Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE FERRERIES
Núm. 238010
Aprovació de les bases rectificades i nova convocatòria per a la constitució d’una borsa de treball d’Arquitectes Tècnics
Mitjançant la Resolució de Batlia núm. 339 de data 09/06/2021, es va resoldre:
Primer. Aixecar la suspensió de la convocatòria del procés de selecció per a la creació d'una borsa de treball d'Arquitectes Tècnics i en conseqüència deixar sense efectes la Resolució de Batlia núm. 328, de 2 de juny de 2021.
Segon.- Aprovar les bases rectificades i obrir nova convocatòria del procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de funcionàries/aris interines /ins d'Administració Especial, d'Arquitectes Tècnics, per cobrir amb caràcter interí aquest lloc de treball, mitjançant el sistema de concurs opoció lliure.
Tercer.- Aquesta Resolució tindrà vigència a partir de l'endemà de la data de publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
Ferreries, en la data de la signatura electrònica (10 de juny del 2021)
La batlessa
Joana Febrer Rotger
BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS DE SELECCIÓ, MITJANÇANT EL SISTEMA DE CONCURS OPOSICIÓ LLIURE, PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE FUNCIONÀRIES/ARIS INTERINES/INS D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, ARQUITECTES TÈCNICS.
Primera.
Objecte de la convocatòria
És objecte de les presents bases la cobertura amb caràcter d'interinitat del lloc de treball vacant d'Arquitecte Tècnic, atès que, a l'empara del que es disposa en l'article 10.1 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.
Característiques de la plaça:
Denominació: Arquitecte/a tècnic/a
Naturalesa: funcionari/a interi/na
Escala: Administració especial. Subescala tècnica
Grup A. Subgrup A2
Nivell de destí: 21
Titulació mínima exigida: arquitectura tècnica
Jornada: Completa
Segona. Condicions que han de reunir les persones aspirants
Per poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits, d'acord amb allò que s'ha fixat en l'article 56 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:
a) Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en aquests termes l'accés a l'empleat públic.
e) Posseir el títol d'arquitecte tècnic, graduat en enginyeria d'edificació o equivalent
f) Estar en possessió del permís de conduir de classe B.
Tercera.
Presentació de sol·licituds
Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu, referides sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació d'instàncies, es dirigiran a la Batlessa de la Corporació i es presentaran al Registre general de l'Ajuntament durant el termini de deu dies hàbils següents al de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Els successius anuncis es publicaran únicament al tauler d'anuncis de la pàgina web municipal.
Les instàncies també es podran presentar en la forma que s'indica a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per ser admès/a i prendre part en el procés selectiu, les persones aspirants hauran de manifestar en les seves sol·licituds que reuneixen tots i cadascun dels requisits en la base segona d'aquesta convocatòria, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, adjuntant la següent documentació:
Document Nacional d'Identitat
Titulació exigida
Certificat del nivell de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell certificat B2 expedit per l'òrgan competent en matèria de política lingüística de Govern de les Illes Balears, o bé dels títols, diplomes i certificats equivalents d'acord amb la normativa vigent.
Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin per a la fase de concurs, ordenats seguint l'ordre establert al barem de mèrits que consten en aquestes bases.
Carnet de conduir classe B.
Les persones aspirants amb discapacitat hauran de presentar la certificació corresponent que acrediti aquesta circumstància juntament amb l'informe emès on es certifiqui la seva capacitat per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents a la plaça que es convoca, hi haurà de sol·licitar les possibles adaptacions de temps i mitjans per a la realització de l'exercici.
Les persones aspirants es responsabilitzen de la veracitat dels documents que presentin
Quarta.
Admissió de les persones aspirants
Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, l'autoritat convocant o persona en qui delegui dictarà resolució aprovant la llista dels aspirants admesos i exclosos. La relació dels aspirants admesos i exclosos es publicarà en el tauler d'anuncis de la pàgina web municipal, i en ella hi figuraran les inicials de les persones aspirants, el núm. de DNI i, en el seu cas, la causa d'exclusió, concedint-se un termini de tres dies hàbils per a que els interessats puguin al·legar el que considerin oportú i així poder rectificar els errors.
A l'esmentat anunci o mitjançant anunci posterior, degudament publicat, s'indicarà el lloc, data i hora de l'inici dels exercicis, així com la composició del Tribunal Qualificador. Els errors materials o de fet podran ser rectificats o esmenats en qualsevol moment, ja sigui d'ofici o a petició de la part interessada.
