Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 22758
Aprovació de les bases per a regir el procediment de provisió d’un lloc de treball de policia operatiu de la unitat nocturna i la constitució d’una borsa d’aspirants per a cobrir temporalment mancances d’aquest tipus d’efectius a l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Les següents bases, van ser aprovades per acord de Junta de Govern en Sessió Ordinària de dia 22/12/2021:

BASES PER A REGIR EL PROCEDIMENT DE PROVISIÓ D'UN LLOC DE TREBALL DE POLICIA OPERATIU DE LA UNITAT NOCTURNA I LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA D'ASPIRANTS PER A COBRIR TEMPORALMENT MANCANCES D'AQUEST TIPUS D'EFECTIUS

1. Objecte de la convocatòria

L'objecte d'aquestes bases és regular el procediment de provisió, amb personal funcionari de carrera de la categoria de policia local de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, d'un (1) lloc de treball vacant i dotat pressupostàriament de policia operatiu nocturn, així i com la constitució d'una borsa de treball perquè, per part d'aquells aspirants que no hagin obtingut el lloc definitivament, per ordre de prelació, puguin ocupar temporalment llocs de treball de policia operatiu nocturn, en cas d'esdevenir necessitats dels serveis.

El sistema de provisió serà per mitjà del concurs de mèrits de conformitat amb el que estableix l'article 190 i l'annex 4 del vigent RDL 40/2019, de 24 de maig, per mitjà del qual s'aprovà el Reglament marc de coordinació de policies locals de les Illes Balears (BOIB nº 70 de 25 de maig de 2019), tenint en compte la modificació operada per mitjà de la DF1ª.6 del D. Llei 6/2021, de 9 de juliol, en relació al barem de mèrits a puntuar en les provisions de llocs de treball.

El complement específic assignat als llocs de treball de policia operatiu nocturn és de 1.321.08 euros per 14 pagues/any, i el complement de destí (nivell) el 14.

2. Requisits de participació

Les condicions de participació han d'estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procediment del concurs.

Per poder prendre part en aquesta convocatòria, s'han de complir els següents requisits:

i) Ser personal funcionari de carrera del cos de la Policia local de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, categoria de policia local (subgrup C1), independent de la seva situació administrativa (excepte en els casos en què hagin estat declarats en suspensió ferma o bé en segona activitat).

ii) Dur un mínim de permanència de dos anys amb caràcter definitiu en el lloc de treball de procedència. S'exceptuen d'aquest requisit les persones que es troben en situació d'adscripció provisional.

iii) Disposar dels coneixements de llengua catalana del nivell B2 (nivell mínim exigible) de conformitat amb la Llei 40/2016, de 6 d'abril de mesures de capacitació lingüística de l'ús del català a l'àmbit de la funció pública.

El personal funcionari en situació d'excedència voluntària per interès particular pot participar en aquesta convocatòria si du més de dos anys en aquesta situació, i ha de consignar expressament en la seva sol·licitud de participació que vol reingressar al servei actiu.

Les persones que estan en situació d'excedència voluntària especial, igual que, en general, el personal funcionari que està en alguna situació que implica el dret a la reserva de lloc de treball d'acord amb l'article 23.2 del Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, pot participar en aquesta convocatòria, i ha de romandre en la situació que correspongui, amb reserva del lloc obtingut.

De conformitat amb el que preceptua l'art. 81, apartat 3r, de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (LFPCAIB), el personal funcionari titular d'un lloc de treball només pot participar en aquesta convocatòria si s'han complert com a mínim dos anys des que en van prendre possessió, o el temps mínim de permanència indicat en la convocatòria mitjançant la qual se li va adjudicar amb caràcter definitiu, en el cas que aquest període de temps mínim sigui més llarg, ja sigui per haver obtingut destinació definitiva en un procés selectiu d'ingrés, pel torn lliure o pel torn de promoció interna, o bé per mitjà de l'adjudicació d'un lloc de treball mitjançant el sistema de provisió ordinari anterior, amb les excepcions de l'art. 81.4 de la LFPCAIB.

Així mateix, i d'acord amb el que estableix l'art. 81.3 de la LFPCAIB, al personal que accedeix a un altre cos o a una altra escala per promoció interna o per integració i roman en el lloc de treball que ocupava com a titular, se li ha de computar també el temps de serveis prestats en aquest lloc en el cos o escala de procedència. Així mateix, al personal que ha estat objecte d'un canvi d'adscripció del seu lloc de treball en la forma que preveu l'art. 91 de la Llei 3/2007, se li ha de computar el temps d'ocupació del lloc abans del canvi d'adscripció, des que es va obtenir la titularitat per un sistema reglamentari de provisió ordinària.

