Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 14417
Convocatòria de subvencions per a grups, entitats i associacions folklòriques o culturals, sense ànim de lucre, del municipi de Sant Josep de sa Talaia, per a la realització de les següents actuacions que es facin dins l’any 2017: realització d’actuacions, iniciatives i projectes de caràcter folklòric o relacionats directament amb la cultura tradicional de les Pitiüses
La Junta de Govern Local, en sessió ordinària feta el dia 14 de desembre de 2017, va aprovar les bases que es transcriuen a continuació:
“ Convocatòria de subvencions per a grups, entitats i associacions folklòriques o culturals, sense ànim de lucre, del municipi de Sant Josep de sa Talaia, per a la realització de les següents actuacions que es facin dins l’any 2017:
Realització d’actuacions, iniciatives i projectes de caràcter folklòric o relacionats directament amb la cultura tradicional de les Pitiüses.
1. Objecte, finalitat i àmbit d’aplicació
1.1. La Regidoria de Festes de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia pretén impulsar les actuacions, iniciatives i projectes de caire cultural i tradicional que organitzin els grups, entitats i associacions folklòriques o culturals, sense ànim de lucre, del municipi de Sant Josep de sa Talaia, la funció de les quals sigui promoure el folklore tradicional pitiús, atès que aquestes iniciatives són decisives per a la promoció de la cultura pitiüsa.
D’altra banda, també es té en compte que l’associacionisme és decisiu per a la defensa i creixement de la societat i la cultura pitiüses, i és necessari considerar l’acció dinamitzadora i la capacitat emprenedora d’aquest tipus d’associacions.
Aquesta convocatòria se cenyeix a les associacions del municipi de Sant Josep de sa Talaia.
1.2. L’objectiu d’aquesta convocatòria és donar suport, mitjançant una subvenció econòmica, a grups, entitats i associacions folklòriques o culturals, sense ànim de lucre, del municipi de Sant Josep de sa Talaia per a la realització de les següents actuacions que se celebrin dins el període comprès entre l’01 de desembre de 2016 i el 31 de desembre de 2017, ambdós inclosos.
- Realització d’actuacions, iniciatives i projectes de caràcter folklòric o relacionats directament amb la cultura tradicional de les Pitiüses, que no puguin ser subvencionables en la convocatòria de subvencions per a l’organització de festes per a l’any 2017.
Els intercanvis d’agrupacions folklòriques, encara que siguin organitzats dins les festes, es subvencionaran en aquesta convocatòria específica adreçada a iniciatives i projectes de caràcter folklòric o relacionats directament amb la cultura tradicional de les Pitiüses.
1.3. Les subvencions podran finançar despeses que es realitzin dins el període comprès entre l’01 de desembre de 2016 i el 31 de desembre de 2017, ambdós inclosos, pels següents conceptes:
- Despeses que es derivin de les actuacions, les iniciatives i els projectes de les entitats, grups i associacions folklòriques o culturals sense ànim de lucre del municipi de Sant Josep de sa Talaia, la funció de les quals sigui promoure el folklore tradicional pitiús a través de les manifestacions folklòriques, cursos i tallers per recuperar activitats tradicionals, edició de material bibliogràfic o realització d’exposicions, etc., de caire cultural i tradicional, relacionades amb els costums, la història i el patrimoni cultural local.
Es consideren despeses subvencionables, als efectes d’aquesta convocatòria, aquelles que, de manera indubtable, responguin a la naturalesa de l’activitat subvencionada, i que es realitzin en el termini establert entre l’01 de desembre de 2016 i el 31 de desembre de 2017 i les establertes a l’article 20 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep, a l’empara de les previsions de l’article 31 de la LGS.
En cap cas seran subvencionables aquelles despeses en adquisició de productes, de la venda dels quals s’hagi tret un rendiment econòmic.
2. Règim jurídic
2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 66 de 30 de maig de 2017) i al Pla estratègic de subvencions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per a l’any 2017 (BOIB núm. 53, de 4 de maig de 2017).
2.2 Aquesta convocatòria s’exposarà al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i serà publicada al BOIB i a la BDNS.
