Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 616699
Resolució de sol·licitud de la convocatòria extraordinària d’ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d’esdeveniments, i agències de viatges, cofinançades pel Govern de les Illes Balears (relació 1)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 17 de desembre de 2021, la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal del Consell Insular d'Eivissa ha dictat la Resolució número 2021000148, del tenor literal següent:

«En data 14 de març de 2020 el Govern de l'Estat espanyol va aprovar el Reial decret 463/2020 de 14 de març (BOE núm. 67, de 14/03/2020), pel qual es va declarar la situació d'alarma a tot l'estat espanyol, amb la finalitat d'afrontar la situació d'emergència sanitària provocada per la Covid-19. El Reial decret, que inicialment tenia una vigència de 15 dies naturals, va ser prorrogat mitjançant Reials decrets 487/2020, de 10 d'abril, i 492/2020, de 24 d'abril. Una vegada finalitzada la vigència d'aquest estat d'alarma, han estat les Comunitats Autònomes les que encarregades d'anar establint, d'acord amb la situació de la pandèmia en cada zona, un seguit de mesures extraordinàries d'efecte immediat, encaminades a protegir la salut i la seguretat dels ciutadans, contenir la progressió de la malaltia i reforçar el sistema de salut pública. En data 25 d'octubre de 2020 el Govern de l'Estat espanyol va decretar una nova declaració d'estat d'alarma que es va traduir en restriccions de la mobilitat i d'horaris per tal de controlar l'expansió de la pandèmia, restriccions que han de gestionar les Comunitats Autònomes.

Davant aquest context, les administracions públiques han prioritzat les polítiques d'impuls de l'activitat econòmica i han destinat recursos extraordinaris a garantir actuacions dirigides a fomentar la inversió pública, cercant així una reactivació immediata però també a mig i llarg termini que permeti consolidar l'activitat durant uns anys.

En aquest sentit, tenint en compte les noves restriccions de l'activitat econòmica derivades de l'Acord del Consell de Govern de data 11 de gener de 2021, en data 15 de gener de 2021, en el marc del Pacte de reactivació econòmica i diversificació social signat el mes de juliol de 2020, es varen acordar noves mesures econòmiques per ajudar a pal·liar els efectes dels tancaments dels diferents sectors econòmics afectats per les mesures dràstiques adoptades per aturar l'expansió de la crisi sanitària provocada per la COVID-19. Dins d'aquestes mesures es troba la creació d'un fons obert a tots els sectors productius afectats per les restriccions, dotat amb 30 milions d'euros, finançat a parts iguals entre el Govern de les Illes Balears i els consells insulars.

La Llei 2/2020, de 15 d'octubre, de mesures urgents i extraordinàries per a l'impuls de l'activitat econòmica i la simplificació administrativa en l'àmbit de les administracions públiques de les Illes Balears per pal·liar el efectes de la crisi ocasionada per la Covid-19, concretament en l'art. 32, modificat per la disposició final primera del Decret llei 1/2021, de 25 de gener (BOIB núm. 11 de 26 de gener de 2021) i que preveu que “(...) els municipis i els consells insulars, i també els ens instrumentals o dependents respectius, sens perjudici de l'exercici, en qualsevol moment, de les competències esmentades i de la resta de competències que els són pròpies d'acord amb la normativa local, poden atorgar ajudes o subvencions a les persones o entitats afectades i, en general, acordar totes les accions de foment que estimin pertinents amb la finalitat de coadjuvar a la recuperació econòmica en els territoris municipals i insulars respectius.”

El Consell Insular d'Eivissa va aprovar, en el Consell Executiu de data 1 de febrer de 2021, un conveni amb l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per concedir ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i altres que consta en el present expedient amb CSV núm. 13525176567727511730.

En data 28 de setembre de 2021, es va formalitzar una Addenda al Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Consell Insular d'Eivissa per concedir ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i altres que consta a l'expedient amb CSV núm. 13525176742025601313, en el sentit d'ampliar el període per a la realització de convocatòries a tot l'any 2021, i incloure altres sectors afectats que no havien estat inclosos en el conveni i per tant en la convocatòria publicada el 6 de febrer de 2021, com és el cas d'agències de viatges, parcs aquàtics, firaires i empreses de realització d'esdeveniments.

