Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 237515
Resolució de la directora general Recerca en Salut, Formació i Acreditació, en virtut de l’encomana de la presidenta de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears, de 23 d'abril de 2021, segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa per la qual es convoca un procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica titulat superior per al projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), estableix en l'article 15 la competència per ordenar la inserció d'edictes en el BOIB i, en el punt 4, especifica que les institucions o ens públics no esmentats en els tres primers punts han d'acreditar els òrgans i les persones que, d'acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s'ha d'entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l'òrgan, l'ens o la institució que emana el text.

D'altra banda, d'acord amb l'article 27 dels estatuts de la Fundació, la direcció gerència de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior de personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles actuacions que en aquesta matèria li siguin encomanades, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica titulat superior per al projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

 

Palma 8 de juny de 2021

La directora general de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Asunción Sánchez Ochoa

(En virtut de l'encomana de la presidenta de la Fundació, de 23 d'abril de 2021,

segons article 28.3 dels Estatuts de la Fundació IdISBa)

  

ANNEX I Convocatòria de el procés selectiu per a la contractació d'un tècnic o tècnica titulat superior per al projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

La Fundació té encomanades, entre d'altres, la funció de gestionar els mitjans i recursos a el servei d'execució de programes d'investigació clínica, bàsica i aplicada, el desenvolupament tecnològic i la innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació necessita efectuar la convocatòria per a la contractació d'un tècnic o d'una tècnica superior per al projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

L'article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, de el sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l'Administració de la Comunitat Autònoma en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s'han d'aplicar els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L'apartat segon B de l'Acord de Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l'àmbit d'aplicació i de determinació de l'abast de control del punt 5 de l'Acord de Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la comunitat autònoma.

Per tot això, i en l'exercici de les competències que m'atribueix l'article 28.1 i dels estatuts fundacionals vigents,

CONVOCO

El procés per a la contractació d'una tècnica o tècnic superior per al projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab», amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

I. Requisits de la plaça

  • Grau o llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses i / o Econòmiques.

  • Nivell B2 Català.

  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d'acord amb l'article 57 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP), es permeti l'accés a l'ocupació pública.

  • Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • Tenir 16 anys i no excedir l'edat de jubilació forçosa.

  • No haver patit un acomiadament per mitjà d'un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a llocs o càrrecs públics per mitjà d'una resolució judicial . En el cas de ser ciutadà o ciutadana d'un altre estat, no estar inhabilitat o en una situació equivalent ni haver rebut cap sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi accedir a l'ocupació pública en el seu estat i en els mateixos termes.

  • Omplir el formulari d'autoavaluació (annex III de la convocatòria).

No es valoraran els CV de les persones que no compleixin els requisits.

II. Funcions de la plaça

  • Maneig d'eines de gestió de dades digitals amb la finalitat de donar suport a les eines de classificació d'idees innovadores que sorgeixen a l'Hospital de Son Espases

  • Gestió i seguiment del projecte de Health Living Lab coordinant els diferents agents involucrats (Hospital, Idisba, Ibsalut, Universitat...)

  • Gestió de la formació en innovació prevista per l'Hospital dins el marc de desenvolupament de la innovació.

  • Gestió i seguiment del projecte d'adequació d'espais per a ubicar el Health Living lab.

  • Impulsar la Comissió d'Innovació hospitalària i assumir tasques de secretaria i suport als seus membres.

  • Exploració de mercat amb la finalitat d'identificar emprenedors i empreses susceptibles d'adherir-se al projecte del Health Living Lab i, en general a projectes d'innovació.

  • Cerca de fons de finançament tant públics com privats per desenvolupar les idees innovadores sorgides dins de l'HUSE i pel Health Living Lab.

III. Presentació de sol·licituds

Es poden presentar les sol·licituds en el registre físic de la Fundació Institut d'Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), situat en Carretera Valldemossa, 79 Son Espases, edifici S, 1r pis, o mitjançant el correu electrònic de el Departament de Recursos Humans (idisba. rrhh@ssib.es)

El termini de recepció de sol·licituds serà de 10 dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria.

Les persones aspirants hauran de presentar juntament amb la sol·licitud la documentació acreditativa dels requisits i la documentació acreditativa dels mèrits que al·leguin en la forma que estableixen aquestes bases. No es podrà valorar cap mèrit que no s'hagi acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins el termini de presentació de sol·licituds.

IV. Admissió de les persones aspirants

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i de la documentació relativa als requisits per participar en el procediment de selecció, es publicarà una resolució (a la pàgina web de l'IdISBa) mitjançant la qual s'aprova la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran d'un termini de 3 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la resolució provisional, per esmenar els defectes o adjuntar la documentació que sigui preceptiva. En el cas de no esmenar o adjuntar la documentació indicada, s'entendrà que desisteixen en la seva sol·licitud.