Si algun aspirant no figurés a la llista d'admesos i exclosos, haurà de presentar-se davant del Tribunal amb la còpia de la sol·licitud segellada per l'oficina receptora per a que sigui admès provisionalment per a la realització del corresponent exercici. Amb aquest fi, el Tribunal es constituirà en sessió especial, abans de donar inici a l'exercici i en el lloc on hagi de realitzar-se el mateix, per a resoldre provisionalment les reclamacions, que mitjançant compareixença, puguin presentar els aspirants que es trobin en les circumstàncies assenyalades.
De l'acta corresponent a l'esmentada sessió es donarà compte immediata a l'Alcaldia, que resoldrà sobre l'admissió o exclusió de l'aspirant afectat, comunicant-ho al Tribunal qualificador pel seu coneixement i efectes, i si procedeix, a la persona afectada.
Cinquena.
Tribunal Qualificador
El Tribunal qualificador estarà format per un president, i dos vocals, actuant un d'ells com a secretari, amb els seus respectius suplents.
El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i les seves decisions s'adoptaran per majoria. El Tribunal podrà designar assessors quan ho consideri convenient, sempre amb el límit de que el número d'aquests no podrà ser superior al número de membres del Tribunal.
Els membres del Tribunal qualificador hauran d'abstenir-se d'intervenir i ho notificaran a l'autoritat convocant quan es vegin afectats per alguna de les circumstàncies previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, així com també aquelles persones que haguessin realitzat tasques de preparació d'aspirants a proves selectives durant els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies ressenyades a l'article 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
El personal d'elecció o de designació política, els funcionaris interins i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció.
La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.
Els vocals del Tribunal qualificador hauran d'estar en possessió d'un nivell de titulació igual o superior a l'exigit per a l'ingrés a la categoria convocada.
Categoria del tribunal: segona.
Sisena.
Inici i desenvolupament dels exercicis
El procediment de selecció serà el de concurs oposició. Per raons d'eficiència, practicitat i celeritat, les proves de selecció s'iniciaran amb la fase d'oposició i continuaran amb la de concurs. No podran passar a la fase de concurs aquelles persones aspirants que no superin la fase d'oposició. La puntuació obtinguda en la fase de concurs s'aplicarà únicament a aquells candidats que superin la fase d'oposició.
Prèviament a la realització de la fase d'oposició i de la concurs, es realitzarà una prova específica de coneixements de la llengua catalana (nivell B2) sempre que no s'hagués acreditat documentalment estar en possessió d'aquesta titulació. La qualificació d'aquesta prova serà d'APTE i NO APTE, i la qualificació de NO APTE implicarà l'eliminació de l'aspirant del procés selectiu.
L'ordre d'actuació dels aspirants es determinarà alfabèticament, segons resulti del sorteig realitzat pel Tribunal abans de donar-se inici als exercicis corresponents.
Els aspirants seran convocats per a cada exercici mitjançant el sistema de crida única, essent exclosos de les proves selectives aquells aspirants que no compareguin, excepció feta dels casos degudament justificats i lliurement apreciats pel Tribunal.
Per a la realització dels exercicis s'empraran sistemes per tal de mantenir l'anonimat dels aspirants sempre que la naturalesa de l'exercici així ho permeti. En aquells supòsits en que els aspirants vulnerin l'anonimat procedint a la identificació dels seus exercicis amb qualsevol altre sistema el Tribunal procedirà a excloure dels procés selectiu a l'aspirant infractor i la seva prova es tindrà per no realitzada.
El Tribunal, en qualsevol moment, podrà requerir als opositors per a que acreditin la seva personalitat.
Una vegada iniciades les proves selectives no serà obligatòria la publicació dels successius anuncis de la convocatòria al BOIB, sinó que el Tribunal únicament publicarà els esmentats anuncis al tauler d'anuncis de la pàgina web municipal.
Els exercicis podran realitzar-se, a elecció de cada aspirant, en qualsevol de les dues llengües oficials de les Illes Balears.
Setena.
Fase d'oposició
Consistirà en desenvolupar per escrit (i si escau gràficament) un màxim de dos (2) supòsits teòrics-pràctics relacionats amb les funcions pròpies d'arquitecte tècnic, en un temps màxim de 150 minuts. Aquest exercici es qualificarà amb un màxim de 30,00 punts, entenent-se que superen la prova aquells aspirants que obtinguin un mínim de 15,00 punts.
