Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR

Núm. 561232
Bases i convocatòria per a la concessió d’ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Codi BDNS: 595686

La Junta de Govern, en sessió de 17 de novembre de 2021, va adoptar, per unanimitat, els següents acords:

PRIMER.- Aprovar les bases i convocatòria per la concessió d'ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor en els mateixos termes que consten, signades pel Sr. Gabriel Rojo Rodríguez el 16.11.2021, a l'expedient  2021/10148V.

SEGON.-  Registrar la informació a la Base de Dades Nacional de Subvencions i publicar les bases i convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor. 

Bases i convocatòria per a la concessió d'ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor

Preàmbul

El Govern d'Espanya mitjançant el Reial decret 463/2020, de 14 de març de 2020, va declarar l'estat d'alarma en tot el territori nacional, essent prorrogat amb successives modificacions. En aquest context, s'han anat adoptant mesures extraordinàries de prevenció necessàries que han afectat la vida de tots els veïns de Llucmajor com prohibició de circulació,  suspensió d'activitats socials i econòmiques, restriccions d'aforaments, mesures de distanciament social, o adaptació dels locals i establiments físics oberts al públic.

L'Ajuntament de Llucmajor, conscient de les conseqüències de la COVID 19 als veïns de Llucmajor i, en especial, amb la gent gran del municipi, ha decidit realitzar una convocatòria d'ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor amb l'objectiu de garantir la continuïtat i el desenvolupament de les activitats que les associacions de gent gran duen a terme, atesa que aquestes activitats s'han vist reduïdes greument per les restriccions per pal·liar els efectes de la COVID 19.

L'article 72 de la Llei 7/1985 de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, estableix que les  Corporacions locals afavoreixen el desenvolupament de les associacions per a la defensa dels interessos generals o sectorials dels veïns, els faciliten la més àmplia informació sobre les seves activitats i, dins de les seves possibilitats, l'ús dels mitjans públics i l'accés a les ajudes econòmiques per a la realització de les seves activitats i impulsen la seva participació en la gestió de la Corporació en els termes del número 2 de l'article 69. 

Així doncs, en compliment de l'article anterior i d'acord amb l'article 232 del Reial Decret  2568/1986, de 28 novembre, pel qual s'aprova el Reglament  d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, es pretén contribuir a reprendre l'activitat de les associacions de gent gran en condicions òptimes i segures mitjançant ajudes per finançar despeses d'obres i instal·lacions perquè els locals disposin les condicions mínimes necessàries per garantir la qualitat de vida de les persones usuàries i el desenvolupament correcte d'activitats, així com equipaments necessaris per al desenvolupament dels fins, els objectius i les activitats que duen a terme les entitats. 

Les presents bases i convocatòria s'emmarquen en el Pla Estratègic de Subvencions 2021 de l'Ajuntament de Llucmajor, publicades al BOIB núm. 142 el 16 d'octubre de 2021 per fomentar l'associacionisme. 

D'acord amb el que preveu l'article 8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació, així com pels d'eficàcia en el compliment dels objectius fixats i eficiència en l'assignació i la utilització dels recursos públics.

1.- Règim jurídic

En tot el que no regulen aquestes bases i convocatòria serà d'aplicació:

- La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el Reglament general de subvenció 887/2006, aprovat el 21 de juliol

- La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

- El Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics

- El Reglament de serveis de les corporacions locals de 17 de juny de 1955

- El Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s'aprova el t0,ext refós de la Llei reguladora de les hisendes locals

- La Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local

- La Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears

- El Reial decret llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-19

- Les Bases d'execució del Pressupost Municipal de l'any en curs.

2.- Objecte i finalitat

2.1.- L'objecte d'aquestes bases i convocatòria és regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvenciones que atorgui l'Ajuntament de Llucmajor destinades a associacions de gent gran, sense ànim de lucre, per tal de reduir l'impacte derivat de la crisi sanitària provocada per la COVID-19 i garantir la continuïtat i el desenvolupament de les activitats que les associacions de gent gran duen a terme.

