Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 342325
Bases específiques que regiran el procés selectiu per constituir una borsa per cobrir llocs de feina de la categoria de Tècnic/a Superior Jurídic/a per a l'Àrea Jurídica de la Fundació Bit (JUR01-22)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d'aplicació.

Segona.- La feina consisteix en gestionar i dirigir els aspectes jurídics de la Fundació BIT: contractació, àrea immobiliària, urbanisme, aspectes fiscals, defensa jurídica, i qualsevol altre activitat relativa a l' activitat de l'ens.

S'ofereix un contracte de durada determinada per substituir a una persona treballadora o per a cobrir temporalment un lloc de treball durant el procés de selecció o promoció, per a la seva cobertura

definitiva, grup de classificació A, salari brut anual per a temps complet de 34.975,75.-€, amb un horari de dilluns a divendres entre les 08:00h i les 15:30h, règim flexible d'entrada i de sortida. Condicions laborals que afavoreixen la conciliació de la vida laboral i familiar, dies d'assumptes propis i la possibilitat d'adherir-se al Pla de Teletreball de l'entitat.

Tercera.- Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d'acord amb l'article 57 de l'EBEP.

  • Tenir 16 anys d' edat complerts i no haver arribat a l' edat de jubilació forçosa.

  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.

  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen al lloc de feina que s'ofereix.

  • Estar en possessió de la titulació de Llicenciat o Grau en Dret o titulació equivalent.

  • Certificat de català nivell C1.

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una Comissió de selecció:

President: Ana Maria Fons Recuenco (titular) Cap del Servei Jurídic d'Administració Electrònica DGMAD; Teresa Espases González, Cap del departament de coordinació  (suplent)

Vocal: Pilar Romero Otero (titular), Tècnica Superior Jurídica; María José López-Polín Hernanz (suplent)  Cap àrea Econòmica-Financera

Secretària: Sonia Plaza García (titular) Administrativa Recursos Humans; Raquel Díaz Martín (suplent) Cap àrea Recursos Humans

Quinta.- El procés selectiu constarà de 3 fases:

Els/les aspirants hauran d'aportar la documentació justificativa (original i fotocòpia) a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l'horari entre les 09:00h i les 13:00h. També es pot remetre mitjançant correu electrònic seleccion@fundaciobit.org o a través de correu postal, en ambdós casos amb còpia acarada de la titulació universitària i del certificat del nivell de català. No seran admeses en el procés de selecció les candidatures que no es presentin en el termini i amb la forma abans descrites.

  • Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web https://www.fundaciobit.org/es/tag/ofertes-de-feina-es/ i a les oficines de l'entitat)

  • Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).

  • Curriculum Vitae

  • Titulació de Llicenciat/da o Grau en Dret o titulació equivalent.

  • Certificat C1 de català (s'ha d'aportar certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat)

Les persones interessades en participar a la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional de persones admeses i excloses amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

La Comissió de selecció emetrà la llista definitiva persones admeses i començarà la següent fase. Només els candidats o les candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 1 – Prova de coneixements (5 punts)

Prova tipus test amb 50 preguntes d'opció múltiple (4 opcions). De cada pregunta solament una resposta serà correcta. Es demanaran preguntes del següent temari:

  • Part I     Gestió Pública, igualtat d'oportunitats i transparència.
  • Part II    Dret Administratiu:

Contractació pública

  • Part III Funció Pública i Dret Laboral
  • Part IV Dret Civil

Aquesta prova tindrà una durada de 60 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,10 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,03 punts, arrodonint al segon decimal.

La puntuació màxima és de 5 punts. Només els/les candidats/es que superin la prova de coneixements amb una puntuació de 2 punts o superior podran continuar amb el procés de selecció.

Fase 2 – Entrevista personal (1 punt)

Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, autonomia i capacitat resolutiva.

Fase 3 – Valoració dels mèrits (4 punts)

1-Experiència professional com a assessor/a jurídic/a o advocat/da encarregat/da de dret administratiu fins a un màxim de 3,5 punts:

  • En empresa pública o del sector públic o com a assessor/a jurídic/a o advocat/da encarregat/da de dret administratiu per a empresa pública o del sector públic a raó de 0,006 punts per dia treballat
  • En empresa privada com a assessor jurídic/a o advocat/da a raó de 0,004 punts per dia treballat

L'experiència professional es justificarà amb:

  • Informe de vida laboral
  • Curriculum Vitae (on s'han d'especificar les tasques desenvolupades, les de nivell jurídic i les de dret administratiu, així com el temps que s'ha treballat en elles)
  • Contracte de treball o certificat adequat de l'ocupador

També s' haurà d' aportar:

  • Declaració jurada de la veracitat de les dades, Annex I
  • Autobaremació dels mèrits, Annex II

2-Coneixements de català: Certificació de nivell C2 o LA , 0,5 punts.

S'ha d'aportar certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitat.

Conclosa la valoració dels mèrits, la Comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els/les aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s'obrirà un termini de cinc dies hàbils, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

La Comissió de selecció, els dos dies hàbils següents, valorarà les al·legacions i elaborarà la llista definitiva que s'elevarà al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

En el cas que diversos candidats/es obtinguin la mateixa puntuació, el criteri per a establir l'ordre de prelació de la puntuació final, serà el següent: Ser dona, a causa de la representació inferior al 40%, del gènere femení en la categoria de Tècnic Superior en la Fundació Bit, d'acord amb l'article 43 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes; Puntuació de l'experiència professional; Puntuació de l'entrevista personal

Es conformarà llavors una borsa que s'ordenarà en funció de la puntuació obtinguda en el procés. Es preveu una quota de reserva per a persones amb discapacitat del 7%.

Quan es produeixi una vacant en la categoria s'oferirà el lloc de treball a la primera persona de la llista. Les citacions es realitzaran via correu electrònic. Si en 48 hores no s'aconsegueix localitzar al/la candidat/a es passarà a la persona següent per estricte ordre de prelació.

Són causes de no exclusió de la borsa de treball:

a) Estar en període de gestació, de maternitat o de paternitat, adopció o acolliment permanent o pre-adoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.

b) Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració de l'Estat, de l'Administració de la CAIB o de qualsevol ens del sector públic d'acord amb la delimitació que fa l'article 2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la CAIB.

c) Patir malaltia o incapacitat temporal.

Aquestes circumstàncies hauran de justificar-se adequadament per deixar-ne constància la seva situació de no disponibilitat que es mantindrà fins que l'interessat o la interessada manifesti per escrit (en un termini no superior a deu dies) el canvi en la seva situació. La falta de comunicació en el termini establert determina passar a l'últim lloc de la llista.

Quan una persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el lloc de treball, tret que sigui per renúncia voluntària, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.

Els/les integrants/es de la borsa de treball poden renunciar en qualsevol moment a formar part de la borsa. Per renunciar hauran de remetre escrit al departament de Recursos Humans de la Fundació Bit manifestant clarament la intenció de no formar part de la borsa. La borsa té una vigència màxima de tres anys des de que es publica en el BOIB. Tota la informació del procés de selecció (llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org/ i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit.

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit.

 

Palma, a la data de la signatura (16 de juny de 2022)

El gerent

Antoni J. Roig Cuart