Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 699260
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en relació amb l’encàrrec de gestió a FECOEV, SAU per a la producció i execució de la Fira infantil Diverespai 2022/2023

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària de data 18 de novembre de 2022, va aprovar per unanimitat l'acord següent:

“(...)

7. Proposta del conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica,

Esports i Joventut, en relació amb l'encàrrec de gestió a FECOEV, SAU ) per a la producció i execució de la Fira infantil Diverespai 2022/2023. Exp.

2022/00021424L

Havent-se presentat una proposta, del tenor següent:

“El dia 27 de novembre de 2022, el conseller executiu del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut va disposar la incoació de l'expedient per a la programació i execució total de la Fira Diverespai 2022/2023.

L'import a destinar a la programació i execució de la Fira Diverespai 2022/2023 ascendeix a la quantitat màxima de 449.078,74 € ( quatre-cents quaranta-nou mil setanta-vuit euros amb setanta-quatre cèntims), amb càrrec a l'aplicació pressupostària 3370-2279900. L'esmentada quantitat es distribuirà entre els pressupostos de 2022 i 2023 de la següent manera:

  • 10.000,00 € a càrrec de la partida pressupostària 3370-2279900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per l'any 2022.
  • 439.078,74 € a càrrec de la partida pressupostària 3370-2279900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per l'any 2023.

El Consell Insular d'Eivissa no compta amb els mitjans propis, humans i materials, suficients per dur a terme la programació i execució de l'esmentada fira.

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió celebrada el dia 13 de maig de 2013, va dictar una instrucció en relació a la aprovació del procediment de tramitació i execució dels encàrrecs de gestió del Consell Insular d'Eivissa als seus mitjans propis

A més, l'article 115 de la Llei 4/2022, de 28 de juny, de consells insulars (BOIB núm. 88, de 7-07-2022), en referència als encàrrecs de gestió, assenyala el següent:

1. En el marc de la legislació de règim jurídic de les administracions públiques, els consells insulars i els seus ens instrumentals poden encarregar la realització d'activitats de caràcter material o tècnic de la seva competència a altres administracions públiques. Així mateix poden acceptar els encàrrecs de gestió que els proposin altres ens públics d'acord amb els apartats següents.

2. L'encàrrec de gestió no pot comportar l'atribució als consells insulars de facultats de resolució, però aquests podran dur a terme les actuacions materials i de gestió que siguin inherents a l'objecte de l'encàrrec, inclosa la facultat de dictar actes de tràmit que no siguin susceptibles de recurs.

3. L'encàrrec s'ha de formalitzar mitjançant conveni, de conformitat amb la legislació bàsica de règim jurídic de les administracions públiques.

4. L'efectivitat de l'encàrrec queda condicionada a l'existència dels mitjans materials, personals i econòmics necessaris per exercir-lo.

L'encàrrec ha de complir l'establert a l'Acord de fiscalització limitada prèvia per a l'adaptació dels requisits addicionals prevists a l'acord del Consell de Ministres de 30 de maig de 2008, modificat el 7 de juliol de 2011, i el 20 de juliol de 2018, respecte a l'exercici de la funció interventora en règim de requisits bàsics, adoptat pel Ple del Consell Insular d'Eivissa en sessió de data 29-11-2018, en relació als expedients d'encàrrecs de gestió.

Vist que amb data 2 de novembre de 2022, expedient núm. 2/2022000006295, es va fer el preceptiu RC de l'exercici en curs i expedient núm. 2/2022000006296, RC a futurs de l'exercici 2023, que dota de crèdit l'encàrrec de gestió directa i eventual per dur a terme l'organització i execució de la Fira Diverespai 2022/2023, que es celebrarà en les dates determinades en la memòria tècnica, es a dir, entre els dies 26 de desembre de 2022 i 3 de gener de 2023, al Recinte Firal d'Eivissa.

En data 3 de novembre de 2022 es va emetre memòria tècnica on es concreten tant les característiques dels treballs que s'han d'encarregar, com la justificació, els terminis, el pressupost, les formes de pagament, la possibilitat de modificacions i pròrrogues, etc. (CSV: 14157771435311670322).

Vist l'informe tècnic favorable, de data 7 de novembre de 2022 sobre els criteris econòmics i d'eficàcia que justifiquen que s'encarregui a Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa, SAU (FECOEV) dur a terme la prestació del servei per a la producció tècnica i execució de l'esmentada fira, que preveu la possibilitat que el mitjà propi contracti prestacions parcials amb tercers, que l'import d'aquestes prestacions no excedeix del 50% de la quantia de l'encàrrec, amb les excepcions previstes a l'article 32.7 de la Llei 9/2017 de 8 de novembre, de contractes del sector públic.

Així mateix, vist l'informe jurídic favorable de data 7 de novembre de 2022, amb el vist i plau del secretari general de la corporació, en relació a l'encàrrec de la gestió directa i eventual del Consell Insular d'Eivissa a un mitjà propi personificat, (Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa, S.A.U. (FECOEV) per dur a terme la producció tècnica i execució de la fira Diverespai 2022/2023 que es celebrarà al Recinte Firal entre els dies 26 de desembre de 2022 i 3 de gener de 2023.

De conformitat amb l'apartat tercer c del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16 de juliol, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98, de 17-07-2019; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, al BOIB núm. 101, de 4-06-2020 i al BOIB núm. 153 de 05-09-2020), per raó de l'import, correspon al Consell Executiu l'aprovació d'aquest encàrrec de la gestió a un mitjà propi personificat.

Vist, que aquest encàrrec de gestió a un mitja propi personificat (Fires, Congressos i  Esdeveniments d'Eivissa SAU, (FECOEV) per la producció tècnica i execució de la fira Diverespai 2022/2023 que es celebrarà al Recinte Firal entre els dies 26 de desembre de 2022 i 3 de gener de 2023 es realitzarà de conformitat amb la legislació vigent que hi sigui d'aplicació, i en tot cas, observant les prescripcions contingudes als articles, 11 i 86 Llei 40/2015, de 1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic i als articles 6 i 32 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del Sector Públic.