2.2.- Aquesta convocatòria pretén contribuir amb el finançament de les despeses següents:

a) Obres i instal·lacions perquè els locals disposin de les condicions mínimes necessàries per garantir la qualitat de vida de les persones usuàries i el desenvolupament correcte d'activitats. 

b) Equipaments. Comprèn l'adquisició de mobiliari, equips informàtics i equipament necessari per al desenvolupament dels fins de l'entitat sol·licitant i, en general, adquisició de béns d'inversió afectats a l'objecte de l'entitat i de les activitats que du a terme.

2.3.- Els projectes  que es subvencionen han de tenir per finalitat:

- Promoure i facilitar el desenvolupament d'accions dirigides al desenvolupament d'un envelliment actiu, saludable i satisfactori.

- Estimular, promoure i fomentar l'associacionisme, la integració i la participació en l'àmbit comunitari.

- Propiciar un espai d'oci i temps lliure adequat als seus interessos i expectatives.

- Millorar la qualitat de vida i potenciar la capacitat creativa de la gent gran.

- Permetre que les associacions tinguin un local en condicions, adequat a les dimensions i a les necessitats, on pugin dur a terme iniciatives, els projectes i els programes destinats a millorar la qualitat de vida de la gent gran.

3. Dotació econòmica i crèdit pressupostari

El crèdit pressupostari destinat a atendre aquestes subvencions és de 15.000 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 070000-337-78000.

4.- Règim de la concessió

Les subvencions concedides d'acord a aquesta convocatòria seguiran el procediment de concurrència competitiva.

5.- Requisits per sol·licitar la subvenció

5.1.- Poden obtenir la condició de persona beneficiària de les subvencions les associacions de gent gran, sense ànim de lucre, sempre que:

a) Estiguin legalment constituïdes, adaptades a la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació, i inscrites de forma definitiva en el registre pertinent, el dia que acabi el termini de presentació de les sol·licituds.

b) L'àmbit d'actuació sigui en el terme municipal de Llucmajor.

c) Incloguin entre les seves finalitats actuacions adreçades a la gent gran.

5.2.- No poden obtenir la condició de beneficiària les persones en els quals s'esdevingui alguna de les circumstàncies següents:

a) Quan, entre elles, concorre alguna de les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2013, de 17 de novembre, General de Subvencions.

b) Les entitats associatives amb finalitat lucrativa, comercial, mercantil o similar, els col·legis professionals i associacions professionals, les cooperatives i les fundacions.

c) Les associacions que no es trobin constituïdes legalment.

5.3.- L'acreditació de no incórrer en les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2013, de 17 de novembre, General de Subvencions es farà mitjançant declaració responsable (annex 6).

El compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social s'acredita mitjançant les certificacions acreditatives expedides per l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears, i amb la Seguretat Social. Les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Llucmajor es comprovaran d'ofici. 

I l'acreditació d'estar inscrit al Registre d'Associacions d'Interès Municipal d'aquest Ajuntament es comprovara d'ofici. 

Els requisits fixats al punt 5 s'han de complir des del moment de la presentació de la sol·licitud o la data final de sol·licituds.

6.- Obligacions de les persones beneficiaries

Són obligacions de les persones beneficiàries:

a) Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

b) Justificar el compliment dels requisits i condicions, així com la realització de l'activitat i el compliment de la finalitat que determini la concessió o gaudi de la subvenció.

c) Prestar col·laboració i facilitar totes les evidències que siguin requerides en l'exercici de les funcions de control que corresponguin a l'Ajuntament de Llucmajor.

d) Els beneficiaris d'aquests ajuts, amb la presentació de la sol·licitud de l'ajut, autoritzen expressament a  l'Ajuntament a sol·licitar i/o facilitar informació a altres administracions a fi de realitzar les tasques de comprovació i control d'aquesta en qualsevol de les seves fases.

e) Sotmetre's a les actuacions de comprovació i control financer previstes per la vigent normativa en matèria de subvencions.

f) Fer constar, en un lloc visible de la seu de l'associació, que l'activitat es desenvolupa amb el suport de l'Ajuntament de Llucmajor incloent el logotip institucional, havent-se d'acreditar aquest extrem en el moment de la justificació d'acord l'annex 8.