3. Consignació pressupostària i quantia
La quantia màxima de les subvencions que es podran concedir en aquesta convocatòria és de 45.000,00 €, amb càrrec a la partida 338 48 019, finançada amb fons propis de l’Ajuntament.
4. Requisits generals
Podran acollir-se a aquesta convocatòria les següents entitats:
Les entitats que s’acullin a aquesta convocatòria hauran de reunir els següents requisits per ser beneficiàries d’una subvenció:
5. Règim de les ajudes
5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva. Només podran obtenir subvenció aquelles entitats que, reunint els requisits exigits, arribin al mínim de punts assenyalats a la base 7.
5.2. Les ajudes no podran ser superiors al 80% de les despeses originades per l’activitat objecte d’aquesta convocatòria. Tot això sense perjudici de les limitacions pressupostàries.
5.3. Els ajuts objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada. En cap cas, la suma total dels ajuts percebuts podrà ser superior al cost total de l’activitat subvencionada.
5.4. S’estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes (tant els de tràmit com els resolutoris o definitius) del present procediment, el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i el de la pàgina web de l’Ajuntament (www.santjosep.org).
5.5 En cas que el total d’ajudes que s’hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.
6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació
6.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia o en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: normalitzacio@santjosep.org.
6.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud la següent documentació (originals o fotocòpies compulsades):
a) Sol·licitud per participar en el procediment de concessió de subvencions, que haurà d’anar subscrita per qui en té la representació (annex I)
b) Certificat del secretari/ària de l’associació que acrediti la representació de la persona en el nom de la qual es presenta la sol·licitud.
c) Document que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears.
d) Estatuts o reglaments inscrits al Registre d’Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears i adaptats a la Llei.
e) DNI del representant de l’entitat.
f) CIF/NIF de l’entitat.
g) Memòria descriptiva de les activitats/projectes per als quals se sol·licita la subvenció que es realitzaran dins el període comprès entre l’01 desembre de 2016 i el 31 de desembre de 2017, amb pressupost estimatiu.
h) Declaració del representant legal de l’associació que l’entitat que representa disposa de l’estructura i mitjans necessaris per dur a terme els projectes o programes objecte de la convocatòria; que no està inhabilitada per contractar amb les administracions públiques o per obtenir la subvenció; d’estar facultat el sol·licitant per actuar en nom de l’entitat i de no concórrer en aquesta entitat cap de les causes de l’article 13 de la Llei 38/2003 general de subvencions; trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep i d’acreditar el compliment en matèria de reintegrament de subvencions (annex II).
i) Dades bancàries per a la transferència de l’import de la subvenció, en cas de no haver-ho presentat en altres ocasions.
j) Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur (annex III).
k) Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex IV). No obstant això, la persona sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l’entitat haurà d’aportar els certificats acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social durant l’exposició de la proposta de resolució provisional.
l) Declaració responsable sobre la situació relativa a l’IVA del sol·licitant (annex V)
Nota. Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.
Nota. En la proposta de resolució provisional, l’Ajuntament de Sant Josep constatarà d’ofici que els beneficiaris estan al corrent de les seves obligacions tributàries, davant la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep. En cas de no poder-ho acreditar, això serà motiu d’exclusió de la subvenció i de nova proposta motivada amb possible prorrateig del restant.
S’acreditarà el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social mitjançant declaració responsable en els casos en què la quantia a atorgar a l’entitat no superi els 3.000,00 €.
Si alguna associació no autoritza l’Ajuntament a poder comprovar d’ofici que estan al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, hauran d’aportar en el termini concedit en la proposta de resolució provisional la documentació requerida.
6.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, comptats des del dia següent al de la publicació de l’extracte de la present convocatòria al BOIB.
6.4. Esmena de defectes de les sol·licituds
Si la sol·licitud no compleix els requisits establerts en la normativa de la convocatòria, l’òrgan instructor ha de requerir a la persona/entitat interessada que l’esmeni en el termini màxim i improrrogable de deu dies i li ha d’indicar que, si no ho fa, es considerarà que ha desistit de la sol·licitud, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que preveu l’art. 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
7. Criteris de valoració
El barem de criteris per a la valoració de les sol·licituds serà el següent:
a) Per les característiques de l’activitat, fins a un màxim de 250 punts.