El Consell Insular d'Eivissa va aprovar les bases de la convocatòria extraordinària d'ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges,, que varen ser publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 141, de 14 d'octubre de 2021, i l'extracte de la convocatòria el dia 19 d'octubre de 2021, en el BOIB núm. 143. Aquestes bases varen ser publicades a la Base Nacional de Dades de Subvencions (BNDS), amb núm. referència IGAE 590115.

La línia de subvencions està inclosa en el Pla Estratègic de Subvencions 2020-2022 (BOIB núm. 20 de data 15-02-20), amb modificació publicada en el BOIB núm. 13, de data 30 de gener de 2021.

L'objectiu principal que es pretén assolir amb aquesta convocatòria és concedir ajudes a les persones físiques i jurídiques amb activitat en actiu i establiment obert (en el cas de que l'activitat es realitzi a un establiment) a l'illa d'Eivissa, que es varen veure afectats per les mesures de salut pública per contenir la Covid-19, adoptades per l'Acord del Consell de Govern de dia 11 de gener de 2021 pel qual s'estableix el nivell 4 d'alerta sanitària a Eivissa.

Les ajudes pretenen compensar el perjudicis econòmics provocats per les restriccions i proporcionar liquiditat per garantir la continuïtat de l'activitat econòmica dels sectors de la restauració i les seues cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses am dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges.

El crèdit previst per a aquesta convocatòria és de dos milions setanta mil euros (2.070.000,00 €), dels quals el Govern Balear ha aportat un import de 885.000 € i el Consell Insular d'Eivissa ha aportat l'import restant que són 1.185.000 €, de conformitat amb el Conveni formalitzat amb la Comunitat Autònoma el dia 1 de febrer de 2021, i modificat en data 28 de setembre de 2021.

Dins el termini establert a la convocatòria i al seu extracte, ha tengut entrada al Consell Insular d'Eivissa de forma telemàtica la sol·licitud i documentació prevista en la convocatòria per part de la persones relacionades als punts primer a cinquè de l'acord.

Consta a l'expedient, l'informe de seguiment de la subvenció de data 29 de novembre de 2021, de conformitat amb l'establert a l'art. 88.3 de la LGS.

El Decret de Presidència núm. 2020000768, de modificació del Decret de Presidència núm. 2019000471, de data 10-7-2019, d'estructura del govern del Consell Insular d'Eivissa i creació de departaments, i del Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020), atribueix al Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, “l'activitat competencial pròpia del Consell Insular d'Eivissa en relació amb la matèria d'artesania; promoció de la moda; comerç i desenvolupament empresarial; industria i vigilància de marques.”

El Decret de Presidència núm. 2019000484, de data 16-7-2019, de determinació de les atribucions corresponents als diferents òrgans del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 98 EXT., de 17-7-2019; modificacions al BOIB núm. 175, de 31-12-2019, BOIB núm. 101, de 4-6-2020 i al BOIB núm. 153, de 5 de setembre de 2020), en el seu punt tercer, apartat e), atribueix al Consell Executiu la competència per aprovar i resoldre les convocatòries d'ajuts o subvencions d'import superior a quinze mil euros (15.000,00 €), fet pel qual correspon a aquest òrgan l'aprovació d'aquest convocatòria per import de dos milions setanta mil euros (2.070.000,00 €).

No obstant l'anterior, en data 8 d'octubre de 2021, de conformitat amb la base 8 de la convocatòria, el Consell Executiu va delegar en la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal la concessió i abonament de les ajudes de la convocatòria de referència.

En data 30 de novembre de 2021 s'ha emès informe proposta de la cap de Secció d'Indústria en sentit favorable en relació a la concessió corresponent al mes de gener, febrer, i març de la convocatòria extraordinària d'ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges, cofinançades pel Govern de les Illes Balears.