7.- Òrgans competents per instruir i resoldre el procediment. Termini de resolució i notificació

7.1.- L'òrgan competent per a l'ordenació i la instrucció del procediment de concessió de la subvenció prevista en aquesta convocatòria es l'àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Llucmajor, que ha de dur a terme, d'ofici, les actuacions necessàries per a instruir i tramitar el procediment en els termes establerts a l'article 24 de la Llei 38/2013, de 17 de novembre, General de Subvencions.

7.2.- L'òrgan competent per a resoldre aquesta convocatòria és el batle de l'Ajuntament de Llucmajor.

El termini màxim per resoldre i notificar l'acord serà de sis mesos a comptar de l'endemà de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds. Les sol·licituds sobre les quals no hagi recaigut resolució expressa en el termini establert per a resoldre i publicar s'entendran desestimades, sense perjudici que subsisteixi l'obligació de l'Administració de resoldre expressament. La resolució de concessió o denegació posarà fi a la via administrativa.

8.- Sol·licituds

8.1.- El termini per a la presentació de les sol·licituds és de set dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases i convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

8.2.- Atesa la naturalesa dels beneficiaris i l'obligació de relacionar-se electrònicament de l'article 14.2 la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les sol·licituds s'han de presentar a la seu electrònica de l'Ajuntament de Llucmajor o al Registre Electrònic General de la Administració General de l'Estat

(https://sede.administracion.gob.es/PAG_Sede/ServiciosElectronicos/RegistroElectronicoComun.html).

8.3.- Si la sol·licitud i la resta de documentació que s'ha de presentar no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, és incompleta o incorrecta, es requerirà a l'interessat perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint-lo que si no ho fa se'l tindrà per desistit de la seva petició.

8.4.- La mera presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les presents bases i convocatòria, i el compromís del sol·licitant de complir amb les obligacions i deures derivats d'aquestes.

9.- Documents que s'ha d'adjuntar a la sol·licituds

9.1.- Les sol·licituds s'han de formalitzar mitjançant els models annexos i han de contenir les dades necessàries per identificar l'entitat sol·licitant i la persona que la representa. Aquests models es troben annexos a les presents bases i convocatòria i a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor (https://www.llucmajor.org/ca).

9.2.- La documentació que s'ha de presentar amb la sol·licitud és la següent:

a) Model de sol·licitud (annex 1)

b) Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i del DNI, NIF o NIE del representant legal que la signa.

c) Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. Es pot acreditar amb un certificat de nomenament i de vigència del càrrec, de data posterior a la data de publicació de la convocatòria (annex 2).

d) Estatuts vigents de l'associació amb la resolució de la inscripció en el Registre d'Entitats jurídiques del Govern de les Illes Balears i/o en altres registres d'administracions públiques, quan correspongui i, si escau, modificats, segons s'estableix en la Llei Orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació.

e) Sol·licitud d'alta de la titularitat del compte bancari (annex 3).

f) Nombre actualitzat de persones associades mitjançant la certificació de la secretaria de l'associació (annex 4) i en la qual s'ha d'indicar quantes són majors de seixanta anys.

g) Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributaries de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, de l'Agència Tributària de les Illes Balears, i amb la Seguretat Social.

h) Annex 5, Declaració responsable:

 

- De no incórrer en cap de les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Aquesta acreditació s'ha de fer d'acord amb el que s'estableix en l'article 13.7 de la Llei  38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- De no trobar-se en la situació que preveu l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

- De no haver demanat cap altre ajut o subvenció pel mateix concepte i, si escau, una relació de les subvencions i ajudes sol·licitades o concedides, amb la indicació dels imports i de les entitats subvencionadores. Si durant la instrucció del procediment, prèviament a la proposta de concessió, l'entitat sap que se li ha concedit alguna subvenció, ho ha de comunicar tan aviat com sigui possible a l'òrgan instructor.

i) Així mateix, com es tracta d'una subvenció que té per objecte una activitat ja realitzada, juntament amb la documentació abans esmentada, s'haurà de presentar un compte justificatiu integrat per la documentació següent:

- Una memòria d'actuacions justificativa de les actuacions fetes, els resultats obtinguts i el compliment de les condiciones imposades en la concessió de la subvenció, inclosa la publicitat de la subvenció, signada per la persona que representa l'entitat beneficiària.

