Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 714774
Departament de Planejament i Gestió Urbanística. GEX 2020 0001. Aprovació inici expedient expropiatori, a tramitar pel procediment de taxació conjunta, respecte immobles afectats per l’espai lliure públic EL-AP21, de la urbanització de Bellavista, previst al Pla de Reconversió Integral de la Platja de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ÀREA DE MODEL DE CIUTAT, SOSTENIBILITAT I HABITATGE DIGNE GERÈNCIA D´URBANISME DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA SERVEI JURÍDIC-ADMINISTRATIU DE  GESTIÓ URBANÍSTICA

GEX 20 01 00 BOIB publicacio cat 

La Junta de Govern de Palma en sessió que tingué lloc en data 26 d'octubre de 2022 adoptà, entre d'altres, les següents dades de l'acord:

PRIMER.- Iniciar l'expedient expropiatori, a tramitar pel procediment de taxació conjunta, respecte immobles afectats per l'espai lliure públic EL-AP21, de la urbanització de Bellavista, previst al Pla de Reconversió Integral de la Platja de Palma, amb una superfície total de 34.385,7 metres quadrats i un preu just total de 38.993,37 euros, en base a l'informe del Servei de Valoracions i Projectes de data 15 de juliol de 2022,  que s'adjunta, si bé ateses les càrregues registrals que es determinen en les finques descrites, l'acta de pagament i ocupació quedarà condicionada  a la seva cancel·lació.

SEGON.- Aprovar inicialment el projecte d'expropiació redactat en data 15/07/2022, pel Servei de Valoracions i Projectes, amb la relació i delimitació dels terrenys afectats i titulars que figuren a la part expositiva del present acord.

TERCER.- Requerir al Registrador de la Propietat perquè, de conformitat amb l'establert a l'article 22 del Reial Decret 1093/1997, de 4 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament sobre inscripció al Registre de la Propietat d'actes de naturalesa urbanística, expedeixi el certificat registral de l'article 32 del Reglament Hipotecari acreditatiu de la titularitat dominical actual i possibles càrregues i gravàmens sobre els immobles que constitueixen l'objecte de l'expropiació i practiqui la nota al marge de cada finca afectada.

QUART.- Sotmetre l'esmentat projecte expropiatori a informació pública, en la forma prevista a l'article 135 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre d'urbanisme de les Illes Balears i a l'article 358 del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl, per a l'illa de Mallorca, pel termini d'un mes, als efectes que els interessats formulin les observacions i reclamacions que estimin convenients, especialment pel que fa a la titularitat i valoració dels seus respectius drets.

CINQUÈ.- Notificar individualment a cadascun dels afectats mitjançant trasllat literal de la present resolució, junt amb el corresponent full<A[Full|Fulla]> d'estim, perquè, pel que respecta a la valoració i titularitat dels seus drets, puguin formular al·legacions en el termini d'un mes, comptador des del dia següent a la notificació.

SISÈ.- Autoritzar i disposar la despesa i reconèixer l'obligació per l'import total de l'expropiació, 38.993,37 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 08 15000 60000-expropiacions ús general. Num. Ref. 12137, 12138, 12139, 12140 i núm. op. 38057,38059, 38060, 38067.

SETÈ.- Comunicar aquest acord al Departament Financer–Tresoreria, Comptabilitat i Intervenció municipals.

En compliment del que estableix el punt QUART del present acord, es sotmet aquest acord, juntament amb la valoració municipal de data 15 de juliol de 2022 annexa, a informació publica, la qual cosa podeu consultar a la seu electrònica municipal.

https://urbanisme.palmademallorca.es/IMI/URBANISME/PRD/Planejament_urbanistic_pdf/Images%20Arxiu/GEX-EXPROPIACIONS/GEX-202000010000/GEX_20200001_PORTADA.pdf

Així mateix, els qui se'n considerin afectats, poden examinar l'expedient expropiatori GEX 2020 01 00 de Gestió Urbanística, ubicat a l'avinguda Gabriel Alomar Villalonga, núm. 18 baixos, prèvia cita en el telèfon de contacte: 971 22 59 00, extensions 8433, 8414 ó 8434, tot perquè en un termini d'un mes a partir de l'endemà d'aquesta publicació, les persones interessades puguin formular les al.legacions, observacions i reclamacions que estimin convenients, especialment pel que fa a la titularitat i valoració dels seus respectius drets, mitjançant escrit dirigit a l'Ajuntament de Palma, al Registre General de les oficines municipals d'atenció a la ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar a la web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l'art. 164 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (18 de novembre de 2022)

El cap de departament Decret de Batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014, publicat al BOIB núm. 30 el 4 de març de 2014 Jaume Horrach Font