Atès que en data 16 de desembre de 2021, la Intervenció del Consell Insular d'Eivissa, ha emès informe de fiscalització prèvia plena en sentit favorable.

Per tot l'anterior de conformitat amb l'article 72 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa (BOIB núm. 136, de 18-9-2010, correcció en BOIB núm. 148, de 14-10-2010, modificació en BOIB núm. 48, de 16-4-2016), en base a les competències que legal i reglamentàriament tenc atribuïdes,

PROPOSTA

PRIMER.- Inadmetre la sol·licitud d'ajuda en la línia 1, de les persones que a continuació es relacionen, per no complir el requisit indicat per a ser considerades persones beneficiàries, segons s'estableixen les bases de la convocatòria extraordinària d'ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges, cofinançades pel Govern de les Illes Balears:

Data sol·licitud

Núm. registre

Núm. Expedient

SOL·LICITANT

NIF Sol·licitant

Motiu inadmissió segons punt establert bases convocatòria

29/10/21

2021032697

2021/22757E

XXXXXXX

A57413957

3.1 Bases (empresa pública)

30/10/21

2021033726

2021/22757E

XXXXXXX

52153306R

3.1 Bases (epígraf)

10/11/21

2021034776

2021/23688X

XXXXXXX

43053631T

3.1.1 b) Bases

SEGON.- Inadmetre la sol·licitud d'ajuda en la línia 2, de les persones que a continuació es relacionen, per no complir el requisit indicat per a ser considerades persones beneficiàries, segons s'estableixen les bases de la convocatòria extraordinària d'ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges, cofinançades pel Govern de les Illes Balears:

