatius de grau superior.
1.2. El dèficit d'estudiants és degut, entre d'altres motius, a la dificultat i sobreesforç, sobretot a nivell econòmic, que suposa per a les famílies tenir un membre o més de la unitat familiar cursant una carrera universitària o un cicle de grau formatiu fora de l'illa. Hem de tenir en compte que l'oferta de carreres universitàries o cicles formatius, sobretot de grau superior, que es poden cursar a Eivissa és absolutament minsa. Aquest fet comporta que les famílies que tenen membres de la unitat familiar estudiant fora de l'illa han de pagar les despeses acadèmiques pròpies dels esmentats estudis i, a més, transport i habitatge, la qual cosa suposa una despesa addicional que altres estudiants que viuen a zones universitàries no tenen.
1.3. Per altra banda, cada vegada es valora més que els estudiants puguin tenir l'oportunitat de formar-se a l'estranger. Aquesta experiència els aporta un gran enriquiment no només en l'àmbit acadèmic sinó en el personal ja que implica aprendre a desenvolupar-se en diferents entorns culturals, lingüístics i professionals però també suposa un alt cost per a les famílies que n'han de sufragar les despeses.
1.4. L'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia sap que un municipi que facilita i incentiva que els seus membres puguin arribar a nivells formatius superiors és un municipi ric, perquè inverteix en cultura i en futur: en els futurs gestors que tendrà la societat. És per aquest motiu que estableix aquesta línia d'ajudes adreçada a estudiants universitaris i de cicles formatius.
1.5. L'objectiu d'aquesta convocatòria és donar suport econòmic, mitjançant la convocatòria d'ajudes de 800,00 € cada una, als estudiants del municipi de Sant Josep de sa Talaia que cursin estudis universitaris o cicles formatius de grau mitjà o grau superior fora de l'illa, durant el curs 2022-2023.
1.6. Per a aquest curs 2022-23, a més de mantenir ajudes per als estudiants universitaris o de cicles formatius que participin en el Programa Erasmus, també es vol donar suport econòmic als estudiants que cursin estudis universitaris complets fora de l'Estat espanyol.
2. RÈGIM APLICABLE
2.1. La present convocatòria es sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, a l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 95, de 17 de juliol de 2021) i al Pla estratègic de subvencions de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per als exercicis 2020/2022 (BOIB núm. 112, de 20 de juny de 2020).
2.2. Aquestes ajudes estan exemptes de retenció de l'impost sobre la renda de les persones físiques, en virtut de l'article 7.j de la Llei 35/2006, de 28 de novembre, de l'impost sobre la renda de les persones físiques i de modificació parcial de les lleis dels impostos sobre societats, sobre la renda de no residents i sobre el patrimoni (BOE núm. 285, de 29-11-2006). Així mateix, hi és d'aplicació la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (BOE núm. 298, de 14-12-1999, i suplement en català núm. 17, de 30-12-1999).
2.3. Aquesta convocatòria s'exposarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament, al del lloc web de l'Ajuntament i al de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep (www.santjosep.org), i serà publicada al BOIB i a la BDNS.
2.4. Si les subvencions concedides ho fossin pel fet d'estar en una determinada situació, no s'exigirà més justificació que la de l'acreditació del compliment de les condicions per al seu atorgament, d'acord amb el que estableix l'article 30.7 de la LGS.
3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 160.000,00 €, amb càrrec a la partida 326148017 amb fons de finançament municipal, condicionat al que disposi el corresponent pressupost de la corporació per a l'any 2023.
Segons l'establert a l'article 56 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, l'expedient es tramitarà en la modalitat de tramitació anticipada.
4. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS
Podran acollir-se a aquesta convocatòria els estudiants empadronats en el municipi de Sant Josep de sa Talaia que cursen estudis universitaris o cicles formatius de grau mitjà o superior durant el curs 2022-2023 a centres de fora de l'illa, i que compleixin els següents requisits:
a) Estar empadronats de manera continuada en el municipi de Sant Josep de sa Talaia des d'abans de l'1 de gener de 2022.
b) Cursar els següents estudis, que han de ser presencials o semipresencials:
b.1) Cursar a centres de fora de l'illa durant el curs 2022-2023:
—Cicles formatius de grau mitjà o superior.
