Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANT JOAN

Núm. 250238
Acord de la Junta de Govern Local de la sessió ordinària celebrada el dia 29 d’abril de 2022, pel qual s’aprova l’Oferta d’Ocupació Pública per a l’estabilització temporal corresponent a les places que es ressenyen (exp.598/2021)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada el dia 29 d'abril de 2022, ha adoptat el següent acord:

<<APROVACIÓ DE L'OFERTA PÚBLICA D'OCUPACIÓ (OPO) EXTRAORDINÀRIA PER A LA ESTABILITZACIÓ DE L'OCUPACIÓ TEMPORAL 2022 DE L'AJUNTAMENT DE SANT JOAN (MALLORCA)

Atès l'expedient relatiu a l'oferta d'ocupació pública que inclou les places a cobrir mitjançant processos d'estabilització d'ocupació temporal

Atès l'informe d'intervenció i de secretaria relatius la situació de les places susceptibles d'incorporació  a l'esmentada oferta extraordinària d'estabilització de dades 31 de març i 28 d'abril respectivament.

Atès que en data 28 de març de 2022 es va procedir a negociar amb els representant sindicals, reunió de la qual es va aixecar la corresponent acta que consta incorporada a l'expedient, i es va obtenir l'acord corresponent.

Ateses les obligacions establertes a la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública, i l'obligació d'aprovar i publicar  l'OPO abans del 1 de juny de 2022,

De conformitat amb les atribucions conferides per l'article 21.1.g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, actualment delegades en la Junta de Govern Local, d'acord amb el Decret de Batlia 84/2019 de 3 de juliol, la Junta de Govern Local per unanimitat pren el següent,

 ACORD

PRIMER.- Aprovar l'Oferta Pública d'Ocupació per a l'estabilització d'ocupació temporal en base a la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública, amb la següent relació de places:

GRUP

CATEGORIA

RELACIÓ

DATA OCUPACIÓ ININTERROMPUDA

1

A2

Tècnic d'Administració General

Funcionari i.

10-03-2009

2

C1

Policia Local

Funcionari i.

01-09-2014

3

C2 Equi

Auxiliar Administratiu

Laboral t.

05-03-2007

4

C2 Equ

Auxiliar Administratiu

Laboral t.

05-03-2007

5

C2

Auxiliar Administratiu

Funcionari i.

27-12-2016

6

C2 Equi

Auxiliar Administratiu

Laboral t.

06-05-2008

7

AP Equi

Operari manteniment

Laboral t.

21-10-2010

8

AP Equi

Operari manteniment

Laboral t.

01-01-2017

9

AP Equi

Personal de neteja

Laboral t.

09-05-2012

10

AP Equi

Personal de neteja

Laboral t.

05-03-2007

11

AP Equi

Personal de neteja

Laboral t.

03-09-2007

12

AP Equi

Personal de neteja

Laboral t.

07-09-2007

SEGON.- Publicar l'anunci d'aquesta aprovació en la seu electrònica (https://santjoan.sedelectronica.es/info.0), en el tauler d'anuncis de la Corporació i en el BOIB.

TERCER.- Convocar les places ofertes en execució de la present Oferta d'Ocupació Pública abans del 31 de desembre de 2022 de conformitat amb l'article 2.2. de la Llei 20/2021 de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública

QUART.- Certificar al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, a través de la Secretaria d'Estat de Pressupostos i Despeses, el nombre de places ocupades de forma temporal en cadascun dels àmbits afectats.

CINQUÈ.- Proporcionar la informació estadística corresponent als resultats del procés d'estabilització d'ocupació temporal a través del Sistema d'Informació Salarial del Personal de l'Administració. >>

Aquesta resolució, de conformitat amb el que disposa l'article 52.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, posa fi a la via administrativa i que, d'acord amb el que disposa l'article 123.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, pot ser recorregut potestativament en reposició o directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu.

El recurs de reposició, de conformitat amb allò que disposa l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, s'interposarà davant l'òrgan que ha dictat l'acte impugnat, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació, i s'entendrà desestimat si transcorregut un altre mes des de la seva interposició no ha rebut la notificació de la seva resolució.

La interposició del recurs, excepte en els casos en què una disposició estableixi el contrari, no suspèn l'execució de l'acte impugnat, de conformitat amb allò que disposa l'article 117 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

El recurs contenciós administratiu s'interposarà, d'acord amb el que disposen els articles 25, 8.1, 14 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present acord.

No obstant això, tal com assenyala l'article 123.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, si s'ha interposat recurs potestatiu de reposició, no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació presumpta per no haver-se resolt en el termini establert per fer-ho (un mes des de la seva interposició).

Tot això, sense perjudici que puga utilitzar qualsevol altra via de recurs que estimi procedent.

 

Sant Joan, 3 de maig de 2022

El batle-president

Francesc Mestre Estelric