Es valorarà el tipus d’activitat, la seua complexitat, el nombre de participants, etc.
-Activitats amb valors culturals tradicionals integradors i didàctics fins a un màxim de 50 punts, distribuïts de la següent manera:
• 10 punts per cada activitat que complexi aquestes condicions (ex.: excursions, visites guiades, etc.)
-Transcendència i projecció que pot tenir l’activitat més enllà del municipi, fins a un màxim de 50 punts, distribuïts de la següent manera:
• 15 punts per cada acte organitzat
- Aspectes formatius, fins a un màxim de 50 punts, distribuïts de la següent manera:
•10 punts per cada activitat formativa de durada entre 1-2 dies.
• 15 punts per cada activitat formativa de durada superior a un mes.
• 25 punts per accions formatives continuades.
- Per projecció exterior, fins a un màxim de 50 punts. Es valorarà de la següent manera:
•15 punts per cada activitat que compleixi aquestes característiques. (Els intercanvis d’agrupacions folklòriques, encara que siguin organitzats dins les festes, es subvencionaran en aquesta convocatòria.)
-Activitats de recuperació de valors culturals tradicionals: fins a un màxim de 50 punts. Es valorarà de la següent manera:
•15 punts per activitat.
b) Per altres circumstàncies de caràcter tècnic i/o cultural acreditades per les entitats sol·licitants, no incloses als apartats anteriors, que puguin ser considerades motivadament per l’òrgan col·legiat, fins a un màxim de 100 punts.
•25 punts per activitat relacionada amb la realització de cicles, jornades, exposicions
•25 punts per cada publicació d’estudis, treballs o publicacions en general relacionades amb la seva activitat.
c) Per la diversificació de les activitats de la programació presentada, fins a un màxim de 50 punts.
•10 punts per cada activitat adreçada a un d’aquests sectors: infantil, juvenil; majors; risc d’exclusió social, diversitat funcional, etc.
d) Per participació i col·laboració en activitats de caràcter general organitzades des de l’Ajuntament fins a un màxim de 50 punts.
•10 punts per cada col·laboració (aquesta col·laboració s’acreditarà documentalment mitjançant cartells o altres mitjans en què figuri l’esmentada col·laboració).
Només podran obtenir subvenció aquelles associacions que obtenguin un mínim de setanta-cinc (75) punts.
La correlació de puntuació obtinguda i despesa subvencionada serà la següent:
De 100 a 149 punts: es subvencionarà el 60% del cost subvencionable de la quantitat sol·licitada.
De 150 a 199 punts: es subvencionarà el 70% del cost subvencionable de la quantitat sol·licitada.
De 200 a 249 punts: es subvencionarà el 75% del cost subvencionable de la quantitat sol·licitada.
A partir de 250 punts: es subvencionarà el 80% del cost subvencionable de la quantitat sol·licitada.
En cap cas es superarà el 80 % de l’import sol·licitat. En cas que el resultat de la valoració superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment les quantitats concedides.
8. Òrgan col·legiat
8.1. L’òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elevarà l’informe a l’òrgan instructor, el qual formularà proposta de resolució, que quan sigui definitiva, elevarà a l’òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.
8.2. Estarà formada pels següents membres:
Presidència: la regidora de Governació o persona en qui delegui.
Vocals:
- el regidor de Participació Ciutadana o persona en qui delegui.
- un/a tècnic/a d’Administració General
- un/a tècnic/a del Departament d’Educació o Cultura de l’Ajuntament de Sant Josep.
Secretari/ària: la de la corporació o persona en qui delegui.
8.3. L’òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:
a) Analitzar i valorar les sol·licituds d’acord amb el barem establert a la base 7 d’aquesta convocatòria.
b) Formular l’informe d’avaluació i elevar-lo a l’òrgan instructor.
