Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 645402
Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, a proposta de la directora general de Funció Pública, per la qual s’adjudica, el lloc de treball F01130192, Cap de la Secció III, en compliment de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat d’11 d’octubre de 2022 per la qual s’estima el recurs de reposició interposat contra la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s’adjudiquen els llocs de treball de personal funcionari de carrera de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 117, de 6 de setembre de 2022)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Per Resolució de 22 d'octubre de 2021 (BOIB EXT. núm. 150, d'1 de novembre de 2021) es va aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de feina de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Mitjançant Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat d'11 d'octubre de 2022 es va estimar el recurs de reposició interposat per la senyora Maria del Mar Estarellas Pascual contra la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, per la qual s'adjudiquen els llocs de treball de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 117, de 6 de setembre de 2022).

3. En compliment de la resolució esmentada en el punt anterior, la comissió tècnica de valoració dels grups A1/A2 va formular la proposta definitiva d'adjudicació del lloc de treball F0113037A, Cap de la Secció XIII.

4. Mitjançant Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, a proposta de la directora general de Funció Pública, de 31 d'octubre de 2022 s'ha adjudicat, segons la proposta definitiva, el lloc de treball F0113037A Cap de la Secció XIII, en compliment de la Resolució esmentada al punt 2 anterior (BOIB núm. 143, de 5 de novembre).

Fonaments de dret

1. L'article 16 c) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 44, de 3 d'abril).

2. L'article 6.3 f) i 81 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 49, de 3 d'abril).

3. L'article 24 i següents i 31 i següents del Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s'aprova el Reglament de proveïment de llocs de feina i promoció professional dels funcionaris al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 41, de 5 d'abril).

4. Les bases 13, 14 i 15 de la Resolució de 22 d'octubre de 2021 (BOIB EXT. núm. 150, d'1 de novembre de 2021) per la qual s'aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de feina de personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

5. Informe de la Direcció General de l'Advocacia de 9 de març de 2010, sobre els efectes que se'n deriven de l'estimació d'un recurs administratiu o l'execució d'una sentència en els procediments per a la provisió de llocs de feina mitjançant el procediment de concurs de mèrits.

Proposta de resolució

Atesos els antecedents i fonaments de dret exposats, i de conformitat amb els preceptes legals i l'article 16 c) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; de conformitat amb les competències que li

 

atribueix l'art. 6.3 f) de la Llei 3/2007, de funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, propòs a la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat que dicti una Resolució en els termes següents:

1. Adjudicar a la senyora Rosa Maria Fullana Canals funcionària que perd el lloc esmentat arran de l'estimació del recurs, d'acord amb l'annex d'aquesta Resolució, un altre lloc de treball amb dotació pressupostària, de la mateixa naturalesa o, en el seu cas, de naturalesa semblant al que li hagués correspost, atès el lloc de feina següent indicat en la seva sol·licitud no resta vacant.

2. Ordenar la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, com a annex d'aquesta Resolució, de la proposta definitiva d'adjudicació del lloc de treball corresponent, d'acord amb el punt anterior.

3. El termini per prendre possessió de la nova destinació obtinguda és de tres dies hàbils si la destinació radica a la mateixa localitat a la qual ja estava destinat, o d'un mes si la nova destinació radica en una localitat diferent.

No obstant això, en el cas de les persones que estan en situació d'excedència voluntària especial prevista en l'article 28 de la Llei 3/2020, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2021, el termini per prendre possessió s'entén ajornat fins que acabi el període de l'excedència. El personal funcionari que està en alguna situació que implica el dret a la reserva del lloc de treball d'acord amb l'article 23.2 del Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, romandrà en la situació que correspongui, amb reserva del lloc obtingut.

4. En els casos en què la persona adjudicatària ho demani i, a més, ho justifiqui degudament, la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat pot concedir una pròrroga del termini, tal com s'exposa en el punt 7.b).

5. El termini per prendre possessió comença a comptar a partir de l'endemà del cessament en el lloc de feina, el qual s'ha de fer dins els tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

6. La persona titular de la conselleria en què presta serveis el funcionari o funcionària que hagi de cessar en el lloc de feina pot proposar a la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat que el cessament s'ajorni fins a un màxim de vint dies hàbils per necessitats del servei. La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat ha de dictar la resolució tenint en compte la proposta.

7. La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat pot decidir excepcionalment:

a) Ajornar la data del cessament del funcionari o funcionària durant un termini màxim d'un mes, completada la pròrroga que preveu l'apartat anterior, per exigències del funcionament normal dels serveis. En aquest cas, si el funcionari o funcionària ho sol·licita, se li han de respectar les retribucions del nou lloc de feina.

b) Prorrogar la incorporació del funcionari o funcionària a la nova destinació durant un termini de fins a vint dies hàbils si implica canvi de localitat i s'al·leguen i s'acrediten raons justificades de la pròrroga sol·licitada.

8. En tot cas, el còmput dels terminis per prendre possessió s'ha d'iniciar quan acabin els permisos o les llicències que s'hagin pogut concedir a les persones interessades, tret que per causes justificades l'òrgan competent decideixi suspendre'n el gaudi.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta Resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 3 de novembre de 2022)

La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat Mercedes Garrido Rodríguez

La directora general de Funció Pública Carmen Palomino Sánchez

ANNEX ADJUDICACIÓ DE LLOC DE TREBALL

Conselleria: Presidència, Funció Pública i Igualtat

Centre directiu: Secretaria General de la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat

Unitat: Secretaria General Palma/Marratxí

Lloc: F01130192, Cap de la Secció III

Nom: Rosa Maria Fullana Canals