3. Funcions a desenvolupar

Les pròpies dels efectius de la categoria de policia local que presten servei actiu a la unitat operativa nocturna.

4. Publicació de la convocatòria, presentació de sol·licituds de participació i règim de protecció de dades personals

Una vegada aprovades les presents bases per l'òrgan competent, es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en tant que el procediment de provisió és obert a personal empleat municipal, les sol·licituds s'han de presentar electrònicament, el tràmit de la qual cosa es pot fer a la següent adreça: (http://www.ajciutadella.org/gesserveis/gserveis.aspx ) o bé en la forma establerta a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de quinze (15) dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà al de la data de publicació de la convocatòria en el BOIB.

Els restants i successius anuncis del desenvolupament del procés de provisió i constitució de la borsa es faran públics únicament al tauler d'edictes, ofertes de feina, de la seu electrònica de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca:

(http://www.ajciutadella.org/tauler/edictes.aspx?TIPO=01&HISTORIC=1 ).

En cas de fer servir l'oficina de Correus o el registre de qualsevol altre òrgan administratiu que no sigui el de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, caldrà remetre una còpia de la instància presentada al correu electrònic següent: oac@ajciutadella.org i dirigit al Registre General d'entrada de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca dins del termini de presentació de sol·licituds.

La no presentació de sol·licituds en temps i forma determina la no admissió de les persones aspirants al procés de provisió i constitució d'una borsa.

Les persones aspirants han d'adjuntar* a la sol·licitud correctament emplenada original o fotocòpia compulsada de la documentació que s'indica a continuació:

i) A efectes de requisits, certificat acreditatiu d'estar en possessió del nivell B2 (nivell avançat) del coneixement de la llengua catalana o equivalent, o bé un certificat de nivell superior, emès per òrgan competent.

ii) Els mèrits que s'al·leguin de conformitat amb el que estableix l'annex 4 del vigent RDL 40/2019, de 24 de maig, per mitjà del qual s'aprovà el Reglament marc de coordinació de policies locals de les Illes Balears (BOIB nº 70 de 25 de maig de 2019), tenint en compte la modificació operada per mitjà de la DF1ª.6 del D. Llei 6/2021, de 9 de juliol.

iii) Amb la la formalització i la presentació de la sol·licitud, l'aspirant dóna el seu consentiment per al tractament de les dades de caràcter personal, que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, per a la qual cosa ha d'emplenar el model de sol·licitud (annex I).

L'experiència professional a l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, a efectes de mèrits, serà aportada d'ofici pel mateix ajuntament.

Els mèrits que s'al·leguin per part de les persones candidates s'han d'acreditar de conformitat amb el que preveu el punt 8è de l'Annex 4 del Reglament marc de coordinació de policies locals de les Illes Balears, és a dir, s'han d'acreditar mitjançant la presentació de l'original o de la còpia compulsada de la documentació següent*:

a) Serveis prestats i antiguitat: certificat expedit pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.

b) Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En cas de presentació de títols d'estudis cursats a l'estranger, s'ha d'acreditar l'homologació concedida pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

c) Coneixement de llengua catalana: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports o reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

d) Coneixement d'altres llengües: certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública, per les escoles oficials d'idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d'administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.

e) Cursos de formació: certificats d'aprofitament, certificats d'assistència i certificats d'impartició de cursos d'accions formatives expedits per les escoles de formació de les policies locals, per l'Escola Balear d'Administració Pública o homologats o concertats per l'EBAP, per universitats de l'àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l'Estat espanyol o centres que imparteixen formació dins el marc de l'acord de formació per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP) o pla similar.

f) Reconeixements honorífics: certificats expedits per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l'ajuntament corresponent.

(*) No obstant açò, no serà necessària la presentació d'aquells documents que es trobin en poder de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, i la persona interessada haurà de declarar-ho a la sol·licitud de participació, indicant el número i data del registre d'entrada amb el qual l'aportà a fi de localitzar-la. En cas que amb la informació aportada, la documentació no es pogués localitzar, l'Ajuntament li ho requerirà als efectes oportuns.

