Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

INSTITUT MUNICIPAL D'EDUCACIÓ I BIBLIOTEQUES

Núm. 337267
Bases reguladores i convocatòria d'ajudes econòmiques per a cursar estudis de grau universitari per al curs acadèmic 2022/2023 de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Rector de l'IMEB va aprovar el dia 25 de maig de 2022, les bases reguladores i convocatòria d'AJUDES ECONÒMIQUES PER A CURSAR ESTUDIS DE GRAU UNIVERSITARI PER AL CURS ACADÈMIC 2022/2023 de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià de conformitat al que es disposa en l'article 9.3 de la Llei 38/03, de 17 de novembre, general de subvencions, es publiquen les bases reguladores que la regeixen.

BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA D'AJUDES ECONÒMIQUES PER A CURSAR ESTUDIS DE GRAU UNIVERSITARI PER AL CURS ACADÈMIC 2022/2023

Des de l'Ajuntament de Calvià, mitjançant l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià, es volen facilitar l'accés i continuïtat d'estudis universitaris oficials de grau. Per a això es convoquen les presents ajudes econòmiques.

Article 1. Objecte i finalitat de les bases i convocatòria

Aquestes bases tenen per objecte estructurar i establir els criteris i procediments per a la concessió d'ajudes per part de l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques de Calvià (d'ara endavant IMEB) en règim de concurrència competitiva i seguint els principis d'objectivitat i publicitat, en les condicions que s'estableixen en els següents articles.

La finalitat d'aquests ajuts és la de contribuir a sufragar despeses per fomentar la realització d'estudis universitaris de grau entre els ciutadans del municipi de Calvià.

Article 2. Caràcter de les beques

Els ajuts d'aquesta convocatòria tenen caràcter de màxims, caràcter voluntari i temporal, no són invocables com a precedent i no es pot exigir un augment o revisió de la quantia assignada.

La participació en aquesta convocatòria se subjectarà als principis de publicitat, concurrència, transparència, objectivitat, igualtat i no discriminació, reducció de tràmits, agilitació, eficiència i simplificació així com l'eficàcia en el compliment d'objectius i eficiència en l'assignació i utilització dels recursos públics.

En tot allò no previst en aquestes bases hi serà aplicable la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; el Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques;Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de subvencions de la CAIB; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals; el Reial Decret-Llei 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; el Decret de Batlia de 28 d'abril de 2020, d'habilitació, extraordinària i temporal, de sistemes d'acreditació d'identitat en la realització de tràmits administratius amb l'Ajuntament de Calvià.

Article 3. Requisits de les persones sol·licitants

Poden sol·licitar les beques que són objecte de les presents bases i convocatòria les persones que en el moment de presentar la sol·licitud reuneixin els requisits següents:

3.1. Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries hauran de ser residents a Espanya.

3.2. Estar empadronades en el municipi de Calvià o bé que la persona sol·licitant o familiars de primer grau hagin abonat el pagament d'impostos de Béns Immobles municipals de l'any 2021.

3.3 Els estudis que s'inclouen en aquesta convocatòria són estudis universitaris de grau o equivalent que s'imparteixen en modalitat presencial, a distància o mixta, del curs acadèmic 2022-2023.

No s'inclouen en aquesta convocatòria ajudes per a la realització d'estudis corresponents al tercer cicle o doctorat, ni estudis d'especialització, ni títols propis de les universitats, altres estudis de postgrau, així com tampoc estudis de cicles formatius.

3.4 Estar matriculat d'un mínim de 30 crèdits per al curs acadèmic 2022/2023 en ensenyaments universitaris adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior conduents a títols oficials de Grau.

Excepcions: Es consideraran vàlides aquelles matrícules inferiors a 30 crèdits, sempre que, el nombre de crèdits pendents d'aprovar per a l'obtenció de títol dels estudis conduents a títols oficials de Grau sigui inferior a 30 (inclosos els crèdits de treball de fi de grau).