Concretament, amb relació a l'article 32.7 b) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, i coneixent els recursos amb els que compta FECOEV i la possible necessitat de recórrer a la contractació de tercers per l'execució parcial de l'encàrrec, s'ha previst que en cas, aquests contractes no superaran en cap moment el 50% de la quantia de l'encàrrec, ja que dels 449.078,74 € que s'estima com a import total de l'encàrrec, si fos necessari  s'arribaria a contractar amb tercers un màxim de 217.448,32 €.

Atès l'informe proposta favorable emès pel gerent del Campament de sa Cala des Jondal en data 8 de novembre de 2022.

En virtut de tot l'anterior i del que estableix l'article 72.d) del reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 136 de 18-09-2010, correcció en BOIB núm. 148, de 14-10- 2010, modificació en BOIB núm. 48, de 16-04-2016), el conseller que subscriu, en virtut de les atribucions que tenc conferides pels Decrets de Presidència núm. 2019000471,de 10 de juliol de 2019, d'estructura del Govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments (BOIB núm. 95, de 11-07-2019; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, al BOIB núm. 153 de 05-09-2020 i al BOIB núm. 119, de 2-09-2021), núm. 2019000472, de nomenament de les persones membres del Consell Executiu de 10 de juliol de 2019 (BOIB núm. 95 de 11-07-2019), núm. 2019000484, de 16 de juliol de 2019 de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98, de 17-07-2019; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, al BOIB núm. 101, de 4-06-2020 i al BOIB núm. 153 de 05-09-2020), i amb caràcter previ a l'emissió del corresponent informe de fiscalització previ, preceptiu i necessari, de la Intervenció de la corporació, i per al cas que l'esmentat informe sigui favorable i de conformitat, elev al Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, si ho estima adient, la següent

PROPOSTA D'ACORD:

Primer. APROVAR l'encàrrec de la gestió directa i eventual del Consell Insular d'Eivissa a un mitja propi personificat (Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa SAU, FECOEV), amb NIF A07837602,  per a la prestació del servei per a la producció tècnica i execució de la Fira Diverespai 2022/2023 que es celebrarà al Recinte Firal entre els dies 26 de desembre de 2022 i 3 de gener de 2023 en els termes establerts a la Memòria tècnica que obra a l'expedient (CSV: 14157771435311670322)  i que es publica com ANNEX.

Segon.- APROVAR l'autorització i compromís de despesa de la quantitat d'aquest encàrrec de gestió, amb un import màxim de 449.078,74 € ( quatre-cents quaranta-nou mil setanta-vuit euros amb setanta-quatre cèntims), tal com es detalla al punt 5 de la Memòria tècnica, amb la següent distribució:

  • 10.000,00 € a càrrec de la partida pressupostària 3370-2279900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per l'any 2022.
  • 439.078,74 € a càrrec de la partida pressupostària 3370-2279900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per l'any 2023.

Tercer.- NOMENAR a Francesc Xavier Costa Garcia, gerent del Campament de sa Cala des Jondal, com encarregat de verificar l'execució de l'encàrrec.

Quart: NOTIFICAR l'acord que s'adopti a l'entitat interessada: FECOEV, S.A.U.

Cinquè.- PUBLICAR aquest acord i la Memòria tècnica de l'encàrrec a la Plataforma de Contractació i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, de conformitat a l'article 32.6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, afegint aquesta publicitat a l'establerta per al perfil del contractant de la Plataforma de contractació del sector públic, d'acord amb els articles 63.6 i 347 de l'esmentada Llei 9/2017 i a la prevista a l'article 11.3.a de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic i a l'article 8.1.b de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

 (...)”.

 

Eivissa, 24 de novembre de 2022

El cap de secció del Departament de Cultura, Educació i Patrimoni Jose Vicente Garibo Redolat

 

ANNEX MEMÒRIA TÈCNICA EN RELACIÓ A L'ENCÀRREC DE GESTIO A FECOEV, SAU PER A LA PROGRAMACIÓ I EXECUCIÓ TOTAL DE DIVERESPAI 2022/2023 (Aprovada per acord del Consell Executiu en data 18 de novembre de 2022)

1. Objecte

El Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut del Consell Insular d'Eivissa, dins el marc de les seves competències i com a part de la seva programació de foment d'oci i lleure per infants durant l'any 2022, te previst dur a terme durant les festes de Nadal la realització de la Fira Diverespai 2022/2023, amb el següent calendari:

  • Dia d'inici: 26 de desembre de 2022, 10:30 hores.
  • Dia de finalització: 3 de gener de 2023, 20:30 hores.

La fira es desenvoluparà durant dos sessions diàries de mati i de tarda amb el següent horari:

  • Sessió de mati: de 10:30 hores fins a 14.00 hores.
  • Sessió de tarda: de 17:00 hores fins a 20:30 hores.

No hi haurà sessió de tarda el dia 31 de desembre de 2022 ni sessió de matí el dia 1 de gener de 2023.

En total hi haurà 8 sessions de matí i 8 sessions de tarda.

El lloc de desenvolupament de la fira serà l'edifici del recinte de Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa i una carpa annexa muntada per l'esdeveniment. L'adreça és ctra. Eivissa – Sant Antoni, km 1. 07800 Eivissa.

Per a la programació i execució de Diverespai 2022/2023, Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa S.A.U. (FECOEV) haurà d'atenir-se al següent:

1. Portar a terme les actuacions que són objecte de l'encàrrec de gestió per a la programació i execució de la Fira Diverespai 2022/2023:

a. Aportar personal i equips d'il·luminació, personal i equips de so, personal de càrrega i descàrrega de material, transport de personal i material, producció tècnica de les actuacions, adequar espais per tallers, aportar els requeriments tècnics pel muntatge dels inflables, les infraestructures necessàries per complir amb rigor el Pla d'autoprotecció corresponent, les infraestructures necessàries per cobrir les necessitats dels monitors i la resta de personal tècnic i, en definitiva, qualsevol equipament i/o requeriment sol·licitat per personal encarregat de desenvolupar les activitats així com les que venen definides en el pressupost.

b. Contractar i signar els contractes amb les empreses corresponents segons el calendari de desenvolupament de la fira.

c. Els pagaments a les empreses corresponents es realitzarà en els termes i terminis establerts al contracte signat entre FECOEV i les empreses en qüestió.

d. La realització de tota la publicitat en premsa escrita, premsa digital, radio, impressió i distribució de tota la cartelleria i qualsevol altre material publicitari. L'escut del Consell Insular d'Eivissa haurà d'estar pressent de forma destacada en tots els suports publicitaris que s'editin per promocionar la fira.

