Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 398669
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 3 de setembre de 2021 per la qual s’aprova la llista de persones que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria facultatiu/facultativa especialista d’àrea en radiodiagnòstic dependents del Servei de Salut de les Illes Balears, per a cada sector corresponent

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 12 de abril de 2019, (BOIB núm. 48/2019), i la resolució de 6 de juny de 2019, (BOIB núm. 76/2019), es va convocar un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria facultatiu/facultativa especialista d'àrea en radiodiagnòstic dependents del Servei de Salut de les Illes Balears.                                               

2. El 23 de novembre de 2019 es van publicar en el BOIB (núm. 159/2019) les resolucions del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 20 de novembre per les quals s'aproven les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses del concurs oposició.

3. El 12 de desembre de 2019 es van publicar en el BOIB (núm. 167/2019) les resolucions del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 11 de desembre per les quals s'aproven les llistes definitives de persones admeses i excloses del concurs oposició.

4. El dia 14 de juliol de 2020, d'acord amb les bases de la convocatòria del procés selectiu, el Tribunal va publicar les llistes provisionals de les puntuacions de l'exercici de la fase d'oposició.

5. Després de la revisió de les al·legacions el Tribunal publica les llistes definitives de puntuacions de l'exercici de la fase d'oposició.

6. El punt 9.6 de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 16 de març de 2021, a través de la qual es modifica la Resolució del director general del Servei de Salut de 12 d'abril de 2019 per la que es convoca un concurs oposició per cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu/facultativa especialista de àrea que estableix el següent:

“En aquells sectors en els que el nombre de persones aspirants que hagin superat la fase oposició sigui igual o inferior al nombre de places convocades, no serà necessari acreditar ni valorar el mèrits sempre que resulti innecessari establir un ordre de prelació en la fase de concurs”

Per tant, en aplicació a aquest precepte, s'obvien els tràmits de valoració de mèrits i es passa a la fase següent.

Fonaments de dret

1. La Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

2. El Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

3. El Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places a les institucions sanitàries de la Seguretat Social —vigent amb rang reglamentari i sense caràcter bàsic en virtut de la disposició transitòria sisena de la Llei 55/2003.

4. El Decret 8/2018, de 23 de març, pel qual es regula la capacitació lingüística del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears.

5. La Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 12 d'abril de 2019 per la qual es convoca un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria facultatiu/facultativa especialista d'àrea en radiodiagnòstic dependents del Servei de Salut de les Illes Balears i la resta de resolucions relatives al desenvolupament del procediment selectiu.

6. La Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7. El punt 9.6 de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 16 de març de 2021, a traves de la qual es modifica la Resolució del director general del Servei de Salut de 12 d'abril de 2019 per la que es convoca un concurs oposició per cobrir places vacants de diverses categories de facultatiu/facultativa especialista de àrea que estableix el següent:

“En aquells sectors en els que el nombre de persones aspirants que hagin superat la fase oposició sigui igual o inferior al nombre de places convocades, no serà necessari acreditar ni valorar el mèrits sempre que resulti innecessari establir un ordre de prelació en la fase de concurs”

Per tot això dict la següent

Resolució

1. Aprovar les llistes de persones que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria facultatiu/facultativa especialista d'àrea en radiodiagnòstic dependents del Servei de Salut de les Illes Balears (annex 1).

2. Publicar la llista complementària de persones, en els sectors que corresponguin, que segueixen per puntuació a les que han superat el procés selectiu, als efectes prevists a la base 10.2 de la convocatòria i només aplicable en cas que algun dels candidats que han superat el concurs oposició no compleixi els requisits per ser nomenat personal estatutari fix (annex 2).

3. Obrir un termini de vint dies hàbils comptador des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears perquè les persones que han superat el procés selectiu i les que figuren a les llistes complementàries aportin la documentació següent:

  1. Fotocòpia compulsada del certificat que acrediti tenir com a mínim el nivell B1 de coneixements de català. No obstant això, en aquest procediment és aplicable l'article 5 del Decret 8/2018, de manera que si no s'acredita la capacitació lingüística exigible s'aplicarà allò previst a l'article 7 del mateix Decret. No cal que presentin aquest document les persones que ja l'hagin aportat en qualsevol altra fase del concurs oposició, sempre que ho indiquin expressament.

  2. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit per participar en aquest procediment selectiu o certificat acadèmic que acrediti haver completat tots els estudis per obtenir el títol, juntament amb la sol·licitud d'expedició del títol i l'acreditació del pagament de les taxes corresponents. No cal que presentin aquest document les persones que ja l'hagin aportat en qualsevol altra fase del concurs oposició, sempre que ho indiquin expressament.

  3. Declaració jurada o promesa de no haver estat separat —per mitjà d'un expedient disciplinari— del servei de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria i de no estar inhabilitat amb caràcter ferm per acomplir funcions públiques ni per a la professió corresponent.

  4. Pel que fa als ciutadans d'altres estats esmentats en la base 2.1.a) de la convocatòria, acreditació de no haver estat inhabilitat—per sanció o pena— per accedir a funcions o a serveis públics en un estat de la Unió Europea o separat—per sanció disciplinària— d'alguna de les seves administracions o dels seus serveis públics en els sis anys anteriors a la convocatòria.

  5. Certificat expedit pel Servei de Prevenció de Riscs Laborals del Servei de Salut de les Illes Balears que acrediti la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament.

