Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 321721
Aprovació inicial de la Modificació Puntual núm. 13 de PGOU d'Inca, consistent en la creació d'un sistema general de comunicació i infraestructura de transport per dur a terme l'abaixador de tren

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per l'Ajuntament en Ple, en sessió ordinària de dia 26 de maig de 2022 es va adoptar, entre d'altres, el següent acord:

«1.- APROVAR INICIALMENT, la proposta de Modificació Puntual núm. 13 de PGOU d'Inca, consistent en la creació d'un sistema general de comunicació i infraestructura de transport per dur a terme l'abaixador de tren (SGCI/TP2) en compliment del Pla Director Sectorial de Mobilitat de les Illes Balears (PDSMIB), aprovat pel Decret 35/2019, de 10 de maig (BOIB nº64 d'11 de maig de 2019), que ha estat redactat per l'arquitecte, Sr. Jaume Luis Salas i l'arquitecte municipal, Sr. Francesc Alemany Bennasar.

2.- SOTMETRE a informació pública pel termini de quaranta cinc dies (45 dies), mitjançant anuncis que es publicaran en el butlletí Oficial de les Illes Balears, a un diari de major difusió de la Comunitat Autònoma i a la seu electrònica de l'Ajuntament, la proposta de Modificació Puntual; poden examinar l'expedient a l'Àrea d'Urbanisme d'aquest Ajuntament per formular els suggeriments i al·legacions que es considerin oportunes.

3.- SUSPENDRE l'atorgament de llicències de parcel·lació, edificació i demolició en els casos que pugin contradir les determinacions previstes a la proposta de Modificació Puntual.

4.- ACORDAR la no subjecció a avaluació ambiental estratègica simplíficada la present proposta de Modificació puntual, d'acord amb el previst a l'article 12.5 de la Decret legislatiu 1/2020, de 28 d'agost, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'avaluació ambiental de les Illes Balears, una vegada que ha estat justificat mitjançant en el present informe-proposta.

5.- SOL·LICITAR els informes corresponents a les Administracions Públiques que es puguin veure afectades per la present Modificació puntual de planejament, conforme previst l'article 55.3 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears.

6.- SOL·LICITAR, d'acord amb l'article 175 del Reglament de la LOUS, dictamen al Consell Consultiu de les Illes Balears, atès que afecta a la requalificació i/o canvi d'ús d'un espai lliure públic local.

7.- NOTIFICAR, personalment, el present acord a les persones i/o interessats que com a conseqüència de la nova aprovació inicial es puguin veure afectats.»

La qual cosa es comunica, perquè en prengueu coneixement i tengui els efectes oportuns.

 

(Signat electrònicament: 30 de maig de 2022)

El batle-president Virgilio Moreno Sarrió