Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SES SALINES

Núm. 379450
Bases de la convocatòria borsa extraordinària i urgent per a la cobertura en comissio de serveis d'una plaça de la categoria d'oficial del cos de la policia local de Ses Salines

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

PRIMERA. Escala i Grup: administració especial, subescala serveis especials, classe policia local, categoria oficial, Grup C, subgrup C1.

SEGONA. Objecte: crear una borsa extraordinària i urgent, mitjançant el sistema de concurs, per a la cobertura, quan un lloc de treball amb dotació pressupostària no tengui titular o quedi vacant de manera temporal o definitiva, i pugui ser ocupat en comissió de serveis de caràcter voluntari, amb personal funcionari de carrera del mateix grup i escala que compleixi els requisits establerts per ocupar-lo.

TERCERA. Normativa: Seran d'aplicació en aquesta convocatòria: La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 4/2013, de 17 juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, modificada per la Llei 11/2017, de 20 de desembre; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública; el Decret 100/2012, de 7 de desembre, que estableix els criteris de revalidació i actualització dels diplomes dels cursos d'aptitud dels policies locals de les Illes Balears; el Decret 40/2019, de 24 de maig, reglament de les policies locals de les Illes Balears; el Decret Llei 1/2017, de 13 de gener, de modificació de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, i de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de mesures en matèria de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, i altres disposicions legals vigents en matèria de policia local de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears Illes Balears.

QUARTA. Requisits de les persones aspirants: per participar en aquesta convocatòria, les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents referits en la data de finalització del termini d'admissió de sol·licituds:

a) Tenir la nacionalitat espanyola.

b) Tenir els 18 anys fets.

c) Estar en possessió del títol de Batxillerat, tècnic o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l'estranger, caldrà aportar la corresponent homologació del Ministeri d'Educació i Ciència, o d'una universitat espanyola. La titulació s'ha d'acreditar mitjançant l'expedició dels títols corresponents de l'autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixaautoritat podrà declarar també l'equivalència de títols.

d) Tenir la condició de personal funcionari de carrera del cos de la Policia Local de l'Ajuntament de Ses Salines en la categoría de Polica Local en el moment de l'aprovació de les bases que regeixen la convocatoria i una antiguitat mínima de 2 anys en situación de servei actiu en aquesta categoría .

e) No patir cap malaltia o defecte físic o psicofísic que impedeixi o menyscabi el correcte desenvolupament de les funcions, en relació amb el quadre d'exclusions de l'annex 5 delDecret 40/2019, de 24 de maig, reglament de les policies locals de les Illes Balears.

f) No haver estat separat o separada del servei de l'Administració local, autonòmica o estatal, ni estar inhabilitat ni inhabilitada per a l'exercici de la funció pública.

g) No estar sotmès a cap causa d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.

h) Estar en possessió dels permisos de conducció de les classes A i B.

i) Compromís de portar armes de foc i, si cal, a utilitzar-les, mitjançant declaració jurada.

j) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell B2 mitjançant certificat emès per l'òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern dels Illes Balears o equivalent per l'administració d'acord amb la normativa vigent.

CINQUENA. Protecció de dades personals: de conformitat amb l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals, s'informa a les persones aspirants que les dades personals contingudes a la sol·licitud d'admissió, la documentació que l'acompanyi i la que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal del qual és responsable l'Ajuntament de Ses Salines, i que té per finalitat, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució d'aquesta convocatòria.

Cas que sigui necessari, algunes dades personals poden ser publicades al BOIB, al tauler d'edictes de l'Ajuntament i al lloc web d'aquesta institució (www.ajsessalines.net) d'acord amb el que disposen les bases d'aquesta convocatòria i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

SISENA. Procediment: la creació d'una borsa extraordinària i urgent per a la provisió mitjançant comissió de serveis d'una plaçade la categoria d'oficial del cos de la Policia Local de Ses Salines, es regirà pel sistema de concurs, de acord amb els articles 190 i 192 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat per Decret 40/2019, de 24 de maig.

Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal tengués coneixement que algun aspirant no compleix un o diversos dels requisits exigits en aquesta convocatòria, l'alcalde, prèvia audiència a l'interessat, haurà de proposar-ne l'exclusió i es comunicarà, als efectes oportuns, a la persona aspirant les inexactituds o falsedats consignades en la seua sol·licitud d'admissió.

