Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 237223
Resolució de la directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació, en virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport a la investigació per al grup GRAPP-caIB de les Xarxes d'Investigació Cooperativa Orientada a Resultats en Salut (RICORS) (RD21/0016/0009)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució de la qual emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o tècnica de suport al programa / als projectes d'investigació del Grup GRAPP-caIB, de la «RICORS (RD21/0016/009 de l'ISCIII)» que desenvolupa investigació en atenció primària de salut (veure annex adjunt).

 

Palma, 11 de gener de 2022

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

 

ANNEX 1 Convocatòria per a la contractació d'una plaça de tècnica o tècnic de suport al programa/projecte d'investigació del Grup GRAPP-caIB, de la«RICORS  (RD21/0016/009 de l'ISCIII)» que desenvolupa investigació en atenció primària de salut

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la incorporació temporal d'una personal per al correcte desenvolupament del programa / dels projectes d'investigació del Grup GRAPP-caIB, de la «RICORS (RD21/0016/009 del ISCIII)».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació amb llicenciatura o grau en Ciències de la Vida, de la Salut i Ciències Socials més màster oficial amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de llicenciatura o grau en Ciències de la Vida, de la Salut i Ciències Socials (Biologia, Bioquímica, Psicologia, Infermeria, Medicina, Fisioteràpia o Sociologia).
  • Màster en Ciències de la Salut.
  • Acreditar mínim el nivell B2 de català.
  • Acreditar mínim el nivell B2 d'anglès.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del Text refós de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (TREBEP) es permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Formulari d'autoavaluació degudament emplenat (annex 3 de la present convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Activitats de suport al grup d'investigació en atenció primària i promoció (GRAPP-caIB) de la RICORS.
  • Donar suport en la gestió de projectes d'investigació.
  • Suport en la recollida de dades dels projectes.
  • Monitoratge i gestió d'assajos clínics.
  • Altres tasques relacionades amb els estudis epidemiològics que fa la RICORS.
  • Donar suport a l'investigador principal en la gestió del grup GRAPP-caIB de la RICORS.
  • Elaboració d'articles científics.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (Carretera Valldemossa, 79, Son Espases, Edifici S, primera planta) o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es) (1)

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

(1) Els documents adjunts al correu han d'estar en format PDF i comprimits dins un únic arxiu ZIP.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu, amb les instruccions perquè qui vulgui procedir amb l'entrevista pugui confirmar la seva assistència. S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions a les puntuacions obtingudes en la llista definitiva.

V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix a l'IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Alfonso Leiva Rus, investigador principal del GRAPP-caIB de la RICORS.
  • Dr. Joan Llobera Cànaves, investigador del GRAPP-caIB de la RICORS.
  • Sra. Joana Ripoll Amengual, investigadora del GRAPP-caIB de la RICORS.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació dels candidats i les candidates.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta resolució serà publicada a la web de la Fundació.

La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte de duració determinada lligat al projecte d'investigació.

Remuneració:27.964,27 € bruts anuals (en 12 pagaments).

Ubicació del lloc de treball:Atenció Primària de Mallorca.

IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. En cas de no ser possible, s'ha de presentar contracte i vida laboral.
  2. Titulació acadèmica i formació relacionada: còpia d'ambdues cares del títol. No es considerarà per a la puntuació de formació la titulació presentada com a requisit de la plaça.
  3. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.
  4. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).
  5. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal.

1. Experiència professional relacionada amb la investigació (5 punts màx.)

1.1 (3 punts màx.)

  • Serveis prestats en l'empresa privada en les tasques esmentades (suport en la gestió de projectes d'investigació, recollida de dades en projectes, monitoratge i gestió d'assajos clínics): 0.02 punts per mes treballat; 1.2 punts màx.
  • Serveis prestats en administracions diferents de l'àmbit sanitari, organismes i entitats públiques en les tasques esmentades (suport en la gestió de projectes d'investigació, recollida de dades en projectes, monitoratge i gestió d'assajos clínics): 0.05 punts per mes treballat.
  • Serveis prestats en l'àmbit sanitari públic en les tasques esmentades (suport en la gestió de projectes d'investigació, recollida de dades en projectes, monitoratge i gestió d'assajos clínics): 0.06 punts per mes treballat.

1.2 (2 punts màx.)

  • Publicacions d'articles d'investigació (1.2 punts màx.):

    • Indexades en el Journal Citation Report (JCR): 0.2 punts com a primer o darrer signant o autor de correspondència; 0.1 punts com a signant en altre ordre.

    • Originals i revisions en ciències de la salut en revistes no indexades en el JCR, llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN: 0.1 punts com a primer signant i 0.02 punts com a signant en altre ordre.

  • Projectes d'investigació (0.8 punts màx.):

    • De convocatòria competitiva nacional o internacional: 0.4 punts per projecte com a investigador principal i 0.2 punts per projecte com a investigador col·laborador.

    • Altres projectes d'investigació: 0.05 punts per projecte com a investigador principal; 0.02 punts per projecte com a investigador col·laborador.

