Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 608961
Resolució de la directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació, en virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa, per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la Direcció Gerència de la Fundació té la competència per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen a la presidència.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

1. Aprovar la convocatòria d'un procés selectiu per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada», amb les especificacions i els requisits establerts a l'annex 1 d'aquesta convocatòria.

2. Aprovar les bases d'aquesta convocatòria, que s'especifiquen a l'annex 1.

3. Ordenar la inserció de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

   

Palma, 24 de novembre de 2021

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació

Asunción Sánchez Ochoa

(En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

   

ANNEX 1 Convocatòria del procés selectiu d'una persona graduada en Medicina per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada»

La Fundació té encomanades, entre d'altres, les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la contractació d'una persona graduada en Medicina per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la selecció i posterior contractació d'una persona graduada en Medicina per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada» amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Tenir el grau o la llicenciatura en Medicina.
  • Tenir la nacionalitat espanyola, o una altra nacionalitat en els casos en què l'article 57 del TREBEP es permeti l'accés a l'ocupació pública.
  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
  • Formulari d'autoavaluació degudament emplenat (annex 3 de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin amb els requisits.

II. Funcions

  • Desenvolupament de l'activitat d'investigació dins la unitat d'arrítmies.
  • Desenvolupament d'un programa d'activitat en arrítmies que permeti realitzar procediments d'arritmiologia i electrofisiologia en col·laboració amb la unitat d'arrítmies i electrofisiologia.
  • Investigació clínica en l'Àrea de Cardiologia i Arritmiologia.
  • Emplenament de la base de dades del projecte principal d'implants de desfibril·ladors subcutanis (S-ICD), recopilació de dades i seguiment dels pacients del projecte.
  • Involucració, participació, recopilació i seguiments d'altres assajos clínics de la unitat.
  • Col·laboració en projectes d'investigació amb altres serveis.
  • Recol·lecció i anàlisi de dades.

III. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar al registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (Carretera Valldemossa, 79, Son Espases, Edifici S, primera planta) o mitjançant el correu electrònic del Departament de Recursos Humans (idisba.rrhh@ssib.es)[1].

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

[1] Els documents adjunts al correu han d'estar en format PDF i comprimits dins un únic arxiu ZIP​​​​​​​.

 

​​​​​​​IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb la indicació de les causes de exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir del dia següent a la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu, amb les instruccions perquè qui vulgui procedir amb l'entrevista pugui confirmar la seva assistència. S'obrirà un termini de 3 dies hàbils per presentar al·legacions a les puntuacions obtingudes en la llista definitiva.

V. Reserva en favor de les persones amb discapacitat

Existeix en el IdISBa una reserva del 7 % dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, segons el Reial decret llei  5/2015 del TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquesta finalitat.

VI. Tribunal qualificador

  • Dr. Vicente Peral Disdier, cap del Servei de Cardiologia de l'HUSE.
  • Dr. Carlos Grande Morales, mèdic adjunt de Cardiologia i de la Unitat d'Arrítmies de l'HUSE.
  • Responsable de Recursos Humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària del tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació dels candidats i les candidates.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de la borsa

Una vegada finalitzat el procés selectiu, el tribunal qualificador elaborarà una resolució definitiva de totes les persones aspirants que formin part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda. Aquesta resolució serà publicada a la web de la Fundació.

La contractació de la persona aspirant més idònia es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte per obra i servei a temps complet (37,5 hores setmanals) per 12 mesos, amb possibilitat de pròrroga, en el projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada».

Remuneració: 29 500,00 euros bruts anuals (prorrata de les pagues extraordinàries inclosa).

Centre de treball: Hospital Universitari Son Espases.

IX. Acreditació de requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la següent documentació.

a. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat on s'han prestat els serveis amb especificació del temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria.

b. Titulació acadèmica: còpia confrontada de les dues cares del títol.

c. Cursos, seminaris, beques, etc.: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

d. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

e. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats del barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb l'autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'hauran de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas d'haver-hi presentat inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats per les persones aspirants, d'acord amb el següent barem, a més d'una entrevista personal:

1. Experiència professional (4 punts màx.)

  • Experiència clínica en el camp de la cardiologia específicament en arrítmies i desfibril·ladors (0.20 punts per cada mes; 4 punts màx.).
  • Experiència clínica en el camp de la cardiologia (0.10 punts per cada mes; 2 punts màx.).
  • Experiència clínica en l'àmbit sanitari (0.05 punts per cada mes; 1 punt màx.).