De conformitat al que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa les persones aspirants que les dades personals contingudes a la sol·licitud d'admissió, la documentació que l'acompanyi o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria, s'incorporarà a un fitxer de dades de caràcter personal del qual és responsable l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, i que té per finalitat, entre altres, la convocatòria, la tramitació, la qualificació i la resolució de la mateixa.

Cas que sigui necessari, algunes dades personals podran ser publicades al BOIB, el tauler d'edictes de l'Ajuntament i el portal web d'aquesta institució (http://www.ajciutadella.org/ ), d'acord amb el que disposen les bases de la present convocatòria i la Llei 39/2015.

Es fa constar que, en el cas que la persona interessada hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, autoritza expressament el seu tractament per al compliment de les finalitats anteriorment exposades.

L'òrgan administratiu davant del qual les persones interessades poden, si pertoca, exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, i restant normativa d'aplicació, és l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, situada a la Plaça des Born del mateix municipi.

Les persones aspirants queden vinculades a les dades que es facin constar en la seva sol·licitud. L'adreça i telèfon que figurin en la mateixa es consideraran vàlids, i serà responsabilitat exclusiva dels candidats tant els errors descriptius, com la no comunicació durant el procés de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.

5. Admissió de les persones aspirants

Expirat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia o regidoria delegada en matèria de personal procedirà a aprovar la llista provisional de persones admeses i excloses i la publicarà al tauler d'edictes de la seu electrònica municipal, podent, les persones excloses, dins del termini de 5 dies hàbils, presentar escrits per a esmenes o reclamacions.

Una vegada resoltes les esmenes o reclamacions que es presentin, es dictarà resolució declarant aprovada la llista definitiva corresponent, publicant-la al tauler d'edictes electrònic municipal.

No obstant açò, si no es presenten reclamacions a la llista provisional, s'entendrà que aquesta és definitiva passats 5 dies hàbils des de la seva publicació.

6. Comissió tècnica de valoració

La comissió tècnica de valoració és l'òrgan col·legiat encarregat de valorar els mèrits a considerar de conformitat amb el barem de mèrits previst a l'annex 4 del vigent RDL 40/2019, de 24 de maig, per mitjà del qual s'aprovà el Reglament marc de coordinació de policies locals de les Illes Balears (BOIB nº 70 de 25 de maig de 2019), tenint en compte la modificació operada per mitjà de la DF1ª.6 del D. Llei 6/2021, de 9 de juliol.

La comissió tècnica de valoració estarà formada per tres membres amb veu i vot: un president i dos vocals, un dels quals realitzarà les funcions de secretari. A la sessió de la constitució de la comissió es decidirà qui farà les funcions de secretari entre els dos membres vocals. Tots els membres de dita comissió han de pertànyer a un subgrup de titulació igual o superior al dels membres designats a proposta de l'òrgan convocant.

La comissió tècnica de valoració tindrà caràcter tècnic, serà col·legiada i la seva composició s'ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre la dona i l'home, de conformitat amb l'art. 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 27 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Així mateix, s'haurà de complir el que preceptua l'art. 60 TRLEBEP pel que fa als òrgans de selecció, amb la qual cosa no podrà formar part d'aquesta el personal d'elecció o de designació política, els funcionaris interins ni el personal eventual.

La comissió tècnica de valoració podrà sol·licitar a l'autoritat competent o a l'òrgan convocant que designi assessors perquè actuïn amb veu i sense vot, en qualitat d'experts, per ajudar la comissió.

La concreta composició de la comissió tècnica de valoració es durà a terme mitjançant la resolució que aprovi la llista provisional de persones admeses i excloses, la qual es farà pública al tauler d'edictes electrònic de la seu electrònica de l'ajuntament.

Es convidarà a assistir a les sessions de la comissió tècnica de valoració un representant de les organitzacions sindicals que hagin obtingut més del 10% de representants del personal funcionari a l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, als efectes que -si ho desitgen- puguin realitzar funcions de vigilància i control del procediment.

L'abstenció i la recusació dels membres de la Comissió de Valoració es realitzarà de conformitat amb el que és previst als articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La comissió tècnica de valoració no pot constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, sense president o presidenta ni secretari o secretària. Les decisions s'han d'adoptar per majoria.