Igualment queden excloses aquelles matrícules que superin un curs més dels establerts per a ensenyaments universitaris adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior conduents a títols oficials de Grau.

3.5 Els beneficiaris no hauran d'estar en possessió d'una altra titulació del mateix nivell educatiu pel qual s'opta a la beca.

3.6. Estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals imposades per les disposicions legals vigents.

3.7 Es consideraran beneficiaris directes aquelles persones sol·licitants en la unitat familiar de la qual hi hagi víctimes de violència de gènere. En qualsevol cas, s'haurà de complir amb els requisits dels punts 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 3.6 i 3.8.

3.8 Presentar la documentació requerida en el termini i lloc establerts en les presents bases.

3.9 La unitat familiar no pot superar els següents límits d'ingressos en l'exercici fiscal 2021 per a poder beneficiar-se d'aquestes ajudes: El càlcul s'obtindrà a partir de l'import de la Base Imposable General (casella 435) més l'import de la Base Imposable de l'Estalvi (casella 460).

Famílies d'un membre

17,640.00 €

Famílies de dos membres

30,111.25 €

Famílies de tres membres

40,871.25 €

Famílies de quatre membres

48,538.75 €

Famílies de cinc membres

54,252.50 €

Famílies de sis membres

58,566.25 €

Famílies de set membres

62,833.75 €

Famílies de vuit membres

67,081.25 €

Quan alguns dels membres computables de la unitat familiar acrediti una discapacitat, o incapacitat per a treballar, computarà com dos membres de dita unitat.

Per a la determinació de la renda dels membres computables que hagin presentat declaració per l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques o Certificat d'Imputacions, es procedirà de la següent manera:

  • Quan la persona sol·licitant hagi percebut ingressos, constituirà una unitat familiar independent. En cas de tenir cònjuge o parella de fet, també es considerarà membre computable, així com els fills que visquin en el mateix domicili, si n'és el cas. Si la persona sol·licitant conviu amb el seu cònjuge o parella de fet i no hagués percebut ingressos, es tendran en compte els ingressos d'aquest.
  • Quan la persona sol·licitant no hagi percebut ingressos i convisqui amb els seus progenitors, es consideraran membres computables de la unitat familiar el pare i la mare, o tutor/a o persona encarregada de la guarda i protecció de l'estudiant, i el mateix sol·licitant.

Constitueixen modalitats d'unitat familiar per al còmput d'ingressos, les següents:

En els casos de separació amb règim de guarda i custòdia: es requerirà al sol·licitant la sentència ferma i conveni regulador. Si tan sols l'ostenta un dels dos progenitors, la documentació sobre ingressos serà la que hi sigui referida. Si l'ostenten de manera compartida els dos progenitors, la documentació serà la referida a ambdós.

En el cas que no apareguin dades a l'Agència Tributària i l'IMEB ho consideri pertinent, per a una adequada resolució de la sol·licitud, podrà requerir documentació alternativa.

Article 4. Modalitats de les ajudes econòmiques

  • Modalitat A: es convoquen 120 ajuts per a aquelles persones sol·licitants que estiguin matriculades en estudis conduents a obtenir títols oficials de Grau o equivalent en el curs 2022-2023 i es cursin a Mallorca o en modalitat a distància. Cada beca adjudicada serà per un import de 300,00 €.
  • Modalitat B: es convoquen 28 ajuts econòmics per a aquelles persones sol·licitants que estiguin matriculades en estudis conduents a obtenir títols oficials de Grau o equivalent en el curs 2022-2023 i es cursin fora de Mallorca. Cada beca serà adjudicada per un import de 500,00 €.

En cas que no s'adjudiquin la totalitat de beques destinades a la modalitat A es podrà destinar el crèdit restant a la modalitat B i viceversa.

Article 5. Compatibilitat i incompatibilitat de les ajudes

Aquestes ajudes són compatibles amb altres que, pel mateix concepte, poguessin ser concedides per part d'altres entitats públiques o privades.