SETENA. Comissió de serveis i funcionament de la borsa: la comissió de serveis finalitza quan el lloc de treball es proveeix amb caràcter definitiu o si la persona titular s'incorpora.

El lloc de treball ocupat en comissió de serveis ha de ser inclòs en la següent convocatòria de selecció o provisió pel sistema que correspongui, tret que tengui titular.

El personal funcionari en comissió de serveis té dret a la reserva del lloc de treball de procedència i percep les retribucions corresponents al lloc que efectivament ocupa.

Tendran la condició de persones disponibles en la borsa aquelles que formin part de la borsa i es trobin en situació de servei actiu, excepte aquelles que es trobin en situació d'incapacitat temporal de llarga durada o accident de treball de llarga durada a l'Ajuntament de Ses Salines.

Tendran la condició de persones no disponibles en la borsa aquelles que formin part de la borsa i no es trobin en situació de servei actiu, en situació de suspensió de funcions i aquelles que es trobin en situació d'incapacitat temporal de llarga durada o accident de treball de llarga durada a l'Ajuntament de Ses Salines.

El nomenament en comissió de serveis es regeix per l'ordre de puntuació resultant de la suma de mèrits d'acord amb aquesta convocatòria, en ordre de major a menor, sempre que tenguin la condició de persones disponibles.

La resolució amb la composició de la borsa objecte d'aquesta convocatòria en comissió de serveis, es publicarà al tauler d'anuncis i al lloc web www.ajsessalines.net.

VUITENA. Sol·licitud i documentació: Les sol·licituds per participar en el borsa es s'han d'adreçar a l'alcalde de l'Ajuntament de Ses Salines i s'han d'ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex I).

També es podran presentar mitjançant els sistemes previstos a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS tal i com estableix l'article 192.8 del Decret 40/2019 de 24 de maig, reglament de les policies locals de les Illes Balears, comptadors a partir del dia següent a la publicació de les bases i la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

La no presentació de les sol·licituds en el termini adequat i en la forma escaient determinarà la no admissió de les persones aspirants.

Les persones aspirants han d'adjuntar a la sol·licitud, correctament emplenada, l'original o la fotocòpia compulsada de la documentació que s'indica a continuació:

a) Declaració responsable de les persones aspirants que compleixen totes les condicions exigides a la base quarta, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.

b) Fotocòpia compulsada del Document Nacional d'Identitat en vigor, o el resguard de la sol·licitud de renovació.

c) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.

d) Fotocòpia compulsada dels permisos de conducció A i B en vigor, o amb el resguard de la sol·licitud de renovació.

e) Fotocòpia compulsada acreditativa del coneixement del nivell B2 de la llengua catalana.

f) Relació dels mèrits aportats segons model annex II, en què es recullin ordenadament els mèrits al·legats, estructurada segons els blocs en què es divideix el barem de mèrits recollit a la base onzena.

g) La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en la forma establerta a la base novena d'aquesta convocatòria. La comissió de valoració no valorarà els mèrits que no s'acreditin juntament amb la instància de sol·licitud de participació en el procés selectiu.

h) A la sol·licitud, haurà de constar-hi una adreça de correcu electrònic i telèfon, a efectes de comunicació amb l'Ajuntament de Ses Salines.

NOVENA. Admissió de les persones aspirants: Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en un termini màxim de tres dies hàbils es publicarà al tauler d'anuncis i al lloc web de l'Ajuntament la resolució per la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la identitat de les quals s'indicarà amb el número de document nacional d'identitat de la persona aspirant.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, per esmenar el defecte o adjuntar el document que sigui preceptiu, i se'ls advertirà que es considerarà no presentada la sol·licitud si no escompleix el requeriment. Un cop finalitzat el termini i esmenades, si escau, les sol·licituds, l'alcalde dictarà resolució en el termini màxim de tres dies hàbils, aprovant la llista definitiva de persones admeses i excloses, que serà publicada al tauler d'anuncis i al lloc web de l'Ajuntament.

