Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MENORCA
FUNDACIÓ FOMENT DEL TURISME DE MENORCA
Núm. 554365
Resolució de la directora de la Fundació Foment del Turisme de Menorca, per la qual es modifica la resolució de la directora de la FFTM, de 07 de setembre de 2022, per la qual s'aproven les bases de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la Fundació Foment del Turisme de Menorca en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors
Antecedents
1. En el BOIB núm.121, de 15 de setembre de 2022, es va publicar la Resolució de la Directora de la FFTM, de dia 07 de setembre de 2022, per la qual s'aproven les bases de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la FFTM en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors.
2. L'apartat 1.b) de les bases de a convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la FFTM en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors, es defineix la línia A Temporada com a la ruta compresa entre el 15 de març al 15 de juny i del 15 de setembre al 31 d'octubre, de 2023 i 2024.
3. Atès que hi ha hagut un error material en la data d'inici de la línia A Temporada, que es recull a les bases, és adient la modificació d'aquesta data al llarg de tot el document de bases de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la FFTM en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors, per tant, es fa necessari modificar l'apartat 1, Objecte, del document de bases, i els annexes A1 i A2.
Fonaments de dret
-Article 3 dels Estatuts de la FFTM, aprovats per acord de Ple del Consell Insular de Menorca en sessió de caràcter ordinari de 17 de novembre de 2014 (BOIB nº 95, de 30 de juny de 2015).
-Acord del Patronat de la Fundació Foment del Turisme de Menorca de data 7 d'octubre de 2020, d'aprovació de la delegació de funcions del Patronat de la nova Direcció/Gerència, correspon a la Directora de la FFTM l'aprovació de la present convocatòria.
-Articles 47 a 53 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
-Article 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per tot això, la Directora de la Fundació Foment del Turisme de Menorca, en us de les atribucions que li son conferides:
RESOL
1.- Aprovar la nova redacció de les Bases de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la FFTM en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors.
2.- Modificar l'apartat 1 (OBJECTE) de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la FFTM en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors, publicada en data 15 de setembre de 2022, al BOIB núm.121, en el sentit següent:
Allà on diu:
«1. OBJECTE
L'objecte d'aquesta convocatòria, pública i oberta, és oferir a les entitats vinculades a les 2 línies d'actuació descrites a continuació, la possibilitat de realitzar convenis de col·laboració en modalitat de co-màrqueting estratègic, per tal de millorar la demanda turística cap a la destinació Menorca, fora dels mesos d'estiu (de 16 de juny a 14 de setembre), tant per al mercat nacional com a internacional.
Les campanyes estan destinades a promocionar Menorca als mercats emissors mitjançant la publicitat de rutes/trajectes turístics directes ja existents o el foment per a la creació de noves rutes/trajectes amb l'aeroport de Menorca (Mahón) i/o ports de Menorca.
Les campanyes estan destinades a promocionar Menorca als mercats emissors mitjançant la publicitat de:
· Les rutes/trajectes directes ja existents amb l'aeroport i/o ports de Menorca i fomentar la creació de noves rutes/trajectes directes l'illa.
a) Per tant, s'estableixen les següents línies d'actuació de co-màrqueting estratègic de connectivitat:
Línia actuació |
Tipus d'entitat |
---|---|
Línia A |
Companyies aèries |
Línia B |
Companyies marítimes |
b) L'objecte de les campanyes a desenvolupar serà:
Línia actuació |
Campanya publicitària de |
---|---|
Línia A |
Rutes aèries directes des dels mercats emissors a l'aeroport de Menorca (Mahón) |
Línia B |
Rutes marítimes directes des dels mercats emissors als ports de l'illa de Menorca en el cas del mercat nacional i directes o indirectes en el cas del mercat internacional. |
Els mercats emissors de la destinació Menorca es detallen a l'ANNEX 6 Pla de connectivitat de Menorca, resultant les següents línies i sublínies d'actuació:
Línia actuació |
Sublínies |
Mercats d'origen/emissors |
---|---|---|
Línia A |
Línia A Hivern |
Regne Unit i França |
Línia A Temporada |
Espanya, França, Itàlia, Regne Unit i Alemanya |
|
Línia B |
Espanya i França |
Es defineix línia A Hivern la ruta compresa des de l'1 de gener al 31 de Març i del de 1 de novembre al 31 de desembre, de 2023 i 2024 (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible).