Article 6. Criteris de baremació de les ajudes

Des de l'IMEB s'observaran els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.

Si no és possible ampliar el crèdit pressupostari assignat i les sol·licituds superen el crèdit previst, l'assignació de les ajudes entre les persones sol·licitants es baremarà seguint els següents criteris:

  • Criteri 1: Tendran preferència aquelles persones que cursin els estudis en una universitat pública.
  • Criteri 2: Tendran preferència aquelles persones que cursin els estudis en una universitat concertada o equivalent.
  • Criteri 3: Tendran preferència aquelles persones els estudis de les quals no s'imparteixin a Mallorca i es cursin en una universitat privada.

Una vegada aplicat el primer criteri, si el nombre de sol·licituds continua essent superior, tendran preferència aquelles persones que tenguin condició de família nombrosa.

En cas que encara hi hagi major nombre de sol·licituds, es decidirà mitjançant sorteig per l'IMEB. En cas que no hi hagi possibilitat d'atorgar més ajuts, es procedirà a aplicar el següent criteri amb les mateixes condicions.

Article 7. Causes de denegació de l'ajuda

L'ajuda econòmica es denegarà (o es revocarà en el cas que ja hagués estat concedida) per les causes següents:

  • Per falsejar o incomplir algun dels punts establerts en les presents bases.
  • La presentació de la sol·licitud de subvenció fora del termini establert.
  • La no utilització dels formularis normalitzats electrònics d'ús obligatori.
  • La no presentació de la documentació establerta a les presents bases.
  • No marcar en la declaració de responsable (Annex I i/o Annex II), la casella en la qual declara conèixer que la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable.

Article 8. Funcions de l'IMEB

  • Comprovar que la persona sol·licitant reuneix els requisits i que la seva documentació s'ajusta al que disposa la present convocatòria. Seran excloses del procés de selecció aquelles sol·licituds presentades fora de termini, o que no reuneixin els requisits exigits en la convocatòria.
  • Requerir a les persones sol·licitants la documentació, precisions o aclariments i proves que consideri oportunes.
  • Proposar la concessió o denegació de les beques a la presidenta de l'IMEB. L'acord adoptat establirà les quanties que corresponguin a cada beneficiari, les característiques de les ajudes i la partida pressupostària corresponent.
  • Qualsevol altra de naturalesa anàloga no prevista en les presents bases i convocatòria.

