Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES

Núm. 337272
Bases reguladores i convocatòria d’ajudes per a la realització de les proves d’accés a la Universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys – proves 2022 de l’Institut Municipal d’Educació i Biblioteques de Calvià

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Rector de l'IMEB va aprovar el dia 25 de maig de 2022, les BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A LA REALITZACIÓ DE LES PROVES D'ACCÉS A la UNIVERSITAT PER A MAJORS DE 25, 40 I 45 ANYS-PROVES 2022 de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià de conformitat al que es disposa en l'article 9.3 de la Llei 38/03, de 17 de novembre, general de subvencions, es publiquen les bases reguladores que la regeixen.

BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A LA REALITZACIÓ DE LES PROVES D'ACCÉS A LA UNIVERSITAT PER A MAJORS DE 25, 40 I 45 ANYS – PROVES 2022 DE L'INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES DE CALVIÀ

Des de l'Ajuntament de Calvià, mitjançant l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià, es vol

facilitar la preparació de les proves d'accés a la universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys-proves 2022 entre els ciutadans del municipi de Calvià. Per això, es convoquen les presents ajudes.

Article 1. Objecte i finalitat de les bases i convocatòria

Aquestes bases tenen per objecte estructurar i establir els criteris i procediments per a la concessió d'ajudes per part de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (d'ara endavant IMEB) en règim de concurrència competitiva i seguint els principis d'objectivitat i publicitat, en les condicions que s'estableixen en els següents articles.

La finalitat d'aquests ajuts és la de contribuir a sufragar despeses derivades del pagament de preus públics, taxes i material. Tot això amb la finalitat última de facilitar la preparació a les proves d'accés a la universitat per a major de 25, 40 i 45 anys.

Article 2. Caràcter de les beques

Els ajuts d'aquesta convocatòria tenen caràcter de màxims, caràcter voluntari i temporal, no són invocables com a precedent i no es pot exigir un augment o revisió de la quantia assignada.

La participació en aquesta convocatòria se subjectarà als principis de publicitat, concurrència, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, reducció de tràmits, agilitació, eficiència i simplificació, així com a l'eficàcia en el compliment d'objectius i l'eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

En tot allò no previst en aquestes bases hi serà aplicable la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; el Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques;Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de subvencions de la CAIB; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; la Llei

Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals; el Reial Decret-Llei 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; el Decret de Batlia de 28 d'abril de 2020, d'habilitació, extraordinària i temporal, de sistemes d'acreditació d'identitat en la realització de tràmits administratius amb l'Ajuntament de Calvià;

Article 3. Requisits de les persones sol·licitants

Poden sol·licitar les beques que són objecte d'aquestes bases i convocatòria les persones que reuneixin els requisits següents:

3.1. Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries han de ser residents a Espanya.

3.2. Estar empadronades en el municipi de Calvià o bé que la persona sol·licitant o familiars de primer grau hagin abonat el pagament d'impostos de béns Immobles municipals de l'any 2020.

3.3 Haver-se matriculat a les proves d'accés a la universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys, en la convocatòria de 2022.

3.4. Estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals imposades per les disposicions legals vigents.

S'eximeix a les persones sol·licitants d'aquestes ajudes d'estar al corrent en les seves obligacions tributàries en els supòsits de deutes contrets durant els exercicis 2020 i 2021, sempre que la suma total d'aquests no sigui superior a la quantitat a rebre en concepte d'ajuda, conformement a l'article 13.2 de la LGS. No obstant això, es podrà obtenir l'ajuda si, en el cas d'existir un deute corresponent a períodes anteriors, el beneficiari regularitza la seva situació en el període d'esmena que s'estableixi.

3.5 Es consideraran beneficiaris directes les persones sol·licitants en la unitat familiar de la qual hi hagi víctimes de violència de gènere. En qualsevol cas, s'han de complir els requisits dels punts 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 y 3.6

3.6 Presentar la documentació requerida en el termini i lloc establerts en aquestes bases.

3.7 La unitat familiar no pot superar els següents límits d'ingressos en l'exercici fiscal 2020 per a poder beneficiar-se d'aquestes ajudes: el càlcul s'obtindrà a partir de l'import de la base imposable general (casella 435) més l'import de la base imposable de l'estalvi (casella 460).

Famílies d'un membre

17,640.00 €

Famílies de dos membres

30,111.25 €

Famílies de tres membres

40,871.25 €

Famílies de quatre membres

48,538.75 €

Famílies de cinc membres

54,252.50 €

Famílies de sis membres

58,566.25 €

Famílies de set membres

62,833.75 €

Famílies de vuit membres

67,081.25 €

Quan algun dels membres computables de la unitat familiar acrediti una discapacitat, o incapacitat per a treballar, computarà com dos membres de dita unitat.

