Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 65011
Convocatòria pública presentació ofertes arrendament be immoble zona Son Sardina de Palma, amb destinació a Casal de Barri i Biblioteca Municipal
Objecte del concurs
Iniciar el procediment de convocatòria pública per a la presentació d'ofertes destinades a la contractació de l'arrendament de bé immoble a la zona de Son Sardina de Palma amb destinació a Casal de Barri i Biblioteca Municipal per al desenvolupament de serveis i activitats socioculturals a l'esmentada zona.
Lloc de consulta de l'expedient i manera d'accedir-hi
L'expedient físic es pot consultar al Departament de Participació Ciutadana, plaça de Santa Eulàlia, 9, 3r - 07001 Palma, correu electrònic: regdinam@palma.cat. I en el perfil del contractant de la pàgina web de l'Ajuntament de Palma <www.palma.cat>, on es publicaran les informacions relatives al procediment.
Termini de presentació de documentació-licitacions
El termini per presentar les propostes serà de 15 dies hàbils des del dia següent a la publicació de l'anunci de la convocatòria al Perfil del Contractant de l'Ajuntament de Palma/BOIB. El darrer dia, el termini finalitzarà a les 14.00 hores.
Lloc de presentació de les propostes: Vista la normativa actual sobre l'entrega de documentació en sobres tancats en el Registre de l'Ajuntament de Palma, i per tal de garantir el secret de les ofertes i la seva presentació amb sobres tancats, els licitadors podran presentar les seves proposicions, segons el previst a l'article 16.4.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques:
Quan les proposicions s'enviïn per correu, s'haurà de presentar en un únic sobre certificat, que inclourà dintre els tres sobres tancats. L'empresari/sària haurà de justificar la data i hora d'imposició de la tramesa a l'oficina de correus, i comunicar el mateix dia a la unitat administrativa la seva tramesa, mitjançant el correu electrònic regdinam@palma.cat.
Presentació de documentació.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PELS LICITADORS I OFERTES
És l'especificada al plec de condicions.
Obertura proposicions i mesa de valoració de les ofertes.
La mesa de valoració de la licitació el dia 11 de març de 2022, a les 9 hores al despatx de la Directora General de Participació Ciutadana, qualificarà en acte intern i previ els documents presentats en temps i forma continguts al sobre 1.
Palma, 7 de febrer de 2022
El cap del Departament de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial P.d. decret núm. 3000, de 26/02/14 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014) Alberto Gómez Martí