Article 9. Procediment de concessió i publicitat

  • La instrucció del procediment correspondrà a l'IMEB, que actuarà d'ofici realitzant totes les actuacions necessàries per a determinar, saber i comprovar les dades en virtut dels quals s'ha de resoldre la concessió de les ajudes.
  • La concessió es realitzarà entre les persones sol·licitants que reuneixin la totalitat de requisits i documentació exigida en aquesta convocatòria, fins a esgotar el crèdit disponible per a la convocatòria. Sempre que les disponibilitats pressupostàries ho permetin es podrà augmentar l'import d'aquesta convocatòria. S'entendrà sobre la base del principi de confiança mútua i la necessària celeritat que l'actual situació requereix, que les persones sol·licitants reuneixen els requisits de la convocatòria en subscriure la sol·licitud i la declaració responsable, després de la recepció de la qual, podrà efectuar-se el pagament de l'ajuda, sense perjudici de les comprovacions que es duran a terme amb posterioritat a la seva concessió provisional i que, d'acord amb el que es disposa en el punt 13 pot originar greus conseqüències en cas d'inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable, o la no presentació davant l'Ajuntament de Calvià - IMEB de la documentació que sigui requerida per a acreditar el compliment del declarat, determinarà el reintegrament de la quantitat total percebuda més l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, i tindrà prohibida la seva participació en qualsevol subvenció o línia d'ajuda implementada per l'Ajuntament de Calvià - IMEB fins a un màxim de quatre anys, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives al fet que pertoqués.
  • Si la sol·licitud o documentació presentada no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, es requerirà mitjançant publicació en la web municipal a la persona interessada, perquè la complementi, esmeni la falta de dades o acompanyi els documents preceptius que se li indiquen, en el termini màxim improrrogable dels deu dies hàbils següents, amb l'advertiment que si no l'emplena en el termini assenyalat, es tindrà per desistida la petició.
  • El procediment podrà resoldre's de manera parcial, tramitant-se de manera immediata el pagament, sense esperar a la resolució de la totalitat de la convocatòria, i es remetrà la proposta a la presidenta de l'IMEB.
  • Com a màxim dia 28 d'octubre de 2022 han de presentar a través de registre municipal el document que acrediti la matrícula del curs 2022/2023 dels estudis pels quals opta a la beca en la qual s'indiqui el nom del centre educatiu, estudis, curs acadèmic, nombre de crèdits matriculats, nom i DNI de l'estudiant.
  • El termini màxim per a resoldre l'adjudicació i realitzar les comprovacions posteriors serà de sis mesos, a comptar del següent a la finalització del termini de presentació de les sol·licituds, podent-se posar, que no esgota la via administrativa, un recurs d'alçada davant l'alcalde-president de la corporació, en el termini d'un mes a comptar des de la notificació, de conformitat al que es disposa en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sense perjudici que es pugui presentar qualsevol altre recurs que es consideri pertinent. El recurs es presentarà en el Registre General d'aquest Ajuntament, en el registre del IMEB, o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la ja esmentada Llei 39/2015.

Article 10. Protecció de dades

De conformitat amb el que disposa el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679 i la normativa espanyola relativa a la protecció de dades personals, posam en el vostre coneixement que:

1. El responsable del tractament de les vostres dades de caràcter personal és l'Institut Municipal d'Educació i Biblioteques (IMEB) amb NIF Q-0700491-D, carrer Julià Bujosa Sans, batle, núm. 1, CP: 07184, Calvià, Illes Balears, telèfon de contacte 971 139 139 i correu electrònic imeb@calvia.com.

2. Les dades de contacte del delegat de Protecció de Dades de l'IMEB són: dpd@calvia.com.

3. La finalitat amb la qual es tracten les vostres dades és la tramitació i gestió de la vostra sol·licitud de beca d'acord amb els criteris establerts en aquestes bases reguladores.

4. La base de licitud per al tractament de les dades facilitades, tant en la sol·licitud com en la documentació que hi pugui ser adjuntada, es basa en l'article 6.1.c del Reglament general de protecció de dades, compliment d'una obligació legal, i en l'art. 6.1.e, compliment d'una missió feta en interès públic sobre la base de la següent normativa:

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
  • Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de Balears. 
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Reial Decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de Dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques.
  • RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • La consulta a altres administracions públiques, a través de plataformes d'intermediació, de la documentació necessària per tramitar la vostra sol·licitud, que pugui contenir dades personals amb transcendència tributària, conformement a l'article 95 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, categories especials de dades personals conformement a l'article 9 del Reglament general de protecció de dades o altres dades de caràcter reservat i/o confidencial, està basada en el consentiment de la persona que sol·licita la beca o del seu representant legal.

Artículo 11. Pagament de les beques

El pagament d'aquestes subvencions es realitzarà en un pagament únic per la totalitat de l'import concedit, mitjançant transferència bancària, a partir de la data de la resolució de concessió i publicació en la web municipal. Aquestes subvencions no requereixen una altra justificació que l'acreditació de les condicions i requisits necessaris per a accedir a la subvenció, per la qual cosa les subvencions es donaran per justificades en el moment de la seva concessió, sense perjudici de les actuacions comprobatorias de l'Administració - IMEB i el control financer que pugui estendre's a verificar la seva exactitud. La inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o informació podrà donar lloc a responsabilitat penal, civil o administrativa.