- Una memòria econòmica (annex 6) justificativa de les despeses fetes, amb indicació de les despeses i inversions del projecte, amb indicació del creditor i del document, el seu import, data emissió i, en el seu cas, data de pagament.

S'acompanyarà de les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació anterior i, en el seu cas, amb la documentació acreditativa de pagament, tal com s'estableix al punt 13 de les presents bases i convocatòria.

- Declaració responsable (annex 7):

•  Sobre la realització de l'activitat subvencionada, dels ingressos i de les despeses.

•  Que les factures presentades per justificar l'activitat no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l'IVA. Si l'IVA és recuperable no tendrà la consideració de despesa subvencionable i s'hauran de descomptar de les factures presentades per justificar. 

•  De no ser deutor per una resolució de reintegrament de subvencions. 

- Documentació acreditativa de la difusió per part de la persona beneficiària (annex 8).

10.- Import de les subvencions i criteris de valoració de les sol·licituds

Amb caràcter general, i sempre que sigui possible atendre totes les peticions que reuneixin els requisits per a ser beneficiàries, es concedeix a cada sol·licitant la quantia sol·licitada, tenint en compte el límit que s'estableix per a cada beneficiari: 5.000 € per sol·licitant.

Si no fos possible atendre totes les peticions, es determinarà l'import de la subvenció per cada sol·licitant proporcionalment al nombre de membres de les associacions majors de 60 anys.

L'import de les subvencions concedides en cap cas pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions o ajudes d'altres administracions públiques o d'entitats privades, superi el cost de l'activitat que ha de desenvolupar l'entitat beneficiària.

11.- La comissió avaluadora

La comissió avaluadora estarà composta, com a mínim, pels membres següents: 

1.- President/a: el regidor o regidora de l'àrea.

2.- Secretari/ària: un o una representant de l'àrea de Secretaria.

3.- Vocals: un o una representant de l'àrea d'Intervenció, un o una representant de l'àrea de Serveis Socials i un o una representant de l'àrea de Batlia.

12.- Forma, terminis i condicions per al pagament de les subvencions

12.1. El pagament de la subvenció únicament es pot efectuar una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l'activitat subvencionada, al compte corrent indicat a l'efecte per la persona beneficiària de la subvenció.

12.2. El termini per justificar acaba el dia en que acaba la presentació de sol·licituds, atès que com s'ha dit es tracta d'una subvenció per activitats finalitzades, i juntament amb la sol·licitud, i la resta de documentació expressada en aquesta convocatòria, s'ha de presentar la justificació.

13.- Documentació acreditativa del pagament de les despeses

La documentació acreditativa del pagament segons la forma que hagi utilitzat la persona beneficiaria ha de ser la següent:

a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en una compta bancària:

- Copia del justificant de l'ordre de transferència bancaria o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figuren el concepte de transferència o l'ingrés, la data del document, l'import, la identificació del concepte, a fi de que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l'ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb la persona beneficiaria i amb la emissora de la factura, respectivament, i

- Extracte del compte bancari de la persona beneficiaria de l'ajuda en la qual figuri el càrrec d'aquesta transferència, quan no quedin acreditats els requisits assenyalats al paràgraf anterior.

b) Pagament mitjançant xec nominatiu:

- Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut i

- Extracte del compte corrent del beneficiari de l'ajuda en el qual figuri el càrrec d'aquest xec o pagaré, o

- Certificat de l'entitat bancària en què consti el número de xec, l'import i la identificació de qui el cobra i la data de cobrament(no és necessari presentar l'extracte del compte corrent si el certificat de l'entitat bancària inclou també la identificació del nombre de compte en la qual s'ha carregat el xec i el titular del compte, que ha de coincidir amb la persona beneficiària de l'ajuda).

c) Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:

- Document acreditatiu del càrrec en compte de l'efecte mercantil i

- Extracte del compte en què figuri el càrrec de l'efecte mercantil. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l'entitat bancària que contingui: el titular i el número de compte en què s'ha carregat l'efecte mercantil, el lliurador i el deslliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es realitza l'efecte mercantil, l'import de la lletra de canvi i la data d'emissió de la lletra i de la bo per part del lliurat.

