Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 14621
Resolució del director de l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears de 19 de desembre de 2017 per la qual es convoca un curs de formació específica per a l’habilitació com a assessors i avaluadors de les unitats de competència de diverses qualificacions professionals per al procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral o vies no formals de formació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral preveu que les tasques d’assessorament i/o d’avaluació les exerceixin persones habilitades a aquest efecte per les administracions competents.

Per obtenir l’habilitació per exercir aquestes funcions d’assessorament i/o avaluació, segons l’article 25.1 del Reial decret esmentat, s’han de reunir una sèrie de requisits d’experiència en determinats col·lectius, així com haver superat un curs de formació específica.

Tal com preveu l’article 22.1 e del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, aquest curs de formació específica el planifiquen i gestionen les administracions responsables del procediment d’avaluació i acreditació, que alhora són les competents per habilitar al personal assessor i avaluador del procediment esmentat. En aquest sentit, també l’article 25.1 b del mateix Reial decret assenyala que el curs l’han d’organitzar i supervisar les administracions competents.

Aquestes actuacions estan finançades pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social i el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

La Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears té previst publicar pròximament diverses convocatòries de procediments d’acreditació de competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació de diverses qualificacions professionals, per la qual cosa és necessari comptar amb un nombre suficient de persones habilitades com a assessores i avaluadores.

D’acord amb el Decret 55/2011, de 20 de maig, l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears és l’òrgan encarregat d’habilitar als assessors i avaluadors i mantenir-ne el registre, així com de planificar i gestionar la formació inicial i contínua dels assessors i avaluadors.

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Aprovar les bases que regeixen la convocatòria del curs de formació específica per a l’habilitació com a assessors i avaluadors de les unitats de competència de diverses qualificacions professionals per al procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral o vies no formals de formació. Aquestes bases figuren com a annex 1 d’aquesta Resolució.

Segon

Aprovar les qualificacions professionals i unitats de competència convocades, les quals figuren a l’annex 2.

Tercer

Aprovar els models de sol·licitud, els quals figuren als annexos 3 a i 3 b.

Quart

Disposar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i que entri en vigor l’endemà de publicar-se.

 

 

Palma, 19 de desembre de 2017

El director

Joan Antoni Sancho Castañer

 

 

ANNEX 1

Bases de la convocatòria

1.  Objecte i àmbit d’aplicació

  1. L’objecte d’aquesta Resolució és convocar, en l’àmbit de les Illes Balears, un curs de formació específica per habilitar assessors i avaluadors de les unitats de competència de diverses qualificacions professionals incloses al Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals, les quals figuren a l’annex 2.
  2. Excepcionalment, poden demanar la participació al curs les persones interessades a ser assessors i avaluadors de qualificacions professionals que no figuren a l’annex 2.
  3. Les persones que superin el curs i quedin habilitades poden dur a terme les funcions d’assessorament i avaluació de les competències professionals en les quals s’hagin habilitat, sempre que l’òrgan responsable les seleccioni per a aquesta tasca. A més, aquelles persones que resultin habilitades en aquesta convocatòria es comprometen a participar com a assessors i/o avaluadors en el procediment d’acreditació, i poden ser nomenades d’ofici segons les necessitats que determini l’òrgan gestor.

2.  Persones destinatàries i requisits de participació

  1. Poden sol·licitar la participació al curs convocat les persones que tenguin una experiència d’almenys quatre anys relacionada amb les unitats de competència convocades, reconeguts en la data d’inici del termini de presentació de sol·licituds, en algun dels col·lectius següents:
    1. Professors pertanyents als cossos de catedràtics, professors d’ensenyament secundari o professors tècnics de formació professional amb atribució docent en les famílies professionals corresponents.
    2. Formadors (que no pertanyin al sistema educatiu) especialitzats en les unitats de competència que s’especifiquen.
    3. Professionals experts en les unitats de competència que s’especifiquen.
  2. Per poder participar al curs s’ha d’estar en possessió d’un títol acadèmic o un certificat de professionalitat, com a mínim, del mateix nivell de la qualificació professional de referència.
  3. És un requisit indispensable disposar dels coneixements necessaris com a usuari de l’entorn de formació a distància Moodle, d’una adreça de correu electrònic vàlida, d’un equip informàtic i de connexió a internet de banda ampla, com a eines imprescindible per a la realització del curs.

