Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE PORRERES
Núm. 6592
Nomenaments de tinents de batlia, Junta de Govern, Delegacions d’àrees a regidors/es i constitució grups polítics municipals
El 2/7/2019 se varen emetre les següents resolucions de batlia:
RESOLUCIÓ DE BATLIA DE NOMENAMENTS DE TINENTS DE BATLIA
D'acord amb el que disposen l'article 22 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l'article 21.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i els articles 46 i 47 del Reial Decret 2.568/86, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals resolc:
PRIMER. Nomenar els següents tinents de batlia:
1er tinent de batlia: Sr. Miquel Àngel Veny Mestre.
2n tinent de batlia: Sr. Jaume Martorell Mesquida
3r tinent de batlia: Sra. Miquela Bordoy Obrador
SEGON. Correspon a les persones nomenades, per l'ordre designat, substituir-me en la totalitat de les meves funcions, en els casos d'absència, malaltia o impediment que m'impossibiliti per a l'exercici de les meves atribucions, i en els supòsits de vacant fins que en prengui possessió el nou o la nova batle o batlessa.
TERCER. Notificar aquesta resolució a les persones interessades, publicar-la en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i donar-ne compte al ple de la corporació en la primera sessió que es celebri.
RESOLUCIÓ DESIGNACIÓ MEMBRES JUNTA DE GOVERN LOCAL
Atès el que disposen els articles 20 i 23 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l'article 23 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i els articles 43, 52 i 53 Reial decret 2.568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals resolc:
1. La Junta de Govern, presidida per la batlia, estarà integrada per un nombre de regidors no superior al terç del nombre legal de membres de la corporació i que són els següents regidors/es:
- Sr. Jaume Martorell Mesquida
- Sra. Miquela Bordoy Obrador.
- Sr. Gaspar Mora Mulet
- Sr. Antoni Sastre Vanrell
2. La Junta de Govern tindrà les atribucions següents:
2.1 L'assistència permanent a la batlia en l'exercici de les seves funcions.
2.2 Les que li delegui el Ple de la corporació.
2.3 Les atribucions que la batlia de forma expressa delega:
El reconeixement de les despeses derivades de les contractacions que siguin competència de la batlia en els termes prevists a la LCSP.
L'atorgament de les llicències urbanístiques i d'activitats, exceptuant les llicències que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al plenari o a la junta de govern i la concessió de guals permanents.
3. La Junta de Govern es reunirà en sessions ordinàries setmanalment.
4. Aquesta resolució s'ha de notificar a les persones interessades, s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i se n'ha de donar compte al ple de la corporació en la primera sessió que se celebri.
RESOLUCIÓ DE DELEGACIONS D'ÀREES A REGIDORS/ES
Atès el que disposa l'article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local i els 43 i següents del Reial decret 2.568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals resolc:
1. Assumir personalment les atribucions de les àrees de Batlia, Economia, Personal i Igualtat a més de les restants atribuïdes per la legislació i no expressament delegades.
2. Delegar a favor del regidor/a:
Sr. Jaume Martorell Mesquida les atribucions de: Manteniment, Urbanisme, Mobilitat i Interior.
Sra. Miquela Bordoy Obrador les atribucions de: Medi Ambient i Festes.
Sr. Gaspar Mora Mulet les atribucions de: Cultura i Turisme.
Sr. Antoni Sastre Vanrell les atribucions de: Esports, Joventut i Participació Ciutadana.
Sra. Maria Antònia Veny Serra les atribucions de: Educació, Comerç i Indústria i Agricultura
Sr. Miquel Àngel Veny Mestre les atribucions de: Benestar Social i Sanitat
3. Les delegacions esmentades comprenen les facultats de dirigir, inspeccionar i gestionar els serveis corresponents inclosos en les respectives àrees, com les de gestionar-los en general, però sense tenir la facultat de dictar actes administratius que afectin tercers. Els regidors delegats queden obligats a informar a la batlia sobre la gestió de les disposicions que dictin i, amb caràcter previ, de les decisions de transcendència.
4. Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i donar-ne compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que tingui lloc.
Porreres, 2 de juliol de 2019
La batlessa
Francisca Mora Veny