Data sol·licitud

Núm. registre

Núm. Expedient

SOL·LICITANT

NIF Sol·licitant

Motiu inadmissió segons punt establert bases convocatòria

10/11/21

2021034884

2021/23835L

XXXXXXX

B57949737

3.2.1d) Bases

10/11/21

2020034879

2021/23829J

XXXXXXX

36977051C

3.2 Bases (persona beneficiària)

10/11/21

2021034878

2021/23827B

XXXXXXX

X7662432M

3.2 Bases (persona beneficiària)

10/11/21

2021034877

2021/23824P

XXXXXXX

X6917734R

3.2 Bases (persona beneficiària)

10/11/21

2021034876

21/23821M

XXXXXXX

B16664518

3.2 Bases (persona beneficiària)

10/11/21

2021034874

2021/23815E

XXXXXXX

B57382301

3.2 Bases (persona beneficiària)

10/11/21

2021034873

21/23812L

XXXXXXX

35457441C

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

10/11/21

2021034871

21/23808S

XXXXXXX

Y0663063X

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

10/11/21

2021034869

21/23804B

XXXXXXX

41446093R

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

10/11/21

2021034866

21/23802D

XXXXXXX

2021034866

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

10/11/21

2021034842

21/23797G

XXXXXXX

B57394231

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

10/11/21

2021034823

21/23793T

XXXXXXX

Y1646787R

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

10/11/21

2021034797

21/23697L

XXXXXXX

J07806797

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

10/11/21

2021034795

21/23695V

XXXXXXX

B16622706

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

09/11/21

2021034687

21/23641D

XXXXXXX

B16504144

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

09/11/21

2021034682

21/23473W

XXXXXXX

B57898850

3.2 Bases (persona beneficiària)

21/10/21

2021032452

21/21781N

XXXXXXX

46955678M

3.2 Bases (persona beneficiària)

09/11/21

2021034641

21/23433P

XXXXXXX

X5171111K

3.2 Bases (persona beneficiària)

09/11/21

2021034628

21/23411D

XXXXXXX

Y1182928Y

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

09/11/21

2021034563

21/23294F

XXXXXXX

Y6168708F

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

08/11/21

2021034552

21/23290A

XXXXXXX

B86191350

3.2.1d) Bases

08/11/21

2021034543

21/23286E

XXXXXXX

41423943F

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

29/10/21

2021033698

21/22752V

XXXXXXX

E57990517

3.2 Bases (persona beneficiària)

08/11/2021

2021034497

21/23281V

XXXXXXX

X3173155Y

3.2 Bases (establiment no sol·licitat convoc febrer)

08/11/2021

2021034443

21/23320W

XXXXXXX

E16656142

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

05/11/2021

2021034396

21/23211Q

XXXXXXX

047432666L

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

04/11/2021

2021034119

21/23001J

XXXXXXX

B57968257

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

03/11/2021

2021034103

21/23000W

XXXXXXX

B16617219

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

03/11/2021

2021034085

21/22997D

XXXXXXX

24170208Z

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

03/11/2021

2021034007

21/22990W

XXXXXXX

E57622060

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

03/11/2021

2021033983

21/22988T

XXXXXXX

41451455G

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

29/10/2021

2021033705

21/22756K

XXXXXXX

41461741D

3.2.1d) Bases

29/10/2021

2021033701

21/22755C

XXXXXXX

B16579070

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

29/10/2021

2021033644

21/22721D

XXXXXXX

B57995474

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

29/10/2021

2021033588

21/22705Q

XXXXXXX

Y4630322D

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

27/10/2021

2021033312

21/22467P

XXXXXXX

E57979338

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

27/10/2021

2021033307

21/22461W

XXXXXXX

B57574808

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

26/10/2021

2021033211

21/22335Z

XXXXXXX

34791961E

3.2 Bases (persona beneficiària)

26/10/2021

2021033136

21/22325G

XXXXXXX

47250912B

3.2 Bases (persona beneficiària)

21/10/2021

2021032556

21/21800P

XXXXXXX

X2890415M

3.2 Bases (no sol·licitat convoc febrer)

28/10/2021

2021033524

21/22591V

XXXXXXX

2530192P

3.2.1 b) Bases

29/10/2021

2021033679

21/22760W

XXXXXXX

B57240608

3.2 Bases (establiment Sta Eularia no sol·licitat convoc febrer)

22/10/2021

2021032747

21/22032X

XXXXXXX

41458769G

6 Bases

TERCER. Acceptar el desistiment de les persones físiques i jurídiques, en les sol·licituds que a continuació es relacionen, respecte de la convocatòria d'ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i altres, cofinançades pel Govern de les Illes Balears:

NÚM. EXP

NÚM. REGISTRE ENTRADA

DATA RGE

SOL·LICITANT

NIF SOL·LICITANT

2021/23435X

E/2021034647

09/11/2021

XXXXXXX

B57898850

QUART.- Concedir les ajudes de la línia 1 adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges, cofinançades pel Govern de les Illes Balears, que corresponen als mesos de gener, febrer i març de 2021:

Núm.

Núm. Expedient

BENEFICIARI/A

NIF Beneficiari/a

Import Econòmic €

Municipi

1

2021/22373Y

XXXXXXX

B07945033

4,500.00 €

Eivissa

CINQUÈ.- Concedir les ajudes de la línia 2 adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges, cofinançades pel Govern de les Illes Balears, que corresponen als mesos de gener, febrer i març de 2021:

Núm.

Núm. Expedient

BENEFICIARI/A

NIF Beneficiari/a

Import econòmic (€)