Per a la determinació de la renda dels membres computables que hagin presentat declaració per l'Impost sobre la renda de les persones físiques o Certificat d'imputacions, es procedirà de la següent manera:

  • Quan la persona sol·licitant hagi percebut ingressos, constituirà una unitat familiar independent. En cas de tenir cònjuge o parella de fet, també es considerarà membre computable, així com els fills que visquin en el mateix domicili, si n'és el cas. Si la persona sol·licitant conviu amb el seu cònjuge o parella de fet i no hagués percebut ingressos, es tendran en compte els ingressos d'aquest.
  • Quan la persona sol·licitant no hagi percebut ingressos i convisqui amb els seus progenitors, es consideraran membres computables de la unitat familiar el pare i la mare, o tutor/a o persona encarregada de la guarda i protecció de l'estudiant, i el mateix sol·licitant.

Constitueixen modalitats d'unitat familiar per al còmput d'ingressos, les següents:

En els casos de separació amb règim de guarda i custòdia: es requerirà al sol·licitant la sentència ferma i el conveni regulador. Si tan sols l'ostenta un dels dos progenitors, la documentació sobre ingressos serà la que hi sigui referida. Si l'ostenten de manera compartida els dos progenitors, la documentació serà la referida a ambdós.

En el cas que no apareguin dades a l'Agència Tributària, i l'IMEB ho consideri pertinent, per a una adequada resolució de la sol·licitud, podrà requerir documentació alternativa.

Article 4. Modalitats de les ajudes econòmiques

  • Modalitat A: es convoquen 4 beques per a aquells alumnes que s'hagin matriculat en les proves d'accés a la universitat per a majors de 40 anys l'any 2022. Cada beca adjudicada serà per un import de 50 €.
  • Modalitat B: es convoquen 7 beques per a aquells alumnes que s'hagin matriculat en les proves d'accés a la universitat per a majors de 25 o 45 anys l'any 2022. Cada beca adjudicada serà por un import de 100 €

En cas que no s'adjudiqui la totalitat de beques destinades a la modalitat A, es podrà destinar el crèdit restant a la modalitat B i viceversa.

Article 5. Compatibilitat i incompatibilitat de les ajudes

Aquestes ajudes són compatibles amb altres que, pel mateix concepte, es puguin concedir per part d'altres entitats públiques o privades.

Artículo 6. Causes de denegació de l'ajuda

L'ajuda econòmica es denegarà (o es revocarà en el cas que ja hagués estat concedida) per les causes següents:

  • Falsejar o incomplir algun dels punts establerts en aquestes bases.
  • Presentar la sol·licitud de subvenció fora del termini establert.
  • No utilitzar els formularis normalitzats electrònics d'ús obligatori.
  • No marcar en la declaració de responsable (Annex I i/o Annex II) la casella en la qual declara conèixer que la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable.

Artículo 7. Criteris de baremació de les ajudes

Des de l'IMEB s'observaran els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.

Si no és possible ampliar el crèdit pressupostari assignat i les sol·licituds superen el crèdit previst, l'assignació de les ajudes entre les persones sol·licitants es baremarà seguint els següents criteris:

  • Criteri 1: Tindran preferència aquelles persones quan, alguns dels membres computables de la unitat familiar acrediti una discapacitat, o incapacitat per a treballar
  • Criteri 2: Tindran preferència aquelles persones que tinguin condició de família nombrosa.

En cas de continuar havent-hi major nombre de sol·licituds es decidirà mitjançant sorteig per l'IMEB.

Article 8. Funcions de l'IMEB

  • Comprovar que la persona sol·licitant reuneix els requisits i que la seva documentació s'ajusta al que disposa la present convocatòria. Seran excloses del procés de selecció les sol·licituds presentades fora de termini, o que no reuneixin els requisits exigits en la convocatòria.
  • Requerir a les persones sol·licitants la documentació, precisions o aclariments i proves que consideri oportunes.
  • Proposar la concessió o denegació de les beques a la presidenta de l'IMEB. L'acord adoptat establirà les quanties que corresponguin a cada beneficiari, les característiques de les ajudes i la partida pressupostària corresponent.
  • Qualsevol altra de naturalesa anàloga no prevista en aquestes bases i convocatòria.

Article 9. Procediment i instrucció

- La instrucció del procediment correspon a l'IMEB, que actuarà d'ofici fent totes les actuacions necessàries per a determinar, saber i comprovar les dades en virtut de les quals s'ha de resoldre la concessió de les ajudes.