L'esmentada publicitat serà en llengua catalana. Abans d'imprimir, editar o publicar qualsevol material publicitari s'ha de comptar amb el vistiplau del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut i ha d'haver estat revisat pel Servei de Normalització Lingüística d'aquest departament.

Queda prohibida qualsevol forma de promoció o publicitat tant a la cartelleria com al recinte que inciti a les persones menors d'edat, de manera directa a indirecta, al consum de begudes alcohòliques o de tabac.

e. Implantació del pla d'emergència amb totes les necessitats que comporti:

- Vigilància

- Ambulàncies

- Neteja

- Servei d'infermeria

- Control aforament

- Control de l'accés del públic a les instal·lacions els dies dels espectacles

f. Adaptar en la mesura del possible el diferents recintes a persones amb mobilitat reduïda.

g. Fer-se càrrec del control estricte de l'aforament que mai podrà superar, a la vegada, els 1.000 usuaris (els adults i acompanyants no compten).

h. Realitzar tots els tràmits administratius i tècnics per aconseguir la corresponent autorització administrativa, si s'escau, pel desenvolupament de la fira en qüestió.

i. Contractar i mantenir en vigor durant l'execució de l'activitat les assegurances que corresponguin.

2. Complir l'establert a la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014. Igualment, per a la realització de la fira, estarà obligada al compliment de la Llei 7/2014, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats de les Illes Balears.

3. Complir el que disposa la Llei 31/1995 de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals, tot el seu desenvolupament normatiu i disposicions relacionades.

4. Posar a disposició de les persones usuàries, a la recepció del recinte, fulles de reclamació i queixes.

5. FECOEV, SAU, a l'hora de contractar personal, monitors, empreses subministradores d'inflables i altres atraccions, tallers, etc., complirà escrupolosament en les especificacions de caràcter tècnic que s'assenyalen a l'apartat 8 d'aquest document.

El Consell Insular d'Eivissa es farà càrrec únicament de la venda d'entrades. El preu de les entrades ve fixat per l'ordenança reguladora del preu públic de Diverespai, publicada al BOIB núm. 184, de 8 de desembre de 2011, modificada al BOIB núm. 5, de 10 de gener de 2013.

El Consell Insular d'Eivissa quedarà exclòs de qualsevol risc empresarial derivat de les accions previstes a l'objecte d'aquest encàrrec. FECOEV, SAU inhibirà al Consell Insular d'Eivissa de tota responsabilitat.

2. Mitjà propi destinatari de l'encàrrec

Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa, SAU (FECOEV) és una societat mercantil de capital íntegrament públic del Consell Insular d'Eivissa (que ha subscrit el 100% de capital), creada a l'empara de l'article 103 de Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les Disposicions Legals vigents en matèria de règim local i articles 89 i ss. del Reglament de Serveis de les Corporacions Locals, que adopta la forma de societat anònima (l'article 1 dels seus Estatuts vigents publicats al BOIB núm. 76, de 21-05-2015, correcció de errors en BOIB núm. 174, de 26-11-2015; modificació en BOIB núm. 30, de 08-03-2018), que té entre el seu objecte social, la realització de les activitats precises per planificar, projectar, coordinar i gestionar amb les administracions públiques les activitats inherents a un centre integrat de serveis relacionats amb la promoció econòmica, social i cultural mitjançant la gestió integral d'esdeveniments relacionats amb la promoció econòmica, turística, social, esportiva i cultural, així com a l'ús, la gestió, l'explotació i l'administració de les instal·lacions i dels béns del recinte de l'edifici anomenat Recinte Firal d'Eivissa i de l'Hipòdrom de Sant Rafel, així com d'altres que per acord del Ple del Consell Insular d'Eivissa es puguin adscriure a la societat, en alguna de les formes de gestió directa o indirecta previstes en la normativa (art. 2.2, lletres a i c, dels seus Estatuts).

Altrament, l'empresa pública FECOEV a tenor de l'establert a l'apartat tercer de l'article 1 bis dels seus Estatuts, tendrà la condició de mitjà propi del Consell Insular d'Eivissa sempre que s'acompleixin les requisits legals per a poder ser considerada com part integrant del sector públic. Més concretament, tendrà la consideració de mitjà propi personalitzat, respecte del Consell Insular si compleix l'establert a l'article 86 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic, i a l'article 32 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23 / UE i 2014/24 / UE, de 26 de febrer de 2014.

En el mateix sentit, de conformitat amb la instrucció de Secretaria del Consell Insular, aprovada pel Consell Executiu en data 13/05/2013, el Consell Insular pot encarregar a FECOEV directament la realització d'activitats de la seva competència per raons d'eficàcia. Així mateix, el present encàrrec compleix l'establert a l'Acord de fiscalització limitada prèvia per a l'adaptació dels requisits addicionals prevists a l'Acord del Consell de Ministres de 30 de maig de 2008, modificat el 7 de juliol de 2011, i el 20 de juliol de 2018, respecte a l'exercici de la funció interventora en règim de requisits bàsics, adoptat pel Ple del Consell Insular d'Eivissa en sessió de data 29/11/2018, en relació als expedients d'encàrrecs de gestió.

A més, FECOEV és l'entitat que ha realitzat en altres ocasions les feines de programació i execució de la Fira Diverespai, juntament amb el Consell Insular, per la qual cosa, el seu personal és coneixedor de les accions necessàries per dur-ho a terme.