9. Instrucció i resolució
9.1. L’òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a d’Administració general, que té atribuïdes les funcions establertes en l’article 24 de la Llei general de subvencions i article 12 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.
L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i l’informe de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional degudament motivada, que haurà de notificar-se als interessats, concedint-los un termini de 10 dies per formular al·legacions. Dins aquest mateix termini, si escau, es comprovarà que les associacions beneficiàries estan al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb l’Ajuntament de Sant Josep.
Finalitzat aquest termini i examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l’òrgan instructor amb l’informe previ de l’òrgan col·legiat formularà la proposta de resolució definitiva que dirigirà a l’òrgan competent per resoldre, el qual dictarà resolució definitiva amb la relació de sol·licitants, la quantia, l’avaluació realitzada i els criteris que s’han tingut en compte.
9.2 La proposta de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor del beneficiari davant l’Administració, mentre no se li hagi notificat la resolució de la concessió.
Una vegada publicada la proposta de resolució definitiva, els beneficiaris han de comunicar a l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia si accepten la subvenció o hi renuncien. En qualsevol cas, si en el termini de vuit dies hàbils des de la publicació de la proposta de resolució definitiva el beneficiari no fa constar el contrari, s’entendrà que accepta la subvenció que se li ha adjudicat.
La resolució de concessió, d’acord amb l’article 14a) de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep, haurà de contenir la persona o entitat beneficiària o relació de persones o entitats beneficiàries a les quals s’atorga la subvenció amb les quanties individualitzades, especificant els criteris de valoració seguits, així com la desestimació i la no concessió, per desistiment, renúncia al dret o impossibilitat material sobrevinguda de les sol·licituds no ateses.
9.3. L’òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l’alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l’article 23.2.a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l’article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
D’acord amb l’article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el BOIB. D’acord amb l’article 25.5 de la LGS, el venciment del termini màxim sense haver-se notificat la resolució legitima les persones interessades per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.
La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l’article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions.
10. Reformulació de sol·licituds
Quan la subvenció tengui per objecte el finançament d’activitats a desenvolupar per la persona sol·licitant i l’import de la subvenció de la proposta de resolució provisional sigui inferior al que figura en la sol·licitud presentada, es podrà instar de la persona o entitat beneficiària, la reformulació de la seva sol·licitud per ajustar els compromisos i condicions a la subvenció atorgable.
11. Publicitat dels projectes subvencionats
La publicació de les subvencions concedides s’ha de fer durant el mes següent de cada trimestre natural. Aquesta publicitat es durà a terme segons indica l’article 17 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.
12. Difusió de la subvenció concedida per l’ entitat beneficiària
Les entitats beneficiàries hauran de donar adequada publicitat al caràcter públic del finançament del programa, activitat, inversió o actuació objecte de subvenció. S’haurà de fer constar la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, acompanyat de l’escut de la institució, en materials impresos, mitjans electrònics o audiovisuals, plaques commemoratives, cartells, o bé en mencions realitzades en mitjans de comunicació o altres que resultin adequats a l’objecte subvencionat i d’eficàcia equivalent als esmentats.
Així mateix, prèviament a la realització de l’activitat, cada associació haurà de fer arribar a la Regidoria de Festes el material publicitari i informatiu de l’activitat (cartell, díptics, fulletons...) a l’efecte de supervisar-ne el contingut i que efectivament hi surt l’escut de l’Ajuntament.
13. PAGAMENT I JUSTIFICACIÓ DE LES DESPESES
13.1. La justificació de la subvenció per part de la persona o entitat beneficiària es realitzarà mitjançant l’aportació d’un compte justificatiu, degudament emplenat i acompanyat de la documentació que s’especifica en el punt 13.3, de la despesa realitzada (vegeu ANNEX VI). El compte ha de contenir una memòria d’actuació i una memòria econòmica amb el detall previst a l’article 72 del RLGS .
Mitjançant l’aportació del compte justificatiu s’haurà d’acreditar l’execució del 100% del projecte o de les activitats subvencionades.