Les funcions bàsiques de la comissió tècnica de valoració seran les següents:

a) Valorar els mèrits al·legats pels concursants als llocs objecte de proveïment d'acord amb allò que disposa la convocatòria corresponent.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, hi figurin tots els aspirants presentats i les puntuacions obtingudes per a cada un d'ells.

c) Fer la proposta corresponent, de nomenament del candidat que hagi obtingut la major puntuació, per a cada lloc de treball inclòs a la convocatòria, així i com la proposta de constitució de la borsa corresponent, i elevar-ho a l'òrgan convocant perquè l'aprovi.

7. Barem de mèrits

Els mèrits a considerar són els prevists a l'annex 4 del vigent RDL 40/2019, de 24 de maig, per mitjà del qual s'aprovà el Reglament marc de coordinació de policies locals de les Illes Balears (BOIB nº 70 de 25 de maig de 2019), tenint en compte la modificació operada per mitjà de la DF1ª.6 del D. Llei 6/2021, de 9 de juliol.

La puntuació final vindrà donada per la suma de tots els mèrits degudament acreditats i valorats per la comissió tècnica de valoració d'acord amb les bases de la convocatòria.

En cas d'empat, es tindrà en compte la major puntuació obtinguda a l'apartat d'experiència professional.

8. Proposta de la comissió tècnica de valoració

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i valorats els mèrits de les persones aspirants presentades, la comissió tècnica de valoració ha de formular una proposta provisional de resolució de la convocatòria, en la qual s'han d'indicar les puntuacions obtingudes per cada persona aspirant una vegada resolts els empats, si n'hi hagués, les persones que es proposen per a ocupar definitivament el lloc de treball objecte de provisió definitiva, i l'ordre de prelació dels restants aspirants puntuats que passaran a constituir una borsa de treball per a ocupar temporalment llocs de treball de policia operatiu nocturn, en cas de necessitats dels serveis.

Aquesta proposta de resolució s'ha de publicar al tauler d'anuncis de la seu electrònica municipal.

Les persones aspirants interessades disposaran de 3 dies hàbils per a sol·licitar tràmit d'audiència i/o formular les reclamacions que estimin oportunes.

Si es formulen reclamacions al respecte, la comissió de valoració les haurà de resoldre i adoptar una proposta de resolució definitiva. Altrament, si no es formulen, en el termini dels 3 dies hàbils indicats, la llista provisional passarà a ser definitiva sense necessitat de nova resolució i publicació. Aquesta s'elevarà a l'òrgan competent per a resoldre.

Les propostes que s'emetin hauran de ser objecte de publicitat activa al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament, apartat ofertes de feina.

9. Presa de possessió

Una vegada efectuat el nomenament corresponent, la persona nomenada per a ocupar el lloc de treball objecte de provisió haurà de prendre possessió del lloc de feina en el termini màxim de tres dies hàbils comptats a partir del següent al de la notificació de nomenament.

No obstant açò, aquest termini es podrà ampliar a sol·licitud raonada de la persona interessada, o per altres causes degudament justificades com per exemple en cas de necessitats d'altres serveis que en pugui restar afectats, i fins al termini màxim d'un mes.

10. Període de permanència en el lloc de treball adjudicat definitivament per concurs

Els aspirants que hagin obtingut definitivament un lloc de treball de policia operatiu nocturn per concurs, de conformitat amb el que disposa l'art. 81 de la LFPCAIB, l'art. 41.1 del RGI i l'art. 20.1 de la LMRFP, hi hauran de romandre un mínim de dos anys. Durant aquest període no poden participar en convocatòries ordinàries de provisió de llocs de treball, a excepció dels supòsits que són prevists d'acord a llei.

11. Incidències i règim de recursos

Les presents bases i la convocatòria, així i com els actes definitius o de tràmit qualificat, podran ser impugnats de conformitat amb el que proclama la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Contra la convocatòria i les seves bases, que esgoten la via administrativa, es pot interposar per part de les persones interessades, recurs de reposició, en el termini d'un mes davant l'Alcaldia, previ al contenciós-administratiu que -si escau- es podrà interposar en el termini de dos mesos davant del Jutjat contenciós administratiu de Palma de Mallorca o, a la seva elecció, el que correspongui al domicili de l'aspirant corresponent, si aquest radica en comunitat autònoma diferent, a partir de l'endemà de la publicació del corresponent anunci en el BOIB.

Per altra part, en el decurs del procediment de valoració, es faculta la comissió tècnica de valoració per a resoldre els dubtes i incidències que es puguin presentar, així i com per a prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presents bases, sempre amb estricte observança de la normativa vigent aplicable a la matèria.