Vist que l'esmentada empresa pública disposa de mitjans per poder executar aquestes accions de programació i execució de Diverespai 2022/2023 i, tenint en compte que el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut no compta amb els mitjans tècnics i humans idonis per portar-lo a terme, així com de l'espai per a la realització de la fira objecte de l'encàrrec, és per això que el Consell Insular d'Eivissa, mitjançant el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut ha proposat que l'esmentat Consell Insular d'Eivissa encarregui a FECOEV la realització de les accions previstes i necessàries per a dur a terme la programació i execució de la Fira Diverespai 2022/2023.

3. Justificació i necessitat

De conformitat amb l'article 70.9 i 16 de l'EAIB, el Consell Insular d'Eivissa té competències pròpies en matèria d'esport, lleure, joventut, disseny i aplicació de polítiques, plans i programes destinats a la joventut, que exerceix des que va ser transferida la competència mitjançant Llei 21/2006, de 15 de desembre, d'atribució de competències als consells de Menorca i d'Eivissa i Formentera en matèria de joventut i lleure, que estableix la transferència als consells de Menorca i d'Eivissa i Formentera de les funcions reglamentària, executiva i de gestió en matèria de joventut i lleure (BOIB núm. 184, de 23-12-2006).

L'esmentada Llei 21/2006, de 15 de desembre, d'atribució de competències als consells insulars de Menorca i d'Eivissa i Formentera en matèria de joventut i lleure, al seu article 4, estableix que el Consell Insular d'Eivissa i Formentera (des de l'any 2007, Consell Insular d'Eivissa) exercirà, dins el seu àmbit territorial i amb subjecció a l'ordenament sectorial vigent, les funcions relatives a les activitats de lleure amb infants i joves, entre les quals hi ha: «b) Programació i execució d'activitats de temps lliure infantil i juvenil».

L'apartat tercer 8, lletra g, del Decret de Presidència núm. 2020000768, de modificació del Decret de Presidència núm. 2019000471, de data 10-7-2019, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments, i del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 153, de 5-9-2020, modificació al BOIB núm. 119, de 2-9-2021), estableix que el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut comprèn, d'entre altres:

g) L'activitat competencial pròpia del Consell Insular en relació amb les matèries de foment i promoció de les activitats esportives, activitats recreatives, d'oci i lleure, joventut i equipaments juvenils i ordenació d'aquestes activitats.

i) Aquest Departament també gestionarà els serveis propis del seu àmbit d'actuació prestats als diferents centres propietat del Consell Insular.

Per això, es voluntat del Consell Insular d'Eivissa, a través del departament esmentat, fomentar totes aquelles iniciatives que a l'illa suposin una promoció d'activitats d'oci i de lleure, dirigides a infants de l'illa, i que afavoreixin la promoció de l'oci i el lleure en seus diversos àmbits.

La Fira infantil Diverespai és un espai d'oci que es desenvolupa durant les vacances escolars de Nadal. És un lloc de socialització per als més petits, on les atraccions i activitats de temps lliure i educatives s'interrelacionen per aconseguir un procés d'educació no formal dirigit als nens i nenes d'Eivissa. S'organitza des de fa més de 20 anys, i constitueix un esdeveniment ja tradicional per els nens i nenes de l'illa durant les vacances nadalenques.

Els dos darrers anys, degut al control d'aforament i les exigències imposades per les autoritats sanitàries degut a la pandèmia de la COVID-19, no es va poder celebrar i, per això, el Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut, una vegada recuperada la normalitat, dins el marc de les seves competències i com a part de la programació de foment d'oci i lleure per a infants durant l'any 2022, te previst dur a terme la fira Diverespai 2022/2023. Aquesta es desenvoluparà entre els dies 26 de desembre de 2022 i 3 de gener de 2023.

El Consell Insular d'Eivissa no compta amb els mitjans propis suficients per dur a terme la programació i execució de l'esmentada fira. No obstant l'article 11.1. de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre de règim jurídic del sector públic estableix que

la realització d'activitats de caràcter material o tècnic de la competència dels òrgans administratius o de les entitats de dret públic es pot encarregar a altres òrgans o entitats de dret públic de la mateixa Administració o d'una altra, sempre que entre les seves competències estiguin aquestes activitats, per raons d'eficàcia o quan no es posseeixin els mitjans tècnics idonis per exercir-les (...).

D'altra banda, FECOEV, SAU és una societat mercantil de capital públic del Consell Insular d'Eivissa, d'acord amb l'article 1 bis dels seus Estatuts que “tindrà la condició de mitjà propi del Consell Insular d'Eivissa (...)”. Així mateix, l'apartat 2 d'aquest article estableix que “El Consell Insular d'Eivissa podrà encarregar a la societat l'execució de qualsevol actuació material relacionada amb l'objecte social esmentat a l'article 2 dels Estatuts sense que, d'altra banda, la societat pugui participar en cap licitació de contractació pública convocada per l'administració insular o els seus ens instrumentals. (...)”.

L'article 2 dels esmentats Estatuts disposa que

Constitueix l'objecte de la societat:

1. La realització de les activitats precises per planificar, projectar, coordinar i gestionar amb les administracions públiques, empreses i particulars les següents àrees de treball:

a. Coordinació, impuls i direcció tècnica i facultativa dels processos de reconversió i ordenació d'activitats per impulsar la inversió i fomentar l'activitat econòmica pública i privada.

b. Coordinació, orientació i avaluació de programes i serveis d'ordenació i de reconversió turística.

2. Les activitats inherents a un centre integrat de serveis relacionats amb la promoció econòmica, social i cultural de l'illa d'Eivissa mitjançant:

a. La gestió integral d'esdeveniments relacionats amb la promoció econòmica, turística, social, esportiva i cultural, tant de caire públic com privat.

b. El servei de manteniment d'instal·lacions i enjardinament públic propietat del Consell Insular d'Eivissa, sempre que aquest ho requereixi per la via d' encomana de gestió o acord de Ple.

c. L'ús, la gestió, l'explotació i l'administració de les instal·lacions i dels bens del recinte de l'edifici anomenat Recinte Firal d'Eivissa i de l'Hipòdrom de Sant Rafel, així com d'altres que per acord de Ple del Consell Insular d'Eivissa es puguin adscriure a la societat, en alguna de les formes de gestió directa o indirecta previstes en la normativa.