Es defineix línia A Temporada la ruta compresa des del 15 de Març al 15 de Juny i del 15 de setembre al 31 d'octubre, de 2023 i 2024 (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible).
Es defineix línia B la ruta compresa des del 15 de Març al 15 de Juny i del 15 de setembre al 31 d'octubre, de 2023 i 2024 (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible).
Queden excloses d'aquesta convocatòria les rutes/trajectes interilles.
Es defineix com a RUTA aèria el trajecte d'un vol des de l'aeroport d'origen fins a l'aeroport de destinació. En aquest cas concret, les rutes que es descriuen sempre seran de vols directes entre l'aeroport d'origen i el de destinació.
Es defineix com a RUTA marítima el trajecte d'un vaixell des del port d'origen fins al port de destinació. En el cas del mercat nacional, les rutes que es descriuen sempre seran de trajectes directes entre el port d'origen i el de destinació, mentre que en el cas de mercats internacionals, les rutes podrà ser directes o indirectes.
c) Aquestes campanyes han de promocionar una de les següents opcions:
Línia actuació |
Rutes a promocionar |
---|---|
Línia A |
En cas de companyies aèries: |
· Una única ruta aèria, des d'un aeroport d'un mercat d'origen, a l'aeroport de Menorca (Mahón) |
|
· Un conjunt de rutes aèries, des d'un mateix mercat d'origen, a l'aeroport de Menorca (Mahón) |
|
Línia B |
En cas de companyies marítimes: |
1. Una única ruta marítima, des d'un port d'un mercat d'origen (Península Ibèrica o un altre país), a un únic port de l'illa de Menorca. En el cas de mercats internacionals podran ser rutes directes o indirectes. |
|
2. Un conjunt de rutes marítimes, des d'un mateix mercat d'origen (Península Ibèrica o un altre país) a un únic port de l'illa de Menorca. En el cas de mercats internacionals podran ser rutes directes o indirectes. |
d) Les campanyes 2023 i 2024 respondran als següents terminis segons les línies d'actuació:
Línies d'actuació |
Les campanyes podran desenvolupar-se/executar-se -ambdós inclosos-: |
|
---|---|---|
|
Data inici |
Data de finalització |
Línia A Hivern |
Des de la signatura del conveni |
fins al 31/12/2024 |
Línia A Temporada |
Des de la signatura del conveni |
fins al 31/10/2024 |
Línia B |
Des de la signatura del conveni |
fins al 31/10/2024 |
Línies d'actuació |
El període que es publicitaran en les campanyes 2023 i 2024 és –ambdós inclosos-: |
---|---|
Línia A Hivern (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible) |
Des del 01/01/2023 fins al 31/03/2023 i des del 01/11/2023 fins al 31/12/2023 i des del 01/01/2024 fins al 31/03/2024 i des del 01/11/2024 fins al 31/12/2024 |
Línia A Temporada (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible) |
Des del 15/03/2023 fins al 15/06/2023 i des del 15/09/2023 fins al 31/10/2023 i des del 15/03/2024 fins al 15/06/2024 i des del 15/09/2024 fins al 31/10/2024 |
Línia B (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible) |
Des del 15/03/2023 fins al 15/06/2023 i des del 15/09/2023 fins al 31/10/2023 i des del 15/03/2024 fins al 15/06/2024 i des del 15/09/2024 fins al 31/10/2024 |
Per tant, no es podrà publicitar el període comprès entre el 16 de juny al 14 de setembre de 2023 i 16 juny al 14 de setembre de 2024 |
La campanya tan sols podrà publicitar aquells períodes on les entitats col·laboradores disposin de rutes/trajectes operatives.