Finalitzat el termini de presentació d'al·legacions a la llista provisional d'admesos i exclosos, cas que no existeixin, es considerarà la llista provisional aprovada com a definitiva sense necessitat de publicació.

DESENA. Tribunal qualificador.

1. L'òrgan encarregat de la selecció és el tribunal qualificador, que es determinarà per resolució de l'Ajuntament de Ses Salines. S'ha de publicar en el tauler d'anuncis i al web corporatiu, la composició del tribunal qualificador, abans de la publicació de la llista definitiva d'admesos i exclosos.

2. L'òrgan de selecció serà col·legiat, la seua composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i es procurarà, així mateix, la paritat entre dona i home. La seua composició serà predominantment tècnica i els membres hauran d'estar en possessió de titulació o especialització igual o superior a l'exigida per a l'accés a la plaça convocada.

3. El personal d'elecció o de lliure designació política, els funcionaris interins i el personal eventual no poden formar part dels òrgans de selecció. Tampoc poden formar-ne part els representants dels empleats públics, sense perjudici de les funcions de vigilància i custòdia del bon desenvolupament del procediment selectiu. Els representants sindicals que participin en el procediment selectiu, amb aquestes funcions de vigilància i custòdia, han d'estar acreditats i com a màxim pot haver-n'hi un per cada sindicat amb un màxim de quatre en cada procediment.

4. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, i no es podrà ostentar en representació o a compte de ningú altre.

5. El tribunal qualificador estarà constituït per cinc membres, i se n'ha de designar el mateix nombre de suplents:

a) President o presidenta: designat per l'Ajuntament de Ses Salines entre el personal funcionari de carrera.

b) Vocals: un vocal proposat per la Direcció General d'Interior competent en matèria de coordinació de policies locals, un altre proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública i un de designat per l'Ajuntament de Ses Salines.

c) Secretari o secretària: designat per l'Ajuntament de Ses Salines, amb veu i vot.

6. El tribunal pot acordar la incorporació de personal assessor o especialistes en totes o alguna de les proves, que pot actuar amb veu però sense vot.

7. El tribunal no es podrà constituir ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense la presidència ni la secretaria, i les seues decisions s'adoptaran per majoria.

8. Els membres del tribunal poden ser nomenats entre els membres de la corporació o entre el personal al servei de les administracions públiques.

9. Els membres del tribunal s'abstindran d'intervenir, i ho notificaran a l'autoritat convocant, quan concorri alguna de les circumstàncies previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

10. Les decisions adoptades pel tribunal es poden recórrer en les condicions que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

11. Són funcions del tribunal qualificador:

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.

b) Requerir, si escau, a les persones aspirants que hagin acreditat mèrits amb defectes formals per tal que els esmenin, o quan necessitin l'aclariment d'algun dels mèrits acreditats dins el termini i en la forma adequada.

c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones que formen part de la borsa.

d) Resoldre les reclamacions presentades per les persones aspirants en el termini establert i en la forma adequada.

e) Elevar a l'Alcaldia la composició definitiva de la borsa.

f) Expedir els justificants d'assistència que demanin els aspirants.

ONZENA. Puntuació màxima i documentació que s'ha de presentar: El barem de mèrits és el que s'estableix a l'annex 6 del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat per Decret 40/2019, de 24 de maig.

La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 60 punts, d'acord amb el que s'estableix en els apartats següents, per a cada tipus de mèrit. Els mèrits que al·leguin les persones candidates s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la còpia compulsada de la documentació següent:

a. Antiguitat: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.

b. Cursos i accions formatives: certificats d'aprofitament, certificats d'assistència i certificats d'impartició de cursos d'accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l'Escola Balear d'Administració Pública o homologats o concertats per l'EBAP, per universitats de l'àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l'Estat espanyol o centres que imparteixen plans de formació contínua.

c. Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (dret i revés). En cas de presentació de títols d'estudis fets a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

d. Coneixement de la llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

e. Coneixement d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.

Barem de puntuació de mèrits: El tribunal avaluarà els mèrits que les persones aspirants al·leguin i hagin justificat correctament, d'acord amb el barem següent i l'Ajuntament establirà els criteris de valoració amb la puntuació máxima que consideri pertinent tal i com ve regulat a l'articule 192.9 del Decreto 40/2019 de 24 de maig, Reglament Marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears:

1. Antiguitat:

La puntuació màxima d'aquest apartat serà de 4 punts. Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a personal funcionari en qualsevol categoria de policia local, com a policia en un ajuntament que no hagi constituït cos de policia local o com a policia auxiliar: 0.5 punts per any.

La data de referència per fer la valoració és la de finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació i s'ha d'acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments corresponents.

2. Cursos i accions formatives

S'han de valorar els cursos i les accions formatives següents:

Els diplomes o els certificats de cursos i activitats formatives impartits per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l'Escola Balear d'Administració Pública o que tenguin la condició de concertats o homologats per l'EBAP, els cursos d'interès policial manifest superats en universitats en l'àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l'Estat espanyol amb centres de formació acreditats i els plans de formació contínua, amb un certificat que acrediti que s'han superat amb aprofitament o, si escau, amb certificat d'assistència, que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de treball que s'hagi de cobrir. A aquest efecte, es consideren directament relacionats amb les funcions de qualsevol lloc de treball els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere, diversitat sexual i de gènere, delictes d'odi i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local.

Els cursos o les accions formatives de contingut idèntic només es poden valorar una vegada. En aquest cas, s'ha de valorar l'acció formativa amb més hores de durada.

No han de ser objecte de valoració els cursos que s'exigeixin com a requisit específic del lloc de treball convocat.

2.1 Formació relacionada amb l'àrea professional.

2.1.1 Accions formatives relacionades.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 12 punts. Es valoren, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix. En concret, només es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d'acord amb els criteris que s'indiquen a continuació:

- Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora.

- Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora.

- Per cada certificat d'haver impartit cursos d'accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix: 0,0075 punts per hora.

Pel que fa als cursos o activitats expressats en crèdits, s'entén que cada crèdit equival a 10 hores.

No es valoren els certificats que no indiquin el nombre d'hores o crèdits, el contingut de la formació o que tinguin un contingut indefinit.

No es valorarà la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, excepte que s'hagi fet un canvi substancial en el contingut.

2.1.2 Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocat. La puntuació màxima d'aquest apartat és de 4 punts.

a) Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt

b) Títols propis de graduat universitari relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol , fins a un màxim de 1,5 punts.

c) Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d'1,5 punts. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

2.2 Formació no relacionada amb l'àrea professional.

2.2.1 Accions formatives no relacionades.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 6 punts. S'han de valorar, per a cada lloc de treball, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s'accedeix, es consideren d'interès general. En concret, només s'ha de valorar per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l'EBAP.

a) Per cada certificat d'aprofitament: 0,005 punts per hora

b) Per cada certificat d'assistència: 0,0025 punts per hora

2.2.2 Formació universitària no oficial no relacionada.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 1 punts.

a) Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim de 0,5 punts.

b) Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere o formació sanitària: 0,05 per crèdit ECTS, fins a un màxim de 0,5 punts. Els títols amb càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valoren en aquest apartat.

3. Estudis acadèmics oficials:

S'han de valorar els estudis o titulacions oficials amb validesa en tot el territori nacional que siguin de nivell superior a la titulació exigida per ingressar en la categoria del lloc de treball. En cas de presentació de títols d'estudis cursats a l'estranger, s'haurà d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

La valoració d'una titulació implica que no es valori la de nivell inferior o de primer o segon cicle que sigui necessària per obtenir-la.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 28 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 6 punts.

b) Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l'ensenyament artístic superior: 2,5 punts, fins a un màxim de 7,5 punts.

c) Per cada llicenciatura, arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent: 3 punts, fins a un màxim de 12 punts.

d) Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1 punt. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d'obtenir els punts de l'apartat obtendran 0,5 punts, d'acord amb l'article 12.10 del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre.

e) Per a cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 1,5 punts.

4. Coneixements de Català:

Es valoren els certificats expedits per l'EBAP, expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats, o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent fins a una puntuació màxima de 4 punts:

a) Certificat C1 (abans nivell C) o equivalent: 2 punts

b) Certificat C2 (abans D) o equivalent: 3 punts

c) Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA (abans E): 1 punt.

S'ha de valorar únicament el certificat que correspongui al nivell més alt aportat per la persona interessada. En el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s'acumula a la de l'altre certificat que s'acrediti.

5. Coneixement d'altres llengües:

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d'una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d'idiomes (EOI), les universitats, l'EBAP, altres escoles d'administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc Comú Europeu, amb una puntuació màxima de 1 punt segons els criteris que s'indiquen a la taula següent:

Nivells del Marc comú europeu

EOI

Universitats, escoles d'administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, equivalents als nivells del Marc comú europeu

Altres nivells

EBAP

Puntuació

 

 

 

1r curs de nivell inicial

0,02

 

 

 

2n curs de nivell inicial

0,04

A1

0,07

0,05

1r curs de nivell elemental

0,05

A2

0,11

0,06

2n curs de nivell elemental

0,06

B1

0,15

0,09

1r curs de nivell mitjà

0,09

B1+

0,19

0,12

2n curs de nivell mitjà

0,12

B2

0,22

0,19

1r curs de nivell superior

0,19

B2+

0,26

0,22

2n curs de nivell superior

0,22

C1

0,30

0,26

 

 

C2

0,33

0,30

 

 

Els altres certificats equivalents als nivells del Marc Comú Europeu es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d'idiomes.

D'una mateixa llengua, només es valoren els títols de nivell superior.

DOTZENA. Recursos.

Contra la resolució que aprova les bases, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant del mateix òrgan que l'ha dictada, conformement amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació de les bases. En aquest cas, no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s'ha de presentar al registre general d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan la resolució no s'hagi resolt i notificat en el termini d'un mes, comptadors des de l'endemà de la seua interposició. En aquest cas, quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb el que estableix l'article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa, davant el Jutjat del contenciós administratiu, en un termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de rebre aquesta notificació. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

 

Ses Salines, a la data de la signatura electrònica (7 de juliol de 2022)

(El batle Juan Rodríguez Ginard)

 

ANNEX I SOL·LICITUD PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS, PER A LA COBERTURA EN COMISSIÓ DE SERVEIS D'UNA PLAÇA DE LA CATEGORIA OFICIAL DE POLICIA LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE SES SALINES.

SOL·LICITANT

NOM I LLINATGES:

DNI:

ADREÇA:

CODI POSTAL:

MUNICIPI:

ILLA:

PROVÍNCIA:

PAÍS:

TELÈFON MÒBIL:

ADREÇA ELECTRÒNICA:

Totes aquestes dades queden protegides en aplicació de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i de la normativa reglamentària de desplegament.

EXPOSA: que vista la publicació al BOIB núm. ___ de data __ de ______ de 2019 de la convocatòria d'una borsa extraordinària per a la cobertura provisional en comissió de serveis, d'una plaça de la categoria d'Oficial del Cos de la Policia de l'Ajuntament de Ses Salines.

DECLARA: que compleix tots els requisits exigits a la base quarta de la convocatòria.

SOL·LICITA: que es tengui per presentada aquesta sol·licitud dins el termini concedit a l'efecte i sigui admesa per poder participar en el procés de selecció mitjançant el sistema de concurs.

Lloc, data i signatura

 

 

 

BATLE DE L'AJUNTAMENT DE SES SALINES.

 

ANNEX II

RELACIÓ DE MÈRITS APORTATS ASPIRANT (nom, llinatges i DNI):

ASPIRANT(llinatges, nom)

NIF

Antiguitat (indicau Ajuntament i mesos complets)

Ajuntaments Illes Balears:

-

-

-

-

-

-

Cossos o forces de seguretat estatals, policies locals d'altres CCAA, policies autonòmiques o exèrcit professional:

-

-

 

ESTUDIS ACADÈMICS OFICIALS (indicau títul)

-

-

-

CONEIXEMENTS DE LLENGUES (indicau idioma i nivell)

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

CURSOS DE FORMACIÓ (indicau títol i hores)

CURSOS DE FORMACIÓ (indicau títol i hores)

Accions formatives relacionades amb l'àrea professional (indicau també impartició)

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de treball convocant

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Accions formatives no relacionades amb l'àrea professional

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Formacó Universitària no oficial no relacionada amb l'àrea professional

-

-

-

-

-

-