Així mateix, FECOEV, SAU disposa de les instal·lacions necessàries i adients per acollir la Fira infantil Diverespai 2022/2023, amb una estimació de participació d'infants superior als 10.500 usuaris durant els 9 dies de duració de l'esmentada fira.

4. Termini de duració

La duració de les actuacions a encarregar són des del dia 26 de desembre de 2022 fins al 3 de gener de 2023, segons el calendari establert a l'objecte d'aquesta memòria tècnica. No obstant aquest encàrrec desplegarà els seus efectes des del moment de la notificació a l'entitat encarregada, la qual cosa suposarà l'ordre d'inici de les actuacions.

La vigència serà fins al dia que hagin quedat justificades totes les despeses davant l'òrgan gestor que farà el seguiment de l'encàrrec que, en qualsevol cas, no podrà superar la data de 28 de febrer de 2023.

5. Pressupost i aplicació pressupostària

DESPESES

PRESSUPOST:

DETALL I CONCEPTE

SERVEIS FECOEV

SERVEIS EXTERNS

5% PROVEÏDORS EXTERNS

TOTAL

DESPESES DERIVADES DE L'ÚS DE LA NAU DEL RECINTE

92.400,00 €

 

 

92.400,00 €

 

DESPESES DERIVADES DE L'ÚS DE LA CARPA DEL RECINTE

55.440,00 €

 

55.440,00 €

 

CONSUM ENERGÈTIC NAU I CARPA inclou calefacció a la nau

18.000,00 €

 

18.000,00 €

Inclou tots els dies de l'esdeveniment més dos dies de muntatge per provar els inflables i la resta d'atraccions

 

 

 

ASSEGURANCES D'ACCIDENTS

 

3.000,00

150,00

3.150,00 €

 

DECORACIÓ  I AMBIENTACIÓ NADALENCA

 

 

11.660,00 €

Decoració nadalenca

7.500,00 €

 

Penjar núvols, s'imputa un 50% de la despesa

90,00 €

Trasllat decoració nadalenca (des de ITV, Hipòdrom i tornar)

 

1.000,00 €

50,00 €

1.050,00 €

Muntatge i col·locació decoració nadalenca, s'imputa un 50% de la despesa

2.750,00 €

 

 

Moqueta: Subministrament i col·locació 200 m2

1.320,00 €

 

GUARDA-ROBA I ALTRES NECESSITATS

1.570,00 €

 

1.570,00 €

Guarda-roba, 10 mostradors, 2 tamborets i 20 penja-robes amb perxes

 

 

Altres necessitats: 15 mostradors i 8 tamborets

 

TALLERS INFANTILS A LA NAU

 

3.380,00 €

2 espais 6x1 + 5 espais 4x1 = 32 m2, espais sense moqueta, s'imputa 50% de la despesa

440,00 €

11.955,00

597,75

 

5 espais de 4x1º = 20m2, espai sense moqueta

550,00 €

5.000,00

250,00

1 espai 5x5x2 = 16m2 per a taller pinta-cares, sense moqueta

440,00 €

 

1 espai tancat 5x5 per a bebeteca

330,00 €

Mobiliari per activitats i tallers infantils: 28 taules rectangulars, 12 taules rodones, 184 cadires

1.620,00 €

Material de decoració de 2 espais 6x1 + 5 espais de 4x1. S'imputa un 50% de la despesa

 

500,00 €

25,00 €

525,00 €

Material de decoració de 5 espais 4x1 – espai pinta-cares + bebeteca

 

4.000,00 €

200,00 €

4.200,00 €

Material per a les activitats i bebeteca

 

18.000,00 €

4.000,00 €

18.900,00 €

 

ACTIVITAS D'OCI A LA CARPA

 

 

 

2.332,00 €

100 m lineals de panells per a scape room i realitat virtual

1.650,00 €

 

 

 

Mobiliari per activitats: 20 taules rectangulars i 60 cadires

682,00 €

 

 

 

Material per a les activitats d'oci

 

6.000,00 €

300,00 €

6.300,00 €

 

ACTUACIONS ARTISTES LOCALS A LA CARPA I CERCAVILES

 

 

 

5.951,00 €

Escenari 8x4, inclou baranes i una escala posterior + faldó

1.584,00 €

 

 

 

Cortines posteriors

175,00 €

 

 

 

Panells laterals

280,50 €

 

 

 

2 camerinos

1.100,00 €

 

 

 

Equips de llum i so

2.530,00 €

 

 

 

Estructura per als equips de llums i so

 

1.694,00 €

84,70 €

1.778,70 €

Tècnic de llum i so

 

2.168,32 €

108,42 €

2.276,74 €

WC portàtil

 

250,00 €

12,50 €

262,50 €

Per al públic: 160 cadires + 15 taules rodones

280,50 €

 

 

 

Contractació artistes (4 per dia excepte dia 31 i 1 que seran 2) + cercaviles

 

15.000,00 €

750,00 €

15.750,00 €

 

DIRECCIÓ, PRODUCCIÓ, PLANIFICACIÓ, COORDINACIÓ ACTIVITATS I ESPECTACLES

 

15.000,00 €

750,00 €

15.750,00 €

 

MONITORS PER A LES ACTIVITATS

 

60.000,00 €

3.000,00 €

63.000,00 €

 

ATRACCIONS I INFLABLES

 

55.000,00 €

2.750,00 €

57.750,00 €

Lloguer, transport, muntatge, desmuntatge, manteniment, etc.