2. Publicacions d'articles d'investigació, presentació de resums o conferències científiques (2 punts màx.)

(No es consideraran presentacions les reunions científiques de caràcter universitari)

  • Articles publicats o acceptats per a la seva publicació a revistes indexades relacionats amb la cardiologia. (Primer autor o de correspondència: 1 punt primer decil i 0.5 primer quartil; altres autors: 0.5 punts primer decil i 0.25 primer quartil; 2 punts màx.)
  • Articles publicats o acceptats per a la seva publicació a revistes indexades relacionats amb l'àmbit sanitari. (Primer autor o de correspondència: 0.5 punts primer decil i 0.25 primer quartil; altres autors: 0.25 primer decil i 0.10 primer quartil; 1 punt màx.)
  • Presentacions a congressos relacionades amb la investigació en valvulopaties, ecocardiografia clínica i imatge (0.5 punts per comunicació oral a congressos internacionals i 0.25 en nacionals; 0.25 punts per pòster a congressos internacionals i 0.125 a nacionals; 1 punt màx.)
  • Presentacions en congressos relacionades amb la investigació a l'àmbit sanitari. (0.25 punts per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 punts per pòster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals; 0.5 punts màx.)

3. Formació relacionada amb el lloc de treball (2.5 punts màx.)

  • EP curriculum (mòdul d'arrítmies supraventriculars), (1.5 punts; 1.5 punts màx.)
  • Cursos de seguiment de dispositius implantables (0.10 punts per cada 10 hores de formació acreditades; 1 punt màx.)

4. Coneixement d'idiomes (0.5 punts màx.)

  • Certificat B2 d'anglès o català. (0.1 punts per certificat)
  • Certificat C1 d'anglès o català. (0.25 punts per certificat)

5. Fase d'entrevista (1 punt màx.)

L'entrevista versarà sobre temes relacionats amb la present oferta de treball. La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per poder confrontar-los.

El dia i l'hora de l'entrevista es publicaran a la web de la Fundació: www.idisba.es. La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. En el supòsit que l'entrevista es realitzi per mitjans virtuals, la documentació original s'haurà de presentar quan així ho requereixi el Departament de Recursos Humans.

La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

X. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

Palma, 24 de novembre de 2021

La directora general d'Investigació en Salut, Formació i Acreditació

Asunción Sánchez Ochoa

(En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021, segons l'article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

  

ANNEX 2 ​​​​​​​ Formulari d'inscripció per a l'oferta de contractació d'una persona graduada en Medicina per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears

Nom:

Cognoms:

DNI/NIE:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPÒS

Que he tingut coneixement de la convocatòria per al procés selectiu per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com a requisit. (Document 1)

- Grau de Medicina.

  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 2)
  • CV actualitzat. (Document 3)
  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la persona interessada. (Especificar a l'autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
  • No haver estat separat o separada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap entitat del sector públic, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en estat d'inhabilitació de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar en estat d'inhabilitació o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

Així, per tot l'exposat,

SOL·LICIT

La meva admissió per formar part del procés selectiu per a la contractació d'una persona graduada en Medicina, per al projecte «Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada» de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears.

Palma, _____________________

Signatura

 

 

ANNEX 3 AUTOAVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés selectiu per a la contractació d'una persona graduada en Medicina per al projecte

«Determinació de l'eficàcia i seguretat de la implantació de desfibril·ladors subcutanis en prevenció primària de la mort sobtada»

NOM

PUNTS MÀX.

PUNTS

NÚM. DOC.

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

1. EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

4.00

 

 

 

Experiència clínica en el camp de la cardiologia (0.20 punts per mes)

4.00

 

 

 

Experiència clínica en l'àmbit sanitari (0.05 punts per mes)

2.00

 

 

 

2. PUBLICACIONS, PRESENTACIONS I CONFERÈNCIES

2.00

 

 

 

Articles en revistes indexades relacionats amb la cardiologia

(Primer autor o de corresp.: 1 p./D1 i 0.5 p/Q1; altres autors: 0.5 p./D1 i 0.25 p./Q1)

2.00

 

 

 

Articles en revistes indexades relacionats amb l'àmbit sanitari

(Primer autor o de corresp.: 0.5 p./D1 i 0.25 p/Q1; altres autors: 0.25 p./D1 i 0.10 p./Q1)

1.00

 

 

 

Presentacions a congressos relacionades amb la investigació en valvulopaties, ecocardiografia clínica i imatge (0.5 p. per comunicació oral a congressos internacionals i 0.25 en nacionals; 0.25 p. per pòster a congressos internacionals i 0.125 a nacionals)

1.00

 

 

 

Presentacions en congressos relacionades amb la investigació a l'àmbit sanitari (0.25 p. per comunicació oral en congressos internacionals i 0.10 en nacionals; 0.10 p. per póster en congressos internacionals i 0.05 en nacionals)

0.50

 

 

 

3. FORMACIÓ

2.50

 

 

 

Cursos d'arritmiologia (1.5 punts)

1.50

 

 

 

Cursos de seguiment de dispositius implantables (0.5 p. / 10 h)

1.00

 

 

 

4. CONEIXEMENT D'IDIOMES

0.5

 

 

 

Català (0.1 p./B2; 0.25 p./C1)

0.25

 

 

 

Anglès (0.1 p./B2; 0.25 p./C1)

0.25

 

 

 

5. ENTREVISTA

1

X

 

 

TOTAL

 

 

* És necessari especificar amb claredat cadascun dels documents acreditatius que adjunteu per al correcte còmput de la puntuació. (P. ex.: Núm. Doc 4.1 - certificat B2 anglès de l'EOI).