Finalitzat el termini indicat en el paràgraf anterior, es dictarà una resolució mitjançant la qual s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses del procés selectiu.

V. Reserva a favor de les persones amb discapacitat

Existeix en l'IdISBa una reserva de el 7% dels llocs de treball per a persones amb discapacitat, d'acord amb el Reial Decret Llei 5/2015 de l'TREBEP. No obstant això, aquesta plaça no està reservada per a aquest fi.

VI. Tribunal qualificador

  • Salvador Marcus, Tècnic Gestor de projectes privats de l'IdISBa.

  • Luis Alegre Latorre, adjunt a Gerència a l'Hospital Universitari Son Espases (HUSE).

  • Carolina Millán Pons, responsable de recursos humans de l'IdISBa, en qualitat de secretari o secretària de tribunal.

El tribunal qualificador pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de les candidates o candidats.

VII. Resolució de la convocatòria i publicació de borsa

El Tribunal Qualificador un cop finalitzat el procés selectiu, elaborarà una llista definitiva de totes les persones aspirants que formen part del procés selectiu, per ordre de puntuació obtinguda, la qual es publicarà a la WEB de la Fundació.

La contractació de l'aspirant o de l'aspirant més idoni es realitzarà d'acord amb l'ordre de prelació obtingut.

La durada de la borsa de treball serà de 2 anys des de la seva publicació.

VIII. Modalitat de contractació

Contracte per obra o servei a temps parcial (20 hores setmanals) amb una durada de 12 mesos, en el projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

Remuneració: 20.000 euros anuals bruts (pagues extraordinàries incloses).

Ubicació de centre de treball: Hospital Universitari Son Espases.

IX. Acreditació dels requisits i mèrits

Els requisits i mèrits que al·leguin les persones aspirants s'han d'acreditar mitjançant la presentació de còpia o còpia confrontada de la documentació.

  1. Experiència professional: mitjançant certificat signat per la persona responsable de l'entitat en la qual es van prestar els serveis, amb especificació de el temps d'experiència en els diferents àmbits que es valoren en aquesta convocatòria. Si no és possible, mitjançant contracte i vida laboral.

  2. Titulació acadèmica: còpia de les dues cares del títol.

  3. Cursos, seminaris, beques, etc .: còpia dels certificats o diplomes acreditatius dels cursos que s'han dut a terme, amb expressió del nombre d'hores de durada de l'acció formativa.

  4. Coneixements orals i escrits d'idiomes: mitjançant còpia de certificat expedit per l'òrgan competent (EOI, Conselleria, UIB, o altres universitats o centres d'acreditació de reconegut prestigi).

  5. Publicacions: còpia de la primera pàgina de la publicació o referència bibliogràfica identificativa de la publicació i de la seva autoria.

Els mèrits s'han d'acreditar amb referència a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants han de presentar tots els documents acreditatius dels seus mèrits ordenats d'acord amb els apartats de el barem de mèrits i numerats correlativament (juntament amb el autobarem que acompanya a aquestes bases).

La documentació acreditativa de tots els mèrits s'ha de presentar juntament amb la sol·licitud. En cas de presentar inicialment còpies no confrontades, s'haurà de presentar a l'entrevista la documentació original acreditativa de tots els mèrits.

X. Procediment de selecció (10 punts)

Valoració de mèrits acreditats pels i les aspirants, d'acord amb el barem que apareix a continuació, a més d'una entrevista personal.

1. Experiència professional en tasques pròpies de el lloc de treball. (4 punts màx.)

  • Experiència en consultoria estratègica de projectes innovadors dins de l'àmbit sanitari: 0.16 punts per mes treballat (4 punts màx.)
  • Experiència en consultoria estratègica de projectes innovadors fora de l'àmbit sanitari: 0,08 punts per mes treballat (3 punts màx.)

2. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball (4 punts màx.)

  • Grau o llicenciatura addicional relacionada amb la investigació i tècniques de mercat (1.5 punts)
  • Diplomatura, Grau, Postgrau o Màster addicional relacionat amb les tasques a desenvolupar (innovació, tractament de dades, màrqueting, investigació ...): 0.25 punts per diplomatura; 0.5 punts per grau o llicenciatura; 0.75 punts per màster o postgrau (1.5 punts màx.).
  • Coneixements d'ofimàtica (coneixements avançats 0.07 punts per cada 10 hores acreditades; coneixements bàsics / mitjans: 0.05 p punts per cada 10 hores acreditades): (1 punt màx.)

3. Coneixements d'idiomes (1 punt màx.)

Només es valorarà el nivell més alt de cada idioma.

  • Anglès nivell B2 (0.25 punts per certificat)
  • Anglès i / o català nivell C1 (0,40 punts per certificat)
  • Anglès i / o català nivell C2 (0,50 punts)

4. Fase d'entrevista (màxim 1 punt)

Es realitzarà una entrevista personal i / o demostració pràctica d'habilitats, on es valorarà l'adequació de la candidata o del candidat a el lloc de treball. El dia i l'hora es publicarà al web de la Fundació www.idisba.es

La persona candidata ha de confirmar la realització de l'entrevista perquè li sigui adjudicada una hora concreta. La no realització de l'entrevista suposarà l'exclusió del procés selectiu.

El tribunal pot acordar que la celebració de l'entrevista sigui de forma virtual.

La persona candidata haurà d'aportar a l'entrevista els documents originals per a poder confrontar-ne cas de no haver-los aportat ja confrontats juntament amb la sol·licitud. No presentar-se a l'entrevista és causa d'exclusió.

XI. Recursos

El orden jurisdiccional social es el competente para resolver controversias derivadas de estas bases, de acuerdo con la Ley 36/2011, de 10 de octubre, reguladora de la jurisdicción social, sin que se pueda interponer otro recurso en vía administrativa ni ninguna reclamación previa a la vía judicial social.

  

Palma, 8 de juny de 2021

La directora general de Investigación en Salud, Formación y Acreditación

Asunción Sánchez Ochoa

(En virtud de encomienda de la presidenta de la Fundación, de 23 de abril de 2021,

según artículo 28.3 de los Estatutos de la Fundación IdISBa)

   

 

ANNEX II Formulari d'inscripció procés selectiu per la contractació d'un tècnic o una tècnica titulat superior pel projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

Nom:

Cognoms:

DNI:

Direcció:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

EXPOSO

Que he tingut coneixements de la convocatòria per la selecció i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica titulat superior pel projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA

  • Titulació exigida com requisit. (Document 1)

  • Nivell B2 de català (Document 2)

  • Fotocòpia del DNI o NIE. (Document 3)

  • CV actualitzat. (Document 4)

  • Documentació acreditativa dels mèrits i autobarem emplenat per la personal interessada. (Especificar en el autobarem)

DECLAR

  • Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.

  • No haver patit un acomiadament mitjançant expedient disciplinari de servei de cap entitat de el sector públic, d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no estar inhabilitat o en situació equivalent, ni haver rebut sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el meu Estat i en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública

Així, per tot l'exposat,  SOL·LICIT,

La meua admissió per formar part del procés selectiu i posterior contractació d'un tècnic o tècnica titulat superior per al projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

Palma, _________________________

​​​​​​​

Signatura

  

 

​​​​​​​ANNEX III  AUTOEVALUACIÓ DE MÈRITS

Procés selectiu i posterior contractació d'un tècnic o una tècnica titulat superior pel projecte «Gestió de les activitats d'innovació de l'HUSE i configuració del projecte Health Living Lab».

NOM

 

PUNTS MÁX.

PUNTS

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA ADJUNTA*

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL RELACIONADA AMB EL LLOC DE FEINA

4

 

 

Experiència en consultoria estratègica de projectes innovadors dins de l'àmbit sanitari: 0.16 punts per mes treballat  (4 punts màx.)

4

 

 

Experiència en consultoria estratègica de projectes innovadors fora de l'àmbit sanitari: 0,08 punts por mes treballat  (3 punts màx.)

3

 

 

FORMACIÓ RELACIONADA AMB EL LLOC DE FEINA

4

 

 

Grau o llicenciatura addicional relacionada amb la investigació i tècniques de mercat (1.5 punts)

1,5

 

 

Diplomatura, Grau, Postgrau o Màster addicional relacionat amb les tasques a desenvolupar (innovació, tractament de dades, màrqueting, investigació…): 0.25 punts por diplomatura; 0.5 punts por grau o llicenciatura; 0.75 punts por màster o postgrau (1.5 punts màx.).

1,5

 

 

Coneixements d'ofimàtica (coneixements avançats  0.07 punts per cada 10 hores acreditades; coneixements bàsics/mitjans: 0.05 punts per cada 10 hores acreditades): (1 punt màx.)

1

 

 

CONEIXEMENT D'IDIOMES

1

 

 

Anglès nivell B2 (0.25 punts por certificat)

 

 

 

Anglès i/o català nivell C1 (0,40 punts per certificat)

 

 

 

Anglès i/o català nivell C2 (0,50 punts)

 

 

 

ENTREVISTA

1

X

 

TOTAL

 

* Es necessari especificar con claritat cada un dels documentes acreditatius que s'adjunten pel correcte còmput dels punts. (Ex.: certificat B2 d' anglès de l'EOI de Palma)