Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL

Núm. 589302
Resolució de la directora general de Personal Docent de 13 d’octubre de 2022, per la qual es modifica la Resolució de la directora general de Personal Docent de 10 d’octubre de 2022 per la qual es fa pública la convocatòria de concurs de trasllats d’àmbit estatal per als funcionaris dels cossos docents contemplats en la Llei orgànica d’educació, i s’hi rectifiquen determinades errades

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En el BOIB núm. 133, de 13 d'octubre de 2022 es va publicar la Resolució de la directora general de Personal Docent de 10 d'octubre de 2022 per la qual es fa pública la convocatòria de concurs de trasllats d'àmbit estatal per als funcionaris dels cossos docents contemplats en la Llei orgànica d'educació.

2. A l'annex 2A d'aquesta Resolució, es publica el barem de prioritats en l'adjudicació de destinacions mitjançant el concurs de trasllats d'àmbit estatal als cossos de personal funcionari docent que imparteixen docència. 

3. Posteriorment a la publicació de la Resolució de 10 d'octubre de 2022 s'han advertit errades, les quals es procedeixen a rectificar mitjançant la present Resolució.

Fonaments de dret

1. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. L'article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. El Decret 11/2021, de 15 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 21, de 15 de febrer), que atribueix a la Direcció General de Personal docent de la Conselleria d'Educació i Formació Professional, entre altres competències, l'ordenació i la gestió del personal docent.

4. La Resolució del conseller d'Educació i Formació Professional de 19 de març de 2021 de delegació de determinades competències en matèria de gestió del personal docent en la directora general de Personal Docent (BOIB núm. 41, de 25 de març), que delega en la directora general de Personal Docent, entre altres competències administratives en matèria de gestió de personal docent, la facultat de convocar i resoldre procediments ordinaris de provisió de llocs de feina, establir-ne les bases i nomenar els membres dels òrgans de valoració.

Per tot això, i en virtut de les competències que tinc atribuïdes, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer. Modificar l'apartat 1.2 de l'annex 2A de la Resolució que passa a tenir la redacció següent:

1.2. Antiguitat en el cos

1.2.1. Per cada any de serveis efectius prestats en situació de servei actiu com a personal funcionari en el cos o cossos al qual correspon la vacant:

 

2,0000

La fracció d'any es computarà a raó de 0,1666 punts per cada mes complet.

 

Documents justificatius: Full de serveis expedit per l'Administració educativa competent o títol administratiu o credencial amb diligència de les distintes preses de possessió i cessaments que ha tingut des del seu nomenament com a funcionària o funcionari o, si n'és el cas, dels corresponents documents d'inscripció en els registres de personal.

L'Administració justifica d'ofici els serveis prestats en aquesta comunitat que figuren en el barem de la sol·licitud de participació.

1.2.2. Per cada any de serveis efectius com a personal funcionari en altres cossos docents als quals es refereix la LOE del mateix o superior subgrup:

 

1,5000

La fracció d'any es computarà a raó de 0,1250 punts per cada mes complet.

 

Documents justificatius: Full de serveis expedit per l'Administració educativa competent o títol administratiu o credencial amb diligència de les distintes preses de possessió i cessaments que ha tingut des del seu nomenament com a funcionària o funcionari o, si n'és el cas, dels corresponents documents d'inscripció en els registres de personal.

L'Administració justifica d'ofici els serveis prestats en aquesta comunitat que figuren en el barem de la sol·licitud de participació.

1.2.3. Per cada any de serveis efectius com a personal funcionari en altres cossos docents als quals es refereix la LOE de subgrup inferior:

 

0,7500

La fracció d'any es computarà a raó de 0,0625 punts per cada mes complet.

 

Documents justificatius: Full de serveis expedit per l'Administració educativa competent o títol administratiu o credencial amb diligència de les distintes preses de possessió i cessaments que ha tingut des del seu nomenament com a funcionària o funcionari o, si n'és el cas, dels corresponents documents d'inscripció en els registres de personal.

L'Administració justifica d'ofici els serveis prestats en aquesta comunitat que figuren en el barem de la sol·licitud de participació.

En els supòsits contemplats en el subapartat 1.1, al personal funcionari de carrera dels cossos de catedràtics d'ensenyament secundari, d'escoles oficials d'idiomes i d'arts plàstiques i disseny, a efectes d'antiguitat en el centre, se li valoren els serveis prestats com a personal funcionari de carrera dels corresponents cossos de professors, així com els prestats com a personal funcionari de carrera dels antics cossos de catedràtics de batxillerat, d'escoles oficials d'idiomes i de professors de terme d'arts plàstiques i d'oficis artístics.

En els supòsits contemplats en el subapartat 1.2, al personal funcionari de carrera dels cossos de catedràtics d'ensenyament secundari, d'escoles oficials d'idiomes i d'arts plàstiques i disseny, a efectes d'antiguitat en el cos, se li valoren els serveis prestats com a personal funcionari dels corresponents cossos de professors, així com els prestats com a personal funcionari de carrera dels antics cossos de catedràtics de batxillerat, d'escoles oficials d'idiomes i de professors de terme d'arts plàstiques i d'oficis artístics.

Els serveis al·ludits en els subapartats 1.2.2 i 1.2.3 no són tinguts en compte quan han estat simultanis entre si o amb els serveis dels subapartats 1.1.1 o 1.1.2.

Al efectes dels subapartats 1.1.1, 1.1.2, 1.2.1, 1.2.2 i 1.2.3, són computats els serveis que s'han prestat en situació de serveis especials, expressament declarats com a tals en els apartats prevists en l'article 87 del RDLeg 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, com les situacions de la mateixa naturalesa establertes per disposicions anteriors a la llei esmentada. Tanmateix es computa, a aquests efectes, el temps d'excedència per cura de familiars declarada d'acord amb l'article 89.4 del RDLeg 5/2015, de 30 d'octubre, que no pot excedir de tres anys.

Segon. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant la directora general de Personal Docent en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També hi poden interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, a data de signatura electrónica (13 d'octubre de 2022)

La directora general de Personal Docent Per delegació del conseller d'Educació i Formació Professional (BOIB núm. 41, de 25/03/2021) Rafaela Sánchez Benítez