 

 

 

 

 

PERSONAL NETEJA

4.100,00 €

 

 

4.100,00 €

 

PERSONAL MANTENIMENT

6.000,00 €

 

 

6.000,00 €

 

PERSONAL SEGURETAT

 

14.800,00 €

740,00 €

15.540,00 €

1 director seguretat, 2 vigilants i 4 auxiliars (1 entre nau i carpa i 3 per aparcament)

 

 

 

 

 

SERVEI D'INFERMERIA

 

Espai tancat 5x5 m per a infermeria amb mobiliari

550,00 €

 

550,00 €

1 DUE durant l'horari d'obertura al públic

 

1.536,00 €

76,80 €

1.612,80 €

Material sanitari

500,00 €

25,00 €

525,00 €

 

PUBLICITAT

 

Disseny gràfic i impremta: lones publicitàries (inclou col·locació) cartells (inclou repartiment), entrades i díptics

 

13.000,00 €

650,00 €

13.650,00 €

Insercions en premsa escrita i digital i ràdio

6.000,00 €

300,00 €

6.300,00 €

 

ORGANITZACIÓ I COORDINACIÓ DE TOT L'ESDEVENIMENT

19.375,00 €

 

19.375,00 €

 

SUBTOTALS

220.758,00 €

217.448,32 €

10.872,42 €

449.078,74 €

TOTAL

449.078,74 €

El Consell Insular d'Eivissa destinarà a la programació i execució de la Fira Diverespai 2022/2023 que tindrà lloc durant de les festes de Nadal, la quantitat de 449.078,74 euros per l'encàrrec de gestió directa i eventual a FECOEV, en els mateixos termes que s'han detallat abans.

Aquesta quantitat anirà amb càrrec a l'aplicació pressupostària 3370-2279900 i tindrà el caràcter d'aportació màxima a les despeses que realitzi, en execució de les accions objecte d'aquest encàrrec. No obstant, donat que el Diverespai s'inicia el dia 26 de de desembre de 2022 i finalitza el dia 3 de gener de 2023, l'esmentada quantitat es distribuirà entre els pressupostos de 2022 i 2023 de la següent manera:

  • 10.000,00 € a càrrec de la partida pressupostària 3370-2279900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per l'any 2022.
  • 439.078,74 € a càrrec de la partida pressupostària 3370-2279900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa per l'any 2023.

Amb relació a l'article 32.7 b) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, i coneixent els recursos amb els que compta FECOEV i la possible necessitat de recórrer a la contractació de tercers per l'execució parcial de l'encàrrec, s'ha previst que en cas de tenir que contractar amb tercers qualsevol prestació parcial, aquestes no superaran en cap moment el 50% de la quantia de l'encàrrec. Consta al pressupost que no està previst subcontractar amb tercers més del 50% del cost total de l'encàrrec. En aquest sentit, la columna “5% PROVEÏDORS EXTERNS” correspon al marge que cobra FECOEV en concepte de “Subcontractación de servicios externos”, quan la subcontractació puja més de 100.000,00 €,  tal com consta al Decret de Presidència núm. 2020000268, de data 20 de març de 2020, pel qual s'aproven les tarifes l'entitat mercantil Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa, SAU (FECOEV), i per tant, no es comptabilitza com a subcontractació externa.           

6. Forma de pagament

L'abonament de les quantitats relatives a les despeses objecte d'aquest encàrrec es realitzarà a mesura que es vagin presentant les corresponents factures justificatives de les despeses realitzades.

No obstant això, el Consell Insular podrà requerir en qualsevol moment la documentació que estimi oportuna justificativa de les despeses facturades en cas de que no quedi prou detallat a la factura presentada.

En qualsevol cas, s'haurà d'estar al termini màxim de justificació previst a l'apartat 4 d'aquest encàrrec.

Les factures es presentaran a través del Punt General d'Entrada de Factures Electròniques del Consell Insular d'Eivissa (https://cie.face.gob.es/) amb els següents codis DIR3:

Denominació: Consell Insular d'Eivissa

Av. d'Espanya, 49

07800 Eivissa

NIF: S 0733001 B

 

    Oficina comptable

         Òrgan gestor

      Unitat tramitadora

Consell Insular d'Eivissa

Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut

          Joventut

          L03070006

                LA0015928

           LA0005723

7. Possibilitat de pròrroga o modificacions

Si mentre s'està executant l'encàrrec es produeixen circumstàncies que així o aconsellin, el Consell Insular d'Eivissa podrà modificar l'encàrrec inicial bé a iniciativa pròpia, bé a petició del mitjà propi, sempre i quan aquesta modificació quedi acreditada i justificada, i es produeixi durant el termini de durada de l'encàrrec i no afecti a actuacions ja realitzades.

Aquesta modificació suposarà la tramitació del corresponent expedient administratiu que requerirà dels mateixos actes que l'expedient inicial.

En quant a la possibilitat de pròrroga de l'encàrrec haurà de quedar acreditat que és necessària i justificada i es podrà realitzar en els mateixos termes establerts per a la modificació de la mateixa, sempre i quan s'exerciti abans de finalitzar l'encàrrec.

8. Especificacions de caràcter tècnic.

8.1. CONSIDERACIONS GENERALS

La programació, en general, ha de contenir un conjunt d'activitats, atraccions i tallers d'oci que tinguin en compte les diferents edats dels participants.

Es divideix la fira en dos espais:

  • Zona A: Pavelló (65 x 52,5 m).
  • Zona B: Carpa exterior (70 x 25 m). “Can Nadal”

El conjunt de tallers i activitats haurà de ser d'entre 40 i 45..

8.2. PERSONAL, FUNCIONS I TITULACIONS

El Diverespai ha de disposar durant el transcurs de tota la fira de, com a mínim, el següent personal:

- 1 Director: Sempre pressent i que ha de tenir una experiència mínima com a organitzador de, com a mínim, 3 esdeveniments de semblants característiques a una fira infantil.

Les seves funcions són de dirigir i coordinar l'equip de monitors, distribuir adequadament  els espais i les atraccions dins el recinte, atendre les reclamacions dels usuaris i supervisar que les activitats se desenvolupin amb les mesures de seguretat adients per garantir la integritat dels participants.

Ha d'estar en possessió d'alguna de les següents titulacions:

  • Director/a d'activitats de temps lliure infantil o juvenil.
  • Tècnic/a superior en animació sociocultural.
  • Tècnic/a superior en animació d'activitats físiques i esportives.
  • Llicenciatura en educació física o en ciències de l'activitat física i l'esport, o equivalent.

