Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció tercera. Anuncis particulars

ASSOCIACIÓ ALIANÇA MAR BLAVA

Núm. 615751
Modificació dels estatuts de l'Associació Aliança Mar Blava

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El dia 12/06/2020 es va celebrar l'Assemblea General de l'Associació Aliança Mar Blava, convocada a aquest efecte, en la qual, amb un quòrum d'assistència de 13 entitats sòcies, representades per 13 persones físiques, per majoria de 13 (per unanimitat), es va acordar la modificació dels seus Estatuts, de conformitat amb el que es disposa per la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del Dret d'Associació, afectant dos articles:

L'article 3 establia:

El domicili de l'associació Aliança Mar Blava, s'estableix a Eivissa i radica al carrer Historiador José Clapés, núm. 4 i Codi Postal 07800.

L'àmbit d'actuació de l'associació serà el territori nacional.

Amb la nova modificació quedaria redactat de la següent manera:

El domicili de l'associació Aliança Mar Blava, s'estableix a Eivissa i radica en l'Avinguda d'Espanya 18-20, primer pis, codi postal 07800.

L'àmbit d'actuació de l'associació serà el territori nacional.

L'article Article 31 establia:

Els recursos econòmics de l'Associació s'obtenen de:

1. Les subvencions oficials o particulars.

2. Les donacions, les herències o els llegats.

3. Les rendes del patrimoni mateix o bé d'altres ingressos que puguin obtenir-se.

L'Associació no té capacitat per a endeutar-se, ni subscriure crèdits, préstecs o qualsevol altra modalitat de pagament ajornat i la seva gestió econòmica consistirà a gestionar els fons obtinguts i promoure l'obtenció de noves aportacions, que s'aplicaran íntegrament als fins de l'Associació.

Per al funcionament econòmic de l'Associació, s'obrirà compte corrent en una entitat bancària nacional, sent necessari per a la gestió corrent d'aquest compte, la signatura autoritzada de dues persones de les següents tres: President, Vicepresident i Tresorer.

Amb la nova modificació quedaria redactat de la següent manera:

Els recursos econòmics de l'Associació s'obtenen de:

1. Les subvencions oficials o particulars.

2. Les donacions, les herències o els llegats.

3. Les rendes del patrimoni mateix o bé d'altres ingressos que puguin obtenir-se.

4. Les contribucions i quotes dels socis. Aquestes aportacions són de caràcter voluntari. La quantia de les quotes i contribucions dels socis i la manera de fer-les efectives serà acordada per l'Assemblea General a proposta de la Junta Directiva.

L'Associació no té capacitat per a endeutar-se, ni subscriure crèdits, préstecs o qualsevol altra modalitat de pagament ajornat i la seva gestió econòmica consistirà a gestionar els fons obtinguts i promoure l'obtenció de noves aportacions, que s'aplicaran íntegrament als fins de l'Associació.

Per al funcionament econòmic de l'Associació, s'obrirà compte corrent en una entitat bancària nacional, sent necessari per a la gestió corrent d'aquest compte, la signatura autoritzada de dues persones de les següents tres: President, Vicepresident i Tresorer.

El text íntegre dels estatuts vigents pot consultar-se en el següent enllaç:

https://www.marblava.org/wp-content/uploads/2021/12/Resolucio%CC%81n-Inscripcio%CC%81n-Modificacio%CC%81n-Estatutos_28122020.pdf

 

Palma, 16 de desembre de 2021

La presidenta

Verónica Nuñez Reyes