 

Ciutadella de Menorca, 12 de gener de 2022

L'alcaldessa

Joana Maria Gomila Lluch

 

ANNEX 1 SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ PER PRENDRE PART EN EL PROCÉS DE PROVISIÓ D'UN (1) LLOC DE TREBALL DE POLICIA OPERATIU NOCTURN I CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL, PEL SISTEMA DE CONCURS DE MÈRITS

SOL·LICITANT

1r llinatge: ................................................................. 2n llinatge: ..................................................... Nom: ...................................................

Document d'identitat: ........................................ Data de naixement: ..................................................

Telèfon 1: .................................................. Tel. 2: .....................................................Nacionalitat: .................................................

Adreça: ......................................................................................................................................... Núm. : .......................... Pis: .....................

Municipi: ........................................................................ Província: .......................................................... Codi postal: ...................................

Altres (polígon, nom de la casa, etc. ): ...................................................................................................

Adreça electrònica: ..........................................................................................................................

EXPÒS

Que, vistes les bases de la convocatòria per a la provisió d'un lloc de treball de policia local operatiu de la unitat nocturna i per a la constitució d'una borsa de treball, pel sistema de concurs; present la següent

DECLARACIÓ JURADA

Declar que reunesc tots i cadascun dels requisits exigits en la base segona de la convocatòria i que són certes les dades que s'hi consignen. I a més, declar:

que amb la sol·licitud de participació present la següent DOCUMENTACIÓ*

(Marcau amb una X la documentació que presentau)

(   )  Original o còpia compulsada del certificat oficial de llengua catalana de nivell B2 o superior.

(   )  Certificat d'actualització de les proves físiques (art. 165 del Reglament marc de coordinació) a efectes que sigui valorat com a mèrit de conformitat amb el que estableix la DF1ª.6 del D. Llei 6/2021, de 9 de juliol, de modificació de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears

(   ) Certificat acreditatiu dels serveis previs prestats en la categoria de policia local (l'acreditació dels serveis previs prestats a l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca s'aportarà d'ofici)

(  )  Altres mèrits presentats a efectes que siguin tinguts en compte per part de la comissió tècnica de valoració en la baremació del procediment:

A continuació, relacion els mèrits que consider s'han de puntuar d'acord amb la present convocatòria i l'annex 4 del Reglament marc de coordinació, amb indicació del número de pàgina del document que s'adjunta al qual fa referència i la puntuació que crec que resulta de la valoració dels meus mèrits segons el disposat a les bases (*):

Pàgina

Annex 4

Descripció

Punts

 

Apartat 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apartat 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apartat 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apartat 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apartat 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apartat 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apartat 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(*) Tot aquell mèrit que no s'acrediti documentalment o que no tingui relació amb la convocatòria no serà tingut en compte.

No obstant açò, no serà necessària la presentació d'aquells documents que es trobin en poder de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, i la persona interessada ha de declarar-los, relacionant-los a la sol·licitud de participació, indicant el número i data del registre d'entrada en que foren aportats/procediment, a fi de localitzar-ho. En cas que amb la informació aportada la documentació no es pogués localitzar, l'Ajuntament li ho requerirà, als efectes oportuns.

Tota la documentació referida a experiència professional i formació acadèmica que s'adjunta ha d'anar paginada i incloure aquesta referència a la columna corresponent en forma d'índex.

AVÍS LEGAL

De conformitat amb la Llei Orgànica 3/2018, de 13 de març, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i Garantia dels Drets Digitals, se us informa del següent:

-Les dades de caràcter personal que s'obtinguin de la vostra sol·licitud seran incorporades i tractades de forma confidencial en un fitxer propietat d'aquest Ajuntament.

-Les dades obtingudes amb aquesta instància podran ser utilitzades, salvaguardant la vostra identitat, per elaborar estadístiques internes.

-Tindreu la possibilitat d'accedir en qualsevol moment a les dades facilitades i a sol·licitar-ne, si escau, la rectificació, oposició, o cancel·lació dirigint una comunicació escrita, juntament amb la documentació acreditativa de la vostra identitat, a aquest Ajuntament.

ALTRES DADES/OBSERVACIONS que voleu que es prenguin en consideració:

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... .........................................................................................................................................................

SOL·LICIT:

Ser admès/admesa en el procediment de provisió.

Ciutadella de Menorca, .............. d ............................... de 20.......

(Signatura)

 

 

 

EXCM. AJUNTAMENT DE CIUTADELLA DE MENORCA