Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PETRA

Núm. 56825
Aprovació definitiva. Modificació ROM

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

No havent-se presentat cap tipus d'al·legació, durant el període d´exposició al públic, amb respecte a l'aprovació inicial de la modificació del Reglament Orgànic Municipal (edicte núm.12594, BOIB núm.172 de 16 de desembre de 2021, secció V, subsecció II, pàgina 51185); d´acord amb l'establert a l´article 49 c) paràgraf 2on de l'LBRL, es dona per aprovada definitivament la referida modificació, publicant-se íntegrament a continuació el text complet de la mateixa:

“Article 4, punt 2

Són sessions ordinàries les que es decideixin a principis de cada mandat electoral i que es poden canviar durant el mateix mandat electoral per acord plenari, amb un mínim d'una sessió cada tres mesos. Es convocaran les sessions extraordinàries necessàries, segons les necessitats de la corporació, apreciades pel batle, com a òrgan legalment competent per a la convocatòria de les mateixes.

Article 5, punt 5

Les convocatòries de cada sessió han de notificar-se als membres de la Corporació per via telemàtica al correu electrònic, o per mig d'altre sistema que s'estableixi, que cada membre haurà comunicat oportunament. Cada membre té l'obligació d'anar revisant el seu correu electrònic o altre sistema que s'estableixi. També es proposa canviar la redacció dels punts que segueixen d'aquest article, per tal d'adaptar-se al canvi proposat. També es proposa adaptar qualsevol altre article a la situació telemàtica actual (Pàgina web, Portal de transparència, ...)

Article 10. Lloc de les sessions.

El Ple manté les seves sessions a la sala de sessions de la Casa Consistorial, llevat dels casos de força major, en els quals per mig de la convocatòria o d'una resolució de la batlia dictada prèviament i notificada a tots els membres de la Corporació, es pot habilitar un altre edifici o local per a tal efecte. En tot cas s'ha de fer constar a l'acta aquesta circumstància. Si alguna persona regidora no hi pot ser físicament, podrà ser present de forma telemàtica amb algun sistema dels existents: zoom, whatsapp, skype, etc. Aquesta circumstància s'ha de comunicar en el moment de rebre la convocatòria, per tal de dotar tècnicament el lloc de la reunió. Mentre hi hagi alguna situació excepcional, tipus Covid19, que aconselli evitar contactes, els plenaris es podran fer totalment telemàtics. En aquests casos, per tal de facilitar l'accés públic als plenaris, es permetrà la gravació i difusió dels mateixos, inclús en directe, via streaming, per exemple. La resta de reunions i/o comissions que no admeten presència de públic, es podran fer telemàticament. Això no lleva la possibilitat que algunes persones membres de dites reunions i/o comissions, siguin presents físicament al lloc de la reunió.

 

Petra, 1 de febrer de 2022

El batle Salvador Femenias Riera