- Si la sol·licitud no reunís els requisits indicats, la Presidència de l'IMEB requerirà a la persona interessada perquè, en un termini de deu dies hàbils, l'esmeni o acompanyi els documents preceptius, indicant-li que, si no ho fes així, se'l tendrà per desistit de la seva sol·licitud i l'expedient s'arxivarà sense més tràmits.

- El requeriment previst en el paràgraf anterior es farà a través de resolució. La publicació es realitzarà a través del mitjà www.calvia.com/imeb.

Aquesta resolució haurà d'incloure la relació de les persones sol·licitants que han d'esmenar les deficiències advertides, la relació de persones sol·licitants que, inicialment, compleixen els requisits de la convocatòria, així com la relació de persones sol·licitants excloses amb indicació del motiu.

- Una vegada hagi conclòs el termini, l'IMEB haurà d'avaluar les sol·licituds presentades i les al·legacions i/o esmenes realitzades per les persones interessades.

- L'IMEB redactarà la proposta de resolució provisional ajustant-se als criteris establerts a les bases. Quan hagin estat examinades les al·legacions presentades, es formularà una proposta de resolució definitiva. En qualsevol cas, la publicació de les resolucions es realitzarà a través del mitjà www.calvia.com/imeb

- S'entendrà, d'acord amb el principi de confiança mútua i la necessària celeritat que l'actual situació requereix, que les persones sol·licitants reuneixen els requisits de la convocatòria en subscriure la sol·licitud i la declaració responsable, després de la recepció de la qual podrà efectuar-se el pagament de l'ajuda, sense perjudici de les comprovacions que es duran a terme amb posterioritat a la seva concessió provisional, i que, d'acord amb el que disposa el punt 13, pot originar greus conseqüències en cas d'inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable, o la no presentació davant l'Ajuntament de Calvià - IMEB de la documentació que sigui requerida per a acreditar el compliment del declarat, circumstàncies que determinaran el reintegrament de la quantitat total percebuda més l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, i la persona interessada tindrà prohibida la participació en qualsevol subvenció o línia d'ajuda implementada per l'Ajuntament de Calvià - IMEB fins a un màxim de quatre anys, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que se'n puguin derivar.

- El termini màxim per a resoldre l'adjudicació i fer les comprovacions posteriors serà de sis mesos, a comptar del següent a la finalització del termini de presentació de les sol·licitud. S'hi podrà interposar recurs d'alçada, que no esgota la via administrativa, davant el batle de la corporació, en el termini d'un mes a comptar des de la notificació, de conformitat al que disposa l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que es pugui presentar qualsevol altre recurs que es consideri pertinent. El recurs es presentarà en el Registre General d'aquest Ajuntament, en el registre de l'IMEB, o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la ja esmentada Llei 39/2015.

- Les presents bases i convocatòria hauran de ser publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web corporativa. Igualment, es publicaran en la Base de Dades Nacional de Subvencions i en la pàgina web municipal la resolució de concessió de les ajudes.

Article 10. Protecció de dades

De conformitat amb el que disposa el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679 i la normativa espanyola relativa a la protecció de dades personals, posam en el vostre coneixement que:

1. El responsable del tractament de les vostres dades de caràcter personal és l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques (IMEB) amb NIF Q-0700491-D, carrer Julià Bujosa Sans, batle, núm. 1, CP: 07184, Calvià, Illes Balears, telèfon de contacte 971 139 139 i correu electrònic imeb@calvia.com.

2. Les dades de contacte del delegat de Protecció de Dades de l'IMEB són: dpd@calvia.com.

3. La finalitat amb la qual es tracten les vostres dades és la tramitació i gestió de la vostra sol·licitud de beca d'acord amb els criteris establerts en aquestes bases reguladores.

4. La base de licitud per al tractament de les dades facilitades, tant en la sol·licitud com en la documentació que hi pugui ser adjuntada, es basa en l'article 6.1.c del Reglament general de protecció de dades, compliment d'una obligació legal, i en l'art. 6.1.e, compliment d'una missió feta en interès públic sobre la base de la següent normativa:

- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

- Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de Balears.

- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.

- RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

- La consulta a altres administracions públiques, a través de plataformes d'intermediació, de la documentació necessària per tramitar la vostra sol·licitud, que pugui contenir dades personals amb transcendència tributària, conformement a l'article 95 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, categories especials de dades personals conformement a l'article 9 del Reglament general de protecció de dades o altres dades de caràcter reservat i/o confidencial, està basada en el consentiment de la persona que sol·licita la beca o del seu representant legal.