—Ensenyaments universitaris oficials. S'inclouen en aquests estudis: estudis de grau (o equivalent), el màster oficial i el doctorat (RD1393/2007, de 29 d'octubre i RD 43/2015, de 2 de febrer).
b.2) Ser estudiant universitari o de cicle formatiu d'un centre d'Eivissa o de fora de l'illa que participi en el curs 2022-23 en un programa Erasmus.
b.3) Ser estudiant universitari o de màster en una universitat estrangera o centre equivalent.
c) Haver cursat estudis reglats durant el curs 2021-22. S'entén per estudis reglats els que componen el sistema educatiu espanyol (educació preescolar i educació infantil, educació primària, ESO, batxillerat, formació professional, formació universitària amb títols universitaris oficials, ensenyaments de règim especial: artístics i idiomes) o en el cas d'estudiants del grup b.3, haver cursat estudis del sistema educatiu del país on continuen els estudis durant el curs 22-23. Si no s'han cursat estudis reglats durant el curs 2021-22 s'haurà de presentar una declaració responsable (annex III).
d) Haver aprovat durant el curs 2021-2022 o durant el darrer curs en què es cursaren estudis reglats, com a mínim, la meitat dels crèdits que correspondrien al curs complet corresponent o el total de crèdits que queden pendents per finalitzar els estudis. En cas d'estudiants que s'hagin matriculat a assignatures de cursos diferents es farà la mitjana de crèdits d'un curs dividint el total de crèdits dels estudis universitaris o cicle que es cursi pels cursos en què estiguin distribuïts els estudis universitaris o cicle.
e) Estar matriculat, com a mínim, de la meitat dels crèdits del curs 2022-23 o de tots els crèdits que quedaven pendents per finalitzar els estudis.
f) Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep.
g) No trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
h) Acreditar el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'article 25 del RLGS.
5. RÈGIM DE LES AJUDES
5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva. Només podran obtenir subvenció aquells sol·licitants que, reunint els requisits exigits, compleixin les condicions assenyalades a la base 4.
5.2. S'estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit i resolutoris o definitius del present procediment el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, el del lloc web de l'Ajuntament i el de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Josep (www.santjosep.org).
5.3. En cas que el total d'ajudes que s'hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.
5.4. Els ajuts objecte d'aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada.
6. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ
6.1. Les instàncies es dirigiran a l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia o en la forma establida a l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s'haurà de passar avís per correu electrònic a l'adreça: normalitzacio@santjosep.org.
6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d'adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:
a) Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
b) Identificació de qui serà el beneficiari, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
c) Declaració responsable d'estar empadronat en el municipi de Sant Josep de sa Talaia de manera continuada des d'abans de l'1 de gener de 2022 (annex II).
d) Declaració responsable del beneficiari, si és major d'edat, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant que siguin necessàries. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal (annex II).
e) Declaració responsable del beneficiari, si és major d'edat, de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal (annex II).
f) Certificat acadèmic de les notes del curs 2021-2022 o, en el cas de presentar l'annex III, del darrer curs en què es cursaren estudis reglats. S'acceptaran també extractes d'expedient acadèmic
g) Certificat de matrícula dels estudis del curs 2022-2023 per als quals sol·licita l'ajuda. S'acceptarà també còpia de la matrícula.
h) Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades o certificat de titularitat bancària. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.
i) Declaració responsable de no haver realitzat estudis reglats durant el curs 2021-22. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal (annex III).
j) Model de representació, en cas de presentar la sol·licitud una persona diferent del sol·licitant (annex IV).
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s'haguessin presentat a l'Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se al que estableix l'article 53.d de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l'òrgan o dependència en què varen ser presentats o emesos.
En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal.
6.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de 30 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la present convocatòria en el BOIB.
6.4. Esmenes de defectes de les sol·licituds
Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts a la normativa de la convocatòria, l'òrgan instructor ha de requerir, segons estableix la base 5.2, a la persona interessada que l'esmeni en el termini màxim i improrrogable de 10 dies i li ha d'indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s'ha de dictar en els termes que preveu l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6.5. Un mateix aspirant no podrà obtenir més d'una ajuda.
7. ÒRGAN COL·LEGIAT
7.1. L'òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elevarà l'informe a l'òrgan instructor, el qual formularà proposta de resolució que, quan sigui definitiva, elevarà a l'òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.
7.2. Estarà format pels següents membres:
Presidència: la regidora d'Educació o persona en qui delegui.
Vocals:
—Un/a tècnic/a del Departament de Serveis Socials.
—Un/a tècnic/a del Departament d'Educació i Cultura o d'altre departament de l'Àrea de Ciutadania.
—Un membre del personal administratiu del Departament d'Educació i Cultura.
—Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui.
L'òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:
a) Analitzar i valorar les sol·licituds d'acord amb els requisits establerts a la base 4.
b) Formular l'informe d'avaluació i elevar-lo a l'òrgan instructor.
c) Resoldre qualsevol dubte que es presenti en la interpretació i aplicació d'aquesta convocatòria.
8. INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ
8.1. L'òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a de nivell A1 de l'Ajuntament de Sant Josep, que té atribuïdes les funcions establertes a l'article 24 de la Llei general de subvencions i l'article 12 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.
L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional degudament motivada, que haurà de notificar-se a les persones interessades concedint-los un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, per presentar al·legacions i, si escau, requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades a la declaració.
Examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l'òrgan instructor, amb l'informe previ de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar la relació de persones sol·licitants per a les quals es proposa la concessió de l'ajuda.
La proposta de resolució definitiva s'elevarà a l'òrgan competent per resoldre, que dictarà resolució definitiva amb la llista dels sol·licitants que hagin obtengut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb el que exposa la base 5.2.
La resolució de concessió, d'acord amb l'article 14.a de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep, haurà de contenir la relació de persones beneficiàries a les quals s'atorga l'ajuda amb les quanties individualitzades així com la desestimació i la no concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevenguda de les sol·licituds no ateses.
8.2. L'òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l'alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sens perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l'article 23.2a de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l'article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l'article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i l'article 17 de l'Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l'Ajuntament de Sant Josep.
El termini màxim per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.
9. DIFUSIÓ DE LA SUBVENCIÓ CONCEDIDA
Per la naturalesa d'aquesta subvenció no és preceptiu establir mesures de difusió de la subvenció concedida al beneficiari.
10. RÈGIM DE RECURSOS
Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:
—El recurs de reposició, potestatiu, davant l'òrgan que dictarà la resolució, en el termini d'un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d'aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
—O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l'acord.”
La qual cosa es publica perquè tothom en prengui coneixement.
Document signat electrònicament (29 de novembre de 2022
El batle Angel Luis Guerrero Domínguez)
ANNEX I SOL·LICITUD D'AJUDES PER ALS ESTUDIANTS DEL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA QUE CURSIN ESTUDIS UNIVERSITARIS O CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ O SUPERIOR DURANT EL CURS 2022-2023 A CENTRES DE FORA DE L'ILLA
SOL·LICITANT
Nom i cognoms:
DNI:
Domicili:
Telèfon:
Adreça electrònica:
Nom dels estudis cursats (curs 2022-23):
Nre. total de crèdits del grau, màster o doctorat complet:
Nre. d'hores del cicle formatiu complet:
Altres distribucions:
REPRESENTANT
Nom i cognoms:
DNI:
Domicili:
Telèfon:
Adreça electrònica:
Parentesc amb el sol·licitant:
EXPÒS:
1. Que m'he assabentat de la convocatòria pública de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia de concessió d'ajudes per als estudiants del municipi que cursin estudis universitaris o cicles formatius de grau mitjà o superior durant el curs 2022-2023 a centres de fora de l'illa.
2. Que durant el curs 2022-2023 estic cursant estudis del següent tipus:
- Ensenyaments universitaris oficials:
- Cicle formatiu de grau mitjà
- Cicle formatiu de grau superior
- Estudis universitaris en un Programa Erasmus
- Cicles formatius en un Programa Erasmus
- Estudis universitaris o de màster en una universitat estrangera o equivalent
SOL·LICIT:
Una ajuda econòmica per la quantitat de 800,00 euros, en concepte d'ajudes per als estudiants del municipi de Sant Josep que cursin estudis universitaris o cicles formatius de grau mitjà o superior durant el curs 2022-2023 a centres de fora de l'illa.
Així mateix, adjunt:
( ) Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.(
( ) Identificació de qui serà el beneficiari, mitjançant còpia del DNI, NIF o altre document acreditatiu.
( ) Declaració responsable d'estar empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia de manera continuada des d'abans de l'1 de gener de 2022 (annex II).
( ) Declaració responsable del beneficiari, si és major d'edat, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep, i autorització a l'Ajuntament per sol·licitar a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant que siguin necessàries. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal (annex II).
( ) Declaració responsable del beneficiari, si és major d'edat, de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i de complir les obligacions en matèria de reintegrament de subvencions. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal (annex II).
( ) Certificat acadèmic de les notes del curs 2021-2022 o, en el cas de presentar l'annex III, del darrer curs en què es cursaren estudis reglats. S'acceptaran també extractes d'expedient acadèmic.
( ) Certificat de matrícula dels estudis del curs 2022-2023 per als quals sol·licita l'ajuda. S'acceptarà també còpia de la matrícula.
( ) Imprès de transferència bancària facilitat per l'Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades o certificat de titularitat bancària. En cas d'haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar.
