Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 60348
Aprovació definitiva de les modificacions de les catalogacions dels cinc llocs de treball que s’especifiquen als annexos, de l'Ajuntament de Ciutadella

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atesos els acords d'aprovació inicial de les modificacions de les catalogacions dels cinc llocs de treball que s'especifiquen als annexos d'aquest anunci, adoptats pel Ple de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, en sessió ordinària de dia 16 de desembre de 2021, i publicats al BOIB nº 176, de 25 de desembre de 2021; es fa de coneixement públic que havent transcorregut el termini legal corresponent, no consta que s'hagi presentat cap reclamació ni suggeriment al respecte, amb la qual cosa les modificacions de catàleg indicades es consideren definitivament aprovades.

Cosa que es comunica per al seu coneixement i als efectes oportuns, amb la indicació que contra aquests acords, que posen fi a la via administrativa, es poden interposar els següents recursos:

- Recurs potestatiu de reposició, davant del Ple de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Contra la desestimació expressa, o presumpta, d'aquest recurs, es pot interposar recurs contenciós administratiu, davant del Jutjat contenciós administratiu de Palma de Mallorca, de conformitat amb el disposat a la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques i a la Llei 29/1998, de 13 de juliol, que regula de la jurisdicció contenciosa administrativa

- En el cas que no s'hagués interposat recurs potestatiu de reposició, directament recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat contenciós administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

- Tot açò sens perjudici que es pugui interposar qualsevol altre recurs admissible en dret que es consideri procedent.

 

Ciutadella de Menorca, a la data de la signatura electrònica (31 de gener de 2022)

L'alcaldessa

Joana Gomila Lluch

 

ANNEXOS

Annex lloc treball codi id. 1088

Denominació del lloc de treball:

Administratiu

Codi identificació del lloc de treball

1088

Tipus

Personal funcionari

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala administració general, subescala auxiliar, administratiu/va, subgrup C1

Nivell de complement de destinació

16

Complement específic

621,91 mensual (x 14 pagues/any) (per a l'any 2021)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

-Estar en possessió del títol de Batxiller o tècnic, o equivalent.

-Disposar del nivell C1 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Tots les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Rendes, Educació; sens perjudici que pugui realitzar tasques de tràmit i col·laboració administrativa per altres àrees o serveis, si fora necessari

Funcions genèriques a realitzar

Activitats administratives normalment de tràmit i col·laboració, com ara la tramitació, preparació, comprovació, actualització, elaboració, registre i administració de dades, expedients i documents, tasques ofimàtiques, manuals o de càlcul numèric, d'informació i despatx o atenció al públic/personal municipal i d'altres relacionades amb les anteriors que, per la seva complexitat, no siguin pròpies del personal tècnic superior; entre d'altres tasques administratives que li siguin encomanades pels caps d'àrea o servei corresponent.

 

Annex lloc treball codi id. 1098

Denominació del lloc de treball:

Administratiu

Codi identificació del lloc de treball

1098

Tipus

Personal funcionari

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala administració general, subescala administratiu/va, subgrup C1

Nivell de complement de destinació

16

Complement específic

621,91 mensual (x 14 pagues/any) (per a l'any 2021)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

-Estar en possessió del títol de Batxiller o tècnic, o equivalent.

-Disposar del nivell C1 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Tots les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Recursos humans; sens perjudici que pugui realitzar tasques administratives per altres àrees o serveis, si fora necessari

Funcions genèriques a realitzar

Activitats administratives normalment de tràmit i col·laboració, com ara la tramitació, preparació, comprovació, actualització, elaboració, registre i administració de dades, expedients i documents, tasques ofimàtiques, manuals o de càlcul numèric, d'informació i despatx o atenció al públic/personal municipal en matèria de recursos humans i d'altres relacionades amb les anteriors que, per la seva complexitat, no siguin pròpies del personal tècnic superior; entre d'altres tasques administratives que li siguin encomanades pels caps d'àrea o servei corresponent.