13.2. El compte justificatiu s’ha de presentar abans de l’01 de febrer de 2018.
13.3. Els comptes justificatius inclouen una declaració i una relació de justificants imputats, als quals s’ha d’adjuntar original de les factures girades per tercers a la persona beneficiària de la subvenció o els documents de valor probatori equivalent i la documentació acreditativa del pagament. Les factures s’han de presentar ordenades i numerades seguint la numeració atorgada a la relació de justificants imputats del compte justificatiu.
13.3. Les factures originals i altres documents de valor probatori equivalent han de ser estampillats per la Regidoria de Festes i s’hi ha d’indicar l’import de la factura que justifica la subvenció.
13.4. La documentació acreditativa del pagament segons la forma que hagi utilitzat l’entitat beneficiària ha de ser la següent:
a) Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:
— Còpia del justificant de l’ordre de transferència bancària o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l’ingrés, la data del document, l’import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb la persona beneficiària i amb l’emissor de la factura, respectivament.
— Extracte del compte bancari de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquesta transferència.
b) Pagament mitjançant xec nominatiu:
— Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.
— Extracte del compte corrent de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquest xec o pagaré.
c) Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:
— Document acreditatiu del càrrec en compte de l’efecte mercantil.
— Extracte del compte en què figuri el càrrec de l’efecte mercantil.
Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l’entitat bancària que contengui el titular i el número de compte en què s’ha carregat l’efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa l’efecte mercantil, l’import de la lletra de canvi i la data d’emissió de la lletra i de l’abonament per part del lliurat.
d) Pagament mitjançant targeta de crèdit:
— Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta.
— Tiquet de compra i resguard del pagament amb targeta en cas que no figuri en el tiquet de compra.
— Extracte del compte en què figuri el càrrec de pagament amb targeta. L’extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què, com a mínim, consti el titular i el número de compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l’import i la data de l’operació.
e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:
— Notificació bancària del càrrec.
— Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.
Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què consti el titular i el número del compte corrent en què s’ha fet el càrrec i l’ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l’import i la data de l’operació.
f) Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual s’ha d’especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l’expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura hi ha de figurar el nom, els llinatges i el número de document d’identitat de la persona que signa.
14. Revocació de la subvenció concedida
D’acord amb l’article 43 del Text refós de la Llei de subvencions, la subvenció s’ha de revocar quan, posteriorment a la resolució de concessió, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos concrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. Com a conseqüència de la revocació de la subvenció, l’acte de concessió queda sense efecte totalment o parcialment, i s’han de reintegrar les quantitats percebudes indegudament.
15. Reintegrament de les subvencions concedides
S’estarà al que disposa l’article 27 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep.
16. Règim de recursos
Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:
- El recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que dictarà la resolució, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d’aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
- O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de l’acord.”
La qual cosa es fa pública perquè tothom en prengui coneixement.
Sant Josep de sa Talaia, 21 de desembre de 2017
L’alcalde
Josep Marí Ribas
ANNEX I
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A L’ORGANITZACIÓ D’ACTUACIONS, INICIATIVES I PROJECTES DE CARÀCTER FOLKLÒRIC O RELACIONATS DIRECTAMENT AMB LA CULTURA TRADICIONAL DE LES PITIÜSES (PERÍODE COMPRÈS ENTRE L’01/12/2016 I 31/12/2017)
Entitat/associació/ __________________________________ amb NIF/CIF: _______________ representada per: ________________________ càrrec: ___________________ i adreça a efectes de notificacions: _____________________
codi postal: _______ telèfon: ____________________ fax: _______________
correu electrònic: ____________________
EXPÒS:
Que m’he assabentat de la convocatòria de subvencions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia adreçada a grups, entitats i associacions folklòriques o culturals, sense ànim de lucre, del municipi de Sant Josep de sa Talaia, per a la realització d’actuacions, iniciatives i projectes de caràcter folklòric o relacionats directament amb la cultura tradicional de les Pitiüses convocada l’any 2017 per a activitats realitzades entre l’01/12/2016 i el 31/12/2017 (ambdós inclosos).