3. Recordar que, de conformitat amb l'article 13.5 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, de modificació parcial del Codi civil i de la Llei d'enjudiciament civil, i segons establert per la Comissió de Recursos Humans del Sistema Nacional de Salut de 26 de maig de 2016, és requisit per accedir a les professions que impliquin contacte habitual amb menors no haver estat condemnat per una sentència ferma per algun delicte de naturalesa sexual. Per això cal acreditar, en el mateix termini que la resta de documentació, aquesta circumstància aportant un certificat del Registre Central de Delinqüents Sexuals (certificat de delictes de naturalesa sexual).

4. Establir que s'ha de presentar i registrar tota la documentació esmentada en els apartats anteriors en el Registre General dels Serveis Centrals o de qualsevol altra gerència del Servei de Salut o per qualsevol de les vies que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Si es presenta en una oficina de Correos, ha d'anar dins d'un sobre obert perquè el funcionari corresponent la segelli i la dati abans d'enviar-la per correu certificat.

5. Recordar que, llevat dels casos de força major constatats degudament, si no es presenta tota la documentació exigida en el termini establert o si en examinar-la es dedueix que la persona interessada no compleix algun dels requisits, no podrà ser nomenada personal estatutari fix, per la qual cosa s'anul·laran les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

6. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en els taulers d'anuncis dels Serveis Centrals i en el web www.ibsalut.es.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 3 de setembre de 2021

El director general del Servei de Salut Julio Miguel Fuster Culebras Per delegació de la consellera de Salut i Consum (BOIB núm. 191, de 07/11/2020)

 

ANNEX 1 TORN LLIURE 

SECTOR PONENT

 

 

 

DNI/NIE

Nom 

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****2079S

ROLDAN BUSTO , JORDI

59,06000

25,32469

84,38469

****9299P

REYNES SANCHO , MARIA DEL CARMEN

56,74000

27,07151

83,81151

****1092E

NIETO GARCIA , CAROLINA

57,17000

25,96813

83,13813

****6614R

AMADOR GONZALEZ , EVA REGINA

56,83000

20,80161

77,63161

****6346X

NOJE  , LUMINITA MARINELA

55,63000

19,57701

75,20701

****9280K

CAMARASA GUIJARRO , PAU

53,57000

21,35539

74,92539

****2714Y

GASSENT BALAGUER , MARIA DEL CARMEN

52,37000

21,67038

74,04038

****6143E

BALLESTEROS MARTIN , ALVARO FRANCISCO

48,34000

23,19488

71,53488

****8097W

ARIAS MEDINA , ANA

51,77000

18,46308

70,23308

 

 

 

 

 

SECTOR MIGJORN

 

 

 

DNI/NIE

Nom 

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****6609L

PICO FUSTER , MARIA LUISA

58,03000

21,86147

79,89147

****1098M

SAIZ MENDIGUREN , RAMON

57,00000

20,02467

77,02467

****6237M

VELAZCO VIERA , ALFREDO

48,77000

14,38110

63,15110

****8012P

LLOPIS PARDO , MARTA

50,49000

9,69312

60,18312

 

 

 

 

 

SECTOR TRAMUNTANA

 

 

 

DNI/NIE

Nom 

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****9052Y

BERMUDEZ LOPEZ , CHRISTIAN

49,89000

-----

49,89000

****8655W

MARTINEZ PEREIRA , EMILCE ROSALYNN

48,94000

-----

48,94000

 

 

 

 

 

SECTOR LLEVANT

 

 

 

DNI/NIE

Nom 

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****1174H

PEREZ AGUILERA , SANDRA

50,57000

20,35755

70,92755

****2144Y

CORRALES PINZON , RICARDO

57,26000

8,22423

65,48423

****8870Q

HAMADE TOUFAILY , HUSSEIN

43,89000

18,84955

62,73955

****8573K

PONS PERELLO , MARGALIDA

49,97000

11,36609

61,33609

 

 

 

 

 

 

SECTOR MENORCA

 

 

 

DNI/NIE

Nom 

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****1077Z

HINCAPIE BAENA , JUAN ALEJANDRO

51,86000

-----

51,86000

****4173B

SANTA EULALIA MAINEGRA , ERICK

57,86000

-----

57,86000

 

 

 

 

 

SECTOR EIVISSA

 

 

 

DNI/NIE

Nom 

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****0725V

ROMA DE VILLEGAS , ELENA

56,57000

17,70468

74,27468

****9590P

PADRON MONTENEGRO , DANIEL DAVID

52,11000

8,55317

60,66317

****0699S

RODRIGUEZ CHIKRI , BEATRIZ MIRIAN

32,57000

9,73943

42,30943

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​​​​​​​SECTOR MENORCA

 

 

 

DNI/NIE

Nom 

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****1381X

SUAREZ LEMUS , PEDRO

45,00000

-----

45,00000

 

 ANNEX 2 TORN LLIURE

SECTOR PONENT

 

 

 

DNI/NIE

Nom

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****9717A

RODRIGUEZ EIRIZ , MARIA

46,97000

11,70793

58,67793

****0284Z

SANCHEZ PANIAGUA , INES

46,20000

12,32967

58,52967

 

 

 

 

 

SECTOR MIGJORN

 

 

 

DNI/NIE

Nom

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****9623R

SAMUEL ESPIN , ROBERTO SEVERIN

39,34000

9,22172

48,56172

 

 

 

 

 

SECTOR LLEVANT

 

 

 

DNI/NIE

Nom

Total oposició

Total concurs ponderat

Total

****7215X

GRAU SOLA , ROSALINA

47,49000

9,27348

56,76348