 

Annex lloc treball codi id. 2032

Denominació del lloc de treball:

Oficial CMO de la Brigada d'obres

Codi identificació del lloc de treball

2032

Tipus

Personal laboral

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Grup professional d'oficis i especialistes, categoria oficial CMO

Sou base

1.310,35 mensual (x 14 pagues/any) (per a l'any 2021)

Complement de residència

51,45 mensual (x 14 pagues/any)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

-Estar en possessió del títol d'Educació Secundària Obligatòria, o equivalent.

-Disposar del nivell B1 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Tots les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Brigada municipal d'obres; sens perjudici que pugui realitzar serveis propis/adequats amb la seva categoria laboral a qualsevol servei municipal

Funcions genèriques a realitzar

Domini pràctic de l'ofici de manobre amb els coneixements teòrics necessaris, realitzant les seves funcions amb responsabilitat i capacitat professional autònoma suficient, rebent instruccions genèriques d'un treballador que supervisa la seva tasca i, en el seu cas, coordinant i supervisant els treballadors que se'ls pogués assignar.

Són entre d'altres, tasques fonamentals d'aquesta categoria: executar els treballs de conservació i manteniment, així com la realització de reparacions en funció de la seva especialitat, localitzar i reparar avaries, i llegir i interpretar plànols i croquis, en relació amb els treballs propis de la seva especialitat; sens perjudici de les funcions que se li puguin encomanar per part dels seus superiors, pròpies/adequades d'acord amb la categoria laboral.

 

Annex lloc treball codi id. 1126

Denominació del lloc de treball:

Arquitec. tècnic / Enginyer edificació

Codi identificació del lloc de treball

1126

Tipus

Personal funcionari

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala administració especial, subescala tècnica, tècnic mitjà, arquitectura tècnica / enginyeria d'edificació (subgrup A2)

Nivell de complement de destinació

18

Complement específic

1.005,23 mensual (x 14 pagues/any) (per a l'any 2021)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

-Estar en possessió del títol de diplomatura o grau en arquitectura tècnica, enginyeria de l'edificació o altre títol habilitant de la professió d'arquitecte tècnic

-Disposar del nivell B2 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Tots les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Obra pública, entre d'altres serveis municipals que necessitin de les funcions pròpies dels arquitectes tècnics

Funcions genèriques a realitzar

Funcions pròpies de la professió, com ara la direcció de l'execució material d'obres; control quantitatiu i qualitatiu de la construcció i qualitats de l'edificat; redacció de projectes d'acord amb les seves competències (p.ex. art. 2.1.a) LOE que no requereixin de projecte arquitectònic, intervencions parcials en edificis que no alterin la configuració arquitectònica, de demolició, etc.); peritatges; estudis; informes; valoracions; amidaments i càlculs; assessorament tècnic; actuacions en matèria de seguretat i salut; etc.; entre d'altres funcions d'acord amb la seva especialitat i nivell de titulació.

Annex lloc treball codi id. 1136

Denominació del lloc de treball:

Auxiliar Administratiu

Codi identificació del lloc de treball

1136

Tipus

Personal funcionari

Escala, subescala, classe/categoria, grup/subgrup

Escala administració general, subescala auxiliar, auxiliar administratiu/va, subgrup C2

Nivell de complement de destinació

14

Complement específic

538,43 mensual (x 14 pagues/any) (per a l'any 2021)

Requisits per a ocupar el lloc de treball

-Estar en possessió del títol d'Educació Secundària Obligatòria, o equivalent.

-Disposar del nivell B2 de coneixements de llengua catalana o superior

Forma de provisió

Tots les admeses d'acord amb la normativa vigent del moment

Àrea, serveis o departament d'adscripció

Seguretat ciutadana i mobilitat; sens perjudici que pugui realitzar tasques d'auxili administratiu per altres àrees o serveis, si fora necessari

Funcions genèriques a realitzar

Activitats administratives de caràcter auxiliar, ofimàtica, despatx i registre de documents, fitxer i classificació de documents, manipulació bàsica de màquines i equips informàtics i tramitacions electròniques (obertura d'expedients, emissió de resolucions, oficis, comunicacions, notificacions...), càlculs senzills, transcripció i tramitació de documents, arxiu, classificació i registre, atenció al públic o d'altres similars, tot açò de conformitat amb les instruccions rebudes per part dels seus caps d'àrea o departament