Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 373337
Aprovació de les bases reguladores i convocatòria per a la concessió, al municipi d’Andratx, de subvencions a les associacions del terme per dur a terme actuacions d'interès públic, social o comercial que promoguin el desenvolupament socioeconòmic del municipi

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per la Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada dia 01 de juliol de 2022, es varen aprovar les bases reguladores i convocatòria per a la concessió, al municipi d'Andratx, de subvencions a les associacions del terme per dur a terme actuacions d'interès públic, social o comercial que promoguin el desenvolupament socioeconòmic del municipi, i que diuen així:

Article 1. Objecte i finalitat

La finalitat d'aquesta convocatòria és regular les condicions i el procediment per a la concessió, per part de l'Ajuntament d'Andratx, de subvencions a les associacions empresarials del municipi d'Andratx per dur a terme actuacions d'interès públic, social o comercial que promoguin el desenvolupament socioeconòmic del municipi d'Andratx.

Les actuacions hauran de ser d'interès públic, social o comercial i estar emmarcades dins un dels següents objectius:

  • Afavorir la cooperació entre l'Ajuntament d'Andratx i el sector associatiu comercial.
  • Fomentar la participació del teixit comercial, impulsant el treball de les entitats comercials.
  • Fomentar els valors socials, culturals i les noves formes de participació en els comerços.
  • Fomentar valors de civisme i convivència comercial.
  • Fomentar el respecte al medi ambient a través de la reducció de plàstics i residus en els comerços.
  • Promoure la igualtat d'oportunitats comercials en l'accés als serveis i programes.
  • Promoure, defensar i garantir els drets comercials de la ciutadania.
  • Promoure campanyes d'animació i promoció comercial del petit i mitjà comerç del municipi.
  • Modernitzar i transformar el petit i mitjà comerç a través d'eines digitals.

Article 2. Règim jurídic

Per tots els casos no prevists en aquesta convocatòria serà aplicable:

  • Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de dades Nacionals de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.
  • Llei 7/1985, 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.
  • Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOIB 276, de 18 de novembre, de 2003).
  • Reial Decret 887/2006, pel qual s'aprova el reglament que desenvolupa la Llei general de subvencions (BOIB 176 de 25 de juliol de 2006).
  • Llei 39/2015, de dia 1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOIB 236 de 2 d'octubre de 2015).
  • Ordenança general de subvencions d'Andratx 2017 (BOIB nº47 de 20 d'abril de 2017).
  • Bases d'execució del Pressupost Municipal per a l'exercici 2022.

Article 3. Beneficiaris

Poden ser entitats beneficiàries les associacions incloses dins l'àmbit empresarial, comercial o de la restauració, sense finalitat de lucre, amb domicili social al municipi d'Andratx abans de la publicació de la convocatòria i que desenvolupen la seva activitat al municipi d'Andratx; constituïdes abans de la publicació de les bases.

Article 4. Requisits generals

1.- Les associacions hauran d'estar incloses dins l'àmbit empresarial, comercial o de la restauració i desenvolupar la seva activitat al municipi d'Andratx. Per ser considerades associació beneficiària els estatuts han d'incloure fins o activitats pròpiament empresarials o comercials.

2.- Les actuacions subvencionables s'hauran d'haver dut a terme entre dia 1 de gener de 2020 i 31 d'octubre de 2022, i estar emmarcades dins els objectius establerts a la convocatòria i les actuacions descrites a l'article 5.

3.- Totes les actuacions s'hauran d'haver desenvolupat dins el municipi d'Andratx.

4.- La quantitat màxima a rebre per cada associació, independentment de la quantia sol·licitada, serà d'un màxim de 10 000 €.

5.- Estar inscrit en el Registre d'Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

6.- Estar inscrit l'entitat del Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament d'Andratx.

7.- No estar sotmès a cap de les prohibicions per ser beneficiari que estableix l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, Llei General de Subvencions.

Article 5. Actuacions subvencionables

1.- Creació de projectes per a fomentar la compra en els comerços del municipi.

2.- Difusió i campanyes de màrqueting per a donar a conèixer els comerços.

3.- Activitats de dinamització de zones comercials del municipi.

4.- Disseny i execució de pàgines web i campanyes en xarxes socials que contribueixin a facilitar la informació comercial als clients.

5.- Jornades per a donar a conèixer els productes locals dels comerços.

6.- Organització de fires, mercats i esdeveniments per a fomentar la compra.

7.- Activitats de digitalització per als comerços.

8.- Activitats de formació per a empleats dels comerços.

9.- Activitats que promouen la desestacionalització comercial.

10.- Accions que fomentin la reducció d'envasos i residus en els comerços.

11.- Accions que fomentin el reciclatge de residus comercials.

Article 6. Termini i lloc de presentació de sol·licituds

1.- El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2.- Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, de la següent forma:

  • TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/). Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.

*D'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú, en tot cas estan obligats a relacionar-se per mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, els següents subjectes:

a) Les persones jurídiques.

b) Les entitats sense personalitat jurídica.

c) Aquells que exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzin amb les Administracions públiques en exercici d'aquesta activitat professional. En tot cas, dins aquest col·lectiu s'entendran inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.

d) Aquells que representin a un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

e) Els treballadors de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic, en la forma que es determini reglamentàriament en l'Administració.

Per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'Administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica. En cas que es faci un requeriment a la persona interessada, l'ordre d'entrada serà el del moment en què es presenta la documentació correcta i completa.

Article 7. Documentació a presentar per a la sol·licitud

1.- Sol·licitud signada pel representant legal de l'entitat (ANNEX I) .

2.- Còpia del CIF de l'entitat i DNI de la persona representant. En el cas que la sol·licitud la faci un representant legal haurà de presentar una autorització de representació amb els documents d'identificació d'interessat i representant (Certificat digital de representació o estatuts de constitució).

3.-Documents que acreditin la personalitat del sol·licitant i, en el seu cas, la representació de qui signa la sol·licitud (còpia de l'escriptura de constitució o modificació, l'Acta fundacional i estatuts i copia del NIF, etc.)

4.- Declaració responsable de què el sol·licitant no concorre cap de les circumstàncies que impedeixen obtenir la condició de beneficiari de subvencions públiques establertes en l'article 13 de la llei general de subvencions.

5.- Una memòria descriptiva de les actuacions amb el següent contingut mínim per possibilitar la valoració de la sol·licitud i signada pel representant legal de l'entitat (ANNEX II):

a) Descripció detallada de les actuacions, documentació justificativa (fotografies, cartells, etc) i relació directa amb les actuacions subvencionables establertes a l'article 5 d'aquestes bases. Les activitats han d'estar directament relacionades amb l'associació sol·licitant, els comerços del municipi i el terme municipal d'Andratx i desenvolupades entre l'1 de gener de 2020 i el 31 de desembre de 2022. Relació de necessitats per fer l'activitat.

b) Ubicació de les actuacions, zones del municipi beneficiades i repercussió socioeconòmica.

c) Cronograma de les actuacions.

d) Recursos econòmics. Pressupost d'ingressos i despeses de les activitats o factures. Els pressupostos han de relacionar-se amb l'activitat descrita en el punt anterior. Factures corresponents de cada despesa a nom de l'associació sol·licitant.

e) Nombre de persones que puguin resultar beneficiàries de l'activitat i el seu impacte al municipi d'Andratx.

f) Si n'és el cas, participació en actes del municipi programats o impulsats per l'Ajuntament d'Andratx.

g) Proposta d'actuacions que donin continuïtat al projecte l'any 2022.

Tota la documentació justificativa de les actuacions ha d'estar a nom de l'entitat sol·licitant.

5.- Llistat de socis que es comprometin a efectuar la totalitat o part de les activitats que fonamenten la concessió de la subvenció en nom i per compte de l'associació art. 8 Ordenança.

6.- Certificació d'estar al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Agència Estatal i Autonòmica d'Administració Tributària ( l'AEAT i CCAA ).

7.- Certificació d'estar al corrent en les obligacions amb la Seguretat Social.

8.- Model SEPA

a) En el cas que el creditor sigui persona jurídica, mitjançant signatura i segell de l'entitat bancària corresponent.

b) En el cas que el creditor sigui persona física, la signatura i el segell de l'entitat bancària poden substituir-se per certificat de titularitat bancària o per un document bancari que acrediti aquesta titularitat.

Article 8. Finançament de les actuacions

Les ajudes econòmiques regulades a aquestes bases s'abonaran amb càrrec a l'aplicació pressupostària número 430.48901 ('Àrea de Promoció Econòmica i Comerç) del pressupost general de l'Ajuntament d'Andratx aprovat definitivament en data 27 de gener de 2022 i publicat al BOIB número 035 de 10 de març de 2022, per quantia màxima de 30.000€.

Article 9. Criteris objectius d'atorgament i quanties de les ajudes

L'import de la subvenció per a cada un dels beneficiaris dependrà de l'ordre d'entrada amb un màxim per sol·licitant de 10.000 €. En el cas que no s'exhaureixi el crèdit, l'òrgan competent podrà repartir la quantia sobrant entre les associacions beneficiaries dividint la quantia total sobrant entre el nombre d'associacions que han obtingut la subvenció atorgant la mateixa quantia a totes, sempre que es justifiqui la despesa mitjançant l'aportació de la documentació establerta a l'article 7 d'aquestes bases; d'acord amb allò previst a l'article 22.1

Article 10. Obligacions dels beneficiaris

1.- Sotmetre's a les actuacions de comprovació, a efectuar per l'òrgan concedent o entitat col·laboradora, si escau, així com qualsevol altre de comprovació i control financer que pugui dur a terme els òrgans de control pertinents, tant nacionals com comunitaris, aportant quanta informació li sigui requerida en l'exercici de les actuacions anteriors. I conservar els documents que demostren que compleix els requisits per ser beneficiària de l'ajuda.

2.- Procedir al reintegrament en els casos previstos en aquesta convocatòria i la normativa aplicable.

3.- Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i de la resta de documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable a la beneficiària en cada cas, amb la finalitat de garantir l'adequat exercici de les facultats de comprovació i control.

4.- Comunicar les ajudes obtingudes per la mateixa finalitat i la seva quantia.

5.- Aquelles altres obligacions previstes a l'article 14 de la Llei 38/2003 General de Subvencions; destacant la de poder acreditar que es troba al corrent del compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat social, d'acord amb l'article 14.1 e) LGS i 22 i següents del Real Decret 887/2006 pel qual s'aprova el Reglament de la Llei General de Subvencions, amb anterioritat a la proposta del pagament final de la subvenció.

Article 11. Òrgan competent per la concessió de subvencions

Serà competent per a la concessió d'ajudes, com a òrgan facultat per a l'autorització i disposició de la despesa corresponent, la Batlia. Si bé, per delegació, la competència d'aquesta resolució correspon a la Junta de Govern Local en virtut de Decret de Batlia 1945/2021, de 31 de maig de 2021.

Article 12. Compatibilitat amb altres subvencions

Aquestes ajudes seran compatibles amb qualsevol altra subvenció, ajut, ingrés o recurs procedent d'altres administracions o ens, públics o privats, regionals, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i sense perjudici del que al respecte pogués establir la normativa reguladora de les subvencions concurrents.

Article 13. Procediment de concessió

El procediment de selecció dels beneficiaris es farà mitjançant concurrència no competitiva, en virtut de la qual en aquells casos en què, atesa la naturalesa de la subvenció, existeixi concurrència, però aquesta no tingui la nota de competitiva, s'aplicarà el règim d'avaluació individualitzada. I s'entendrà per «règim d'avaluació individualitzada» aquell procediment de concurrència no competitiva on els expedients seran tramitats i resolts a mesura que es vagin presentant, a mesura que aquestes entrin en el registre de l'òrgan competent, encara que no hagi finalitzat el termini de presentació, i en tant que existeixi crèdit pressupostari per a això. Si s'esgota el crèdit destinat a la convocatòria abans de la finalització de la presentació, cal suspendre la concessió de noves ajudes mitjançant resolució publicada al BOIB. A aquest règim li seran aplicables les normes del procediment de concurrència competitiva contemplades a l'Ordenança, llevat els aspectes relatius a la característica específica de «competitivitat» que per la naturalesa d'aquest tipus de subvencions no resulti aplicable. No serà obligatòria la constitució de la comissió avaluadora sinó que correspondrà a l'òrgan instructor la realització d'ofici de l'avaluació de les sol·licituds conform els criteris, forma i prioritats de valoració establerts a la convocatòria. Destacant que, si la sol·licitud o documentació presentada no reuneix els requisits establerts en la convocatòria es requerirà la persona interessada perquè la complementi, en el termini màxim i improrrogable dels deu dies hàbils següents, amb indicació que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la seva petició, amb la resolució prèvia dictada en els termes que preveu l'art. 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Article 14. Justificació econòmica i termini.

És obligació de l'associació beneficiària justificar les despeses duites a terme com a associació. Aquestes despeses hauran d'estar degudament justificades emplenant la memòria justificativa (ANNEX IV). S'hauran de descriure les activitats duites a terme directament relacionades amb les activitats subvencionables de l'article 5 d'aquesta convocatòria i s'adjuntaran les factures de les despeses de cadascuna de les activitats. Les factures hauran d'estar a nom de l'associació per a ser admeses. No s'admetran factures ja presentades com a justificants d'altres subvencions atorgades. El termini per a la presentació de la justificació econòmica serà fins al 15 de novembre del 2022

Si la documentació justificativa presentada no reuneix els requisits establerts en la convocatòria es requerirà a la persona interessada perquè la complementi, en el termini màxim i improrrogable de deu dies hàbils següents, amb indicació que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit en la seva petició, amb la resolució prèvia dictada en els termes que preveu l'art. 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Article 15. Reformulació de les sol·licituds

Atès que la subvenció té per objecte el finançament d'activitats a desenvolupar pel sol·licitant, si l'import de la subvenció de la proposta de resolució sigui inferior al qual figura en la sol·licitud presentada, es podrà instar del beneficiari la reformulació de la seva sol·licitud per ajustar els compromisos i les condicions a la subvenció atorgable.

Article 16. Règim de concurrència no competitiva, criteris de valoració i selecció de les entitats beneficiàries.

1.- El procediment de concessió de les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es tramita pel sistema de concurrència no competitiva, ja que no és necessària la comparació i la prelació en un únic procediment, d'acord amb el que disposa l'article 55.1 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel que s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, així com l'article 18 de la Ordenança municipal de subvencions d'Andratx.

2.- Les sol·licituds de subvenció es tramiten i resolen per ordre de presentació, segons la data i l'hora d'entrada, en funció del compliment dels requisits que s'hi estableixen, sempre que la sol·licitud i la documentació que s'hagi d'aportar sigui completa, i fins que s'exhaureixi el crèdit disponible. En cas que es faci un requeriment a la interessada, la ordre d'entrada serà el del moment en que es presenta la documentació completa i correcta

3.- Les sol·licituds s'han de resoldre individualment a mesura que tenguin entrada en el registre de l'òrgan competent, encara que no s'hagi exhaurit el termini de presentació de les sol·licituds.

Article 17. Règim de pagament

La liquidació i pagament dels ajuts es farà una vegada comprovada la documentació aportada. I el pagament s'efectuarà mitjançant transferència al compte bancari designat pel beneficiari en el model SEPA.

En cas que l'associació així o demani, mitjançant instancia general, es pot sol·licitar una bestreta del 80% del import sol·licitat una vegada concebuda la subvenció.

Article 18. Reintegrament

Per a l'aplicació del reintegrament s'estarà a les causes i el procediment establerts a l'article 57 de l'ordenança de subvencions i als articles 36 i SS. de la llei 38/2003 General de Subvencions.

Article 19. Criteris per al possible incompliment. Infraccions i sancions

El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables és el que s'estableix en els articles 55 i següents de la Llei 38/2003 General de Subvencions, i 102 i següents del Real Decret 887/2006 pel qual s'aprova el Reglament General de Subvencions.

Article 20. Publicació de la convocatòria i de la concessió

En compliment dels articles 18 de la Llei 38/2003 General de Subvencions, l'Ajuntament d'Andratx ha d'enviar informació sobre aquesta convocatòria i sobre les resolucions de concessió que en derivin a la Base de Dades Nacional de Subvencions; en els termes establerts al Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual s'aprova la Base de Dades Nacional de subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.

L'extracte de la convocatòria s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears per conducte de la Base de Dades Nacional de Subvencions, s'ha de penjar en el web de l'Ajuntament d'Andratx, i se li donarà la màxima difusió possible entre les persones que hi poden estar interessades.

Les resolucions de concessió de les ajudes i els successius anuncis que es desprenguin de la present convocatòria es publicaran en la web de l'Ajuntament i al tauler d'anuncis.

 

(Signat electrònicament: 4 de juliol de 2022

El batle Antoni Mir Salvà)

 

SOL·LICITUD SUBVENCIONS (ANNEX I) ASSOCIACIONS EMPRESARIALS D'ANDRATX

1.- Dades d'identificació de l'associació:

Nom social: _________________________________________________________.

CIF: _________________ Número de registre: _____________________________.

Domicili social: _____________________________.

Localitat:_______________.CP:______________ Província: _________________.

Telèfon: _______________ Correu electrònic: _____________________________.

2.- Dades del representant legal o persona autoritzada (Adjuntar documentació relativa a l'autorització):

Nom i llinatges: ______________________________________________________.

DNI___________________________.

Domicili: ____________________________________________________________.

Localitat:_____________. CP:____________. Provincia: _____________________. Telèfon: _______________________. Correu electrònic:______________________.

Representa l'entitat sol·licitant en qualitat de: _______________________________.

3.- Documentació adjunta:

 

Còpia CIF de l'entitat i DNI de la persona representant

 

Còpia estatuts de l'entitat sol·licitant.

 

Una memòria descriptiva de les actuacions signada pel representant legal de l'entitat (ANNEX II).

 

Certificació d'estar al corrent en el compliment d'obligacions tributàries amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària.

 

Certificació d'estar al corrent en les obligacions amb la Seguretat Social.

 

Model SEPA

 

Declaració responsable sol·licitud subvencions a les associacions (Annex II).

4.- Altres

 

 

 

 

 

Protecció de dades

Consentiment i Deure d'Informar als Interessats sobre Protecció de Dades. Informació bàsica sobre protecció de dades. Identificació del tractament: Comerç. Responsable: Ajuntament d'Andratx. Finalitat: Subvencions comerç. Legitimació: desenvolupament de les competències municipals conferides per la legislació estatal reguladora de les subvencions. Destinataris: Segons el que preveu la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. Drets: La persona sol·licitant té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets previstos a la normativa de protecció de dades.

Informació Addicional: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre la protecció de Dades en la següent adreça electrònica: https://andratx.sedelectronica.es/privacy

Per tot això:

( ) He estat informat de què aquesta entitat tractarà i guardarà les dades aportades a aquest formulari i en la documentació que l'acompanya per a la realització d'actuacions administratives.

SOL·LICITO

Que se'm tingui per presentada la sol·licitud i els documents adjunts, i previs els tràmits oportuns, se'm concedeixi la mencionada subvenció per quantitat total de d'acord amb el contingut de les bases indicades.

Andratx, _______________________ de 2022.

Signatura: ___________________________.

 

DECLARACIÓN RESPONSABLE (ANNEX II)

DECLARACIÓ RESPONSABLE SOL·LICITUD SUBVENCIONS A LES ASSOCIACIONS

Persona Declarant

Llinatges

 

Nom

 

NIF/NIE

Càrec

 

 

Nom de la associació

                                                                                                                                                      CIF

Domiciliació de la associación

Direcció

 

N.º / Km

 

Bloc

 

Escala

 

Planta

 

Porta

Municipi

 

Província

 

Codi Postal

 

Dades de contacte

Telèfon

 

Correu electrònic

 

 

DECLARO, SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

 

Que l'associació no concorre en cap de les circumstàncies que impedeixen tenir la condició de beneficiari/a de subvencions públiques, establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre General de Subvencions

 

Que totes les actuacions es duran a terme dins del municipi d'Andratx

 

 

Que l'associació es compromet a mantenir el compliment dels requisits descrits en la convocatòria durant el període inherent al reconeixement i exercici del dret al cobrament de la subvenció.

 

Que, en cas d'haver rebut una altra subvenció, no s'estan utilitzant factures ja presentades com a justificant d'aquesta subvenció o subvencions.

 

Que no es presenten factures que ja han estat presentades per a la justificació d'altres subvencions.

 

 

En

 

a

 

de

 

de

 

Signatura o signatura electrònica

 

MEMÒRIA DESCRIPTIVA (ANNEX III)

1.- Objecte de la memòria

L'objecte de la present memòria és participar en la convocatòria de les subvencions que posa en marxa l'Ajuntament d'Andratx dirigides a associacions empresarials d'Andratx amb la finalitat de fomentar el desenvolupament socioeconòmic del municipi.

2.- Actuacions desenvolupades o a desenvolupar (projectes)

Descripció detallada de les actuacions, documentació justificativa (fotografies, fulletons, cartells, etc.) i relació directa amb les actuacions subvencionables establertes a l'article 5 d'aquestes bases. Les activitats han d'estar directament relacionades amb l'associació sol·licitant, les empreses del municipi i el terme municipal d'Andratx i desenvolupades entre l'1 de gener de 2020 i el dia de publicació d'aquestes bases. Relació de necessitats per fer l'activitat (llicències, permisos, etc.).

3.- Ubicació de les actuacions i zones del municipi beneficiades per la repercussió socioeconòmica.

4.- Cronograma/ temporalització de les actuacions.

  • Activitat 1:
  • Activitat 2:
  • Activitat 3:
  • Activitat 4:

5.- Recursos econòmics. Pressupost d'ingressos i despeses de les activitats.

Els recursos econòmics han de relacionar-se amb l'activitat descrita en els punts anteriors. El llistat de despeses ha d'anar acompanyat de les factures/pressupost corresponents i estar a nom de l'entitat sol·licitant. En cas d'haver rebut ingressos afegir descripció i relació dels ingressos.

Actuacions

Document justificatiu (factura/pressupost)

Objecte

Quantia

Activitat 1:

 

 

 

 

Activitat 2:

 

 

 

 

Activitat 3:

 

 

 

 

QUANTITAT TOTAL SOL·LICITADA

 

5.- Impacte de les actuacions

Nombre de persones que puguin resultar beneficiàries de l'activitat i el seu impacte al municipi d'Andratx.

6.- Si n'és el cas, participació en actes del municipi programats o impulsats per l'Ajuntament d'Andratx.

7.- Proposta d'actuacions que donin continuïtat a les actuacions l'any 2022.

 

MEMÒRIA JUSTIFICATIVA (ANNEX IV)

1.- Objecte de la memòria

L'objecte de la present memòria és justificar les despeses realitzades a les diferents activitats organitzades per part de l'associació sol·licitant de la subvenció.

2.- Actuacions desenvolupades

Descripció detallada de les actuacions, documentació justificativa (fotografies, fulletons, cartells, etc.) i relació directa amb les actuacions subvencionables establertes a l'article 5 d'aquestes bases. Les activitats han d'estar directament relacionades amb l'associació sol·licitant, les empreses del municipi i el terme municipal d'Andratx i desenvolupades entre l'1 de gener de 2020 i el 31 de desembre de 2022. Relació de necessitats per fer l'activitat (llicències, permisos, etc.).

2.- Ubicació de les actuacions i zones del municipi beneficiades per la repercussió socioeconòmica.

  • Activitat 1:
  • Activitat 2:
  • Activitat 3:
  • Activitat 4:

3.- Cronograma/ temporalització de les actuacions.

  • Activitat 1:
  • Activitat 2:
  • Activitat 3:
  • Activitat 4

4.- Recursos econòmics. Despeses de les activitats.

Els recursos econòmics han de relacionar-se amb l'activitat descrita en els punts anteriors. El llistat de despeses ha d'anar acompanyat de les factures corresponents i estar a nom de l'entitat sol·licitant. En cas d'haver rebut ingressos afegir descripció i relació dels ingressos.

Actuacions

Document justificatiu (factura/factures )

Quantia

Descripció/relació d'ingresos

Activitat 1:

 

 

 

 

Activitat 2:

 

 

 

 

Activitat 3:

 

 

 

 

Activitat 4:

 

 

 

 

Activitat 5:

 

 

 

 

Activitat 6:

 

 

 

 

Activitat 7:

 

 

 

 

QUANTITAT TOTAL

 

La qual cosa es fa pública pel seu general coneixement.