Article 12. Reintegrament de les subvencions

El reintegrament de l'import percebut, quan escaigui, es regirà pel que es disposa en el títol II de la LGS i pel títol III del RLGS i altra normativa d'aplicació.

Procedirà el reintegrament de la quantitat total percebuda indegudament, quan de la comprovació efectuada es conclogui que les manifestacions realitzades per la persona beneficiària en la seva declaració no són correctes. Al costat de les causes d'invalidesa de la resolució de concessió, recollides en l'article 36 de la LGS, donaran lloc a l'obligació de reintegrar la quantitat total percebuda, així com l'exigència de l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, els supòsits previstos amb caràcter general en l'article 37 de la Llei General de Subvencions.

En cas de la inexactitud, falsedat o omissió en les afirmacions efectuades en la declaració responsable, la persona beneficiària de l'ajuda tindrà prohibida la seva participació en qualsevol subvenció o línia d'ajuda implementada per l'Ajuntament de Calvià/IMEB durant el període de quatre anys, sense perjudici de la responsabilitat penal, civil o administrativa en què pugui incórrer.

Article 13. Termini i forma de presentació de les sol·licituds

El termini per a la presentació de sol·licituds serà de l'1 al 25 de juliol de 2022 (tots dos inclosos) de manera telemàtica a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració General de l'Estat, de manera presencial de dilluns a divendres de 9 a 14 hores en el Registre del IMEB o en qualsevol de les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19 o que es declarin situacions similars que aconsellin limitar la mobilitat, les persones interessades hauran de fer ús, de manera prioritària, del Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat per a la presentació de les seves sol·licituds. Si no es disposés de certificat o DNI electrònic, donada l'extraordinària i urgent necessitat d'adaptar els serveis i activitats municipals a aquesta situació, s'establiran formes de tramitació adequades a la situació, que serien degudament comunicades en cas de produir-se, segons el que s'estableix en el Decret d'Alcaldia de data 28 d'abril de 2020, al punt tercer.

Article 14. Informació requerida

Documentació a aportar

  • Model de sol·licitud / declaració responsable correctament emplenat (Annex I). Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en els registres municipals i en la pàgina web municipal.
  • En cas que hagi d'autoritzar-se la consulta de les dades de terceres persones, haurà d'aportar-se model de sol·licitud correctament emplenat (Annex II). Es trobarà a la disposició de les persones sol·licitants en la pàgina web municipal.
  • Quan la persona sol·licitant de l'ajuda sigui el tutor legal haurà de presentar el document que l'acrediti.
  • Document que acrediti la matrícula del curs 2022/2023 dels estudis pels quals opta a la beca, en el qual s'indiqui el nom del centre educatiu, estudis, curs acadèmic, nombre de crèdits en què s'ha matriculat, nom i DNI de l'estudiant. En cas que en el moment de presentar la sol·licitud no es disposi d'aquest document, podrà fer una declaració, i, abans de dia 28 d'octubre de 2022, haurà de presentar el document a través de registre municipal.
  • Declaració responsable de veracitat de les dades bancàries
  • Marcar a la declaració de responsable (Annex I i/o Annex II), la casella en què declara conèixer les conseqüències de la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable.

Documents aportats anteriorment o autorització expressa

Per comprovar

Amb autorització expressa en l'annex I perquè l'IMEB pugui consultar les dades o que s'hagin presentat anteriorment en altres convocatòries de l'IMEB

Si la persona sol·licitant no autoritza la consulta de les dades, haurà d'acreditar-ho a través dels següents documents

Els límits d'ingressos de la Declaració de la Renda 2021 de la unitat familiar.

Marcar la casella corresponent a l'annex I i/o marcar la casella corresponent a l'annex II si escau.

Declaració de la Renda o certificat d'imputacions de l'exercici 2021 dels membres de la unitat familiar.

L'empadronament o IBI

Marcar la casella corresponent en l'Annex I i/o marcar la casella corresponent a l'annex II si escau.