- 1 Coordinador d'activitats: Encarregat de mantenir la coordinació i la comunicació entre les empreses o entitats participants, el Consell Insular d'Eivissa i FECOEV.

Ha d'estar en possessió d'alguna de les següents titulacions:

  • Director/a d'activitats de temps lliure infantil o juvenil.
  • Tècnic/a superior en animació sociocultural.
  • Tècnic/a superior en animació d'activitats físiques i esportives.
  • Llicenciatura en educació física o en ciències de l'activitat física i l'esport, o equivalent.

- 1 Coordinador de la zona d'espectacles (Can Nadal): Encarregat de programar, coordinar i supervisar les actuacions i espectacles que es desenvolupen diàriament.

Ha d'estar en possessió d'alguna de les següents titulacions:

  • Director/a d'activitats de temps lliure infantil o juvenil.
  • Tècnic/a superior en animació sociocultural.
  • Tècnic/a superior en animació d'activitats físiques i esportives.
  • Llicenciatura en educació física o en ciències de l'activitat física i l'esport, o equivalent.
  • Diploma de monitor/a d'activitats de temps lliure infantil i juvenil.

- Monitors suficients per atendre totes les atraccions i tallers i que en qualsevol cas sumaran un mínim de 40.

Han d'estar en possessió d'alguna de les titulacions següents:

  • Diploma de monitor/a d'activitats de temps lliure infantil i juvenil.
  • Per activitats esportives en general, com a mínim, el títol de tècnic/a superior en animació d'activitats físiques i esportives.
  • Per a modalitats esportives específiques, els títols federatius corresponents.

Igualment, el director/a i coordinadors/ores, així com tots els monitors/ores que treballin al Diverespai hauran d'acreditar un nivell mínim de català de B2 o equivalent.

8.3. TALLERS

Com a mínim hi ha d'haver 11 tallers. Els tallers es desenvoluparan en llengua catalana.

- Obligatòriament hi ha d'haver els següents:

  • Taller de maquillatge (“pinta-cares”).
  • Taller de decoració de l'arbre de Nadal.
  • Taller de decoració de pessebres nadalencs.
  • Taller de manualitats de temàtica nadalenca.
  • Taller de creació d'imants de frigorífic.
  • Taller d'elaboració de galetes.
  • Taller de cuina i pastisseria.
  • Taller de Fisher Tips.
  • Taller de xapes.
  • Taller de cartes al Reis Mags.

- Tots els tallers han de tenir una decoració personalitzada i material per donar servei com a mínim a 5.000 usuaris.

- Si es preveu que un taller tindrà molta participació es duplicaran de manera que hi hagi més d'un espai disponible.

8.4. ATRACCIONS I ACTIVITATS

- Les atraccions i activitats han de donar resposta a la demanda, edats (Entre 1 i 17 anys) i característiques dels usuaris potencials, però com a mínim hi ha d'haver:

  • 1 Cavallets, cotxets o similar (atracció mecànica).
  • 1 bebeteca infantil que cobreixi la demanda dels nens i nenes d'entre 1 i 3 anys.
  • 5 atraccions inflables de com a mínim 100 m quadrats.
  • 2 atraccions inflables de com a mínim 70 m quadrats.
  • 4 atraccions inflables de com a mínim 40 m quadrats.
  • 1 atraccions inflables de com a mínim 25 m quadrats.
  • 2 atraccions inflables en reserva per si es produeix alguna avaria.
  • 1 activitat amb  2 llits elàstics com a mínim.
  • 2 ludoteques infantils.

- Totes les atraccions, inflables, tobogans, etc., han de complir els estàndards de seguretat exigits per la Comunitat Econòmica Europea, i per tant  han de tenir el certificat d'homologació corresponent i han de disposar del certificat inspecció periòdica d'atraccions inflables en vigor.

- Els motors de les atraccions inflables han d'estar situats en zones de poc trànsit i protegits per tanques.

- En cadascuna de les atraccions i haurà un cartell informatiu en català referent a l'edat mínima dels usuaris que poden participar, alçada mínima, capacitat màxima de l'atracció i qualsevol altra informació que cregui convenient l'adjudicatari.

- La memòria tècnica ha de comptar amb una detallada descripció de les diferents atraccions amb les mides, detalls tècnics, etc., acompanyades de fotografies de les mateixes.

8.5. ACTUACIONS

- Es programarà, com a mínim, quatre actuacions diàries (2 de matí i 2 de tarda) en una zona habilitada de la Zona B (Can Nadal). Les actuacions han de ser variades (musicals, dansa, circ, contacontes, etc.) i dirigides a les diferents franges d'edat i, com a mínim, un 50% de les mateixes ha de ser en llengua catalana.

- Tant en els cartells com en els díptics anunciadors de les referides actuacions ha de figurar l'escut del Consell de forma destacada i separat de la resta de patrocinadors privats, si n'hi hagés. Els cartells hauran de ser en català i abans de la impressió definitiva es deu obtenir el vistiplau del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

En els diferents tallers i espectacles poden participar altres associacions, clubs, federacions, etc. La participació de les mateixes i en quines condicions ha d'anar reflectida en la memòria tècnica.

8.6. CONTINGUTS ESPECÍFICS. ZONA B. CAN NADAL

Can Nadal consisteix en un espai amb destacada decoració nadalenca, on s'ofereixen actuacions, comparses, jocs i activitats juvenils (scape rooms, realitat virtual, etc.), espectacles de dansa, de música, de màgia, etc., relacionats amb els personatges típics de les festes de Nadal.

Hi ha d'haver un espai amb escenari, cadires i taules per les actuacions.

En aquesta espai es desenvoluparan la major part dels concerts i espectacles.