d) Pagament mitjançant targeta de crèdit:

- Tiquet de compra en el qual figuri el pagament amb targeta en cas que no s'indiqui en la factura i

‐ Extracte del compte en el qual figuri el càrrec del pagament amb targeta. L'extracte del compte pot substituir se per un certificat o títol similar de l'entitat bancària, en el qual, com a mínim, consti el titular i el número del compte corrent en la qual es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l'import i data de l'operació.

e) Pagament mitjançant domiciliació bancari:

- Notificació bancari del càrrec i

- Extracte bancari on figuri el càrrec de la domiciliació. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l'entitat bancari, en el que consti el titular i nombre de la compte corrent en la que s'ha fet el càrrec i l'ordenant del càrrec, la persona beneficiaria, el concepte pel qual es realitza el càrrec i l'import i la data de l'operació.

f) Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual ha d'especificar-se la despesa al qual correspon el pagament, la data i l'expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura ha de figurar el nom, els cognoms i el número de DNI de la persona que signa. 

Així mateix, aquests rebuts aniran acompanyats d'una declaració responsable signada pel president de l'associació que realitza el pagament en la qual assumirà la despesa i el seu pagament en efectiu, si fos el cas.

Si es tracta de pagaments en efectiu de factures simplificades, serà suficient la presentació d'aquest document per acreditar el seu pagament, si al mateix consta l'expressió «Pagat en efectiu», «Rebut» o similar.

14.- Despeses subvencionables

Es consideren despeses subvencionables les despeses que, de manera indubtable, responen a la naturalesa de les inversions subvencionables d'acord el punt 2.2 i s'efectuen des del dia 1 de novembre de 2020 fins al dia de 31 de octubre de 2021 (ambdós inclosos). Així mateix, es considera despesa feta la que ha estat efectivament pagada abans de la finalització del període de justificació.

No són subvencionables les altres despeses que l'execució de les inversions generen, com els honoraris de redacció de projectes tècnics i les despeses de direcció i de coordinació de les obres.

En cap cas el cost d'adquisició de les despeses subvencionables pot ser superior al valor de mercat. Tampoc es considerarà despeses subvencionables els impostos indirectes quan siguin susceptible de recuperació o compensació ni els impostos personals sobre la renda. 

15.- Protecció de dades

La informació i les dades declarades en les sol·licituds de subvenció d'aquesta convocatòria estan emparades pel que preveu el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, general de protecció de dades (RGPD).

16.- Compatibilitat amb altres subvencions

Com a regla general, aquestes ajudes seran compatibles amb qualsevol altra subvenció, ajut, ingrés o recurs procedent d'altres administracions o ens, públics o privats, regionals, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, sempre que no es percebi més subvenció que l'import de les despeses presentades per a la seva subvenció.

El sol·licitant de la subvenció haurà de declarar mitjançant l'annex 7 que no ha demanat cap altre ajut o subvenció pel mateix concepte i, si escau, una relació de les subvencions i ajudes sol·licitades o concedides, amb la indicació dels imports i de les entitats subvencionadores.

17.- Règim de recursos

Contra  les presents bases i convocatòria, que posen fi a la via administrativa, podrà interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició al Batle de l'Ajuntament de Llucmajor en el termini d'un mes de conformitat amb el que es disposin els articles 123 i 124 de la  Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé recurs contenciós administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les llles Balears, d'acord la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa-administrativa.

La resolució de concessió o denegació posarà fi a la via administrativa. Es podrà interposar contra ella recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, al Batle de l'Ajuntament de Llucmajor, o bé es podrà recórrer directament a l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l'endemà de la notificació o publicació de la resolució, d'acord la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa-administrativa.

18.- Mitja de publicació

Les bases que regeixen aquesta convocatòria de subvencions es publicaran en el BOIB, a la pàgina web de l'Ajuntament de Llucmajor i a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS).També seran objecte de publicació a la BDNS les subvencions i ajudes concedides.