2. Formació relacionada amb el suport a la investigació en humans (2 punts màx.)

  • Especialista sanitari (que hagi completat el període de formació sanitària especialitzada): 0.2 punts per any de residència.
  • Títol de doctorat: 1 punt.
  • Màster oficial en Epidemiologia, Salut Pública o Bioestadística: 0.5 punts.
  • Altre màster oficial relacionat amb les tasques i funcions de la plaça: 0.25 punts; 0.25 punts màx.
  • Altre màster no oficial o altre títol de postgrau de 60 o més ECTS: 0.1 punts; 0.1 punts màx.
  • Estades en un centre d'investigació en humans nacional o estranger (mínim 3 mesos): 0.2 punts; 0.2 punts màx.
  • Formació complementària específica relacionada amb la investigació: 0.001 punts per cada 10 hores acreditades, 0.30 punts màx.

3. Coneixement d'idiomes (1 punt màx.)

Només es valorarà el certificat més elevat de l'idioma:

  • Nivell C1 o superior de català: 0.5 punts.
  • Nivell C1 o superior d'anglès: 0.5 punts.
  • Altres idiomes d'interès: 0.1 punts per nivell B2 i 0.2 punts per nivell C1 o superior; 0.2 punts màx.

4. Coneixements d'ofimàtica i programes informàtics d'ús per a la investigació (1 punt màx.)

  • Formació específica: 0.02 per 10 hores de formació.

També son acreditables mitjançant certificat laboral de funcions. Màxim 0.05 punts per mes treballat en el sector públic i 0.03 per mes treballat en el sector privat.

 

5. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.

El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi el Departament de Recursos Humans.

La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

XI. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 11 de gener de 2022

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació Asunción Sánchez Ochoa (En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

 

ANNEX 2 Formulari d'inscripció per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació de la RICORS «XARXES d'Investigació Cooperativa Orientada a Resultats en Salut (RD21/0016/0009)» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:

Cognoms:

DNI/NIE:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria per a la contractació d'una tècnica o d'un tècnic de suport a la investigació de la RICORS «XARXES d'Investigació Cooperativa Orientada a Resultats en Salut (RD21/0016/0009)» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit. (Document 1)

    • Títol de llicenciatura o grau i màster oficial. (Doc. 1.1)
    • Certificat català B2. (Doc. 1.2)
    • Certificat d'anglès B2 (Doc. 1.3)
  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)

  • CV actualitzat. (Document 3)

  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)  

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per formar part del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació de la RICORS «XARXES d'Investigació Cooperativa Orientada a Resultats en Salut (RD21/0016/0009)» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

Signatura

 

​​​​​​​ANNEX 3  Autoavaluació de mèrits

Procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica de suport a la investigació de la RICORS «XARXES d'Investigació Cooperativa Orientada a Resultats en Salut (RD21/0016/0009)»

NOM

 

PUNTS MÀX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

5

 

 

1.1

3

 

 

En l'empresa privada en suport de gestió de projectes, recollida de dades, monitoratge i gestió d'assajos clínics (0.02 p./mes)

1.2

 

 

En administracions diferents de l'àmbit sanitari, organismes i entitats públiques en suport de gestió de projectes, recollida de dades, monitoratge i gestió d'assajos clínics: (0.05 p./mes)

 

 

 

En l'àmbit sanitari públic en suport de gestió de projectes, recollida de dades, monitoratge i gestió d'assajos clínics (0.06 p./mes)

 

 

 

1.2

2

 

 

Publicacions d'articles d'investigació

Indexades en el JCR: 0.2 p. com a primer o darrer signant o autor/a de correspondència; 0.1 p. com a signant en altre ordre.

1.2

 

 

Originals i revisions en ciències de la salut en revistes no indexades en el JCR, llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN: 0.1 p. com a primer signant i 0.02 p. com a signant en altre ordre.

Projectes d'investigació

 

De convocatòria competitiva nacional o internacional: 0.4 p. per projecte com a investigador principal; 0.2 p. per projecte com a investigador col·laborador.

0.8

 

 

Altres projectes d'investigació: 0.05 p. per projecte com a investigador principal; 0.02 p. per projecte com a investigador col·laborador.

2. FORMACIÓ

2

 

 

Especialista sanitari: 0.2 p. per any de residència

 

 

 

Títol de doctorat

1

 

 

Màster oficial en Epidemiologia, Salut Pública o Bioestadística: 0.5 p.

0.5

 

 

Altre màster oficial relacionat amb les tasques i funcions de la plaça: 0.25 p.

0.25

 

 

Altre màster no oficial o altre títol de postgrau de 60 o més ECTS: 0.1 p.

0.1

 

 

Estades en un centre d'investigació en humans nacional o estranger de mínim 3 mesos: 0.2 p.

0.2

 

 

Formació complementària específica relacionada amb la investigació: 0.001 p./10 h

0.3

 

 

3. IDIOMES

1

 

 

Nivell C1 o superior de català: 0.5 p.

0.5

 

 

Nivell C1 o superior d'anglès: 0.5 p.

0.5

 

 

Altres idiomes d'interès: 0.1 punts per nivell B2 i 0.2 punts per nivell C1 o superior

0.2

 

 

4. CONEIXEMENTS OFIMÀTICS

1

 

 

Formació específica: 0.02 p. per 10 hores de formació

1

 

 

5. ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. ex.: certificat B2 d'anglès de l'EOI de Palma)