3.  Places convocades

1. El nombre de places convocades en el curs de formació específica per habilitar assessors i avaluadors és de 100, distribuïdes de la manera següent:

Qualificació professional

Codi

Places docents

Places experts i formadors

Gestió i manteniment d’arbres i palmeres ornamentals

AGA348_3

5

5

Assistència a l’atenció clínica en centres veterinaris

AGA488_3

5

5

Operacions de producció de laboratori d’imatge

IMS435_2

2

3

Producció en laboratori d’imatge

IMS440_3

2

3

Producció fotogràfica

IMS441_3

2

3

Massatges estètics i tècniques sensorials associades

IMP248_3

2

3

Trasllat i mobilització d’usuaris i/o pacients, documentació i materials en centres sanitaris

SAN668_1

2

4

Documentació sanitària

SAN626_3

2

4

Guia per itineraris de muntanya baixa i mitjana

AFD159_2

0

3

Guia per barrancs secs o aquàtics

AFD338_2

0

3

Guia de turistes i visitants

HOT335_3

3

3

Instal·lació i manteniment d’ascensors i altres equips fixos d’elevació i transport

IMA568_2

2

2

Assistència a la realització en televisió

IMS077_3

2

3

Càmera de cinema, vídeo i televisió

IMS294_3

2

3

Muntatge i postproducció d’audiovisuals

IMS296_3

2

3

Vigilància i seguretat privada

SEA029_2

5

5

Teleoperacions d’atenció, gestió i coordinació d’emergències

SEA647_3

2

5

TOTAL

40

60

2. En el cas que no es cobreixin les places convocades per a algun dels col·lectius anteriors es poden assignar a un altre col·lectiu que no figuri a la llista anterior fins a cobrir les places vacants.

3. En el cas que quedin places vacants, les poden ocupar persones interessades amb experiència relacionada amb les unitats de competència de qualificacions professionals diferents de les assenyalades a l’annex 2, segons s’estableix a l’apartat 1.2.

4. El director de l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears (IQPIB) pot resoldre que s’admeti, excepcionalment, un nombre de persones superior al de places convocades per tal d’esmenar omissions de les llistes provisionals o atendre altres circumstàncies que ho justifiquin.

4.  Criteris de selecció

  1. Quan el nombre d’inscripcions rebudes sigui superior al de places convocades, per cada col·lectiu convocat s’han de seleccionar els candidats amb més experiència laboral acreditada.
  2. Per cada dia d’experiència laboral relacionada amb les competències professionals que es volen acreditar (com a treballador per compte d’altri i com a treballador autònom) s’atorguen 0,0166 punts per dia. Si l’experiència no ha estat a jornada completa, la puntuació anterior s’ha de comptar de forma proporcional a la jornada feta.
  3. En el cas dels formadors que no pertanyin al sistema educatiu, si la seva experiència es fa constar en hores o crèdits impartits, es considera que cada 5 hores impartides equivalen a 1 dia i que 1 crèdit equival a 10 hores.
  4. Cada participant només pot cobrir una plaça. L’IQPIB es reserva el dret de decidir quina plaça ha d’ocupar d’acord amb les necessitats del procés.
  5. En el cas que es produeixi algun empat, tenen prioritat els candidats de més edat.

5.  Sol·licitud d’inscripció

  1. Les persones interessades a participar en el curs han d’emplenar la sol·licitud que figura a l’annex 3 a o 3 b d’aquesta Resolució i fer servir el model que correspongui al col·lectiu pel qual participen.
  2. El procés d’inscripció es desenvolupa en dues fases:
    • 1a fase. Inscripció telemàtica mitjançant el formulari establert a l’efecte, el qual estarà disponible a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>. La tramitació telemàtica només es completa quan s’envia la sol·licitud. No es considera vàlida la sol·licitud amb la marca d’aigua “Sense validesa”, ja que això indica que no s’ha tramitat. En el cas d’haver tramitat més d’una sol·licitud només es considera vàlida la darrera que s’ha registrat telemàticament.
    • 2a fase. Lliurament a l’IQPIB, dins el termini establert, de la còpia signada de la inscripció telemàtica, juntament amb la documentació que figura al punt 6 d’aquesta convocatòria.
  3. En el supòsit de presentar-se per més d’un col·lectiu o d’una qualificació professional, s’ha de formalitzar una sol·licitud per cada col·lectiu o qualificació professional, i cal aportar tota la documentació acreditativa corresponent a cadascuna.

6.  Documentació requerida

La documentació que s’ha de presentar, juntament amb la sol·licitud de participació, és la següent:

  1. DNI.
  2. Títol acadèmic o certificat de professionalitat.
  3. Experiència laboral:
    1. Empleats públics docents:
      • Full de serveis.
    2. Empleats públics no docents:
      • Full de serveis.
      • Documentació acreditativa en què es facin constar les funcions pròpies del lloc de feina.
    3. Resta de participants:      
      • Vida laboral, expedida per l’administració competent.
      • Certificat emès per l’empresa que acrediti les funcions desenvolupades, la categoria professional i els anys de treball o, quan no se’n disposi, còpia compulsada dels contractes laborals.
      • En el cas de treballadors autònoms, una declaració responsable amb indicació de l’activitat laboral, un resum breu de les funcions desenvolupades i els anys de treball duits a terme.
      • En el cas dels formadors, còpia compulsada del certificat o certificats dels cursos impartits, amb indicació expressa de les hores o crèdits i dels continguts.
      • Altres documents acreditatius.

7.  Lloc i termini de presentació de sol·licituds

  1. El termini de presentació de les sol·licituds és del 15 de gener a l’11 de febrer de 2018.
  2. Les sol·licituds s’han de presentar, juntament amb la documentació que pertoqui segons el punt 6, als llocs següents:
    • Mallorca: IQPIB (c. del Ter, 16, planta baixa, 07009 Palma).
    • Menorca: Delegació Territorial d’Educació a Menorca (c. de Josep Maria Quadrado, 33, 07703 Maó).
    • Pitiüses: Delegació Territorial d’Educació a Eivissa i Formentera (v. Púnica, 23, 07800 Eivissa).
  3. D’acord amb l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents que els interessats adrecin als òrgans de les administracions públiques es poden presentar:
    1. Al registre electrònic de l’administració o organisme al qual es dirigeixin, així com a la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015.
    2. A les oficines de Correus, en la forma que s’estableixi per reglament.
    3. A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
    4. A les oficines d’assistència en matèria de registres.
    5. En qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents.

8. Llista provisional

La llista provisional de persones admeses i excloses al curs es publicarà el dia 21 de febrer de 2018 a la pàgina web <http://iqpib.caib.es> .

9.  Termini de reclamacions

Les persones no admeses a la llista provisional poden presentar una reclamació per esmenar les deficiències de la seva sol·licitud del dia 22 al dia 28 de febrer de 2018, ambdós inclosos.

10.  Llista definitiva

La llista definitiva de persones admeses i excloses al curs es publicarà el dia 7 de març de 2018 a la pàgina web <http://iqpib.caib.es> .

11.  Característiques del curs

  1. El contingut del curs té com a referent el que s’estableix als annexos 4 i 5 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol.
  2. El curs té com a finalitat dotar les persones participants dels coneixements i les eines necessàries per tal de poder actuar com a assessors, avaluadors o membres d’una comissió d’avaluació en els procediments d’acreditació de competències per l’experiència professional o vies no formals de formació que es convoquin.
  3. El curs té una durada total de 60 hores de formació semipresencial mitjançant la plataforma educativa Moodle, les quals inclouen 5 sessions de formació presencial obligatòries.
  4. El curs es durà a terme del 12 de març de 2018 al 31 de maig de 2018. Aquests dos dies es duran a terme dues de les cinc sessions presencials.
  5. Totes les comunicacions relacionades amb el curs (dates d’inscripció, publicació de llistes, horaris de les sessions presencials i qualsevol modificació) es publicaran amb antelació suficient a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.

12.  Incompatibilitat

La participació en aquest curs és incompatible amb la participació a qualsevol altre curs que concedeixi el dret a obtenir l’habilitació per exercir les funcions d’assessorament i/o avaluació en els procediments de les competències professionals adquirides per experiència laboral, regulat pel Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol. En aquest cas, la persona interessada ha d’optar per un, i ha de posar en coneixement de l’IQPIB la renúncia a participar-hi, si s’escau.

13.  Habilitació

  1. Les persones participants que superin el curs queden habilitades com a assessors i avaluadors en el procediment d’acreditació per al reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral en la qualificació professional a la qual hagin estat admeses al curs i s’incorporen com a tals al Registre del Personal Assessor i Avaluador habilitat a les Illes Balears, creat mitjançant el Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
  2. Es considera que s’ha superat el curs de formació específica quan s’ha assistit al 80 % de les hores lectives presencials del curs, s’han presentat les activitats dins el termini establert i se n’ha obtingut una qualificació positiva.
  3. Aquesta habilitació és vàlida a l’efecte de les convocatòries del procediment d’acreditació de les competències professionals que facin tant l’Administració general de l’Estat com les diferents comunitats autònomes.

Disposició addicional única

Per assegurar la imparcialitat en les properes convocatòries de reconeixement de competències adquirides per experiència laboral o vies no formals de formació, les persones que superin el curs i resultin habilitades com a assessors i avaluadors no poden participar com a candidats per cap de les qualificacions professionals a les quals siguin designades assessors, avaluadors o membres de la comissió.

 

ANNEX 2

Qualificacions professionals i unitats de competència convocades

  • Família professional: Activitats fisicoesportives (AFD)

Qualificació professional: AFD159_2, Guia per itineraris de muntanya baixa i mitjana (RD 1087/2005, RD 1521/2007).

Codi

Unitats de competència

UC0505_2

Determinar i organitzar itineraris per muntanya baixa i mitjana.

UC0506_2

Progressar amb eficàcia i seguretat per terreny de muntanya baixa i mitjana i terreny nevat de tipus nòrdic.

UC0507_2

Guiar i dinamitzar persones per itineraris de muntanya baixa i mitjana i terreny nevat de tipus nòrdic.

UC0272_2

Assistir com a primer intervinent en cas d’accident o situació d’emergència.

Qualificació professional: AFD338_2, Guia per barrancs secs o aquàtics (RD 1521/2007).

Codi

Unitats de competència

UC1076_2

Elaborar recorregut per barrancs.

UC1077_2

Avançar amb eficàcia i seguretat per barrancs de qualsevol tipologia i dificultat.

UC1078_2

Guiar i dinamitzar persones per itineraris de barrancs.

UC0272_2

Assistir com a primer intervinent en cas d’accident o situació d’emergència.

  • Família professional: Agrària (AGA)

Qualificació professional: AGA348_3, Gestió i manteniment d’arbres i palmeres ornamentals (RD 108/2008).

Codi

Unitats de competència

UC1119_2

Fer treballs en altura als arbres.

UC1133_3

Gestionar i fer la plantació d’arbres i palmeres ornamentals.

UC1134_3

Avaluar arbres i palmeres ornamentals.

UC1135_3

Gestionar i fer el manteniment i la conservació d’arbres i palmeres ornamentals.

Qualificació professional: AGA488_3, Assistència a l’atenció clínica en centres veterinaris (RD 705/2017).

Codi

Unitats de competència

UC1585_3

Atendre clients i col·laborar en la gestió de centres veterinaris.

UC1586_3

Recollir mostres biològiques animals i fer anàlisis de laboratori.

UC1587_3

Aplicar cures auxiliars de veterinària a la consulta clínica.

UC1588_3

Dur a terme tasques de suport a la sala d’operacions de centres veterinaris.

UC1589_3

Atendre l’hospitalització d’animals col·laborant amb el facultatiu.

UC1590_3

Assistir en els procediments d’imatge per al diagnòstic en centres veterinaris.

  • Família professional: Hoteleria i turisme (HOT)

Qualificació professional: HOT335_3, Guia de turistes i visitants (RD 1700/2007).

Codi

Unitats de competència

UC1069_3

Interpretar el patrimoni i béns d’interès cultural de l’àmbit d’actuació a turistes i visitants.

UC1070_3

Interpretar espais naturals i altres béns d’interès natural de l’àmbit d’actuació a turistes i visitants.

UC1071_3

Prestar serveis d’acompanyament i assistència a turistes i visitants i dissenyar itineraris turístics.

UC1072_3

Comunicar-se en anglès, amb un nivell d’usuari competent, en els serveis turístics de guia i animació.

UC1073_3

Comunicar-se en una llengua estrangera distinta de l’anglès, amb un nivell d’usuari competent, en els serveis turístics de guia i animació.

  • Família professional: Instal·lació i manteniment (IMA)

Qualificació professional: IMA568_2, Instal·lació i manteniment d’ascensors i altres equips fixos d’elevació i transport (RD 564/2011).

Codi

Unitats de competència

UC1877_2

Instal·lar ascensors i altres equips fixos d’elevació i transport.

UC1878_2

Mantenir ascensors i altres equips fixos d’elevació i transport.

  • Família professional: Imatge personal (IMP)

Qualificació professional: IMP248_3, Massatges estètics i tècniques sensorials associades (RD 790/2007).

Codi

Unitats de competència

UC0789_3

Fer el diagnòstic estètic i dissenyar protocols que integrin tècniques de massatge, drenatge limfàtic i sensorials amb finalitats estètiques.

UC0063_3

Fer massatges manuals i/o mecànics amb finalitats estètiques.

UC0790_3

Fer el drenatge limfàtic manual i/o mecànic amb finalitats estètiques.

UC0791_3

Aplicar tècniques de massatge per pressió amb finalitats estètiques.

UC0792_3

Associar tècniques sensorials amb massatges amb finalitats estètiques

  • Família professional: Imatge i so (IMS)

Qualificació professional: IMS435_2, Operacions de producció de laboratori d’imatge (RD 1957/2009).

Codi

Unitats de competència

UC1399_2

Dur a terme els processos de revelatge de pel·lícules.

UC0928_2

Digitalitzar i fer el tractament d’imatges mitjançant aplicacions informàtiques.

UC1400_2

Dur a terme els processos de positivació i impressió fotogràfica.

UC1401_1

Preparar i muntar productes fotogràfics per al lliurament final.

Qualificació professional: IMS077_3, Assistència a la realització en televisió (RD 295/2004).

Codi

Unitats de competència

UC0216_3

Coordinar el desenvolupament de les necessitats de realització d’una producció televisiva, de l’espai escènic i de la posada en escena a les diferents localitzacions.

UC0218_3

Participar en la postproducció de productes televisius.

UC0217_3

Assistir en el control de realització d’una producció televisiva mitjançant el control de mitjans tècnics i humans.

Qualificació professional: IMS294_3, Càmera de cinema, vídeo i televisió (RD 1200/2007).

Codi

Unitats de competència

UC0939_3

Col·laborar en el desenvolupament del pla de captura i enregistrament de projectes audiovisuals.

UC0940_3

Verificar l’adequació tècnica i l’operativitat dels recursos de captura i enregistrament.

UC0941_3

Col·laborar en el disseny i l’execució de la il·luminació de produccions audiovisuals.

UC0942_3

Obtenir imatges segons els criteris tècnics, artístics i comunicatius del projecte audiovisual.

Qualificació professional: IMS296_3, Muntatge i postproducció d’audiovisuals (RD 1200/2007).

Codi

Unitats de competència

UC0919_3

Coordinar els processos finals de muntatge i postproducció fins a generar el producte audiovisual final.

UC0947_3

Planificar el procés de muntatge i postproducció d’un producte audiovisual.

UC0948_3

Preparar els materials i efectes necessaris per al muntatge i postproducció.

UC0949_3

Fer el muntatge integrant eines de postproducció i materials de procedència diversa.

Qualificació professional: IMS440_3, Producció en laboratori d’imatge (RD 1957/2009).

Codi

Unitats de competència

UC1414_3

Organitzar i gestionar els processos de producció del laboratori d’imatge.

UC1415_3

Gestionar i supervisar els processos de digitalització, generació d’imatges sintètiques, tractament digital i revelatge de pel·lícules.

UC1416_3

Gestionar i supervisar els processos de positivatge, impressió i acabat fotogràfic.

Qualificació professional: IMS441_3, Producció fotogràfica (RD 1957/2009, Ordre PRE/1633/2015).

Codi

Unitats de competència

UC1419_3

Garantir els processos de lliurament, arxivament i conservació d’imatges i materials fotogràfics.

UC1418_3

Supervisar i realitzar l’escenografia, il·luminació, captació, registre i valoració de la qualitat de les imatges fotogràfiques.

UC1417_3

Dissenyar, organitzar i gestionar projectes fotogràfics.

UC0928_2

Digitalitzar i fer el tractament d’imatges mitjançant aplicacions informàtiques.

  • Família professional: Sanitat (SAN)

Qualificació professional: SAN668_1, Trasllat i mobilització d’usuaris i/o pacients, documentació i materials en centres sanitaris (RD 1790/2011).

Codi

Unitats de competència

UC2251_1

Ordenar i traslladar els documents, materials i equips d’un centre sanitari i proporcionar la informació demanada.

UC2252_1

Traslladar i col·laborar en la mobilització de pacients, èxitus, amputacions i fetus tant en l’accés com en les unitats d’hospitalització d’un centre sanitari, sota la supervisió del personal responsable.

UC2253_1

Traslladar i col·laborar en la mobilització i immobilització dels pacients en unitats especials, sota la supervisió del personal responsable.

Qualificació professional: SAN626_3, Documentació sanitària (RD 887/2011).

Codi

Unitats de competència

UC2072_3

Gestionar els arxius de documentació i històries clíniques.

UC2073_3

Desenvolupar i normalitzar el tractament documental i el sistema d’informació clinicoassistencial.

UC2077_3

Explotar dades clíniques i no clíniques per al sistema d’informació clinicoassistencial, el control de qualitat i la investigació.

UC2075_3

Codificar les dades clíniques i no clíniques extretes de la documentació sanitària.

UC2076_3

Dur a terme procediments administrativoclínics en la gestió de pacients d’atenció primària i atenció especialitzada.

UC2074_3

Extreure els termes clínics i de procediments diagnòstics i/o terapèutics de la documentació clínica.

  • Família professional: Seguretat i medi ambient (SEA)

Qualificació professional: SEA029_2, Vigilància i seguretat privada (RD 295/2004).

Codi

Unitats de competència

UC0080_2

Vigilar i protegir béns i persones i evitar la comissió de delictes i infraccions.

UC0081_2

Acompanyar les persones per defensar-ne la integritat física.

UC0082_2

Protegir l’emmagatzematge, manipulació i transport d’objectes valuosos o perillosos i explosius.

Qualificació professional: SEA647_3, Teleoperacions d’atenció, gestió i coordinació d’emergències (RD 1553/2011).

Codi

Unitats de competència

UC2168_3

Rebre telefonades i identificar i classificar el tipus de demanda, confirmar la localització del succés i les dades de l’alertant.

UC2169_3

Aplicar protocols i plans operatius corresponents a cada tipus de demanda.

UC2170_3

Establir, gestionar i coordinar la resposta d’acord amb el procediment generat segons el tipus de demanda o les indicacions del tècnic sectorial, i fer-ne el seguiment.

UC2171_3

Dur a terme les operacions administratives del centre de coordinació d’emergències.

UC2172_3

Comunicar-se en anglès, amb un nivell d’usuari competent, en la gestió i coordinació d’emergències.

 

ANNEX 3 A (professors)

Sol·licitud d’inscripció al curs de formació específica per obtenir l’habilitació per exercir les funcions d’assessorament i avaluació de les unitats de competència en els procediments de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral o vies no formals de formació

DNI/NIE:

Nom i llinatges:

Nacionalitat:

Adreça:

Codi postal:

Província:

Municipi:

Localitat:

Telèfon:

Adreça electrònica:

Col·lectiu pel qual participau:

Professorat pertanyent als cossos de catedràtics, professors d’ensenyament secundari o professors tècnics de formació professional, amb atribució docent en les famílies professionals corresponents.

Especialitat docent en el cos:_____________________________________________________________

Qualificació professional:_________________________________________________________________

Unitats de competència:__________________________________________________________________

Relació de la documentació que adjunt:

Fotocòpia del DNI

Titulació

Full de serveis

SOL·LICIT ser admesa/admès a la convocatòria a què es refereix aquesta sol·licitud.

DECLAR que són certes les dades consignades i que complesc els requisits i les condicions per poder participar en aquesta convocatòria.

................................., .......... de ........................................... de ………..

[rúbrica]

Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears (IQPIB)

Conselleria d’Educació i Universitat

 

ANNEX 3 B (formadors i professionals experts)

Sol·licitud d’inscripció al curs de formació específica per obtenir l’habilitació per exercir les funcions d’assessorament i avaluació de les unitats de competència en els procediments de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral o vies no formals de formació

DNI/NIE:

Nom i llinatges:

Nacionalitat:

Adreça:

Codi postal:

Localitat:

Província:

Telèfon:

Adreça electrònica:

Senyalau el col·lectiu pel qual participau:

Formadors (que no pertanyin al sistema educatiu) especialitzats en les unitats de competència que s’especifiquen.

Professionals experts en les unitats de competència que s’especifiquen.

Qualificació professional:_________________________________________________________________

Unitats de competència:__________________________________________________________________

Relació de la documentació que adjunt:

Fotocòpia del DNI

Títol acadèmic o certificat de professionalitat

Documents acreditatius de l’experiència laboral:

Full de serveis

Documentació acreditativa en què consten les funcions pròpies del lloc de feina

Informe de vida laboral

Declaració responsable

Certificat de cursos impartits

Altres documents acreditatius

SOL·LICIT ser admesa/admès a la convocatòria a què es refereix aquesta sol·licitud.

DECLAR que són certes les dades consignades i que complesc els requisits i les condicions per poder participar en aquesta convocatòria.

................................., .......... de ........................................... de ………..

[rúbrica]

Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears (IQPIB)

Conselleria d’Educació i Universitat