9. Decoració

Com a mínim hi ha d'haver el següent:

  • 2 pancartes verticals, amb una mida mínima de 0,75 x 10 m amb el lema “DIVERESPAI” situades en la façana exterior, mirant a la carretera de la segona circumval·lació.
  • 2 pancartes per situar en els ponts de la carretera de circumval·lació de la ciutat d'Eivissa amb una mida mínima de 5 x 1,5 m, amb el lema “DIVERESPAI. DATES, LLOC I ESCUT DEL CONSELL”. Per col·locar les esmentades pancartes s'ha de sol·licitar el permís pertinent al departament de carreteres del Consell Insular d'Eivissa.
  • En ser Nadal, ha d'haver-hi una destacada decoració nadalenca en tots els tallers, recepció, espai esportius, etc., sobretot a la zona B (Can Nadal).

10. Control i incidències

L'empresa o entitat adjudicatària haurà de portar un llibre de control que estarà a disposició del responsable nomenat pel Consell Insular d'Eivissa, i on es reflectiran detalladament les entrades venudes i les incidències que es pugin produir.

11. Publicitat i patrocinadors

- S'imprimiran la quantitat mínima de 200 cartells en color que han de ser repartits per total l'illa d'Eivissa. el motiu del cartell serà el guanyador del concurs que el Consell d'Eivissa organitzarà a aquest efecte entre tots els escolars de l'illa. Les dimensions del cartell seran d'un mínim de 30 x 45 cm.

- Igualment s'imprimiran un mínim de 7.000 díptics de mà en color amb la informació general del Diverespai: dies, horaris, activitats, actuacions, etc.

- La publicitat haurà de ser en català i abans d'imprimir els cartells i díptics hauran de tenir el vistiplau del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut.

12. Servei de neteja

Es prestarà, com a mínim, el següent servei de neteja:

  • Previ a la inauguració (2 dies) del Diverespai: 2 persones a jornada de 8 hores.
  • Durant la celebració de la fira: mínim una persones de 9:30 a 14:00 hores i de 16:00 a 21:00 hores.
  • Previ  a cada sessió: 2 persones (de 8:00 a 10:30 i de 14:00 a 17:00).
  • El dia següent del tancament de la fira: 2 persones a jornada de 8 hores.

13. Servei sanitari

S'establirà una infermeria de, com a mínim, 4 x 4 m, en lloc que es consideri més adient, atesa, com a mínim, per un auxiliar de clínica.

14. Bar

L'explotació del bar anirà a càrrec de l'empresa FECOEV, SAU.

15. Assegurances

Com s'indica al punt 1.3. FECOEV, SAU es compromet a contractar les assegurances que corresponguin.

Entre les diferents pòlisses hi ha de haver, com a mínim, les següents:

Pòlissa d'assegurances d'assistència i accidents per als participants i personal que cobreixi, com a mínim, les depeses de cures i trasllats fins a 900,00 € per víctima i un capital mínim de 3.000,00 € en cas de mort i 6.000,00 € en cas d'invalidesa.

  • Pòlissa de responsabilitat civil per afrontar els danys personals i/o materials que les activitats puguin ocasionar, amb una cobertura mínima de 150.000,00 € per víctima i 600.000,00 € per sinistre.
  • Les esmentades pòlisses han de mantenir-se en vigor durant tot el temps de durada del Diverespai.

16. Equipament, utillatge, material fungible

- FECOEV, SAU aportarà la totalitat de màquines i utensilis per a la realització de les diferents activitats, espectacles, tallers, així com tots el materials i productes fungibles necessaris pel correcte desenvolupament del contracte.

- Una relació completa d'aquest equips amb expressió de la seva potència, tensió de funcionament i demés característiques es lliurarà al representant del Consell d'Eivissa abans del començament dels treballs del servei, el qual podrà posar les objeccions que consideri oportunes en quant a la capacitat per a portar a terme el treball en qüestió. Les objeccions que es produeixin seran reparades per l'empresa adjudicatària.

- Seran rebutjats aquells productes i materials amb data de caducitat sobrepassada o aquells per als que existeixin sospites fonamentades de toxicitat o qualsevol altre circumstància de risc potencial per a les persones, el mobiliari o els elements decoratius i/o de recobriment.

- Els materials es guardaran al final de cada jornada en el local designat, correctament tapats i tancats de manera que s'eviti el risc de vessament o concentració d'olors.

- No es podran utilitzar substàncies químiques catalogades com a perilloses per les persones o el medi ambient.

- Els materials no suposaran un risc ni per els treballadors de l'empresa adjudicatària, ni per als usuaris dels serveis, ni per les instal·lacions.

- En cas d'anomalies a les instal·lacions degudes a la utilització o subministrament de materials o maquinària que no reuneixin les característiques anteriors, l'empresa adjudicatària estarà obligada a assumir el cost de la reparació.

- En tot cas es garantirà el subministrament permanent de tot el material necessari.

17. Guarda-roba

S'instal·larà una zona de guarda-roba en el lloc que es consideri més oportú, per donar servei, com a mínim, a 100 persones.

18. Director de l'encàrrec

Com a director de verificar l'execució de l'encàrrec es proposa el nomenament del tècnic del Departament d'Hisenda, Gestió Econòmica, Esports i Joventut Sr. Francesc Xavier Costa Garcia.

19. Règim jurídic aplicable

Aquest encàrrec de gestió a un mitja propi personificat (Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa S.A.U. (FECOEV) per dur a terme la prestació del servei de la producció i execució de la Fira Diverespai 2022/2023, que es celebrarà entre els dies 26 de desembre de 2022 i 6 de gener de 2023 al Recinte Firal d'Eivissa, es realitzarà de conformitat amb la legislació vigent que hi sigui d'aplicació, I en tot cas, observant les prescripcions contingudes als articles, 11 i 86 Llei 40/2015, de 1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic i als articles 6 i 32 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del Sector Públic.

De conformitat amb l'article 11.2 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic, l'òrgan encomanat té la condició d'encarregat del tractament de les dades de caràcter personal a les quals pugui tenir accés en execució de l'encàrrec de gestió, de conformitat amb l'establert a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals, al Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (DOUE 4.5.2016), i a la resta de legislació vigent en matèria de protecció de dades personals, que hi sigui d'aplicació.