Que l’Associació que represent està inscrita en el Registre Municipal d’Associacions de l’Ajuntament, d’acord amb el que es preveu a les bases,
SOL·LICIT:
Una subvenció econòmica per la quantitat d _______________________ euros
per a les activitats/projectes que es detallen a la memòria adjunta.
Així mateix, adjunt:
( ) Sol·licitud per participar en el procediment de concessió de subvencions, que haurà d’anar subscrita per qui en té la representació (annex I)
( ) Certificat del secretari/ària de l’associació que acrediti la representació de la persona en el nom de la qual es presenta la sol·licitud.
( ) Document que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears.
( ) Estatuts o reglaments inscrits al Registre d’Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears i adaptats a la Llei.
( ) DNI del representant de l’entitat.
( ) CIF/NIF de l’entitat.
( ) Memòria descriptiva de les activitats/projectes per als quals se sol·licita la subvenció que es realitzaran dins el període comprès entre l’01 desembre de 2016 i el 31 de desembre de 2017,ambdós inclosos, amb pressupost estimatiu.
( ) Declaració del representant legal de l’associació que l’entitat que representa disposa de l’estructura i mitjans necessaris per dur a terme els projectes o programes objecte de la convocatòria; que no està inhabilitada per contractar amb les administracions públiques o per obtenir la subvenció; d’estar el sol·licitant facultat per actuar en nom de l’entitat; de no concórrer en aquesta entitat cap de les causes de l’article 13 de la Llei 38/2003 general de subvencions; de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep i d’acreditar el compliment en matèria de reintegrament de subvencions (annex II).
( ) Dades bancàries per a la transferència de l’import de la subvenció, en cas de no haver-ho presentat en altres ocasions.
( ) Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur (annex III).
( ) Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex IV). No obstant això, la persona sol·licitant podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l’entitat haurà d’aportar els certificats acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social durant l’exposició de la proposta de resolució provisional
( ) Declaració responsable sobre la situació relativa a l’IVA del sol·licitant (annex V).
I perquè així consti, signo la present sol·licitud.
Sant Josep de sa Talaia... d..............de 2017
(Signatura)
ALCALDIA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
ANNEX II
DECLARACIÓ DEL REPRESENTANT DE L’ENTITAT PER A LA SOL·LICITUD DE SUBVENCIONS PER A LA REALITZACIÓ ACTUACIONS, INICIATIVES I PROJECTES DE CARÀCTER FOLKLÒRIC O RELACIONATS DIRECTAMENT AMB LA CULTURA TRADICIONAL DE LES PITIÜSES
Entitat/associació/ __________________________________ amb NIF/CIF: _______________ representada per: ________________________ càrrec: ___________________ i adreça a efectes de notificacions: _____________________
codi postal: _______ telèfon: ____________________ fax: _______________
correu electrònic: ____________________
DECLAR:
Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 2017
(signatura)
ANNEX III
Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur.
Jo...................................................................................................amb DNI núm..........................................................................en representació de l’entitat................................................................................. amb CIF núm. ........................................................,a l’efecte de sol·licitar subvencions adreçades a entitats que organitzin actuacions, iniciatives i projectes de caràcter folklòric o relacionats directament amb la cultura tradicional de les Pitiüses, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:
DECLAR (marcau l’opció que correspongui):
1. ( ) Que fins a la data NO he sol·licitat ni obtingut subvenció d’altra entitat per a la mateixa finalitat i que, en cas de rebre’n alguna en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
2. ( ) Que he sol·licitat o he rebut les següents ajudes per a la mateixa finalitat d’altres entitats:
Organisme |
Tipus d’ajut |
Data sol·licitud |
Quantitat sol·licitada |
Quantitat concedida |
Observacions |
---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
( ) Que el total dels ajuts percebuts o pendents de percebre no superaran el cost total de l’activitat subvencionable.
( ) Que en cas de rebre alguna ajuda més en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.