Tota la informació, els successius anuncis, així com totes les notificacions i incidències produïdes durant el procediment de concessió, es publicaran a la pàgina web municipal (https://www.llucmajor.org/ca).

 

Llucmajor, 18 de novembre de 2021

El batle Éric Jareño Cifuentes

 

ANNEX I  SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ 

DADES DEL SOL·LICITANT

Nom o raó social:                    

CIF:

Domicili:                        

Localitat

Codi postal:                        

Correu electrònic:

Telèfon:                            

Fax:

DADES DEL REPRESENTANT DEL SOL·LICITANT    

Nom i llinatges:

DNI / NIE

Telèfon:

Qualitat / condició de la seva representació:

En cas de que la sol·licitud la presenti un representat s'haurà d'adjuntar autorització de representació (Annex II) 

EXPOSA

Que assabentat/da de la convocatòria per a la concessió d'ajudes a associacions de gent gran del municipi de Llucmajor

SOL·LICITA

La concessió d'una subvenció econòmica per la quantitat de ___________________ euros. 

I declar sota la meva responsabilitat que totes les dades contingudes a aquesta sol·licitud i en la documentació que s'adjunta són certes i que accepta les normes de la convocatòria, per la qual cosa facilitarà tota la informació i documentació necessària per afavorir la seva tramitació.

(Signatura del representant legal)

 

 

___________________ , _____ d ___________________  de 2021

 

 

ANNEX 2 ACREDITACIÓ DE LA REPRESENTACIÓ 

[Nom i llinatges ] __________________________________________, amb DNI ____________________, secretari/ària de l'associació/________________________________, amb CIF_______________________________ .

CERTIFIC 

Que en la reunió de dia ____ d ___________________ de 20__ de ______________________ [indicau l'òrgan que va prendre l'acord] es va acordar el nomenament, que encara continua vigent, de __________________________________, amb DNI _______________________, com a ________________________________________ de l'entitat _________________________________________ i que, per tant, és la persona autoritzada per fer les sol·licituds i les tramitacions de subvencions.

I, perquè consti als efectes oportuns, expedeixo aquest certificat.

_____________, ____ d ________________________ de 2021

[Signatura]    [Segell]                   Vist i plau

La presidència

 

ANNEX 3 SOL·LICITUD D'ALTA DE LA TITULARITAT  DEL COMPTE BANCARI

1. DADES DEL PERCEPTOR

Nom i llinatge / raó social:

Adreça:                        

N.I.F del perceptor

Localitat:            

Codi postal:            

Província:

Telèfon:                

Fax:

2. DADES BANCÀRIES DEL TITULAR

ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL:

IBAN        ENTITAT        OFICINA      DC       NÚMERO DE COMPTE

                                                                                            

Sota la meva responsabilitat declaro que les dades anteriors són certes.

Llucmajor, ______ d _________________ de 2021

CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L'ENTITAT BANCÀRIA

Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina.

El/La director/a – El/La delegat/da            El/La perceptor/a

Signatura

 

 

(Segell de l'Entitat Bancària)

 

 

D'acord amb el que disposa la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 06 de desembre de 2018), les dades facilitades en aquest document s'incorporen en fitxers propietat de l'Ajuntam ent de Llucmajor. Poden exercitar els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat, oposició i d'altres que reconegui la Llei esmentada, enviant email a delegatpd@llucmajor.org

 

ANNEX 4 ACREDITACIÓ DEL NOMBRE DE PERSONES ASSOCIADES

[Nom i llinatges ] __________________________________________, amb DNI ____________________, secretari/ària de l'associació ________________________________, amb CIF_______________________________ .

CERTIFIC 

Que el nombre de persones associades inscrites a la data del present certificat és de _________,  _________ homes i  _________ dones, dels quals  _________ són majors de 60 anys.

I, perquè consti als efectes oportuns, expedeixo aquest certificat.

_____________, ____ d ________________________ de 2021

[Signatura]    [Segell]                   Vist i plau

La presidència

 

ANNEX 5 DECLARACIÓ RESPONSABLE

[Nom i llinatges ] ______________________________, titular del DNI ______________, com a representant legal de l'entitat ___________________________ amb CIF_________________________

DECLAR

- Que l'entitat esmentada no incorre en cap de les prohibicions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Que, de conformitat amb el que preveu en l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, l'entitat esmentada no ha estat sancionada o condemnada en els tres anys darrers per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerables discriminatòries per raó de sexe o de gènere i que no ha estat sancionada per resolució administrativa ferma o per sentència judicial ferma. 

(  ) Que l'entitat no ha demanat ni ha rebut altre suport, ajut o subvenció per al projecte presentat.

(  ) Que l'entitat ha demanat o ha rebut per al projecte els ajusts o les subvencions que es detallen a continuació:

a) Entitat subvencionadora:

Import de l'ajut o de la subvenció:

No resolta (  )        Denegada (  )        Concedida i no rebuda (  )            Rebuda (  )

b) Entitat subvencionadora:

Import de l'ajut o de la subvenció:

No resolta (  )        Denegada (  )        Concedida i no rebuda (  )            Rebuda (  )

[Signatura del representant legal]

                    

 

ANNEX 6 MEMÒRIA ECONÒMICA 

[Nom i llinatges ] __________________________________________, amb DNI ____________________, actuant en nom i representació de l'associació ________________________________, amb CIF_______________________________ , i en relació amb l'activitat subvencionada per l'Ajuntament de Llucmajor.

DECLAR sota la meva responsabilitat

    a) Que el cost per a dur a terme l'activitat ha estat el següent: ____________ €

    a.1) Obres i instal·lacions

Relació de justificants de despeses    

Concepte

Proveïdor

CIF proveïdor

Núm. factura

Data emissió factura

Import

Data pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Relació d'ingressos (subvencions concedides, quotes, altres aportacions...)

Concepte

Import

 

 

 

 

 

 

 

 

a.2) Equipaments

Relació de justificants de despeses    

Concepte

Proveïdor

CIF proveïdor

Núm. factura

Data emissió factura

Import

Data pagament

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Relació d'ingressos (subvencions concedides, quotes, altres aportacions...)

Concepte

Import

 

 

 

 

 

 

 

 

(Nota: D'acord amb el punt 9.2.i) la memòria econòmica justificativa de les despeses fetes contindrà: indicació de les despeses i inversions del projecte, amb indicació del creditor i del document, el seu import, data emissió i, en el seu cas, data de pagament. )

(Signatura del representant legal)

___________________ , _____ d ___________________  de 2021

 

ANNEX 7 DECLARACIÓ RESPONSABLE 

[Nom i llinatges ] __________________________________________, amb DNI ____________________, secretari/ària de l'associació/________________________________, amb CIF_____________________________.

DECLAR sota la meva responsabilitat

1. Que l'activitat esmentada s'ha fet.

2. Que les despeses relacionades del projecte per import de ____________________ € corresponen a l'activitat subvencionada.

3. Que s'adjunta la memòria  d'actuacions (on consta les actuacions fetes, els resultats obtinguts i el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, inclosa la publicitat de la subvenció) 

4. Que s'adjunten les factures originals de les despeses.

5. Que la relació final de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat és la que s'adjunta i que correspon, sense cap dubte, a l'activitat subvencionada.

6. Que les factures presentades per justificar la subvenció no superen el valor de mercat.

7. Que l'associació en relació amb l'IVA suportat en la despesa subvencionable de l'execució del projecte.

( ) NO recupera ni compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.

( ) SÍ recupera i compensa l'IVA suportat de la despesa subvencionable.

8. Que, d'acord amb el que estableix l'article 34.5 de la Llei General de Subvencions, l'associació esmentada no és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions.

(Signatura del representant legal)

 

                        

____________________, ____ d ________________________ de 202__ 

 

ANNEX 8   

Associació: ______________________________        Any ____________

Activitat                                     Dia                Hora

________________________________  _____________   _____________        

________________________________  _____________   _____________     

________________________________  _____________   _____________  

________________________________  _____________   _____________  

________________________________  _____________   _____________  

________________________________  _____________   _____________  

________________________________  _____________   _____________

________________________________  _____________   _____________

________________________________  _____________   _____________