5. La informació es conservarà d'acord amb els criteris i terminis establerts en la Llei 15/2006, del 17 d'octubre, d'arxius i patrimoni documental de les Illes Balears.

6. Comunicacions de dades previstes: les dades personals podran ser comunicats en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web de l'entitat seguint les instruccions emanades de Disposició addicional setena de la Llei orgànica de Protecció de Dades i Garantia de drets digitals en relació a la identificació dels interessats en les notificacions per mitjà d'anuncis i publicacions d'actes administratius.

Així mateix, les seves dades podran ser comunicades a l'Agència Tributària o òrgans similars amb competències en matèria tributària.

No estan previstes altres comunicacions ni transferències internacionals de dades personals, excepte obligació legal.

7.- Podrà exercitar, en els casos i formes prevists en la legislació vigent, els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, mitjançant registre presencial, en el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'IMEB carrer Juliá Bujosa Sans Batle, num 1, Calvià.

8.- Si en l'exercici dels seus drets no ha estat degudament atès podrà presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, C/ Jorge Juan, 6 28001 Madrid – Seu electrònica: sedeagpd.gob.es. Amb caràcter previ i potestatiu, pot posar-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades en dpd@calvia.com.

Article 11. Pagament de les beques

El pagament d'aquestes subvencions es farà en un pagament únic per la totalitat de l'import concedit, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió i publicació en el web municipal. Aquestes subvencions no requereixen més justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per a accedir a la subvenció, per la qual cosa les subvencions es donaran per justificades en el moment de la seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprovatòries de l'Administració - IMEB i el control financer que pugui estendre's a verificar la seva exactitud. La inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o informació podrà donar lloc a responsabilitat penal, civil o administrativa.

Article 12. Reintegrament de les subvencions

El reintegrament de l'import percebut, quan escaigui, es regirà pel que disposa el títol II de la LGS i pel títol III del RLGS i altra normativa d'aplicació.

Procedirà el reintegrament de la quantitat total percebuda indegudament quan de la comprovació efectuada es conclogui que les manifestacions fetes per la persona beneficiària en la seva declaració no són correctes. Juntament amb les causes d'invalidesa de la resolució de concessió, recollides en l'article 36 de la LGS, donaran lloc a l'obligació de reintegrar la quantitat total percebuda, així com l'exigència de l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, els supòsits previstos amb caràcter general en l'article 37 de la Llei general de subvencions.

En cas d'inexactitud, falsedat o omissió en les afirmacions efectuades en la declaració responsable, la persona beneficiària de l'ajuda tindrà prohibida la participació en qualsevol subvenció o línia d'ajuda implementada per l'Ajuntament de Calvià - IMEB durant el període de quatre anys, sense perjudici de la responsabilitat penal, civil o administrativa en què pugui incórrer

Article 13. Termini i forma de presentació de les sol·licituds

El termini per a la presentació de sol·licituds serà de l'1 al 21 de juliol de 2022 (ambdós inclosos) de manera telemàtica a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat, de manera presencial de dilluns a divendres de 9 a 14 hores en el Registre del IMEB o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, o si es declaren situacions similars que aconsellin limitar la mobilitat, les persones interessades han de fer ús, de manera prioritària, del Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat per a la presentació de les seves sol·licituds. Si no es disposa de certificat o DNI electrònic, atesa l'extraordinària i urgent necessitat d'adaptar els serveis i activitats municipals a aquesta situació, s'establiran formes de tramitació adequades a la situació, que han de ser degudament comunicades en cas de produir-se, segons el que estableix el Decret de Batlia de data 28 d'abril de 2020, en el punt tercer.

Article 14. Informació requerida

Documentació a aportar

  • Model de sol·licitud/declaració responsable correctament emplenat (Annex I). Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en els registres municipals i en la pàgina web municipal.
  • En cas que hagi d'autoritzar-se la consulta de les dades de terceres persones, s'haurà d'aportar model de sol·licitud correctament emplenat (Annex II). Es trobarà a la disposició de les
  • persones sol·licitants en la pàgina web municipal.
  • Quan la persona sol·licitant de l'ajuda sigui el tutor legal, haurà de presentar el document que ho acrediti.
  • Matrícula a les proves d'accés a la universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys.
  • Acreditació bancària
  • Marcar en la declaració de responsable (Annex I i/o Annex II) la casella en la qual declara conèixer les conseqüències de la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable.

Documents aportats anteriorment o autorització expressa

 

Per comprovar

Amb autorització expressa

en l'Annex I perquè l'IMEB

pugui consultar les dades o

que s'hagin presentat

anteriorment en altres

convocatòries de l'IMEB

Si la persona sol·licitant no

autoritza la consulta de les

dades, haurà d'acreditar-les a

través dels següents

documents

Els límits d'ingressos de la

Declaració de la Renda 2021

de la unitat familiar.

Marcau la casella corresponent

a l'Annex I i/o marcau la casella

corresponent a l'Annex II, si

n'és el cas.

Declaració de la Renda o

certificat d'imputacions de

l'exercici 2021 dels membres de

la unitat familiar.

L'empadronament o IBI

Marcau la casella corresponent

a l'Annex I i/o marcau la casella

corresponent a l'Annex II, si

n'és el cas.

Certificat d'empadronament de

la persona sol·licitant o

justificant de pagament de l'IBI

de Calvià de l'any 2021 de la

persona sol·licitant o familiars

de primer grau.

En cas que en la unitat familiar

hi hagi víctimes de violència de

gènere.

Observacions: només han de

marcar la casella les persones

que es trobin en aquesta

situació.

Marcau la casella corresponent

a l'Annex I i/o marcau la casella

corresponent a l'Annex II, si

n'és el cas.

Informe dels serveis públics

amb capacitat d'identificació de

les situacions de violència

masclista o documentació

judicial o administrativa que

justifiqui ser víctima de violència

de gènere, segons el que

estipula l'art. 78 de la Llei

11/2016, de 28 de juliol,

d'igualtat d'homes i dones.

En cas que en la unitat familiar

existeixi separació dels

progenitors amb règim de

guarda i custòdia.

Observacions: només han de

marcar la casella les persones

que es trobin en aquesta

situació.

Marcau la casella corresponent

a l'Annex I i/o marcau la casella

corresponent a l'Annex II, si

n'és el cas.

Si la persona sol·licitant no ha

presentat en convocatòries

anteriors aquesta documentació,

o ha sofert modificacions,

s'haurà de presentar:

- Sentencia ferma i conveni

regulador.

- Traducció o declaració jurada

de la traducció de la sentència

de separació/divorci amb

indicació del règim de guarda i

custòdia, si n'és el cas.

En els casos en què la unitat

familiar tengui la consideració

de família nombrosa.

Observacions: Només marcar

la casella aquelles persones

que es trobin en aquesta

situació.

Marcau la casella corresponent

a l'Annex I i/o marcau la casella

corresponent a l'Annex II, si

n'és el cas.

Si la persona sol·licitant no ha

presentat en convocatòries

anteriors aquesta documentació,

o aquesta ha sofert

modificacions, haurà de

presentar títol de família

nombrosa.

Quan algun dels membres

computables de la unitat

familiar acrediti una discapacitat

o incapacitat per a treballar.

Observacions: Només marcar

la casella aquelles persones

que es trobin en aquesta

situació.

Marcau la casella corresponent

a l'Annex I i/o marcau la casella

corresponent a l'Annex II, si

n'és el cas.

Si la persona sol·licitant no ha

presentat en convocatòries

anteriors aquesta documentació,

o ha sofert modificacions, haurà

de presentar resolució de

reconeixement del grau de

discapacitat emès per la

Direcció General de

Dependència de les Illes

Balears.

Estar al corrent de les

obligacions tributàries estatals,

autonòmiques i locals o

imposades per les disposicions

legals vigents.

Marcau la casella corresponent a l'Annex I (apartat: declaració

jurada en relació a les meves obligacions tributàries amb l'Estat, la

Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Calvià/IMEB.

ADVERTIMENT: la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o

informació que s'incorpori a la declaració responsable, o la no presentació davant l'Ajuntament de Calvià - IMEB de la documentació que sigui requerida per acreditar el compliment d'allò declarat, determinarà el reintegrament de la quantitat total percebuda, més l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, i la persona sol·licitant tindrà prohibida la participació en qualsevol subvenció o línia d'ajudes implementada per l'Ajuntament de Calvià - IMEB fins a un màxim de quatre anys, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquin (art. 69.4 de la Llei 39/2015).

Article 15. Crèdit pressupostari

La despesa que generin les ajudes serà per un import total màxim de 900,00 €, sense perjudici que en aplicació de l'article 58 del Reglament de subvencions se'n pugui ampliar el crèdit, que es finançarà amb càrrec a la partida pressupostària corresponent dels Pressupostos Generals de l'IMEB per a l'any 2022.

 

Calvià, (signat electrònicament: 10 de juny de 2022)

La presidenta del IMEB Olga Granados Expósito

Documents adjunts