Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT I CONSUM
Núm. 624805
Resolució de la directora general de Recerca en Salut, Formació i Acreditació per la qual se sotmet a informació pública el Projecte d’ordre pel qual es modifica el Programa d’Acreditació d’Hospitals Generals, inclòs en l’annex del Decret 46/2012, d’1 de juny
Antecedents
1.En data 17 de març de 2022, la consellera de Salut i Consum va ordenar l'inici del procediment d'elaboració del Projecte d'ordre per la qual es modifica el Programa d'Acreditació d'Hospitals Generals, inclòs en l'annex del Decret 46/2012, d'1 de juny, i va designar l'òrgan encarregat de tramitar-lo.
2. Una vegada elaborat l'esborrany del projecte d'ordre, d'acord amb la normativa aplicable, se sotmet al tràmit d'informació pública.
Fonaments de dret
1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2.L'article 58.1.e), de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears.
3. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre a informació pública l'esborrany del Projecte d'ordre pel qual es modifica el Programa d'Acreditació d'Hospitals Generals, inclòs en l'annex del Decret 46/2012, d'1 de juny, pel qual es regula el marc de qualitat dels centres, serveis i establiments sanitaris, es crea la Comissió Autonòmica d'Acreditació de Centres Sanitaris de las Illes Balears i s'aprova el Programa d'Acreditació dels Hospitals Generals, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació (carrer de Calçat, 2 A, 2n, 07011 Palma) i al Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini per a la informació pública en 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Disposar que les al·legacions s'han de presentar a la Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació, o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d'anar adreçades a la Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l'apartat «Participació en l'elaboració de normativa» de la pàgina web del Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s'estableix en l'apartat 2 anterior, d'acord amb l'article 34.2.f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que les fa, s'han d'incloure en l'expedient d'elaboració normativa, encara que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l'òrgan competent de tramitar el procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, en la data de la signatura electrònica (25 d'octubre de 2022)
La directora general de Recerca en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa