Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 373472
Resolució del director gerent de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic titulat mitja o d'una tècnica titulada mitjana de suport en investigació per a la Plataforma d’Assaigs Clínics i Suport Metodològic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic titulat mitja o d'una tècnica titulada mitjana de suport en investigació per a la gestió d'assaigs clínics de la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic de l'IdISBa (veure annex adjunt).

 

Palma, 4 de juliol de 2022

El director gerent de la Fundació Sergio Camacho Clavijo

 

ANNEX 1 Convocatòria per a la contractació d'un tècnic titulat mitja o d'una tècnica titulada mitjana  de suport en investigació per a la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per a poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'una tècnica titulada mitjana o d'un tècnic titulat mitjà per a la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic.

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOC

El procés per a la contractació d'un tècnic titulat mitja o d'una tècnica titulada mitjana  de suport en investigació per a la gestió dels assaigs clínics i suport metodològic de l'IdISBa amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de grau en Ciències de la Salut.
  • Tenir el certificat B2 de català.
  • Tenir el certificat B1 d'anglès.
  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Formulari d'autoavaluació emplenat (annex 3 de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Col·laborar amb el cos d'investigació en la inclusió de pacients de l'estudi tenint en compte els criteris d'inclusió i exclusió i esquema de l'estudi.
  • Garantir que la recollida de dades s'ajusti als requisits exigits al projecte i pel comitè d'ètica d'investigació corresponent.
  • Garantir el compliment dels procediments de protocol.
  • Recollir dades clíniques a assaigs clínics, tant de forma escrita com en format electrònic.
  • Recollida d'informació de les històries clíniques i introducció de dades a la base de dades de l'estudi.
  • Actualització de la base de dades.
  • Col·laborar a l'anàlisi d'estadística de dades.
  • Manteniment de l'arxiu de l'investigador i de tota la documentació de l'estudi.
  • Respondre a les qüestions que vagin sorgint durant el procés de revisió de dades (queries).

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears o mitjançant el correu electrònic1 del seu Departament de Recursos Humans: idisba.rrhh@ssib.es.  

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.  

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds. 

1Els documents adjunts al correu electrònic han d'estar en format PDF i comprimits a un únic ZIP

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop vençut el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Miquel Fiol Sala, director científic de l'IdISBa.
  • Margalida Frontera Borrueco, tècnica d'Infraestructures i Laboratoris de l'IdISBa.
  • Francisco de Borja García-Cosío Piqueras, coordinador de la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic de l'IdISBa.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de candidats i candidates.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa 

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta llista serà publicada a la web de la Fundació.  

La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.  

VIII. Modalitat de contractació

  • Tipus de contracte: indefinit.
  • Remuneració: 24 500 € euros bruts anuals en 12 pagues.

IX. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han presentat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.

  2. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

  3. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

  4. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

  5. Publicacions: un exemplar de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.  

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases). 

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits. 

X. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal.

1. Formació relacionada (3.5 punts màx.)

  • Cursos de formació en bones pràctiques clíniques o en gestió d'assaigs clínics. (0.02 punts per cada 10 hores acreditades de formació; 1 punt màx.)
  • Cursos de formació en bases de dades (Access i EnCore). (0.02 punts per cada 10 hores acreditades de formació; 1.75 punts màx.)
  • Formació complementària relacionada amb la investigació. (0.02 punts per cada 10 hores acreditades de formació; 1.25 punts màx.)

2. Experiència laboral relacionada (4.5 punts màx.)

  • Serveis prestats a l'àmbit sanitari públic en tasques pròpies del lloc de treball. (0.04 punts per mes acreditat; 1 punt màx.)
  • Serveis prestats a l'àmbit públic a tasques pròpies del lloc de treball. (0.02 punts per mes acreditat; 0.5 punts màx.)
  • Serveis prestats a l'empresa privada a tasques pròpies del lloc de treball. (0.01 punts per mes acreditat; 0.25 punts màx.)
  • Experiència demostrable:
    • En gestió d'assaigs clínics. (0.5 punts)
    • En gestió de bases de dades. (0.5 punts)
    • En l'ús de plataformes de lectura automatitzada de qüestionaris d'estudi d'investigació. (0.25 punts)
  • Col·laboració a projectes d'investigació en ciències de la salut (1.5 punts màx.):
    • Col·laboració a projectes públics competitius. (0.25 punts per projecte)
    • Col·laboració a projectes privats d'assaigs clínics. (0.5 punts per projecte)

3. Coneixement d'idiomes (1 punt màx.)

  • Català:
    • Certificat C1. (0.25 punts)
    • Certificat C2. (0.5 punts)
  • Anglès:
    • Certificat B2. (0.25 punts)
    • Certificat C1 o superior. (0.5 punts)

4. Entrevista personal (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder acarar-los en cas de no haver-los aportat acarats prèviament amb la sol·licitud.

El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi el Departament de Recursos Humans. 

No fer l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

 

ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'un tècnic titulat mitjà o d'una tècnica titulada mitjana de suport en investigació per a la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:                                                             Cognoms:

DNI/NIE:

Direció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'una tècnica titulada mitjana o d'un tècnic titulat mitjà de suport en investigació per a la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic de la  Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit.
    • Títol de llicenciatura o grau en Ciències de la Salut. (Document 1.1)
    • Certificat català B2. (Document 1.2)
    • Certificat anglès B1. (Document 1.3)
  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar número a l'autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per formar part del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic titulat mitjà o d'una tècnica titulada mitjana de suport en investigació per a la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

Signatura

 

 

ANNEX 3 AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés per a la contractació d'un tècnic titulat mitja o d'una tècnica titulada mitjana  de suport en investigació per a la Plataforma d'Assaigs Clínics i Suport Metodològic

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. FORMACIÓ

3.5

 

 

Cursos de formació en bones pràctiques clíniques o en gestió d'assaigs clínics (0.02 punts per cada 10 h)

1

 

 

Cursos de formació en bases de dades (0.02 punts per cada 10 h)

1.75

 

 

Formació complementària relacionada amb la investigació

(0.02 punts per cada 10 h)

1.25

 

 

2. EXPERIÈNCIA LABORAL

4.5

 

 

Serveis prestats a l'àmbit sanitari públic en tasques pròpies del lloc de treball (0.04 punts per mes)

1

 

 

Serveis prestats a l'àmbit públic en tasques pròpies del lloc de treball

(0.02 punts per mes)

0.5

 

 

Serveis prestats a l'empresa privada a tasques pròpies del lloc de treball (0.01 punts per mes)

0.25

 

 

Experiència acreditada en gestió d'assaigs clínics

0.5

 

 

Experiència acreditada en gestió de bases de dades

0.5

 

 

Experiència acreditada en l'ús de plataformes de lectura automatitzada de qüestionaris d'estudis d'investigació

0.25

 

 

Col·laboració a projectes d'investigació en ciències de la salut (0.25 punts per projecte públic competitiu; 0.5 punts per projecte privat d'assaig clínic)

1.5

 

 

3. CONEIXEMENT D'IDIOMES

1

 

 

C1 de català

0.25

 

 

C2 de català

0.5

 

 

B2 d'anglès

0.25

 

 

C1 o superior d'anglès

0.5

 

 

4. ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (Exemple: certificat B2 d'anglès de l'EOI)