Per a la correcció de la prova es valorarà fonamentalment la capacitat de raonament, la sistemàtica en el plantejament, la formulació de conclusions, el coneixement de la matèria i l'adequada interpretació de la normativa aplicable.
Per a la realització d'aquesta prova, i en funció del contingut de la mateixa, el tribunal podrà autoritzar als aspirants per a que puguin fer ús dels textos legals i col·leccions de jurisprudència dels quals vinguin proveïts (no es permetrà l'ús d'aparells electrònics per a la consulta de normativa com tablets, llibres electrònics, ...). No obstant això, el Tribunal queda autoritzat per retirar als opositors els textos quan consideri que no compleixin les característiques de textos de normativa legal.
S'estableix, respecte de cada prova, un termini de tres dies hàbils a comptar des de la data de publicació de les corresponents qualificacions provisionals per a presentar reclamacions respecte de les mateixes, i una vegada resoltes les al·legacions presentades es procedirà a publicar les qualificacions definitives.
Vuitena.
Fase de concurs
A aquesta fase, que en còmput total no podrà superar els 10,00 punts, el Tribunal avaluarà els següent mèrits:
1. Experiència professional: Serveis prestats a qualsevol administració pública en lloc de feina de categoria professional igual o superior a la convocada, en qualitat de personal funcionari de carrera, interí o personal laboral: 0,10 punts per mes complert.
No es valoraran els serveis prestats per l'Administració Pública en virtut d'un contracte administratiu subjecte a la Llei de Contractes. Tampoc es valoraran els serveis prestats en qualitat de funcionari eventual o de confiança, de conformitat amb el que estableix l'article 20.4 de la Llei de 3 d'abril de 2007, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
L'experiència professional s'haurà d'acreditar mitjançant certificació de serveis previs, o certificat equivalent, expedit per l'Administració pública corresponent, còpia del contracte de treball, o qualsevol altre mitjà admissible en Dret, on consti la plaça i el lloc de treball exercits o la categoria professional, el període de prestació dels serveis i la vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera o interí o personal laboral). Per a la valoració de les funcions, serà necessari la inclusió en el certificat per al personal funcionari el grup, escala, subescala i/o categoria i per al personal laboral la descripció o indicació de les funcions realitzades.
Aquest apartat tindrà una puntuació màxima de 7 punts
2. Titulacions acadèmiques. Únicament es valorarà la titulació acadèmica més alta de les obtingudes per l'aspirant.
Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent, distinta de l'acreditada com a requisit per a prendre part a la convocatòria: 0,25 punts.
Per cada titulació acadèmica de grau universitari distint de l'acreditat com a requisit per a prendre part a la convocatòria: 0,30 punts.
Per cada titulació universitària d'arquitectura, enginyeria o titulació universitària equivalent, distinta de l'acreditada com a requisit per a prendre part a la convocatòria: 0,35 punts.
Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari en matèries relacionades al programa de temes de la convocatòria: 0,10 punts per cada 20 crèdits ECTS, fins a un màxim de 0,50 punts.
Per cada títol de doctor en matèries relacionades al programa de temes de la convocatòria: 1 punt.
Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima d'1 punt.
3. Cursos de formació i perfeccionament
Únicament es valoraran els cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar i realitzats en centres oficials (Administracions públiques, entitats promotores de formació i universitats). La valoració es farà a raó de 0,005 punts per hora de formació rebuda amb aprofitament o per hora de formació impartida, i a raó de 0,0025 punts per hora de formació rebuda únicament amb assistència. No es tindran en compte els cursos que no especifiquin el número d'hores lectives.
En tot cas tindran la consideració de cursos directament relacionats amb les funcions a desenvolupar els cursos realitzats en matèria d'arquitectura, enginyeria, jurídica administrativa, qualitat, igualtat de gènere, prevenció de riscos laborals i seguretat i salut a l'obra i en matèria informàtica.
Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 1,50 punts
4. Coneixements de la llengua catalana
En aquest apartat es valoraran el certificats expedits per l'EBAP, els expedits u homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l'Escola Oficial d'Idiomes, i també la resta de certificats reconeguts d'acord amb la normativa autonòmica.
Certificat de nivell C1: 0,20 punts.
Certificat de nivell C2: 0,40 punts.
Certificant de nivell LA: 0,10 punts
S'ha de valorar només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'aporti
Aquest apartat tindrà en conjunt una puntuació màxima de 0,50 punts.
S'estableix un termini de tres dies hàbils a comptar des de la data de publicació dels resultats provisionals de la fase de concurs per a presentar reclamacions respecte de la mateixa, i una vegada resoltes les al·legacions presentades es procedirà a publicar els resultats definitius.
Novena.
Qualificació
La qualificació definitiva de cada un dels aspirants vindrà determinada per la suma de puntuacions obtingudes en els distints exercicis de la fase d'oposició i en la fase de concurs. Una vegada finalitzada la qualificació dels aspirants, el Tribunal elevarà a l'Alcaldia proposta de nomenament a favor de l'aspirant que hagi obtingut millor puntuació i es publicarà còpia de l'acta al tauler d'anuncis electrònic de l'Ajuntament.
En cas d'empat entre dos o més aspirants, aquest es resoldrà a favor de l'aspirant que hagi obtingut major puntuació a la fase d'oposició, i de mantenir-se aquest es resoldrà a favor de l'aspirant que acrediti una major puntuació en l'apartat de formació i en última opció es resoldrà l'empat per sorteig.
Desena.
Relació d'aprovats
El tribunal procedirà a confeccionar la llista dels aspirants aprovats, ordenats de major a menor puntuació, que serà aprovada per decret d'Alcaldia i publicada a la pàgina web municipal, a la seu electrònica i en el tauler d'anuncis de la Corporació.
Onzena.
Funcionament de la borsa d'ocupació, nomenament i presa de possessió
Les persones integrants de les Borses d'Ocupació ocuparan el lloc de treball de la llista que li correspongui, atenent la puntuació obtinguda en el procés selectiu utilitzat per a la seva constitució, havent d'aparèixer, al costat del nombre del lloc de treball ocupat, la puntuació que ostenta dins del llistat.
Totes les persones que superin el procés de selecció seran incloses en una borsa d'ocupació per a les futures contractacions que resultin necessàries a fi de cobrir vacants temporalment, i seran cridades seguint l'ordre establert en el llistat corresponent. El funcionament de la Borsa d'Ocupació s'ajustarà als principis d'igualtat d'oportunitats i principi de no discriminació.
La renúncia inicial a un nomenament, o la renúncia durant la vigència d'aquest, no donaran lloc a l'exclusió de la Borsa d'Ocupació, però ocasionarà un canvi de lloc del lloc de treball, dins d'aquesta, passant a ocupar l'últim lloc de treball com a integrant de la Borsa.
Són causes que justifiquen la renúncia a un nomenament i que impliquen el manteniment dins de la Borsa d'Ocupació:
Estar en situació d'ocupat, prestant serveis com a personal contractat, en qualsevol Administració ( com a personal laboral o funcionari interí)
Estar en situació de Suspensió per accident, baixa per malaltia, intervenció quirúrgica, internament hospitalari, maternitat, embaràs d'alt risc i situació de risc o necessitat acreditada per facultatiu que exigeixi la lactància natural de menors de nou mesos.
L'acreditació documentada de la finalització de tal circumstància donarà lloc a la reposició en aquest lloc de l'ordre de llista en les Borses d'Ocupació en què es trobés la persona afectada.
Exercici de càrrec públic representatiu que impossibiliti l'assistència al treball.
Les persones incloses en la Borsa de Treball hauran de presentar dades personals suficients que permetin la seva ràpida localització, sent responsables de què estiguin actualitzats a tot moment.
Una vegada realitzat l'intent de localització per mitjà de la comunicació telefònica, la telegràfica amb justificant de recepció o el correu electrònic amb justificant de recepció, si no fos possible el contacte en vint-i-quatre hores s'acudirà a la persona següent. Si s'opta per la comunicació telefònica, es realitzaran un mínim de tres intents de contacte entre les 8:00h i les 15:00hores, amb un interval de 60 minuts entre cada trucada.
Quedarà anotació escrita del que s'indica en aquest nombre en el servei corresponent, donant-se trasllat immediat d'informe escrit al Secretari de la Corporació per a coneixement i constància.
La persona integrant de la Borsa d'Ocupació que rebi proposada de nomenament, en els termes descrits anteriorment, haurà de procedir a l'acceptació o rebuig d'aquesta, en un període màxim de 24 hores, tret que per circumstàncies excepcionals o de força major.
Aquesta borsa d'ocupació tindrà una vigència màxima de tres anys.
La Resolució de nomenament serà adoptada per l'Alcaldia en la seva condició de prefectura directa del personal, i es publicarà a la seu electrònica d'aquest Ajuntament.
Una vegada publicat el nomenament, s'haurà de procedir a la presa de possessió pel nomenat dins del termini de tres dies hàbils a partir d'aquesta publicació.
Dotzena. Normativa aplicable
El Tribunal queda autoritzat per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presentes bases, sempre amb estricta observança de la normativa vigent aplicable en la matèria.
La convocatòria i les seves bases, tots els actes que es derivin del procés selectiu i les actuacions del Tribunal podran ser impugnats per les persones interessades en els terminis i formes establerts per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tretzena. Protecció de dades de caràcter personal
Les persones aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent, i especialment la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal i garanties digitals.
Per exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts a la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal i garanties digitals, es poden dirigir a l'adreça electrònica dpd@ajferreries.org.
ANNEX I.
TEMARI
Tema 1. La Constitució Espanyola de 1978. Principis generals. Els drets fonamentals dels espanyols. Garantia dels drets i llibertats. La reforma de la Constitució. Poder legislatiu, executiu i judicial.
Tema 2. L'acte administratiu: contingut, motivació, forma i eficàcia. La notificació: Pràctica de notificacions. Notificacions en paper i electròniques. Notificacions infructuoses i publicació. Drets i llibertats. La reforma de la Constitució. Poder legislatiu, executiu i judicial.
Tema 3. Procediments administratius. Còmput de terminis. Desistiment i renúncia. Caducitat. Tramitació simplificada del procediment administratiu comú. Obligacions i responsabilitats de l'Administració en la tramitació de procediment.
Tema 4. Recursos administratius: principis generals. Recurs extraordinari de revisió. Recurs d'alçada. Recurs potestatiu de reposició. Recurs extraordinari de revisió.
Tema 5. Llei 12/2017, de 29 de desembre, d'urbanisme de les Illes Balears.
Tema 6. Llei 14/2000, de 21 de desembre, d'ordenació territorial.
Tema 7. Llei 6/1999, de 3 d'abril, de les Directrius d'Ordenació Territorial de les Illes Balears i mesures tributàries
Tema 8. Llei 6/1997, de 8 de juliol, de sòl rústic de les Illes Balears
Tema 9. Reial Decret Legislatiu 7/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei del Sòl i Rehabilitació Urbana.
Tema 10. Reial Decret 314/2006, de 17 de març, pel qual s'aprova el Codi Tècnic d'Edificació
Tema 11. La Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears
Tema 12. La llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes de sector públic. El contracte d'obres
Tema 13. La Llei 5/2018, de 19 de juny, de l'habitatge de les Illes Balears
Tema 14. Llei 8/2017, de 3 d'agost, d'accessibilitat universal de les Illes Balears, Decret 110/2010, de 15 d'octubre, pel qual s'aprova el reglament per la millora de l'accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques
Tema 15. Ordenances municipals: l'ordenança municipal reguladora del renou i les vibracions de l'Ajuntament de Ferreries, Ordenança municipal reguladora de l'ús de la xarxa de clavegueram del nucli urbà de Ferreries,
Tema 16. El Pla territorial insular de Menorca
Tema 17. El Pla General d'Ordenació Urbana de Ferreries.
ANNEX II.
SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ A LA CONVOCATÒRIA PER LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA D'ARQUITECTES TÈCNICS
DADES DEL/LA SOL·LICITANT:
Nom i Cognoms |
|
DNI |
|
Correu electrònic |
|
Telèfon de contacte |
|
DOCUMENTACIÓ QUE S'ACOMPANYA:
Document Nacional d'Identitat
Titulació exigida
Certificat del nivell de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell certificat B2
Els documents acreditatius dels mèrits que s'al·leguin per a la fase de concurs, ordenats seguint l'ordre establert al barem de mèrits que consten en aquestes bases.
Carnet de conduir B2
El/la signant sol·licita ser admès/a en les proves selectives a què es refereix la present instància i declara que són certes les dades que s'hi consignen i que reuneix tots i cada un dels requisits exigits en les bases de la convocatòria i es compromet a provar-los documentalment.
Als efectes de què disposa el Reial Decret 5/2018, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, se l'informa que les seves dades personals, obtingudes mitjançant aquesta sol·licitud seran incorporades per al seu tractament en un fitxer de l'Ajuntament de Ferreries. Així mateix se li informa que la recollida i tractament d'aquestes dades té com a única finalitat la gestió del procediment selectiu de la borsa de treball, tenint vostè els drets a què es refereix l'article 5 d'aquesta llei.
I perquè consti, sign aquesta sol·licitud a
(Lloc, data i signatura del sol·licitant)