( ) Declaració responsable de no haver realitzat estudis reglats durant el curs 2021-22. En cas de ser menor d'edat, la declaració haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal (annex III).
( ) Model de poder de representació en cas de presentar la sol·licitud una persona diferent del sol·licitant (annex IV).
En cas de ser menor d'edat, la sol·licitud i resta d'annexos haurà de ser firmada pel pare, mare o tutor legal.
Sant Josep de sa Talaia, ........ d .............................. de 20 .......
(firma)
ANNEX II (sol·licitant major d'edat) DECLARACIONS RESPONSABLES
Jo, ......................................................, amb DNI ....................................., com a possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris o de cicles formatius de grau mitjà o superior que estudien fora de l'illa, FAIG LES SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:
1. Declar que estic empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, de manera continuada, des d'abans de l'1 de gener de 2022.
2. Declar que em trob al corrent del compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. Per altra banda, autoritz l'Ajuntament de Sant Josep a poder fer la sol·licitud de les meues dades que siguin necessàries, a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social.
3. Declar que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
4. Que acredit el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.
Sant Josep de sa Talaia, ......... d ................................. de 20 ......
(firma)
ANNEX II (sol·licitant menor d'edat) DECLARACIONS RESPONSABLES
Jo, ....................................................................., amb DNI ................................., com a pare/mare/tutor legal de .................................................................., amb DNI ................................., possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris o de cicles formatius de grau mitjà o superior que estudien fora de l'illa, FAIG LES SEGÜENTS DECLARACIONS RESPONSABLES:
1. Declar que el meu fill/a o tutelat/da ....................................................... està empadronat/da al municipi de Sant Josep de sa Talaia, de manera continuada, des d'abans de l'1 de gener de 2022.
2. Declar que em trob al corrent del compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. Per altra banda, autoritz l'Ajuntament de Sant Josep a poder fer la sol·licitud de les meues dades que siguin necessàries, a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social.
3. Declar que no em trob incurs en cap de les causes d'incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
4. Que acredit el compliment d'obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l'art. 25 del RLGS.
Sant Josep de sa Talaia, ......... d ................................. de 20 ........
(firma)
ANNEX III (sol·licitant major d'edat) DECLARACIÓ RESPONSABLE EN CAS DE NO HAVER CURSAT ESTUDIS REGLATS DURANT EL CURS 2021-22
Jo, .............................................................................., amb DNI ....................................., com a possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris o de cicles formatius de grau mitjà o superior que estudien fora de l'illa, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:
1. Declar que durant el curs 2021-22 NO vaig realitzar estudis reglats.
2. Declar que el darrer curs acadèmic en què vaig realitzar estudis reglats va ser ....................................... i que els estudis que vaig cursar varen ser els següents: ................................................................
Sant Josep de sa Talaia, ........ d ................................. de 20 .........
(firma)
ANNEX III (sol·licitant menor d'edat) DECLARACIÓ RESPONSABLE EN CAS DE NO HAVER CURSAT ESTUDIS REGLATS DURANT EL CURS 2021-2022
Jo, ................................................................., amb DNI ....................................., com a pare/mare/tutor legal de ..........................................................................., amb DNI .........................., possible beneficiari de les ajudes que atorga aquest Ajuntament als estudiants universitaris o de cicles formatius de grau mitjà o superior que estudien fora de l'illa, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:
Declar que el meu fill/a o tutelat/da durant el curs 2021-22 NO va realitzar estudis reglats.
Declar que el darrer curs acadèmic en què el meu fill/a o tutelat/da va realitzar estudis reglats va ser ................................. i que els estudis que va cursar varen ser els següents: ................................................................
Sant Josep de sa Talaia, ........ d ................................. de 20 ........
(firma)
ANNEX IV MODEL DE PODER DE REPRESENTACIÓ
Nom:
DNI/NIE:
Domicili a l'efecte de notificacions:
Tel.:
Adreça electrònica:
COMUNIC:
Que, a l'empara de l'article 5 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atorg poder de representació a fi que dugui a terme les actuacions procedimentals que estimi procedents, actuant en la meua representació i en la defensa dels meus interessos, en el procediment de convocatòria de subvencions en matèria d'ajudes a estudiants que cursin estudis universitaris o de cicle formatiu fora de l'illa durant el curs 2022-2023, que es segueix a l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, a:
Nom:
DNI/NIE:
Domicili a l'efecte de notificacions:
Tel.:
Adreça electrònica:
I en prova de conformitat ho firm en el lloc i data expressats:
Lloc i data:
Firma: