Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 524211
Edicte de l'aprovació de la ratificació de la resolució número 146, de dia 02/09/2022, de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, referent a Delegar a l’Administració de la Comunitat Autònoma, mitjançant l’Escola Balear d’Administració Pública les competències relatives a l’aprovació de les bases i la gestió del procés selectiu per a proveir 6 places d’agent de policia local corresponents a l’OPO 2020 (3) i a l’OPO 2022 (3)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l'Ajuntament de Ciutadella, en sessió ordinària de dia 15 de setembre de 2022, va acordar aprovar la ratificació de la resolució número 146, de dia 02/09/2022, amb la qual s'acordar:

PRIMER. Delegar a l'Administració de la Comunitat Autònoma, mitjançant l'Escola Balear d'Administració Pública les competències relatives a l'aprovació de les bases i la gestió del procés selectiu per a proveir 6 places d'agent de policia local corresponents a l'OPO 2020 (3) i a l'OPO 2022 (3), delegació que inclou la de dur a terme tots els actes materials i jurídics que integren el procediment d'oposició segons les bases de la convocatòria i les normes sobre policies locals i funció pública aplicables, així com totes les actuacions que siguin necessàries per al funcionament normal del procés selectiu, incloses les resolucions de reclamacions i els recursos potestatius de reposició que, si escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu.

Com a mínim els actes objecte de delegació són:

- Recepcionar i gestionar les sol·licituds de participació i la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la convocatòria, així com el cobrament de les taxes que es preveuen en la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

- Elaborar les resolucions de les llistes, tant les provisionals com les definitives, de les persones admeses i excloses en els procediments.

- Gestionar l'operatiu necessari per al desenvolupament material dels exercicis.

- Notificar i publicar els actes administratius i les resolucions relacionats amb el procés selectiu.

- Determinar la composició del tribunal qualificador, nomenar-ne els membres i resoldre les possibles recusacions

- Proposar l'adjudicació de destinacions dels aspirants que superin l'oposició perquè l'ajuntament corresponent els nomeni personal funcionari en pràctiques.

- Resolució de reclamacions i recursos potestatius de reposició que, si escau, es presentin i que derivin de la fase d'oposició del procés selectiu.

SEGON. Establir que les competències i obligacions que resten i assumeix l'Ajuntament de Ciutadella son les següents:

- Efectuar el nomenament de funcionaris en pràctiques de l‘ajuntament, una vegada conclosa la fase d'oposició i publicada la proposta d'adjudicació definitiva de les places que són objecte del procés unificat.

- Emetre l'informe motivat sobre el desenvolupament de la fase de pràctiques i enviar-lo al tribunal qualificador per tal que el valori, en els termes que estableix el Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s'aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears.

- Resoldre les reclamacions i els recursos sobre el desenvolupament de la fase de pràctiques.

- Fer el nomenament com a funcionaris de carrera de l'ajuntament de les persones que hagin superat la fase de pràctiques.

- Sufragar les despeses que es generin a l'EBAP una vegada executades les actuacions que es descriuen en g) el punt 2. b d'aquest annex. L'EBAP ha de presentar a cada ajuntament la certificació del cost real de les despeses generades i la imputació que correspon a cada un dels ajuntaments participants en el procés unificat de forma proporcional al nombre de places ofertes.

- Publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la delegació de la competència. A efectes del que estableix l'article 188.4.b) s'entén que aquesta Resolució suposa l'acceptació prèvia de la competència per part de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat.

TERCER. Comunicar aquest acord a la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat i a l'Escola Balear d'Administració Pública per al seu coneixement i als efectes pertinents.

QUART. Sotmetre a la consideració del Ple de l'Ajuntament la ratificació d'aquests acords de delegació, i procedir a la seva publicació en el BOIB. "

 

Ciutadella de Menorca en la data de la signatura electrònica (16 de setembre de 2022)

L'alcaldessa Joana Gomila Lluch