Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT I CONSUM
Núm. 624801
Resolució de la directora general de Recerca en Salut, Formació i Acreditació per la qual se sotmet a informació pública el projecte d’ordre per la qual s’estableixen les bases reguladores per concedir subvencions en matèria de recerca i innovació en salut
Antecedents
1. En data 19 d'octubre de 2022, la consellera de Salut i Consum va ordenar l'inici del procediment d'elaboració del projecte d'ordre per la qual s'estableixen les bases reguladores per concedir subvencions en matèria de recerca i innovació en salut.
2. Una vegada elaborat l'esborrany del projecte d'ordre, d'acord amb la normativa aplicable, se sotmet al tràmit d'informació pública.
Fonaments de dret
1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. L'article 58.1.e) de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears.
3. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Sotmetre a informació pública l'esborrany del projecte d'ordre per la qual s'estableixen les bases reguladores per concedir subvencions en matèria de recerca i innovació en salut, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació (carrer del Calçat, 2 A, 2a planta, 07011, de Palma), i en el Portal de Participació Ciutadana http://participaciociutadana.caib.es del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini per a la informació pública en 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Disposar que les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació (carrer del Calçat, 2 A, 2a planta, 07011, de Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d'anar adreçades a la Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics a través de l'apartat «Participació en l'elaboració de normativa» de la pàgina web del Portal de Participació Ciutadana http://participaciociutadana.caib.es del Govern de les Illes Balears, dins el termini que estableix l'apartat 2 anterior, d'acord amb l'article 34.2.f) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades a través de la web indiquin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l'òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, en la data de la signatura electrònica (24 d'octubre de 2022)
La directora general de Recerca en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa