Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 14459
Resolució de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública per la qual es modifica la convocatòria per a constituir una borsa de la subescala, classe o categoria d’auxiliar administració general, pel procediment específic de selecció, mitjançant prova escrita, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants del Consell de Mallorca
Vos comunic que la consellera executiva de Modernització i Funció Pública del Consell de Mallorca, en el dia d’avui ha resolt:
“Antecedents
En data 16 de desembre de 2017 es va publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 153 la Resolució de la consellera de Modernització i Funció Pública, de data 12 de desembre de 2017, relativa a la convocatòria per a constituir una borsa de la subescala, classe o categoria d’auxiliar administració general, pel procediment específic de selecció, mitjançant prova escrita, per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants del Consell de Mallorca.
El termini per presentar les instàncies és de dia 18 de desembre del 2017 a dia 10 de gener de 2017.
Per una errada de transcripció es va posar com a requisit per participar a la borsa la possessió del carnet de conduir B.
Fonaments
D’acord amb el que disposa l’article 109.2 de la Llei 39/2015, de dia 1 d’octubre de 2016, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, «les administracions públiques podran, així mateix, rectificar en qualsevol moment, d’ofici o a instància dels interessats, les errades materials, de fet i aritmètiques existents en els seus actes ».
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Modificar la convocatòria per constituir una borsa de la subescala, classe o categoria d’auxiliar administració general, publicada al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 153 en data 16 de desembre de 2017, eliminant de l’annex I, apartat 3, la lletra h, on diu: Posseir el carnet de conduir B en vigor.
2. Ampliar el termini per a la presentació de sol·licituds de 15 dies hàbils que s’inicien a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. No caldrà que les persones aspirants que hagin presentat instàncies a la convocatòria publicada al BOIB núm.153 de dia 16 de desembre de 2017, les hagin de tornar a presentar.
4. Ordenar a la Direcció Insular de Funció Pública que iniciï els tràmits oportuns de selecció, publicant al BOIB aquesta resolució.
5. Comunicar al Servei d’Ocupació de les Illes Balears la publicació d’aquesta resolució perquè en faci la difusió oportuna.
6. Publicar la resolució al tauler d’edictes de la Llar de la Infància (C/ del General Riera, 113 de Palma) i, a efecte informatiu, a la seu electrònica del Consell de Mallorca.
7. Donar trasllat d’aquesta Resolució a la Junta de Personal.
Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.
Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d’alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.
No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.”
Palma, 21 de desembre de 2017
La secretaria tècnica de Modernització i Funció Pública
Elena Carrillo Hernández
Per delegació de la Consellera Executiva
(BOIB Núm. 117 de 04-08-2015)