Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL
Núm. 589317
Resolució de la directora general de Personal Docent de 13 d’octubre de 2022, per la qual es modifica la Resolució de la directora general de Personal Docent de 10 d’octubre de 2022 per la qual es fa pública la convocatòria de concurs de trasllats d’àmbit estatal per a la provisió de places vacants als cossos d’inspectors al servei de l’Administració educativa i d’inspectors d’educació, i s’hi rectifiquen determinades errades
Fets
1. En el BOIB núm. 133, de 13 d'octubre de 2022 es va publicar la Resolució de la directora general de Personal Docent de 10 d'octubre de 2022 per la qual es fa pública la convocatòria de concurs de trasllats d'àmbit estatal per a la provisió de places vacants als cossos d'inspectors al servei de l'Administració educativa i d'inspectors d'educació.
2. A l'annex 2 d'aquesta Resolució, es publica el barem de prioritats en l'adjudicació de destinacions mitjançant el concurs de trasllats d'àmbit estatal de llocs corresponents als cossos d'inspectors al servei de l'Administració educativa i d'inspectors d'educació
3. Posteriorment a la publicació de la Resolució de 10 d'octubre de 2022 s'han advertit errades, les quals es procedeixen a rectificar mitjançant la present Resolució.
Fonaments de dret
1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. L'article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. El Decret 11/2021, de 15 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 21, de 15 de febrer), que atribueix a la Direcció General de Personal docent de la Conselleria d'Educació i Formació Professional, entre altres competències, l'ordenació i la gestió del personal docent.
4. La Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 19 de març de 2021 de delegació de determinades competències en matèria de gestió del personal docent en la directora general de Personal Docent (BOIB núm. 41, de 25 de març), que delega en la directora general de Personal Docent, entre altres competències administratives en matèria de gestió de personal docent, la facultat de convocar i resoldre procediments ordinaris de provisió de llocs de feina, establir-ne les bases i nomenar els membres dels òrgans de valoració.
Per tot això, i en virtut de les competències que tinc atribuïdes, dict la següent
Resolució
Primer. Modificar l'apartat 1.3 de l'annex 2 de la Resolució que passa a tenir la redacció següent:
1.3. Antiguitat al cos:
1.3.1. Per cada any de serveis efectius prestats en situació de servei actiu com a personal funcionari de carrera en el cos d'inspectors al servei de l'Administració educativa o en el cos d'inspectors d'educació: |
2,0000 |
Les fraccions d'any es computaran a raó de 0,1666 punts per cada mes complet. |
A l'efecte de determinar l'antiguitat en aquests cossos es reconeixeran els serveis efectius prestats com a personal funcionari de carrera en els cossos d'inspectors de procedència i els prestats des de la data d'accés com a docents a la funció inspectora de conformitat amb la disposició addicional quinzena de la Llei 30/1984, de 2 d'agost, de mesures per a la reforma de la funció pública. |
|
Documents justificatius: Full de serveis expedit per l'Administració educativa competent o títol administratiu o credencial amb diligència de les distintes possessions o cessaments que hagi tingut des del seu nomenament com a funcionària o funcionari de carrera o, si escau, dels corresponents documents d'inscripció en els registres de personal. L'Administració justifica d'ofici els serveis prestats en aquesta comunitat que figuren en la sol·licitud de participació. |
1.3.2. Per cada any de serveis efectius prestats en situació de servei actiu com a personal funcionari en altres cossos docents als quals es refereix la LOE: |
1,0000 |
|
Les fraccions d'any es computaran a raó de 0,0833 punts per cada mes complet. |
||
|
||
Documents justificatius: Full de serveis expedit per l'Administració educativa competent o títol administratiu o credencial amb diligència de les distintes possessions o cessaments que hagi tingut des del seu nomenament com a funcionària o funcionari o, si escau, dels corresponents documents d'inscripció en els registres de personal. L'Administració justifica d'ofici els serveis prestats en aquesta comunitat que figuren en la sol·licitud de participació. |
||
Els serveis al·ludits en el subapartat 1.3.2 no seran tinguts en compte en els anys en què fossin simultanis amb els serveis dels subapartats 1.1 o 1.2. |
||
|
||
Als efectes previstos en els subapartats 1.1, 1.2, 1.3.1 i 1.3.2, seran computats els serveis que s'haguessin prestat en la situació de serveis especials, expressament declarats com a tals en els apartats previstos en l'article 87 del RDLEG 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, així com les situacions d'idèntica naturalesa establertes per disposicions anteriors a la citada Llei. Igualment serà computat, a aquests efectes, el temps d'excedència per cura de familiars declarada d'acord amb l'article 89.4 de l'esmentat RDLEG 5/2015, de 30 d'octubre, que no podrà excedir de tres anys. |
Segon. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També hi poden interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, en la data de signatura electrónica (13 d'octubre de 2022)
La directora general de Personal Docent Rafaela Sánchez Benítez Per delegació del conseller d'Educació i Formació Professional (BOIB núm. 41, de 25/03/2021)