Sant Josep de sa Talaia, d de 2017
(Signatura)
ANNEX IV
AUTORITZACIÓ PER OBTENIR INFORMACIÓ SOBRE EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I DAVANT DE LA SEGURETAT SOCIAL PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A LA REALITZACIÓ D’ACTUACIONS, INICIATIVES I PROJECTES DE CARÀCTER FOLKLÒRIC O RELACIONATS DIRECTAMENT AMB LA CULTURA TRADICIONAL DE LES PITIÜSES
SOL·LICITANT:
CIF:
REPRESENTAT PER:
NIF:
ADREÇA:
POBLACIÓ:
TELÈFON:
AUTORITZO expressament a l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia
1. perquè pugui sol·licitar per mitjans telemàtics a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària informació relativa al compliment de les obligacions tributàries de la persona o entitat sol·licitant.
2. perquè pugui consultar les dades davant la TGSS d’estar al corrent del pagament amb la Seguretat Social de la persona o entitat sol·licitant.
En cas contrari, en el qual NO atorgui el consentiment per a la consulta, marqui la següent casella:
1. ( ) No dono el meu consentiment
2. ( ) M'hi oposo
3. ( ) No el concedeixo
4. ( ) El denego
Sant Josep de sa Talaia, d de 2017
(signatura)
Perquè la transmissió de dades es pugui fer per mitjans telemàtics, cal presentar el consentiment exprés de la persona interessada, d’acord amb l’article 6.2.b de la Llei 1/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (BOE núm. 150, de 23 de juny)
ANNEX V
Declaració responsable sobre la situació relativa a l’IVA de l’entitat representada
Dades del sol·licitant
Nom:
NIF:
Dades del representant del sol·licitant
Nom i llinatges:
Document d’identitat:
Dades a l’efecte de notificacions
Adreça:
Població: Codi postal:
Adreça electrònica: Telèfon:
DECLAR:
Que, respecte de l’IVA de les factures presentades per justificar la subvenció, la situació de l’entitat beneficiària és la següent:
Exercici 2016
Som consumidors finals i NO ens el podem deduir.
No som consumidors finals i ens el podem deduir fins al ___ % [si no es concreta cap xifra, s’entén el 100 %].
Exercici 2017
Som consumidors finals i NO ens el podem deduir.
No som consumidors finals i ens el podem deduir fins al ___ % [si no es concreta cap xifra, s’entén el 100 %].
Sant Josep de sa Talaia, ......de.......... de 2017
[rúbrica]
ANNEX VI
MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DE LES ACTIVITATS REALITZADES AMB LIQUIDACIÓ D’INGRESSOS I DESPESES
Sr./Sra................................................................................, amb DNI núm. .............................representant legal de l’entitat............................................................................, amb CIF núm. ..............................
COMUNIC LES SEGÜENTS ACTIVITATS REALITZADES:
ACTIVITAT 1:........................................
EXPLICACIÓ RESUMIDA DE L’ACTIVITAT:
.........................................................................
..........................................................................
.........................................................................
RELACIÓ DE DESPESES VINCULADES A AQUESTA ACTIVITAT:
Núm. doc |
Núm. fact. |
Data fact. |
Proveïdor |
Concepte |
Motiu despesa |
Import |
IVA |
Data pagament |
%imputació |
Import |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL COST:
RELACIÓ D’INGRESSOS VINCULATS A AQUESTA ACTIVITAT:
CONCEPTE |
TOTAL |
|
|
|
|
|
|
|
|
ACTIVITAT 2:........................................
EXPLICACIÓ RESUMIDA DE L’ACTIVITAT:
.........................................................................
..........................................................................
.........................................................................
RELACIÓ DE DESPESES VINCULADES A AQUESTA ACTIVITAT:
Núm. doc |
Núm. fact. |
Data fact. |
Proveïdor |
Concepte |
Motiu despesa |
Import |
IVA |
Data pagament |
%imputació |
Import |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL COST:
RELACIÓ D’INGRESSOS VINCULATS A AQUESTA ACTIVITAT:
CONCEPTE |
TOTAL |
|
|
|
|
|
|
|
|
Si escau, l’altra documentació a què fa referència l’article 72 del RLGS
Data:
Nom i llinatges del representant de l’entitat:
Signatura: