Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 362634
Extracte de l'acord de junta de govern local de l'ajuntament de Santa Eulària des Riu de data 23 de juny de 2022, pel qual s'aprova la convocatòria per a la concessió de subvencions per a entitats de cultura popular i tradicional d’Eivissa sense ànim de lucre per a l’any 2022

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

BDNS (Identif.): 635620

De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.by 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions (https://www.infosubvenciones.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/635620)

Primer. Entitats beneficiàries

Podran ser beneficiàries d'aquestes subvencions les persones jurídiques que hagin de realitzar les activitats que fonamenta el seu atorgament i reuneixin els requisits següents:

-Tenir el seu domicili social al municipi de Santa Eulària des Riu.

-Estar al corrent de les seues obligacions tributàries enfront de la Seguretat Social.

-No tenir deutes amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

-No trobar-se sotmeses a cap dels supòsits de prohibició per ser beneficiari de subvencions establerts en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. De conformitat amb el que estableix l'article 26 del Reial decret 887/2006 de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, s'acreditarà no estar incurs en cap de les prohibicions previstes en l'article 13 de la LGS, mitjançant la presentació de declaració responsable davant l'òrgan que concedeix la subvenció, segons el model de declaració responsable de l'annex 1, aprovat per a aquesta convocatòria.

-Estar inscrites en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu amb anterioritat a la finalització del termini de presentació d'instàncies.

-En compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, no estar sancionades o condemnades en els últims tres anys per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, sancionades per resolució administrativa ferma o condemnades per sentència judicial ferma. A aquest efecte, les entitats sol·licitants presentaran el model Annex 1. Declaració responsable, aprovada per aquesta convocatòria.

Segon. Objecte

L'objecte d'aquestes bases és regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvencions que atorgui l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, a través de la Regidoria de Cultura, destinades a donar suport a les activitats de les entitats de cultura popular i tradicional sense ànim de lucre de Santa Eulària des Riu, per a l'any 2022.

Tercer. Bases reguladores

Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvenciones estan contingudes en les Bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'any 2022, aprovats inicialment en Ple de la Corporació en sessió ordinària celebrada en data 18 de novembre de 2021 i publicada la aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 173 del 18/12/2021.

Quart. Consignació pressupostària

L'import màxim que es destinarà a aquestes subvencions serà de 45.000 euros amb càrrec a la partida 3341-48009 de l'exercici pressupostari de l'any 2022. L'òrgan competent per a l'atorgament de les subvencions podrà optar per no esgotar el pressupost total previst.

L'import a concedir a cada entitat subvencionada es determinarà en relació amb els punts assignats.

Cinquè. Terminis i lloc de presentació de les sol·licituds

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals a partir de l'endemà de la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria.

Les sol·licituds, acompanyades de la documentació exigida en el punt 9 de la present, s'han de presentar en el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

Sisè. Sol·licitud i documentació necessària

Les sol·licituds es formularan mitjançant un model de sol·licitud d'ajuda econòmica (instància general de l'Ajuntament) i memòria del projecte, adjuntant la documentació següent:

  1. Annex 1- Declaració responsable.

  2. Annex 2 – Declaració responsable de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local, les que s'obtinguin en el futur.

  3.  Annex 3. Autorització per sol·licitar certificats tributaris i de Seguretat Social. En el cas de no autoritzar a l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar en nom de l'associació els certificats de trobar-se al corrent de pagament amb l'Agència Tributària i enfront de la Seguretat Social, l'associació haurà d'aportar-los obligatòriament.

  4. Fotocòpia DNI i NIF del representant de l'associació.

  5. Certificat del secretari amb les dades bancàries per al pagament de l'import de la subvenció.

  6. Programació per a l'any 2021 que inclogui els projectes i les activitats a realitzar per a les quals se sol·licita la subvenció amb indicació del pressupost de despeses i ingressos previst per executar-les, desglossat per a cada una de les activitats.

  7. Com a justificació de les activitats descrites en el punt 8.1 de la present, es presentarà carta d'invitació de l'entitat organitzadora i publicitat, si n'hi hagués, de l'esdeveniment. En el cas de les activitats promogudes directament per l'Ajuntament s'adjuntarà d'ofici a la sol·licitud la justificació necessària.

  8. Com a justificació del punto 8.2. de la present s'aportarà el llistat d'alumnes dels cursos organitzats.

  9. Com a justificació del punt 8.3. de la present, s'aportarà la documentació següent:

  1. Invitació oficial del festival o de l'entitat organitzadora.

  2. Fotocòpia del DNI de tots els membres de l'entitat que s'hagin desplaçat.

  3. Programa del festival que inclogui les actuacions de l'entitat peticionària.

  4. Factures originals dels bitllets de les persones desplaçades (balladors i balladores, sonadors i dos directius) o, en el cas que el viatge no s'hagi realitzat a l'hora de presentar les sol·licituds, es podran presentar pressupostos oficiales, quedant obligat el sol·licitant, a la hora de presentar la justificació econòmica, a presentar les factures originals i tota la documentació que requereixi el compte justificatiu.

  5. Retalls de premsa amb notícies, en cas d'haver-ni, sobre la participació de l'entitat en el festival o esdeveniment. 

  1. Com a justificació de l'apartat “8.2.f) Adquisició d'utensilis mobles, eines específiques per al treball de taller artesanal” presentaran les factures del material adquirit al costat del seu justificant de pagament.

11. Com a justificació de l'apartat 8.2.h) factures justificatives o pressupostos oficials en cas que no s'hagi realitzat a l'hora de presentar les sol·licituds, obligant el sol·licitant, a l'hora de presentar la justificació econòmica, a presentar les factures originals i tota la documentació que requereixi el compte justificatiu.

L'Ajuntament pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

 

Signat digitalment en Santa Eulària des Riu, (29 de juny de 2022)

L'alcaldessa María del Carmen Ferrer Torres