No s'acceptaran campanyes iniciades prèviament a la signatura del conveni o que no compleixin amb els requisits estipulats en aquestes bases.
Les entitats hauran de presentar les propostes de les campanyes englobant les dues anualitats 2023 i 2024, de manera que l'entitat que presenti campanya per només 1 any quedarà exclosa.
e) Període mínim d'operativitat de la/les ruta/rutes/trajecte/trajectes que es promocionen amb la campanya segons cada línia d'actuació:
Les entitats col·laboradores s'hauran de comprometre a mantenir la/les ruta/rutes/trajecte/trajectes que es promocionin amb les campanyes, segons els requisits estipulats en el següent quadre que hauran de complir.
Línia actuació |
Sublínies |
Període mínim de operativitat en les anualitats 2023 i 2024 (Obligatorietat de compliment) |
---|---|---|
Línia A |
Línia A Hivern |
Per les rutes tradicionals d'hivern: del dia 1 de gener al 31 de març i del 1 novembre fins 31 de desembre. Hi ha d'haver operativitat cada una de les setmanes compreses dins d'aquests períodes*. |
Línia A Temporada |
Per les rutes tradicionals de temporada: de 15 de març fins a 15 de juny i de 15 de setembre fins a 31 d'octubre. Hi ha d'haver operativitat cada una de les setmanes compreses dins d'aquests períodes. |
|
Línia B |
Per les rutes tradicionals: de 15 de març fins a 15 de juny i de 15 de setembre fins a 31 d'octubre. Hi ha d'haver operativitat cada una de les setmanes compreses dins d'aquests períodes. |
*En la línia A Hivern, excepcionalment, les entitats que es presentin a aquesta línia disposaran d'un 10% de marge de NO compliment de connectivitat directe, sempre que quedi totalment justificat per motius de baixa ocupació. Així i tot, aquesta excepció ha de garantir la connectivitat amb escala, sent l'arribada al destí, com a màxim, de 5 hores des de la sortida programada del punt emissor.
Aquest 10% de marge de no compliment de connectivitat directe, es computarà de manera anual i no serà acumulable d'un any per l'altre. Aixi mateix, les setmanes on NO hi hagi oferta de connectivitat directe mai podran ser consecutives ni estar compreses dins el mateix mes.
La justificació de la baixa ocupació serà lliurada a la Comissió Executiva, en temps i forma segons es determini al conveni de col·laboració.
En el cas que l'entitat sol·licitant cessés d'operar la/es ruta/rutes/trajecte/trajectes que es promocionen amb la campanya, motivades per assumptes operatius o de baixa ocupació o segons el que es recull a l'apartat 16 d'aquestes bases com a circumstància fortuïta i/o de força major, només s'abonarà la quantia proporcional de la campanya executada i justificada.»
Ha de dir:
«1. OBJECTE
L'objecte d'aquesta convocatòria, pública i oberta, és oferir a les entitats vinculades a les 2 línies d'actuació descrites a continuació, la possibilitat de realitzar convenis de col·laboració en modalitat de co-màrqueting estratègic, per tal de millorar la demanda turística cap a la destinació Menorca, fora dels mesos d'estiu (de 16 de juny a 14 de setembre), tant per al mercat nacional com a internacional.
Les campanyes estan destinades a promocionar Menorca als mercats emissors mitjançant la publicitat de rutes/trajectes turístics directes ja existents o el foment per a la creació de noves rutes/trajectes amb l'aeroport de Menorca (Mahón) i/o ports de Menorca.
Les campanyes estan destinades a promocionar Menorca als mercats emissors mitjançant la publicitat de:
· Les rutes/trajectes directes ja existents amb l'aeroport i/o ports de Menorca i fomentar la creació de noves rutes/trajectes directes l'illa.
a) Per tant, s'estableixen les següents línies d'actuació de co-màrqueting estratègic de connectivitat:
Línia actuació |
Tipus d'entitat |
---|---|
Línia A |
Companyies aèries |
Línia B |
Companyies marítimes |
b) L'objecte de les campanyes a desenvolupar serà:
Línia actuació |
Campanya publicitària de |
---|---|
Línia A |
Rutes aèries directes des dels mercats emissors a l'aeroport de Menorca (Mahón) |
Línia B |
Rutes marítimes directes des dels mercats emissors als ports de l'illa de Menorca en el cas del mercat nacional i directes o indirectes en el cas del mercat internacional. |
Els mercats emissors de la destinació Menorca es detallen a l'ANNEX 6 Pla de connectivitat de Menorca, resultant les següents línies i sublínies d'actuació:
Línia actuació |
Sublínies |
Mercats d'origen/emissors |
---|---|---|
Línia A |
Línia A Hivern |
Regne Unit i França |
Línia A Temporada |
Espanya, França, Itàlia, Regne Unit i Alemanya |
|
Línia B |
Espanya i França |
Es defineix línia A Hivern la ruta compresa des de l'1 de gener al 31 de Març i del de 1 de novembre al 31 de desembre, de 2023 i 2024 (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible).
Es defineix línia A Temporada la ruta compresa des del primer dilluns d'abril al 15 de Juny i del 15 de setembre al 31 d'octubre, de 2023 i 2024 (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible).
Es defineix línia B la ruta compresa des del primer dilluns d'abril al 15 de Juny i del 15 de setembre al 31 d'octubre, de 2023 i 2024 (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible).
Queden excloses d'aquesta convocatòria les rutes/trajectes interilles.
Es defineix com a RUTA aèria el trajecte d'un vol des de l'aeroport d'origen fins a l'aeroport de destinació. En aquest cas concret, les rutes que es descriuen sempre seran de vols directes entre l'aeroport d'origen i el de destinació.
Es defineix com a RUTA marítima el trajecte d'un vaixell des del port d'origen fins al port de destinació. En el cas del mercat nacional, les rutes que es descriuen sempre seran de trajectes directes entre el port d'origen i el de destinació, mentre que en el cas de mercats internacionals, les rutes podrà ser directes o indirectes.
c) Aquestes campanyes han de promocionar una de les següents opcions:
Línia actuació |
Rutes a promocionar |
---|---|
Línia A |
En cas de companyies aèries: |
· Una única ruta aèria, des d'un aeroport d'un mercat d'origen, a l'aeroport de Menorca (Mahón) |
|
· Un conjunt de rutes aèries, des d'un mateix mercat d'origen, a l'aeroport de Menorca (Mahón) |
|
Línia B |
En cas de companyies marítimes: |
3. Una única ruta marítima, des d'un port d'un mercat d'origen (Península Ibèrica o un altre país), a un únic port de l'illa de Menorca. En el cas de mercats internacionals podran ser rutes directes o indirectes. |
|
4. Un conjunt de rutes marítimes, des d'un mateix mercat d'origen (Península Ibèrica o un altre país) a un únic port de l'illa de Menorca. En el cas de mercats internacionals podran ser rutes directes o indirectes. |
d) Les campanyes 2023 i 2024 respondran als següents terminis segons les línies d'actuació:
Línies d'actuació |
Les campanyes podran desenvolupar-se/executar-se -ambdós inclosos-: |
|
---|---|---|
|
Data inici |
Data de finalització |
Línia A Hivern |
Des de la signatura del conveni |
fins al 31/12/2024 |
Línia A Temporada |
Des de la signatura del conveni |
fins al 31/10/2024 |
Línia B |
Des de la signatura del conveni |
fins al 31/10/2024 |
Línies d'actuació |
El període que es publicitaran en les campanyes 2023 i 2024 és –ambdós inclosos-: |
---|---|
Línia A Hivern (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible) |
Des del 01/01/2023 fins al 31/03/2023 i des del 01/11/2023 fins al 31/12/2023 i des del 01/01/2024 fins al 31/03/2024 i des del 01/11/2024 fins al 31/12/2024 |
Línia A Temporada (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible) |
Des del 03/04/2023 fins al 15/06/2023 i des del 15/09/2023 fins al 31/10/2023 i des del 01/04/2024 fins al 15/06/2024 i des del 15/09/2024 fins al 31/10/2024 |
Línia B (aquesta línia es considerarà proposta única i indivisible) |
Des del 03/04/2023 fins al 15/06/2023 i des del 15/09/2023 fins al 31/10/2023 i des del 01/04/2024 fins al 15/06/2024 i des del 15/09/2024 fins al 31/10/2024 |
Per tant, no es podrà publicitar el període comprès entre el 16 de juny al 14 de setembre de 2023 i 16 juny al 14 de setembre de 2024 |
La campanya tan sols podrà publicitar aquells períodes on les entitats col·laboradores disposin de rutes/trajectes operatives.