Certificat d'empadronament de la persona sol·licitant o justificant de pagament de l'IBI de Calvià de l'any 2021 de la persona sol·licitant o familiars de primer grau.

En cas que en la unitat familiar hi hagi víctimes de violència de gènere.

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació.

Marcar la casella corresponent a l'annex I i/o marcar la casella corresponent a l'annex II si escau.

Informe dels serveis públics amb capacitat d'identificació de les situacions de violència masclista o documentació judicial o administrativa que justifiqui ser víctima de violència de gènere, segons el que s'estipula en l'art. 78 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat d'homes i dones.

En cas que en la unitat familiar existeixi separació dels progenitors amb règim de guarda i custòdia.

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació.

Marcar la casella corresponent a l'annex I i/o marcar la casella corresponent a l'annex II si escau.

Si la persona sol·licitant no ha presentat en convocatòries anteriors aquesta documentació, o ha sofert modificacions, s'haurà de presentar:

- Sentencia ferma i conveni regulador.

- Traducció o declaració jurada de la traducció de la sentència de separació/divorci amb indicació del règim de guarda i custòdia, en el seu cas.

En els casos en què la unitat familiar tengui la consideració de família nombrosa.

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació.

Marcar la casella corresponent a l'annex I i/o marcar la casella corresponent a l'annex II si escau.

Si la persona sol·licitant no ha presentat en convocatòries anteriors aquesta documentació, o ha sofert modificacions, haurà de presentar títol de família nombrosa.

Quan alguns dels membres computables de la unitat familiar acrediti una discapacitat, o incapacitat per a treballar.

Observacions: Només marcar la casella aquelles persones que es trobin en aquesta situació.

Marcar la casella corresponent a l'annex I i/o marcar la casella corresponent a l'annex II si escau.

Si la persona sol·licitant no ha presentat en convocatòries anteriors aquesta documentació, o ha sofert modificacions, haurà de presentar resolució de reconeixement del grau de discapacitat emès per la Direcció General de Dependència de les Illes Balears.

No estar en possessió d'una altra titulació del nivell pel qual s'opta a la beca.

Marcar la casella corresponent a l'annex I (apartat: declaració jurada de no estar en possessió d'una altra titulació del nivell pel qual s'opta a la beca).

La realització dels estudis de grau universitari del curs acadèmic 2022-2023

Heu de presentar el document que l'acrediti o marcar la casella corresponent a l'annex I (apartat: declaració jurada de no disposar del document, però estar en procés de matriculació dels estudis pels quals opta a la beca).

Estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals o imposades per les disposicions legals vigents.

Marcau la casella corresponent a l'Annex I (apartat: declaració jurada de l'estudiant d'estar al corrent de les obligacions tributàries estatals, autonòmiques i locals o imposades per les disposicions legals vigents).

ADVERTIMENT: la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori a la declaració responsable, o la no presentació davant l'Ajuntament de Calvià - IMEB de la documentació que sigui requerida per acreditar el compliment d'allò declarat, determinarà el reintegrament de la quantitat total percebuda, més l'interès de demora corresponent des de la data del pagament de la subvenció fins que s'acordi la procedència del reintegrament, i la persona sol·licitant tindrà prohibida la participació en qualsevol subvenció o línia d'ajudes implementada per l'Ajuntament de Calvià - IMEB fins a un màxim de quatre anys, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquin (art. 69.4 de la Llei 39/2015).

Article 15. Crèdit pressupostari

La despesa que generin les ajudes serà per un import total màxim de 50.000,00 €, sense perjudici que en aplicació de l'article 58 del Reglament de Subvencions es pugui ampliar el crèdit, que es finançarà amb càrrec a la partida pressupostària corresponent dels Pressupostos Generals de l'IMEB per a l'any 2022.

Calvià, (signat electrònicament: 10 de juny de 2022)

La presidenta de l'IMEB Olga Granados Expósito

Documents adjunts