Municipi

1

21/23224Y

XXXXXXX

B57194128

4.500

Eivissa

2

21/21784S

XXXXXXX

46950533N

4.500

Eivissa

3

21/22515X

XXXXXXX

B16508400

4.500

Sant Josep

4

21/22736R

XXXXXXX

B57177321

4.500

Eivissa

5

21/224710K

XXXXXXX

B57236390

4.500

Sta Eulària

6

21/22760W

XXXXXXX

B57240608

4500

Eivissa

7

21/22761A

XXXXXXX

41449224G

4.500

Sant Antoni

8

21/22955J

XXXXXXX

B07626336

4500

Sant Antoni

9

21/22741Y

XXXXXXX

B16571929

4.500

Eivissa

10

21/22957S

XXXXXXX

53253225Z

4500

Sant Antoni

11

21/23002Z

XXXXXXX

41458222D

4500

Sant Josep

12

21/23186Z

XXXXXXX

B07711674

4.500

Sta Eulària

13

21/23186Z

XXXXXXX

B07711674

4500

Eivissa

14

21/23219R

XXXXXXX

41448584P

4.500

Sant Antoni

15

21/23221A

XXXXXXX

E57955585

4.500

Sta Eulària

16

21/23279S

XXXXXXX

E57800344

4.500

Sta Eulària

17

21/23292M

XXXXXXX

B16653438

4.500

Sant Joan

18

21/23448T

XXXXXXX

Y3782960A

4.500

Eivissa

19

21/23650H

XXXXXXX

41448126X

4.500

Sant Joan

20

21/21782J

XXXXXXX

B57747891

4.500

Eivissa

SISÈ.- Autoritzar i disposar una despesa global de 94.500 euros a favor de les persones físiques i jurídiques relacionades en l'acord tercer, amb càrrec a l'aplicació pressupostària núm. 4220.47900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa de l'any 2021.

SETÈ.- Reconèixer l'obligació i proposar el pagament global de 94.500 euros, corresponent al mes de gener, febrer i març, a favor de les persones físiques i jurídiques relacionades a l'acord tercer, amb càrrec a la a l'aplicació pressupostària núm. 4220.47900 del pressupost del Consell Insular d'Eivissa de l'any 2021.

VUITÈ.- Notificar a les persones interessades aquesta resolució mitjançant la publicació de la present resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), tot incloent el següent:

  • Que, de conformitat amb l'indicat al punt 10 de la present convocatòria d'ajudes, per a rebre el pagament, la persona física o jurídica que hagi resultat beneficiària haurà d'aportar (sinó l'ha aportat anteriorment), mitjançant la seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, el document següent:

L'imprès de sol·licitud d'alta com a creditor del Consell Insular per a realitzar transferència bancària, expedit necessàriament a nom del/de la sol·licitant de l'ajuda (persona física, jurídica o membre de la CB –persona física– que cobrarà l'ajuda) i segellat per l'entitat bancària. Podreu trobar aquest document a la Seu electrònica del Consell Insular d'Eivissa, a l'Àmbit Tresoreria, seleccionant el tràmit: Sol·licitud d'alta o modificació com a creditor del Consell Insular a efectes econòmics, o al següent enllaç https://seu.conselldeivissa.es/sta/CarpetaPublic/doEvent?APP_CODE=STA&PAGE_CODE=CATALOGO.

  • Que han de complir les obligacions establertes al punt 9 de les bases de la convocatòria extraordinària d'ajudes adreçades a pal·liar les conseqüències de les restriccions motivades per la crisi sanitària de la COVID-19 en els sectors econòmics de la restauració i les seves cadenes de valor, empreses esportives amb espais tancats propis, acadèmies de dansa, ioga, empreses amb dedicacions principals de balneari (spa) i similars, empreses de distribució (ADED), firaires i empreses organitzadores d'esdeveniments, i agències de viatges.

  • Que han de presentar al Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal del Consell Insular d'Eivissa el document Annex 4 que es troba adjunt a les bases de la convocatòria, en el cas de l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat en el termini de tres dies hàbils des de l'obtenció de la subvenció concurrent.

  • Que els incompliments i falsedat de les condicions requerides per obtenir les ajudes són causes de reintegrament previstes en l'article 44 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, mitjançant el qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

  • Que contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa i contra ell podeu interposar, davant la Comissió de Govern, el recurs d'alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes des de l'endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d'octubre de consells insulars i l'article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d'Eivissa (publicat al BOIB núm. 136 de 18/09/10, correcció al BOIB núm. 148 de 14/10/10, modificació BOIB núm. 48 de 16/04/16). El recurs haurà de resoldre's en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s'entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.”

 

Eivissa, 17 de desembre de 2021

La cap de Secció d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal

Olga Torres Ribas