No s'acceptaran campanyes iniciades prèviament a la signatura del conveni o que no compleixin amb els requisits estipulats en aquestes bases.
Les entitats hauran de presentar les propostes de les campanyes englobant les dues anualitats 2023 i 2024, de manera que l'entitat que presenti campanya per només 1 any quedarà exclosa.
e) Període mínim d'operativitat de la/les ruta/rutes/trajecte/trajectes que es promocionen amb la campanya segons cada línia d'actuació:
Les entitats col·laboradores s'hauran de comprometre a mantenir la/les ruta/rutes/trajecte/trajectes que es promocionin amb les campanyes, segons els requisits estipulats en el següent quadre que hauran de complir.
Línia actuació |
Sublínies |
Període mínim de operativitat en les anualitats 2023 i 2024 (Obligatorietat de compliment) |
---|---|---|
Línia A |
Línia A Hivern |
Per les rutes tradicionals d'hivern: del dia 1 de gener al 31 de març i del 1 novembre fins 31 de desembre. Hi ha d'haver operativitat cada una de les setmanes compreses dins d'aquests períodes*. |
Línia A Temporada |
Per les rutes tradicionals de temporada: des del primer dilluns d'abril fins a 15 de juny i de 15 de setembre fins a 31 d'octubre. Hi ha d'haver operativitat cada una de les setmanes compreses dins d'aquests períodes. |
|
Línia B |
Per les rutes tradicionals: des del primer dilluns d'abril fins a 15 de juny i de 15 de setembre fins a 31 d'octubre. Hi ha d'haver operativitat cada una de les setmanes compreses dins d'aquests períodes. |
*En la línia A Hivern, excepcionalment, les entitats que es presentin a aquesta línia disposaran d'un 10% de marge de NO compliment de connectivitat directe, sempre que quedi totalment justificat per motius de baixa ocupació. Així i tot, aquesta excepció ha de garantir la connectivitat amb escala, sent l'arribada al destí, com a màxim, de 5 hores des de la sortida programada del punt emissor.
Aquest 10% de marge de no compliment de connectivitat directe, es computarà de manera anual i no serà acumulable d'un any per l'altre. Aixi mateix, les setmanes on NO hi hagi oferta de connectivitat directe mai podran ser consecutives ni estar compreses dins el mateix mes.
La justificació de la baixa ocupació serà lliurada a la Comissió Executiva, en temps i forma segons es determini al conveni de col·laboració.
En el cas que l'entitat sol·licitant cessés d'operar la/es ruta/rutes/trajecte/trajectes que es promocionen amb la campanya, motivades per assumptes operatius o de baixa ocupació o segons el que es recull a l'apartat 16 d'aquestes bases com a circumstància fortuïta i/o de força major, només s'abonarà la quantia proporcional de la campanya executada i justificada.»
3.- Modificar l'annex A1 de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la FFTM en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors, publicada en data 15 de setembre de 2022, al BOIB núm.121, en el sentit següent:
Allà on diu:
«.......Sublínia d'actuació a què opten i promocionaran amb la campanya: (indicar amb X)
Sublínia |
Mercats a elegir |
Les campanyes podran desenvolupar-se/executar-se |
La temporada que publicitarà la campanya (ambdós inclosos) és: |
|||
Data inici |
Data Finalitz. |
Data inici |
Data Finalitz. |
|||
□ |
Hivern |
Regne Unit, França |
Signatura del contracta |
31/12/2024 |
01/01/2023 01/11/2023 i 01/01/2024 01/11/2024 |
31/03/2023 31/12/2023 i 31/03/2023 31/12/2023 |
□ |
Temporada |
Espanya, França, Itàlia, Regne Unit i Alemanya |
Signatura del Contracta |
15/10/24 |
15/03/2023 15/09/2023 i 15/03/2024 15/09/2024 |
15/06/2023 31/10/2023 i 15/06/2024 31/10/2024 |
.........»
Ha de dir:
«.....Sublínia d'actuació a què opten i promocionaran amb la campanya: (indicar amb X)
Sublínia |
Mercats a elegir |
Les campanyes podran desenvolupar-se/executar-se |
La temporada que publicitarà la campanya (ambdós inclosos) és: |
|||
Data inici |
Data Finalitz. |
Data inici |
Data Finalitz. |
|||
□ |
Hivern |
Regne Unit, França |
Signatura del contracta |
31/12/2024 |
01/01/2023 01/11/2023 i 01/01/2024 01/11/2024 |
31/03/2023 31/12/2023 i 31/03/2023 31/12/2023 |
□ |
Temporada |
Espanya, França, Itàlia, Regne Unit i Alemanya |
Signatura del Contracta |
15/10/24 |
03/04/2023 15/09/2023 i 01/04/2024 15/09/2024 |
15/06/2023 31/10/2023 i 15/06/2024 31/10/2024 |
.......»
4.- Modificar l'annex A2 de la convocatòria per a la realització de convenis de col·laboració de co-màrqueting estratègic amb la FFTM en accions que fomentin la demanda cap a la destinació Menorca amb els mercats emissors, publicada en data 15 de setembre de 2022, al BOIB núm.121, en el sentit següent:
Allà on diu:
«....Sublínia d'actuació a què opten i promocionaran amb la campanya: (indicar amb X)
|
Sublínia |
Mercats a elegir |
Les campanyes podran desenvolupar-se/executar-se |
La temporada que publicitarà la campanya (ambdos inclosos) es |
||
Data inici |
Data Finalitz. |
Data inici |
Data Finalitz. |
|||
□ |
Hivern |
Regne Unit, França |
Signatura del conveni |
31/12/2024 |
01/01/2023 31/03/2023 01/11/2023 31/12/2023 i 01/01/2024 31/03/2024 01/11/2024 31/12/2024 |
|
□ |
Temporada |
Espanya, França, Itàlia, Regne Unit i Alemanya |
Signatura del conveni |
31/10/2024 |
31/03/2023 15/06/2023 15/09/2023 31/10/2023 i 31/03/2024 15/06/2024 15/09/2024 31/10/2024 |
.....»
Ha de dir:
«....Sublínia d'actuació a què opten i promocionaran amb la campanya: (indicar amb X)
|
Sublínia |
Mercats a elegir |
Les campanyes podran desenvolupar-se/executar-se |
La temporada que publicitarà la campanya (ambdos inclosos) es |
||
Data inici |
Data Finalitz. |
Data inici |
Data Finalitz. |
|||
□ |
Hivern |
Regne Unit, França |
Signatura del conveni |
31/12/2024 |
01/01/2023 31/03/2023 01/11/2023 31/12/2023 i 01/01/2024 31/03/2024 01/11/2024 31/12/2024 |
|
□ |
Temporada |
Espanya, França, Itàlia, Regne Unit i Alemanya |
Signatura del conveni |
31/10/2024 |
03/04/2023 15/06/2023 15/09/2023 31/10/2023 i 01/04/2024 15/06/2024 15/09/2024 31/10/2024 |
....»
5.- Ordenar la publicació d'aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al perfil de la web de la Fundació Foment del Turisme de Menorca.
Maó, 28 de setembre de 2022
La directora de la FFTM Elena Costa Coll